No SSO cookie

Basescu ataca taxa de prima inmatriculare

voteaza
(0/ 0)
Basescu ataca taxa de prima inmatriculare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Traian Basescu este de parere ca, pe de o parte, sunt "aruncate in aer" taxe de prima inmatriculare, iar pe de alta parte se cere autoritatilor locale sa reduca taxele.

 
 

Prezent luni la Adunarea Generala a Asociatiei Oraselor, seful statului a precizat ca "aceasta este o poveste care nu functioneaza".

"Va rog sa ma credeti, nu am venit aici pentru o contradictie. Dar, am aflat ca, in timp ce, pe de o parte, marim, aruncam in aer taxe de prima inmatriculare, de nu stiu ce, pe de alta parte, cerem administratiei locale sa reduca taxele. Dragii mei, asta este o poveste care nu functioneaza", a spus Traian Basescu in replica la afirmatiile primului-ministru Calin Popescu-Tariceanu care anuntase, cu putin timp inainte, la aceeasi reuniune, ca Romania nu va renunta la aceasta taxa.

Presedintele a reamintit ca si el a introdus taxe locale cand era primar, dar a subliniat ca populatia este gata sa contribuie cu bani daca stie pe ce sunt cheltuiti.

Premierul Calin Popescu-Tariceanu a declarat, la Adunarea Generala a Asociatiei Oraselor, ca Romania trebuie sa aiba curajul de a contrazice Uniunea Europeana daca interesele o cer, un exemplu fiind taxa de prima inmatriculare.

 

"Nu voi renunta la taxa de prima inmatriculare, refuz ca Romania sa devina lada de gunoi a Europei", a motivat premierul Tariceanu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1680 :: 17.85MB