Modorul TDI, cu patru cilindri si amplasat transversal, are injectie
common-rail si piezoinjectoare care sunt o dezvoltare complet noua. Cu
o putere ce ajunge la 204 CP si un cuplu maxim de 400 Nm, masina
dispune de performante sportive si de un incredibil nivel de eficienta.
In medie, ultramodenrul motor 2.0 TDI are nevoie de numai 5,9 litri de
Potentialul offroad al viitorului Audi este garantat si de sistemul de
tractiune integrala permanenta quattro. Diferentialul Haldex are rolul
de a distribui corect tractiunea in functie de fiecare situatie in
parte. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj Audi S-tronic - eminamente
sportiva - executa schimbarea rapoartelor in interval de milisecunde.
Transmisia - dispune de suspensie McPherson la puntea fata si suspensie
multibrat la puntea spate - este perfecta pentru o manevrabilitate
sportiva
Numeroase sisteme electronice vin in sprijinul celui aflat la volan.
Programul Audi face posibila preselectarea a trei configuratii
individuale pentru motor, cutia de viteze, servodirectie si
amortizoarele reglabile. Rezultatul: o masina care poate fi savurata in
trei moduri complet diferite.
Pe lânga modul Dynamic - standard - si cel Sport, Audi Cross Coupe
dispune si de programul de condus Efficiency. In acest caz, gestiunea
motorului si punctele de schimbare a treptelor sunt modificate pentru a
sustine un stil de condus economic. In plus, sistemul dezactiveaza
componentele care sunt consumatoare de energie, cum ar fi compresorul
pentru aerul conditionat.
O alta inovatie este panoul de control MMI (interfata multimedia), care
este operat prin intermediul unui touch pad. Monitorul sistemului
ofera, in premiera, tehnologie dual-view. Sistemul poate produce imagini
diferite pentru cel aflat la volan si pentru pasagerul din dreapta.
Imaginile sunt vizibile numai când sunt privite dintr-un anumit unghi.
Aceasta permite ca cel aflat la volan sa vada datele transmise de
computerul de bord, in timp ce pasagerul poate privi programul TV, in
timp ce asculta sunetul prin intermediul castilor.
Sistemul de sonorizare, cu tweetere extinse, stabileste un nou standard
privind infotainment in acest segment. Lumina ambientala - creata de
numeroasele surse de lumina - ofera o ambianta deosebita in interior,
chiar si pe timp de noapte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!