No SSO cookie

Audi A5 primeste noile motorizari TDIe

voteaza
(0/ 0)
Audi A5 primeste noile motorizari TDIe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi extinde, pentru Europa, gama de motorizari pentru A5 cu noile TDIe de 136, respectiv 163 CP.

 
 

Se pare ca in aceste zile, fenomenul minimalist nu se mai restrange doar la capacitatea cilindrica a motoarelor ci a cuprins si puterea oferita de acestea. Argumentul vine de la introducerea pe piata a noilor motoare diesel entry-level, oferite de Audi pentru modelele A5 Sportback si A5 Coupe.

Noul motor de 136 CP, alaturi de cel de 163 CP, ambele provenite din 2.0 litri TDIe, se vor alatura existentelor motoare TDI, care ofera 143, respectiv 177 CP, diferenta fiind ca motoarele "e" desi sunt mai putin puternice, insa ofera un consum mai redus de carburant.

Versiunea 2.0 TDIe de 163 CP este disponibila pentru ambele modele A5, cuplata exclusiv la o transmisie manuala, cu sase rapoarte.

Acesta propulseaza Sportback-ul de la 0 la 100 km/h in 9,5 secunde, atingand o viteza maxima de 212 km/h si oferind un consum de 4,5 l/100 km, cu emisii de CO2 de numai 118 g/km.

Coupe-ul de 163 CP are nevoie de numai 8,4 secunde pentru a atnge 100 km/h cu plecare de pe loc, iar viteza maxima este de 225 km/h. Cu toate acestea, consumul este denumai 4,4 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt 115 g/km.

In acest timp, versiunea mai slaba, cea de 136 CP este disponibila numai pentru Sportback, care accelereaza, astfel echipat, 0-100 km/h in 9,5 secunde, atinge o viteza maxima de 212 km/h si inregistreaza un consum de 4,4 l/100 km, cu emisii de CO2 de 117 g/km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2637 :: 17.86MB