3.2 FSI
Tehnologia FSI pe care o foloseste intreg grupul Volkswagen nu mai
poate fi considerata o noutate. Propulsorul de 3.2 litri de sub capota
A5-ului este capabil sa produca peste 250 de CP la un cuplu de 330 Nm,
dar la turatii de peste 3000 de rotatii pe minut. Coupeul poate ajunge
la 100 de km/h gratie FSI-ului in 6.1 secunde, iar consumul mediu
extraurban nu depaseste 9.2 litri.
Pentru ca este un adevarat GT, A5 3.2 FSI costa la poarta fabricii putin peste 44 de mii de euro. Varianta de baza include si tehnologie Quatro. Un lucru mai putin pozitiv, pentru unii, este limitarea vitezei maxime la 250 de km/h.
In conditiile limitarii vitezei maxime la 130 de km/h pe toate
autostrazile Europei, inclusiv pe cele germane, raman oricum 120 de
km/h in plus.
Doar 1.8 TFSI
In aceasta forma
GT-ul nu costa decat 32 de mii de euro si consuma in medie doar 7 litri
la 100 de km. Iata o masina pe care si-o permite aproape oricine, la
mana a doua, daca isi doreste cu ardoare un Coupe.
Tehnologia TFSI face din propulsorul de 1.8 litri unul rapid, dar si
economic. Prima suta este atinsa in 8.4 secunde, iar viteza maxima se
opreste la 228 de km/h. Puterea de care este capabil A5-ul in aceasta
versiune este de 170 de CP la un cuplu de 250 Nm, dar de la doar 1500
de rpm, gratie tehnologiei TFSI.
Puterea motorului este transmisa catre rotile din fata cu ajutorul unei cutii de viteze manuala in 6 trepte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!