No SSO cookie

Audi A5 1.8 TFSI este mai accesibil

voteaza
(0/ 0)
Audi A5 1.8 TFSI este mai accesibil
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi A5 primeste doua motorizari noi odata cu salonul auto de la Frankfurt.

 
 

1.jpg
Audi incearca in acest fel sa multumeasca doua clase distincte de cumparatori pentru ca motorizarile difera substantial. Cel mai puternic propulsor, dintre cele doua, este un FSI de 3.2 litri, iar cel mai interesant este TFSI-ul de doar 1.8 litri. Capacitate suficienta pentru aproape orice tip de masina, dar surprinzatoare pentru un model GT precum A5.

3.2 FSI

Tehnologia FSI pe care o foloseste intreg grupul Volkswagen nu mai poate fi considerata o noutate. Propulsorul de 3.2 litri de sub capota A5-ului este capabil sa produca peste 250 de CP la un cuplu de 330 Nm, dar la turatii de peste 3000 de rotatii pe minut. Coupeul poate ajunge la 100 de km/h gratie FSI-ului in 6.1 secunde, iar consumul mediu extraurban nu depaseste 9.2 litri.

Pentru ca este un adevarat GT, A5 3.2 FSI costa la poarta fabricii putin peste 44 de mii de euro. Varianta de baza include si tehnologie Quatro. Un lucru mai putin pozitiv, pentru unii, este limitarea vitezei maxime la 250 de km/h.

In conditiile limitarii vitezei maxime la 130 de km/h pe toate autostrazile Europei, inclusiv pe cele germane, raman oricum 120 de km/h in plus.

Doar 1.8 TFSI

In aceasta forma GT-ul nu costa decat 32 de mii de euro si consuma in medie doar 7 litri la 100 de km. Iata o masina pe care si-o permite aproape oricine, la mana a doua, daca isi doreste cu ardoare un Coupe.

Tehnologia TFSI face din propulsorul de 1.8 litri unul rapid, dar si economic. Prima suta este atinsa in 8.4 secunde, iar viteza maxima se opreste la 228 de km/h. Puterea de care este capabil A5-ul in aceasta versiune este de 170 de CP la un cuplu de 250 Nm, dar de la doar 1500 de rpm, gratie tehnologiei TFSI.

Puterea motorului este transmisa catre rotile din fata cu ajutorul unei cutii de viteze manuala in 6 trepte.

 

Cuvinte cheie:
Audi | A5 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1275 :: 17.76MB