Recesiunea nu i-a atins, până la urmă, numai pe cei şi-aşa săraci, ci a lovit, lăsând urme adânci în piaţa auto destinată vehiculelor care costă de la 140.000 Euro în sus. Şi aici vorbim despre segmentul supercar.
Un prim exemplu este Aston Martin Rapide, sedanul sport produs de britanici, ale cărui vânzări au scăzut cu mult sub cele preconizate iniţial.
Potrivit cifrelor oficiale, producătorul britanic a redus producţia modelului Rapide la 25 de unităţi pe săptămână, ceea ce s-ar traduce într-o realitate sumbră: 1250 vehicule pe an, sau cu 750 mai puţin decât s-a dorit iniţial. Luând în calcul faptul că Aston Martin are o producţie totală de 8000 unităţi anual, se poate cu uşurinţă obţine o imagine de ansamblu despre cât de afectată este cifra de afaceri, datorită vânzărilor slabe ale modelului Rapide.
Poate că apariţia noului Rapide S va revigora vânzarile modelului, sau nu, având în vedere că piaţa supercar-urilor în patru portiere are oferte la fel de tentante, însă mai ieftine, precum Porsche Panamera, Mercedes-Benz CLS şi Maserati Quattroporte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!