No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Mercedes-Benz EQV

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Mercedes-Benz EQV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz Vans a prezentat conceptul EQV sub forma unui studiu în cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie 2019. Acum își face debutul versiunea de serie a Mercedes-Benz EQV.

 
 

Următorul membru al familiei Mercedes-Benz EQ îmbină mobilitatea cu emisii zero cu abilitățile impresionante de conducere, funcționalitatea ridicată și design-ul estetic, fiind primul monovolum premium complet electric al Mercedes-Benz. Mercedes-Benz EQV va fi expus pentru prima dată anul acesta în cadrul IAA (12-22 septembrie).

Caracteristicile tehnice includ o autonomie de 405 kilometri (valori provizorii) și o baterie de înaltă tensiune cu încărcare rapidă, de la 10% la 80% în mai puțin de o oră. Mercedes-Benz EQV dispune de confort ridicat în interior și de o flexibilitate deosebită. Clienții pot alege între două ampatamente diferite.

„Monovolumul nostru respectă cele mai înalte standarde în ceea ce privește funcționalitatea și variabilitatea. EQV nu face niciun compromis în aceste privințe. Dispune de manevrare confortabilă, operare intuitivă și spațiu generos – totul cu zero emisii. Astfel, dispune de toate calitățile specifice brand-ului și segmentului, cu care clienții noștri sunt obișnuiți, fie că este vorba despre utilizarea ca autovehicul destinat familiei sau ca shuttle, cu caracteristici de lounge,” a declarat Marcus Breitschwerdt, Director Mercedes-Benz Vans.

19c0643_042

 

Ca vehicul de serie, EQV este integrat complet în operațiunile de producție ale fabricii din Vitoria, din nordul Spaniei, unde sunt produse și autovehiculele Mercedes-Benz Clasa V și Vito. Acest lucru facilitează producția, care devine flexibilă și sinergică, fiind direct corelată cu cererea clienților.

Trenul de rulare (eATS) al Mercedes-Benz EQV este integrat pe puntea față, sub partea frontală dinamică a autovehiculului, cu un port de încărcare în bara de protecție. Are o putere maximă de 150 kW. Motorul electric, transmisia cu un raport fix, sistemul de răcire constituie o unitate compactă, integrată eficient. Puterea este generată de o baterie lithium-ion, amplasată sub podeaua autovehiculului. Amplasarea joasă, centrală are un efect pozitiv asupra caracteristicilor de manevrare ale EQV-ului. Viteza maximă de 160km/h ajută conducătorii să ajungă rapid la destinație în afara aglomerațiilor urbane.

Mercedes-Benz EQV este echipat cu un încărcător de bord cu răcire cu apă, cu o capacitate de 11kW, potrivit pentru încărcarea AC atât la o priză, cât și la stațiile publice de încărcare. Bateria dispune de o capacitate de 90kWh și generează o autonomie de 405 kilometri (valori provizorii). Prin integrarea bateriei în spațiul de sub podeaua autovehiculului, întreg spațiul interior este disponibil pasagerilor. Astfel, monovolumul Mercedes-Benz complet electric respectă cele mai înalte standarde de funcționalitate și variabilitate și acoperă o gamă largă de aplicații. În sfera privată, familiile pot beneficia de o multitudine de configurații ale scaunelor. Cele șase scaune individuale transformă noul Mercedes-Benz EQV într-un shuttle reprezentativ care respectă toate cerințele pentru un transport de persoane superior, oferind o experiență de conducere silențioasă. Numărul de locuri din EQV poate varia între 6 și 8 locuri.

19c0643_104

 

Adaptarea MBUX special pentru EQ reprezintă o caracteristică aparte. Pe display-ul high-resolution de 10 inch, simbolul EQ din meniul principal este punctul central de acces către setările și ecranele specifice, precum nivelul de încărcare, timpul de plecare, fluxul de energie și histograma de consum. Acest display poate fi de asemenea folosit pentru navigare, pentru funcțiile de încărcare Mercedes Me și pentru a selecta modurile de conducere. Unul dintre punctele forte ale MBUX este controlul vocal inteligent, ce poate înțelege limbajul natural, activat cu expresia „Hey Mercedes”. Controlul vocal funcționează pentru o varietate de funcții de infotainment (ex: setarea unei destinații, apeluri vocale, selecția muzicală, redactarea și ascultarea mesajelor, prognoza meteo), precum și pentru funcții de confort, precum climatizarea sau iluminarea. Mai mult, MBUX funcționează perfect și în afara autovehiculului cu ajutorul aplicației Mercedes Me. Conducătorii EQV pot plănui destinațiile în prealabil, de acasă sau de la birou, pot seta ora de plecare și temperatura dorită în interiorul autovehiculului.

19c0643_084

 

Pentru a asigura o autonomie la maximă, Mercedes-Benz EQV își încarcă bateriile atunci când este în mișcare. La accelerare sau frânare, rotirea mecanică este transformată în energie electrică și folosită pentru încărcarea bateriei de înaltă tensiune (recuperare). Șoferul are o influență majoră asupra procesului de recuperare și poate influența nivelul de recuperare folosind padelele amplasate în spatele volanului. Padela din stânga crește nivelul de recuperare, padela din dreapta îl reduce. La cel mai slab nivel, autovehiculul se mișcă din inerție, în timp ce la cel mai puternic nivel este posibilă acționarea unei singure pedale.

Acest lucru se datorează faptului că, în majoritatea situațiilor, efectul de încetinire dat de procesul de recuperare să fie suficient, pedala de frână devenind redundantă.

Nivelul de recuperare D Auto reflectă inteligența EQV. Asistentul ECO activat automat ajută șoferul să obțină cea mai bună eficiență posibilă. Acesta combină datele de navigație, recunoașterea semnelor de circulație și informațiile furnizate de sistemele inteligente de asistență în materie de siguranță (radar și cameră) și ajustează nivelul de recuperare în consecință.

În combinație cu navigația optimizată EQ, monitorizarea activă a autonomiei asigură șoferul că va ajunge la destinație în siguranță, chiar dacă omite o oprire pentru încărcare. Sistemul este asistat de modul de conducere E+, care optimizează parametrii autovehiculului pentru a maximiza autonomia.

EQ oferă un ecosistem cuprinzător de electromobilitate, de care beneficiază și Mercedes-Benz EQV ca cel mai tânăr membru al familiei EQ. Aceasta include o gamă holistică de servicii, ce variază de la funcții ale autovehiculului, cum ar fi navigarea adaptată, până la infrastructura de încărcare. Prin intermediul Mercedes me Charge, clientul primește acces la cea mai mare rețea de încărcare din lume, formată din peste 300.000 de puncte de încărcare și diferiți operatori de stații publice de încărcare doar în Europa (municipalități, parcuri auto, autostrăzi, centre comerciale etc.). Clienții beneficiază de o funcție de plată integrată cu facturare simplă. Mercedes me Charge permite, de asemenea, accesul la stațiile de încărcare rapidă ale rețelei pan-europene IONITY. Mai ales pe distanțe lungi, timpii scurți de încărcare fac o călătorie plăcută. Până în 2020, IONITY va construi și va opera aproximativ 400 de stații de încărcare rapidă de-a lungul principalelor artere de trafic din Europa. IONITY a fost fondată în noiembrie 2017 ca o companie de tip joint-venture de către BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company și grupul Volkswagen cu Audi și Porsche.

19c0643_129

 

Cu Mercedes-Benz Wallbox Home și o putere de încărcare de 11 kW, EQV poate fi încărcat semnificativ mai rapid decât folosind o priză domestică. În colaborare cu operatorii stațiilor de încărcare din fiecare țară, Mercedes-Benz oferă, de asemenea, o instalare ușoară și rapidă a Mercedes-Benz Wallbox și sfaturi profesionale cu privire la toate aspectele mobilității electrice. Încărcarea la curent continuu folosind CCS-ul de serie (sisteme de încărcare combinate) este chiar mai rapidă. În Europa, EQV poate fi încărcat cu o putere maximă de până la 110 kW la o stație de încărcare corespunzătoare. Durează mai puțin de 45 de minute încărcarea de la 10 la 80% SoC (nivel de încărcare).

Un element pe care toate autovehiculele EQ îl au în comun este designul lor specific, cu o estetică avangardistă. Elementele centrale sunt grila radiatorului sub forma unui panou negru cu lame cromate, părţile laterale cu un design curat, optimizate aerodinamic, jantele uşoare de 18 inch ce creează impresia de dinamică chiar și atunci când autovehiculul staționează.

Estetica exterioară este continuată în interior, unde elementele de design în tonuri reci sunt completate de accente calde, cum ar fi nuanța roz-auriu, subliniind efectul de „bun venit acasă”. Inima interacțiunii dintre șofer și autoturism este sistemul intuitiv Mercedes-Benz User Experience (MBUX). Sistemul combină un ecran tactil de 10 inch care integrează şi un asistent vocal cu capacitate de auto-învăţare, precum și funcții inovatoare de conectivitate.

19c0643_113

 

Introdus odată cu Mercedes-Benz EQC (consum de energie combinată: 20,8 - 19,7 kWh/100 km; emisii de CO2 combinate: 0 g/km), materialul în nuanța „Midnight Blue” care acopera bordul și interiorul ușilor oferă o notă progresivă. Cusăturile decorative în roz-auriu de pe scaune și suprafețele interioare aferente oferă din nou contrastul cald.

Brandul „de produs și tehnologie EQ” fondat de Mercedes-Benz în 2016 reprezintă dezvoltarea continuă a electromobilității. Totul a început cu Conceptul EQ. Acesta a fost urmat de Conceptul EQA în clasa compactă, prezentat la IAA 2017. În septembrie 2018, brandul a prezentat primul său autovehicul produs în serie sub forma SUV-ului electric EQC (consum de energie combinat: 20,8 - 19,7 kWh/100 km; emisii de CO2 combinate: 0 g/km). În martie 2019, Conceptul EQV prezentat la Salonul Auto de la Geneva a indicat o potențială extindere a gamei modelului în segmentul MPV, cu până la opt locuri. Versiunea de serie a modelului Mercedes-Benz EQV prezentată acum marchează o nouă etapă în dezvoltarea brandului „de produs și tehnologie EQ”.

Date tehnice

Emisii CO2

0 g/km

Consum electric combinat

27.0 kWh/100 km (valori provizorii)

Autonomie

405 km(valori provizorii)

Timp de încărcare la un Wallbox sau la o stație publică de încărcare (încărcare AC, 11 kW)

<10 h

Timp de încărcare la o stație rapidă (încărcare DC, 110 kW)

10-80 % SOC in <45 min

Sistem de tracțiune

Tracțiune față

Putere

150 kW (204 hp)

Cuplu maxim

362 Nm

Viteza maximă

160 km/h

Baterie

Lithium-ion

Conținutul de energie al bateriei

100 kWh

Capacitate baterie

90 kWh

Dimensiuni

5140 mm, 5370 mm

Ampatament

3200 mm, 3430 mm

Volum portbagaj

1030 litres

GVW

3500 kg

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2739 :: 22.21MB