No SSO cookie

Adoptarea normelor de poluare Euro 3 nu va afecta producatorii auto interni

voteaza
(0/ 0)
Adoptarea normelor de poluare Euro 3 nu va afecta producatorii auto interni
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producătorii auto români sunt pregătiţi să adopte normele europene de poluare la standardul Euro 3 începând de anul viitor, astfel că reglementarile impuse de legislaţia română care urmează a intra în vigoare în perioada următoare nu-i vor lua prin surprindere.

 
 
Trebuie menţionat că, prin prisma noilor norme intrate în vigoare în aprilie şi cu aplicare de la 1 ianuarie 2005, toate autovehiculele noi, fabricate autohton sau importate, trebuie să fie echipate cu dispozitive de diagnosticare şi monitorizare a emisiilor poluante, normele impuse fiind corespunzătoare standardelor valabile în Uniunea Europeană, denumite Euro 3. În plus, automobilele care se înmatriculează vor fi echipate cu nişte dispozitive speciale de control, denumite OBD (On Board Diagnostic - diagnosticare la bord), şi au mai multe funcţii de control al sistemelor electronice care echipează vehiculul. [poza1s]„Nu este o surpriză pentru noi, prevederile legislative adoptate sau care urmează a intra în vigoare au fost deja luate în calcul. În acest fel, suntem gata de fiecare dată să ne situăm la nivelul exigenţelor impuse în România în conformitate cu deciziile luate la nivel legislativ pentru aderarea la normele impuse de Uniunea Europeană. Dacia are în dezvoltare, de mai mult timp, programe de integrare a producţiei actuale la cerinţele impuse, astfel că la intrarea în vigoare a normelor Euro 3, toate modelele Dacia vor fi pregătie pentru acest lucru. În plus, proiectul Dacia X90, automobilul de 5.000 de euro, care va fi lansat pe piaţă anul viitor, va avea motorizări Euro 3”, a declarat, luni, pentru www.masini.ro, Constantin Stroe, director adjunct al Automobile Dacia. [poza2s]Aro Câmpulung are de asemenea în pregătire mai multe motorizări Euro 3, unele dintre acestea fiind deja în curs de omologare. Autoturismele Aro nu vor fi afectate de modificările legislative, mai ales că o parte din motoarele care sunt disponibile pe aceste vehicule provin din import şi sunt Euro 3. Daewoo Craiova este, de asemenea, pregătită pentru a se alinia normelor legislative ce urmează a intra în vigoare, compania având în plan omologările noilor motoare Euro 3, pentru toate modelele produse. [poza3s]Mai mult, chiar dacă montarea dispozitivele OBD solicită costuri de circa 500 de euro, în plus, per vehicul, preţurile maşinilor fabricate în România nu vor creşte, producătorii fiind pregătiţi să acopere aceste costuri. Sistemul de diagnosticare denumit OBD, care va echipa vehiculele, constă într-un dispozitiv care primeşte şi stocheaza informaţii primite de la senzorii fixaţi în punctele cheie ale autovehiculului - motor, sistemele electrice, direcţie etc – astfel încât la efectuarea unei inspecţii tehnice se va putea face o diagnosticare rapidă a stării de funcţionare a vehiculului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2411 :: 17.85MB