No SSO cookie

A doua editie a Cupei Kamikaze

voteaza
(0/ 0)
A doua editie a Cupei Kamikaze
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kamikaze Off-Road Club te invita la a doua editie a Cupei Kamikaze.

 
 

Cand vezi randurile ce urmeaza poate primul gand care-ti vine-n minte este: inca un concurs de off-road? Da, ti-am raspunde  noi imediat, inca unul, pentru ca e loc pentru concurenta, iar concurenta creste calitatea.

In 2011, avem o noua Cupa Kamikaze, un nou traseu greu, mai multi oameni in echipa de organizare, chiar mai mult curaj. Si pe langa mai mult curaj avem si mai multe premii.

A doua editie a Cupei Kamikaze are loc la Curtea de Arges, in perioada 16 – 19 iunie 2011. Cu un traseu de 30 pana la 50 de km pe zi, competitia are trei clase: standard, open si extrem. Premiile consta  in cate 1.000 de euro pentru primul loc la clasele Extrem si Open si 500 de euro pentru primul loc la clasa Standard.

Fata de alte competitii, noi avem ceva in plus: intra pe traseu cine vrea, iese doar cine poate. E testat pe viu la prima editie. Tocmai de aceea i-am si spus Cupa KAMIKAZE.

KAMIKAZE a fost ideea baietilor care formeaza  clubul Kamikaze.

Pasionati de off-road, dupa ce am participat la mai multe competitii, am vrut sa facem propriul proiect si asa a ajuns Cupa Kamikaze la a doua editie. Prima a fost in anul 2009. Anul trecut, insa, a luat o pauza din vina crizei financiare.

Competitia este realizata sub egida Federatia Romana de Automobilism Sportiv.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2437 :: 17.86MB