No SSO cookie

A 75-a aniversare a celor patru cercuri

voteaza
(0/ 0)
A 75-a aniversare a celor patru cercuri
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uniunea marcilor Audi, DKW, Horch si Wanderer pe 29 iunie 1932 Expozitii speciale in Chemnitz, Zwickau si Ingolstadt

 
 

1.jpg
Patru cercuri unite: simbolul uniunii celor patru companii auto din Saxonia (Audi, DKW, Horch si Wanderer) ce au format Auto Union AG exact acum 75 de ani, pe 29 iunie 1932. La sfarsitul anilor ’30, una din patru masini din Germania era fabricata de Auto Union AG care devenise astfel al doilea fabricant ca marime din Germania. Astazi, cele patru cercuri au ramas simbolul AUDI AG. Thomas Frank, directorul Audi Tradition, explica: „Cele patru cercuri reprezinta un furnizor exculsivist de automobile si sunt o expresie vizibila a identitatii de marca si calitate. In acelasi timp, actioneaza ca o punte intre trecut, prezent si viitor.”

Manifestari

T
ema „75 de ani de patru cercuri” este elementul central in 2007 si Audi Tradition o va celebra in numeroase manifestari. Audi Tradition va participa la cateva raliuri clasice si intalniri de masini de epoca, dintre care enumaram Concours d'Elegance de Bergerac, Mille Miglia, Donau Classic, Sachsen Classic, Chronoswiss Classic si Gran Premio Nuvolari, cu numeroase modele clasice apartinand celor patru marci Audi, DKW, Horch and Wanderer.

Se vor organiza expozitii speciale in Zwickau, Chemnitz si Ingolstadt pentru a marca aniversarea:

Muzeul Industriei din Chemnitz: „Patru Cercuri pentru Saxonia - 75 de ani de Auto Union" 9 Iunie - 2 Septembrie 2007.
Muzeul August Horch, Zwickau: „75 de ani de Auto Union AG – Curse, victorii si recorduri" 29 Iunie - 4 Noiembrie 2007
Muzeul mobil Audi din Ingolstadt: „Patru Cercuri, O Uniune –Un logo implineste 75 de ani"; 25 Iulie - 31 Octombrie 2007, vizitatorii pot explora 75 de ani de istorie a marcii.

Istorie

Presiunea asupra constructorilor de automobile din Germania crestea inca din anii ’20. Automatizarea si liniile de asamblare erau la ordinea zilei. Constructorii americani demonstrau cum vor sta lucrurile in viitor. Masinile americane invadasera piata europeana. Constructorii care nu reuseau sa isi uneasca fortele erau lasati in urma. Marea Criza din 1929 a pus si mai multa presiune pe cei patru constructori de automobile din Saxonia. Ideea unei uniuni a fost emisa pentru prima data de Banca de Stat a Saxoniei. Companiile s-au unit pe 29 iunie 1932 sub denumirea Auto Union AG. Companiile care au intrat in alianta erau Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen AG, care deja era detinuta de Audiwerke AG din august 1928, precum si Horchwerke AG si divizia auto a Wanderer Werke din Chemnitz.

Simbolul companiei erau patru cercuri unite, care simbolizau uniunea inseparabila a celor patru companii fondatoare. Numele de marca Audi, DKW, Horch si Wanderer au fost pastrate. Pentru a evita competitia interna, fiecare din cele patru marci a primit o piata specifica: motociclete si masini mici pentru DKW, masini medii pentru Wanderer, segmentul mediu lux pentru Audi si segementul de top pentru Horch.

Un alt beneficiu al uniunii a fost centralizarea administratiei, dezvoltarii, testarii, vanzarilor si marketingului in sediul central de la Chemnitz. Auto Union reusea sa devina un pionier in sfera cercetarii si dezvoltarii: Institutul Central de Testare (ZVA) si Biroul Central de Dezvoltare si Design (ZEKB) faceau aceasta munca. Chiar si in acele zile, ingineria materialelor, studiul consumului si masurarea acustica, teste in tunelul aerodinamic si teste de impact erau la ordinea zilei.

AUDI AG profita astazi de munca de dezvoltare si cercetare dusa de Auto Union din anii ’30. Si atunci, si astazi, elementele comune intre Auto Union si AUDI AG sunt bogatia de idei, tehnologia inovativa si produsele atractive. Aceasta este baza unei povesti de succes.

Cele patru cercuri din logo-ul Audi simbolizeaza marcile Audi, DKW, Horch si Wanderer, care s-au unit sub umbrela Auto Union. Auto Union si NSU s-au asociat in 1969 si au adus contributii majore la dezvoltarea automobilului. AUDI AG a fost formata din AudiNSU Auto Union AG in 1985. Impreuna cu cele doua companii traditionale Auto Union GmbH si NSU GmbH, Audi Tradition se ingrijeste si prezinta istoria vasta si diversa a marcii Audi. Muzeul Mobil Audi din Audi Forum Ingolstadt este deschis zilnic, de luni pana duminica, de la 9 la 18.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2509 :: 17.85MB