No SSO cookie

2008 - noul crossover Peugeot

voteaza
(5/ 1)
2008 - noul crossover Peugeot
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Peugeot 2008, prezentare generala, inaintea debutului mondial de la Geneva 2013.

 
 

Cu noul 2008, Peugeot isi consolideaza expertiza dobandita prin succesul repurtat de crossover-ul 3008, pentru a crea un autovehicul inovator, destinat segmentului B. Programat sa fie pus in vanzare din primavara anului 2013, acesta se raliaza dinamicii ofensivei ini&iate cu succes de 208.

Peugeot inoveaza, proiectand primul crossover urban, facil, atractiv, care ofera senzatii exceptionale la volan:
- Un habitaclu inovator, structurat in jurul volanului de dimensiuni mici, ce combina panoul de bord de inalta calitate si touch-screen-ul, menținand strategia de produs a marcii;
- Un comportament dinamic sinonim relaxarii, gratie expertizei Peugeot in materie de manevrabilitate si comportament rutier;
- Libertatea de a rula pe teren mixt, gratie garzii la sol inalte, protectiei si functiei Grip Control.

„Cu modelul 2008, marca a obtinut acel autovehicul care sa-i garanteze pozitia de lider pe acest segment in Europa si care va castiga noi clienti in Asia si America Latina”. Maxime Picat, Director General, Automobiles Peugeot

„Cu 2008, marca Peugeot reuseste sa-si continue ofensiva de produs si duce mai departe succesul repurtat de 3008, lansand un nou crossover, urban si inovator, gandit sa atraga clienti din intreaga lume” Xavier Peugeot, Director de Produs Peugeot

Un design unic, pentru un teritoriu nou
2008 reinventeaza standardele vehiculelor de volum mare pe segmentul de autoturisme mici. Alura stilistica puternica ii consolideaza identitatea, optimizand volumul si placerea condusului.
„2008 are abilitatea de a fuziona cu usurinta in culturile din intreaga lume, propunand un design ce poate depasi asteptarile clientilor”. Gilles Vidal, nDesign Manager Peugeot

Cu un sasiu ridicat, 2008 vine echipat cu jante de aliaj tip „Mud&Snow” pe 17”, cu aspect mat. Forma deosebita a conturului arcadelor rotilor confera modelului 2008 o atitudine de forta. Spoilerele negre si pragurile il protejeaza, la fel ca si panourile fata si spate din otel cu ornamente laterale cromate.

Partea frontala adopta noile coduri stilistice ale Peugeot. Sculptate cu multa finete, liniile capotei sugereaza luminozitatea, forta si siguranta 2008-ului. Grila fluida se evidentiaza prin rafinament si forta. Cu un design deosebit, aceasta se integreaza perfect caroseriei, pentru a evidentia aspectul felin. Acesta este accentuat si de luminile diurne de tip LED. Capota si aripile sporesc senzatia de siguranța, precizie si forta, in pofida greutatii reduse.

Grip Control, pentru o trac&iune optimizata
Sistemul brevetat de catre Grupul PSA optimizeaza tractiunea in conditii de aderenta slaba. Garda la sol de 16 cm este completata de sistemul de tractiune inovator, de anvelopele „Mud&Snow” fixate pe jantele cu un design deosebit, ce combina nuantele stralucitoare cu cele mate.
Versatil si flexbil, sistemul Grip Control permite adaptarea la tipul de teren intalnit, actionand asupra rotilor fata la comanda conducatorului auto.
Intr-adevar, acesta poate selecta in orice moment din modul Standard tasta integrata in consola centrala pentru: Zapada, Off-Road, Nisip, ESP Off.
La 2008, functia Grip Control este disponibila pentru 2 dimensiuni de anvelope: 215/60 R16 sau 205/50R17.

O gama eficienta de motorizari
Gratie design-ului, siluetei aerodinamice si gamei extinse de motorizari, consumul de carburant se reduce pana la 3.8 l / 100 km, obtinandu-se astfel un nivel al emisiilor de doar 98 g/km CO2.
Expertiza si inovatia tehnologica a Grupului - introducerea sistemului Stop&Start la motorizarile pe benzina, Diesel e-HDi, noua generatie de motoare in 3 cilindri pe benzina - pozitioneaza modelul 2008 drept lider pe segmentul sau, combinand cu succes protectia mediului si placerea condusului.

Noua genera&ie de motoare pe benzina in 3 cilindri
Proiectata in intregime de catre PSA, noua gama de motorizari pe benzina in 3 cilindri si-a dovedit deja eficienta in materie de consum si emisii de CO2.

O gama Stop&Start completa: e-VTi benzina si e-HDi Diesel
Aceasta tehnologie a fost introdusa cu succes la motorizarile e-HDi pe 508 si 308, inainte de a deveni extrem de populara la intreaga gama 208. Astazi, motorizarile e-VTi lansate de 2008 permit clientilor ce opteaza pentru motorizarile pe benzina sa se bucure de aceleasi avantaje.
Integrata atat la motorizarile diesel cit si la cele pe benzina, aceasta tehnologie optimizeaza consumul si sporeste confortul la volan, fiind acum disponibila la 6 din cele 9 motorizari ale gamei 2008.

Noile motorizari in 3 cilindri Turbo
In lunile de dupa lansare, gama de motorizari va fi extinsa cu versiunile turbo pe benzina in trei cilindri. Doua nivele de putere va stau la dispozitie: 1.2l e-THP 110 CP si 1.2 l e-THP 130 CP, ce ofera o rulare linistita, in special multumita cuplului mare, respectiv de 205 si 230 Nm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2605 :: 18.69MB