În etapa clujeană, ce va avea 124,85 de kilometri de probe speciale, campionul naţional en titre Valentin Porcişteanu pleacă din postura de favorit fiind liderul clasamentului la zi şi marele perdant de la Bacău.
Ambiţiile pilotului piteştean, hotărât să îşi apere titlul, vor da de furcă fracenzului François Delecour şi piloţilor maghiari Gergo Szabo şi Csaba Spitzmüller, aspiranţi la titlul de campion al actualului sezon competiţional. Întoarcerea pe asflat după raliul solicitant din Moldova poate aduce o nouă confirmare a talentului tânărului pilot BRC Leasing, dar şi o nouă oportunitate pentru măiestria pilotului francez aflat la volanul bolidului său puternic, Peugeot 207 Super 2000.
Transilvania Rally, etapa a IV-a a CNR Dunlop 2012, este organizat de binecunoscutul pilot clujean Bogdan Marişca. Trecut cu aceasă ocazie şi în tabăra organizatorilor, campionul naţional din 2005 a rezervat colegilor săi piloţi 8 probe speciale: Făget, Dângău, Tâtniţa şi Călăţele, cu câte două treceri fiecare, şi două superspeciale programate vineri la orele 19:52 în Piaţa Unirii din Cluj-Napoca şi respectiv sâmbătă 18:10 la Polus Center. Etapa va avea şi o probă de noapte chiar în prima zi a raliului.
Până în momentul de faţă, 50 de echipaje şi-au anunţat prezenţa la startul competiţiei, printre acestea numărându-se şi echipajul condus de organizatorul etapei, Bogdan Marişca, care se află pe poziţia a zecea în clasamentul general al CNR Dunlop 2012.
Transilvania Rally va debuta mâine la orele 17:31 în Piaţa Unirii Cluj-Napoca şi contează ca a IV-a etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2012.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!