No SSO cookie

Atac pe specialele din Corsica

voteaza
(4/ 1)
Atac pe specialele din Corsica
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
4.0

Marco Tempestini si Dorin Pulpea sunt pregatiti pentru Turul Corsicii, una dintre cele mai dificile etape pe asfalt din lume. Etapa a patra din Intercontinental Rally Challenge se va desfasura in perioada 10 – 12 mai.

 
 

Marco Tempestini si Dorin Pulpea vor lua startul in Turul Corsicii
Etapa a patra din IRC este cea mai lunga de pana acum
Adversari de top in IRC Production Cup pentru echipajul Napoca Rally Academy

Dupa primele doua raliuri din acest sezon, in Insulele Azore si in Insulele Canare, la care au luat startul in IRC, Marco Tempestini si Dorin Pulpea se afla pe locul 4 in clasamentul general din IRC Production Cup cu 18 puncte, la egalitate cu Kelly Donagh si Silva Sergio. Turul Corsicii, etapa a patra din Intercontinental Rally Challenge, se va desfasura in perioada 10 – 12 mai si este unul dintre cele mai dificile raliuri pe asfalt din lume. „Dupa Monte Carlo, unde trebuie sa luam in calcul si conditiile meteo, cred ca Turul Corsicii este cel mai greu raliu pe asfalt. Drumurile inguste de pe insula au pus probleme multor piloti in istoria acestui raliu, dar tocmai de aceea mi-am dorit foarte mult sa particip la aceasta etapa. Este un raliu lung, iar obiectivul nostru este sa terminam in puncte”, a spus Marco Tempestini, inaintea plecarii spre Corsica.

Turul Corsicii este inclus pentru a doua oara in calendarul Intercontinental Rally Challenge si va avea 14 probe speciale cu o lungime totala de 318,23 kilometri fiind cea mai lunga etapa, de pana acum, din acest sezon. Lupta in IRC Production Cup va fi una extrem de disputata tinand cont ca la start se vor afla Andreas Aigner, Toshi Arai si Jarkko Nikara, toti trei sustinuti de echipa de uzina Subaru, dar si François Delecour, rivalul din competitia interna si castigator al raliului in 1993, pe un Renault Mégane RS. Cu acelasi model vor concura si Manu Guigou si Robert Consani, liderul clasamentului general din IRC Production Cup. „Nu va fi deloc usor sa obtinem un rezultat bun aici, dar vom face tot posibilul sa plecam de pe insula cu cat mai multe puncte. Obiectivul nostru este sa terminam pe podium in IRC Production Cup la finalul acestui sezon si cred ca avem toate sansele sa il atingem”, a adaugat Marco Tempestini.

Cunoscut si ca „Raliul celor 10.000 de viraje”, Turul Corsicii va incepe oficial joi, 10 mai, la Ajaccio si se va termina sambata, 12 mai, la Bastia, in nordul insulei. „Va fi un adevarat tur de forta. Tinand cont de particularitatile acestei etape, probe pe asfalt virajate si foarte inguste, este foarte important sa avem incredere in dictarea noastra. Experienta adunata pana acum ne va ajuta sa gasim cele mai bune solutii si pentru aceasta etapa si sunt sigur ca putem obtine un rezultat bun aici daca nu apar probleme tehnice”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2492 :: 17.87MB