No SSO cookie

Atac pe specialele din Corsica

voteaza
(4/ 1)
Atac pe specialele din Corsica
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
4.0

Marco Tempestini si Dorin Pulpea sunt pregatiti pentru Turul Corsicii, una dintre cele mai dificile etape pe asfalt din lume. Etapa a patra din Intercontinental Rally Challenge se va desfasura in perioada 10 – 12 mai.

 
 

Marco Tempestini si Dorin Pulpea vor lua startul in Turul Corsicii
Etapa a patra din IRC este cea mai lunga de pana acum
Adversari de top in IRC Production Cup pentru echipajul Napoca Rally Academy

Dupa primele doua raliuri din acest sezon, in Insulele Azore si in Insulele Canare, la care au luat startul in IRC, Marco Tempestini si Dorin Pulpea se afla pe locul 4 in clasamentul general din IRC Production Cup cu 18 puncte, la egalitate cu Kelly Donagh si Silva Sergio. Turul Corsicii, etapa a patra din Intercontinental Rally Challenge, se va desfasura in perioada 10 – 12 mai si este unul dintre cele mai dificile raliuri pe asfalt din lume. „Dupa Monte Carlo, unde trebuie sa luam in calcul si conditiile meteo, cred ca Turul Corsicii este cel mai greu raliu pe asfalt. Drumurile inguste de pe insula au pus probleme multor piloti in istoria acestui raliu, dar tocmai de aceea mi-am dorit foarte mult sa particip la aceasta etapa. Este un raliu lung, iar obiectivul nostru este sa terminam in puncte”, a spus Marco Tempestini, inaintea plecarii spre Corsica.

Turul Corsicii este inclus pentru a doua oara in calendarul Intercontinental Rally Challenge si va avea 14 probe speciale cu o lungime totala de 318,23 kilometri fiind cea mai lunga etapa, de pana acum, din acest sezon. Lupta in IRC Production Cup va fi una extrem de disputata tinand cont ca la start se vor afla Andreas Aigner, Toshi Arai si Jarkko Nikara, toti trei sustinuti de echipa de uzina Subaru, dar si François Delecour, rivalul din competitia interna si castigator al raliului in 1993, pe un Renault Mégane RS. Cu acelasi model vor concura si Manu Guigou si Robert Consani, liderul clasamentului general din IRC Production Cup. „Nu va fi deloc usor sa obtinem un rezultat bun aici, dar vom face tot posibilul sa plecam de pe insula cu cat mai multe puncte. Obiectivul nostru este sa terminam pe podium in IRC Production Cup la finalul acestui sezon si cred ca avem toate sansele sa il atingem”, a adaugat Marco Tempestini.

Cunoscut si ca „Raliul celor 10.000 de viraje”, Turul Corsicii va incepe oficial joi, 10 mai, la Ajaccio si se va termina sambata, 12 mai, la Bastia, in nordul insulei. „Va fi un adevarat tur de forta. Tinand cont de particularitatile acestei etape, probe pe asfalt virajate si foarte inguste, este foarte important sa avem incredere in dictarea noastra. Experienta adunata pana acum ne va ajuta sa gasim cele mai bune solutii si pentru aceasta etapa si sunt sigur ca putem obtine un rezultat bun aici daca nu apar probleme tehnice”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1451 :: 18.68MB