No SSO cookie

Vânzari record pentru Harley Davidson

voteaza
(0/ 0)
Vânzari record pentru Harley Davidson
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Celebrul constructor de motociclete Harley-Davidson, Inc. a anunţat vânzări şi profituri record pentru anul 2003, compania întregistrând venituri de 4,62 miliarde de dolari, cu 13% mai mult decât în anul anterior, în vreme ce profitul net a fost de 760,9 milioane de dolari, cu 31,1% mai mult decât în 2002.

 
 
[poza1s]"Este al 18 an consecutiv în care Harley-Davidson se confruntă ci rezlutate record în privinţa veniturilor şi profitului", a declarat Jeffrey L. Bleustein, preşedinte şi director executiv al companiei, care a adăugat că 2003, anul aniversării unui secol de la înfiinţare, a fost fenomenal, în care sute de mii de noi clienţi şi-au împlinit visul de a urca în şaua unei astfel de motociclete. Compania se aşteaptă să înceapa al 101 an de activitate cu o nouă majorare a rezultatelor, astfel ca în viitorul apropiat livrările de motociclete Harley-Davidson să atingă 400.000 de unităţi în anul 2007. [poza2s]În 2003, vânzările Harley-Davidson au crescut cu 8,8% pe piaţa tatelor Unite, cu 6,7% în Europa şi cu 9% în Japonia, comparativ cu livrările anului 2002. În acelaşi timp cota de piaţă a avut majorări semnificative pentru segmentul de 651 cmc şi deasupra. La nivel mondial, vânzările totale Harley-Davidson au fost 291.147 unităţi, comparativ cu 263.653 units în 2002, ceea ce înseamnă o urcare cu 10.4% a pieţei. Valoarea vânzărilor s-a ridicat la 3,62 miliarde dolari, cu 14,6% sau 460.4 milioane mai bine decât în 2002.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0737 :: 18.66MB