A doua victorie a lui Sherwood din acest an, cea din Madrid, l-a pozitionat la 80 de puncte in fata celui mai apropiat concurent, Javier Villegas din Chile, urmand ca cel care castiga in Germania sa primeasca 100 de puncte.
Pe 11 august, Stadionul Olimpic din Munchen se va transforma intr-o Mecca a motocrosului freestyle. Levi Sherwood (230 de puncte) va incerca sa se mentina pe pozitie si sa ramana in fata lui Villegas (150 de puncte), pe masura ce campionatul atinge apogeul cu cei mai buni rideri FMX care vor invada Munchen-ul pentru prima data.
Pana la 40,000 de fani sunt asteptati sa urmareasca actiunea, cand riderii vor face salturi de 30 de metri in lungime si inalte de 15 metri. Concurenta a crescut intens in mijlocul sezonului, dupa ce multi dintre rideri au introdus noi trick-uri care sfideaza gravitatia la oprirea din Madrid, cea care aminteste de radacinile Red Bull X Fighters in fiecare an.
Francezul Thomas Pages, care a fost al patrulea (cu 135 de puncte), a primit admiratia entuziasta a publicului din Madrid pentru saltul magic pe care l-a facut – a body varial to no-footed can-can. Taka Higashino din Japonia se afla de asemenea intr-o pasa buna, reusind sa faca un Rock Solid Backflip, avansand astfel pe pozitia a cincea. Villegas a ramas in cursa pentru titlu in acest sezon, chiar daca a ajuns pe podium doar o data pana acum (locul 3 in Dubai, la deschiderea sezonului). A fost al patrulea in Glen Helen, si numai al saptelea in Madrid. Torres, campionul en-titre, a revenit pe locul cinci, dupa ce a terminat al doilea in Madrid, avand 130 de puncte. El inca are o sansa daca ar putea castiga in Munchen si in finala din Sydney, Australia.
Riderii de la Munchen 2012: Dany Torres, Blake Williams, Eigo Sato, Tom Pages, Levi Sherwood, Javier Villegas, Maikel Melero, Mat Rebeaud, Remi Bizouard, Rob Adelberg, Hannes Ackermann.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!