No SSO cookie

La Slatina se vor produce anvelope pentru Formula 1

voteaza
(5/ 1)
La Slatina se vor produce anvelope pentru Formula 1
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Romanii vor produce in curand anvelope pentru competitia suprema din motorsport, Formula 1.

 
 

Cei de la Pirelli doresc sa produca la Slatina anvelope pentru motorsport. Acestea ar urma sa fie destinate unor competitii celebre precum campionatele de GT, GP2, dar si Formula 1.

Anvelopele destinate campionatului de Formula 1 ar urma sa fie cele mai avansate din punct de vedere al tehnologiei folosite. Acestea vor fi produse intr-o sectie speciala a fabricii.

Paul Hembery, directorul motorsport al Pirelli a declarat: "Slatina este una dintre cele mai performante si avansate tehnologic fabrici din cadrul Pirelli Group. In prezent capacitatea anuala de productie pentru anvelopele de motorsport este de 40.000 de unitati, dar va creste. Acestea sunt pentru campionatele de GP2 si GT, inclusiv pentru cursele de anduranta".

Ca si anvelopele premium produse la Slatina, si cele petnru motorsport au nevoie de tehnologii avansate si de materiale pentru a fi produse, avand in vedere conditiile de exploatare.

Cei de la Pirelli au o echipa alcatuita din 68 de angajati in cadrul fabricii de la Slatina. Aceasta echipa este responsabila de producerea de anvelope pentru motorsport.

Ramane sa vedem cum vor evolua lucrurile si dorim sa ii felicitam pe cei de la Pirelli pentru aceasta initiativa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3370 :: 22.19MB