Sebastian Vettel ne-a aratat de ce este in stare si de ce este campion. El a dominat cursa din Coreea de Sud si a reusit sa castige.
Prin victoria sa el a reusit sa ajunga pe locul 1 al clasamentului general, devansandu-l pe Alonso. Desi a dominat autoritar, Vettel a avut parte de un final tensionat. Asta datorita unei posibile probleme tehnice care ar fi putut sa ii rapeasca primul loc si poate sansa la podium. Pe locul doi al podiumului din Coreea de Sud s-a aflat Webber care a fost urmat de Alonso. Alonso a avut parte de ghinion in ultimele etape si avantajul sau in fata celorlalti piloti nu mai exista. El va trebui sa traga tare in urmatoarele etape daca va dori sa urce din nou pe locul 1 in clasamentul general. O misiune dificila avand in vedere parcursul lui Vettel. Ramane de vazut ce se va intampla in continuare.
Clasamentul etapei
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 55 | Winner | 2 | 25 |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 55 | +8.2 secs | 1 | 18 |
3 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 55 | +13.9 secs | 4 | 15 |
4 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | +20.1 secs | 6 | 12 |
5 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 55 | +36.7 secs | 5 | 10 |
6 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 55 | +45.3 secs | 8 | 8 |
7 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 55 | +54.8 secs | 7 | 6 |
8 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 55 | +69.5 secs | 16 | 4 |
9 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 55 | +71.7 secs | 21 | 2 |
10 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 55 | +79.6 secs | 3 | 1 |
11 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 55 | +80.0 secs | 12 | |
12 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 55 | +84.4 secs | 14 | |
13 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 55 | +89.2 secs | 10 | |
14 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 55 | +94.9 secs | 15 | |
15 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 55 | +96.9 secs | 17 | |
16 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 54 | +1 Lap | 18 | |
17 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 54 | +1 Lap | 19 | |
18 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 54 | +1 Lap | 20 | |
19 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 53 | +2 Laps | 24 | |
20 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 53 | +2 Laps | 23 | |
Ret | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 16 | +39 Laps | 22 | |
Ret | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 16 | +39 Laps | 13 | |
Ret | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1 | Accident | 9 | |
Ret | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1 | Accident | 11 |
Clasamentul general al pilotilor
1 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 215 |
2 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 209 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Lotus-Renault | 167 |
4 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 153 |
5 | Mark Webber | Australian | Red Bull Racing-Renault | 152 |
6 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 131 |
7 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 93 |
8 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 88 |
9 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 81 |
10 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 66 |
11 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 50 |
12 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 45 |
13 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 44 |
14 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 43 |
15 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Renault | 33 |
16 | Bruno Senna | Brazilian | Williams-Renault | 25 |
17 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Ferrari | 12 |
18 | Daniel Ricciardo | Australian | STR-Ferrari | 9 |
19 | Timo Glock | German | Marussia-Cosworth | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | Caterham-Renault | 0 |
21 | Vitaly Petrov | Russian | Caterham-Renault | 0 |
22 | Jerome D'Ambrosio | Belgian | Lotus-Renault | 0 |
23 | Charles Pic | French | Marussia-Cosworth | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
25 | Pedro de la Rosa | Spanish | HRT-Cosworth | 0 |
Clasamentul general al echipelor
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Red Bull Racing-Renault | 367 |
2 | Ferrari | 290 |
3 | McLaren-Mercedes | 284 |
4 | Lotus-Renault | 255 |
5 | Mercedes | 136 |
6 | Sauber-Ferrari | 116 |
7 | Force India-Mercedes | 89 |
8 | Williams-Renault | 58 |
9 | STR-Ferrari | 21 |
10 | Marussia-Cosworth | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
12 | HRT-Cosworth | 0 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!