No SSO cookie

Monopostul Lotus de Formula 1 a fost lansat oficial

voteaza
(0/ 0)
Monopostul Lotus de Formula 1 a fost lansat oficial
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul de masini sportive Lotus revine in Campionatul Mondial de Formula 1 cu echipa Lotus F1 Team. Numele modelului 2012 este E20.

 
 

Lotus a lansat oficial, duminica, noul monopost de Formula 1, denumit E20 (fiind cel de-al 20-lea sasiu produs la uzina din Enstone, Marea Britanie).

Cu aceasta ocazie Eric Boullier, seful echipei, a declarat ca obiectivul principal este readucerea Lotus pe lista invingatorilor de curse din 2012 si a spiritului de invingator pe care echipa l-a avut cu cateva decenii in urma.
Pilotii oficiali ai echipei sunt finlandezul Kimi Raikkonen, campion mondial de Formula 1 in 2007 si francezul Romain Grosjean, campionul seriei GP2 din 2011. Pilotul de teste si de rezerva va fi belgianul Jerome d’Ambrosio.
Numele Lotus este cunoscut pentru ca a adus in lumea curselor foarte multe inovatii. Directorul tehnic James Allisson a anuntat principalele noutati ale monopostului, care consista in linia de esapament redesenata complet, ca si suspensia fata si spate, ceea ce duce la o imbunatatire a aerodinamicii. Lotus E20 este echipat cu un motor Renault V8, denumit RS27-2012.
Campionatul Mondial de Formula 1 din acest an va incepe pe 18 martie in Australia si va avea 20 de etape. Primele teste oficiale vor avea loc incepand de marti, 7 februarie, la Jerez de la Frontera, in Spania.


Cifrele cheie ale noului Lotus E20:
•    0.1 Timpul pe care il castiga pe fiecare tur Lotus E20, datorita greutatii mai mici, pe masura ce benzina se consuma (fara sa tinem cont de degradarea pneurilor)
•    1.6 Timpul in care Lotus E20 se opreste de la 100km/h
•    4.9 Timpul in care Lotus E20 ajunge la 200 km/h plecand de pe loc
•    6 Numarul de ore care sunt necesare unei echipe de 12 mecanici sa reconstruiasca masina pe circuit (de la un sasiu cu subansamblele deja instalate). Plecand de la zero, pentru a construi o masina cu totul sunt necesare sapte zile unei echipe de 150 de persoane
•    7  Numarul de rapoarte de viteza al cutiei de viteze al monopostului Lotus E20
•    500 Temperatura, in grade Celsius, pe care ambreiajul Lotus E20 o atinge in timpul unei curse
•    640 Greutatea minima, in kilograme, a monopostului Lotus E20
•    900  Temperatura, in grade Celsius, a gazeor de esapament, atunci cand motorul este in sarcina maxima
•    1.100  Temperatura, in grade Celsius, pe care o atinge un disc de frana al Lotus E20 in timpul unei curse
•    2.500  Numarul mediu de schimbari al rapoartelor de viteza pe care pilotii le fac in timpul unei curse
•    11.000  Numarul de schite tehnice produse in timpul constructiei monopostului Lotus E20 (cu 28% mai multe decat pe modelele precedente)
•    30.000 Numarul de componente individuale ce compun monopostul Lotus E20
•    250.000 Numarul de ore de lucru acumulat de echipa tehnica pentru design-ul Lotus E20

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1959 :: 22.12MB