No SSO cookie

Melbourne ar putea renunta la Formula 1

voteaza
(0/ 0)
Melbourne ar putea renunta la Formula 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Australia ar putea renunta la organizarea Marelui Premiu de Formula 1 de la Melbourne, incepand cu sezonul 2015, costurile fiind nejustificat de mari, conform primarului orasului, Robert Doyle.

 
 
Primarul orasului Melbourne, organizator al Marelui Premiu de Formula 1 al Australiei, a declarat ca, din punctul sau de vedere, actualul contract de organizare a cursei de F 1, care expira in 2015, nu ar trebui prelungit.

Robert Doyle, edilul din Melbourne, a spus ca pretul de organizare al Marelui Premiu al Australiei este unul prea mare si ca acesta nu mai merita platit, in ciuda beneficiilor uriase de imagine si de marketing.

Primarul australian a recunoscut ca Formula 1 ofera beneficii economice deosebite, dar a subliniat ca acestea se obtin in timp si ca nu justifica investitia care trebuie facuta initial si care este cifrata undeva in jurul a 70 de milioane de dolari pe an, bani care vin din buzunarele contribuabililor.

Doyle a mai spus ca o decizie finala inca nu a fost luata, dar ca cel mai probabil se va hotari ca au fost 20 de ani fantastici, 20 de ani care au adus numeroase beneficii orasului si Australiei, dar ca acest ciclu a luat sfarsit si ca Melbourne nu va mai organiza o cursa de Formula 1.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1364 :: 18.68MB