Cariera lui Narain Karthikeyan in Formula 1 nu s-a incheiat inca, indianul de 34 de ani urmand a concura din nou pentru Hispania in acest sezon. Karthikeyan va primi sansa de a alerga chiar la el acasa, in primul Mare Premiu al Indiei, acest lucru fiind asigurat de sponsorizarea companiei Hero Motors.
Karthikeyan a participat pentru prima data in Formula 1 in 2005 pentru echipa Jordan, reusind sa obtina si cinci puncte in acel sezon. La debutul acestui an, indianul a fost anuntat drept unul din pilotii titulari ai echipei Hispania Racing. Totusi, acesta nu a prins decat opt curse si a fost inlocuit de tanarul Daniel Ricciardo, in conditiile in care a fost constant mai slab si mai lent decat Vitantonio Liuzzi.
Conform unei declaratii de presa emise de Hero Motors, Karthikeyan va fi prezent in India, pe 30 octombrie, masina sa urmand a purta insemnele companiei indiene. Ramane de vazut daca pilotul de 34 de ani ii va lua locul lui Ricciardo sau lui Liuzzi, dar sansele cele mai mari sunt de a-l inlocui pe australianul venit de la Toro Rosso.
De asemenea, va fi interesant de vazut daca aceasta noua infuzie de capital menita sa-i asigure ''spatele'' lui Narain Karthikeyan va insemna ca pilotul indian isi va asigura un nou sezon in ''Marele Circ''.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!