Narain Karthikeyan va reveni in Formula 1 in Marele Premiu al Indiei de la finele lunii octombrie. Karthikeyan, care a fost inlocuit cu putina vreme in urma de tanarul Daniel Ricciardo, va beneficia de o sponsorizare consistenta si va avea astfel privilegiul sa alerge in prima cursa organizata vreodata in tara sa natala.
Pilotul de 34 de ani va lua parte si la prima sesiune de antrenamente libere din Singapore de saptamana viitoare pentru a putea sa se reacomodeze cu monopostul pe care a fost obligat sa-l paraseasca acum trei luni. Acesta s-a declarat incantat de oportunitatea de a concura in fata propriilor suporteri si a multumit celor care au facut acest lucru posibil, Hero Motors si Base Batteries.
Si Colin Kolles, managerul de origine romana al echipei Hispania, s-a declarat entuziasmat de revenirea lui Karthikeyan, pe care l-a numit cel mai bun pilot al regiunii din care provine. Kolles nu a dorit sa comenteze totusi viitorul indianului la HRT si nu a dezvaluit daca acesta va mai pilota in 2011 sau in 2012 pentru echipa spaniola.
Revenirea lui Karthikeyan va insemna cel mai probabil ca tanarul Daniel Ricciardo va sta ''pe tusa'' in cursa din India. Acest lucru nu a fost confirmat inca oficial, dar italianul Vitantonio Liuzzi, prin vocea managerului sau, a transmis ca are un contract '' pe tot sezonul 2011, fara exceptii''.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!