No SSO cookie

Hulkenberg este dispus sa astepte

voteaza
(0/ 0)
Hulkenberg este dispus sa astepte
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tanarul pilot german Nico Hulkenberg a declarat ca este dispus sa astepte sa prinda un loc de titular in Formula 1, chiar daca acest lucru nu se va mai intampla probabil in 2011.

 
 

Germanul Nico Hulkenberg, pilotul de rezerva al echipei de Formula 1 Force India, a declarat ca nu are nicio problema in a astepta sa i se acorde o noua sansa in Marele Circ. Hulkenberg, cel care spera sa primeasca aceasta sansa in 2011, a mai spus ca spera ca Force India sa-l nominalizeze drept pilot titular pentru sezonul 2012.

Hulkenberg, in varsta de 23 de ani, a debutat in Formula 1 in 2010 pentru echipa Williams. Aici, in ciuda faptului ca nu a fost foarte constanta, a demonstrat ca este extrem de rapid si chiar a obtinut un pole-position de senzatie in Brazilia. In ciuda acestui fapt, germanul a fost inlocuit de Pastor Maldonado si a fost fortat sa accepte statutul de pilot de rezerva la Force India.

In conditiile in care Adrian Sutil si Paul di Resta, pilotii titulari ai echipei indiene, au impresionat in ultima vreme, sansele ca Hulkenberg sa inlocuiasca pe vreunul din cei doi in 2011 sunt minuscule. In ceea ce priveste sezonul viitor insa, nimic nu este sigur, Vijay Mallya, patronul Force India, declarand ca o decizie se va lua de-abia in luna decembrie a acestui an.

'' Vijay a anuntat ca decizia va fi anuntata pe 15 decembrie, asa ca mai mult ca sigur nu o sa stiu nimic pana atunci. Totusi, daca ar fi sa ma bazez pe discutiile pe care le-am avut cu echipa in ultima vreme, sunt foarte increzator. Momentan am de gand sa astept si sa fiu cat de linistit posibil. '' a declarat Nico Hulkenberg.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1576 :: 22.19MB