No SSO cookie

HKS si Tilke vor lucra la circuitul de la Austin

voteaza
(0/ 0)
HKS si Tilke vor lucra la circuitul de la Austin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma HKS, impreuna cu arhitectul Hermann Tilke, responsabil de realizare a numeroase circuite finalizate in ultimii ani, se vor ocupa de viitorul circuit american de la Austin.

 
 
Compania care se va ocupa de organizarea viitorului Mare Premiu de Formula 1 de la Austin, din Statele Unite ale Americii, a anuntat ca firma de design arhitectural HKS, impreuna cu celebrul Hermann Tilke, se vor ocupa de proiectul circuitului texan.

Marele Premiu de la Austin ar urma sa intre in calendarul Formula 1 incepand cu sezonul 2012, Statele Unite urmand a avea din nou o etapa de F1 dupa cinci ani de pauza.

Presedintele organismului de conducere a motorsportului din Statele Unite, Tavo Hellmund, s-a declarat incantat de semnarea acestui parteneriat, spunand ca niciodata in istoria Formula 1 nu a fost organizata o echipa cu atata experienta, cu atatea cunostinte arhitecturale si sportive si cu atata viziune.

Compania HKS detine o experienta de peste 50 de ani in proiectarea si realizarea de stadioane si alte facilitati sportive pentru discipline ca fotbalul, baseballul sau fotbalul american. Printre cele mai importante arene din portofoliul HKS se numara Stadionul Maracana, din Rio de Janeiro sau Mextenis din Acapulco.

Hermann Tilke a fost responsabilul sef al realizarii circuitelor de Formula 1 din Bahrain, Turcia, Coreea de Sud, Malaezia, China si Abu Dhabi.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1952 :: 17.87MB