No SSO cookie

HKS si Tilke vor lucra la circuitul de la Austin

voteaza
(0/ 0)
HKS si Tilke vor lucra la circuitul de la Austin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma HKS, impreuna cu arhitectul Hermann Tilke, responsabil de realizare a numeroase circuite finalizate in ultimii ani, se vor ocupa de viitorul circuit american de la Austin.

 
 
Compania care se va ocupa de organizarea viitorului Mare Premiu de Formula 1 de la Austin, din Statele Unite ale Americii, a anuntat ca firma de design arhitectural HKS, impreuna cu celebrul Hermann Tilke, se vor ocupa de proiectul circuitului texan.

Marele Premiu de la Austin ar urma sa intre in calendarul Formula 1 incepand cu sezonul 2012, Statele Unite urmand a avea din nou o etapa de F1 dupa cinci ani de pauza.

Presedintele organismului de conducere a motorsportului din Statele Unite, Tavo Hellmund, s-a declarat incantat de semnarea acestui parteneriat, spunand ca niciodata in istoria Formula 1 nu a fost organizata o echipa cu atata experienta, cu atatea cunostinte arhitecturale si sportive si cu atata viziune.

Compania HKS detine o experienta de peste 50 de ani in proiectarea si realizarea de stadioane si alte facilitati sportive pentru discipline ca fotbalul, baseballul sau fotbalul american. Printre cele mai importante arene din portofoliul HKS se numara Stadionul Maracana, din Rio de Janeiro sau Mextenis din Acapulco.

Hermann Tilke a fost responsabilul sef al realizarii circuitelor de Formula 1 din Bahrain, Turcia, Coreea de Sud, Malaezia, China si Abu Dhabi.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1538 :: 17.86MB