No SSO cookie

EXCLUSIV! Interviu cu noul Vettel, Daniel Ricciardo

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV! Interviu cu noul Vettel, Daniel Ricciardo
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va ofera un nou interviu in exclusivitate, de data aceasta cu tanarul pilot Daniel Ricciardo, cel care este vazut de multi drept viitorul Sebastian Vettel.

 
 

Dupa interviurile cu cei doi piloti titulari ai echipei de Formula 1 Toro Rosso, elvetianul Sebastien Buemi si spaniolul Jaime Alguersuari, siteul masini.ro va ofera un nou interviu in exclusivitate, de data aceasta cu pilotul de rezerva al scuderiei italiene, tanarul australian Daniel Ricciardo, cel care este vazut de multi specialisti drept un viitor mare campion al motorsportului.

Ricciardo, in varsta de doar 21 de ani, a impresionat in testele de la finalul sezonului trecut, atunci cand, aflat la un prim contact cu un monopost Red Bull, a reusit timpi mai buni decat toti ceilalti piloti, inclusiv Sebastian Vettel. Australianul a devenit apoi pilot de rezerva Toro Rosso si a participat in debutul acestui sezon in prima sesiune de antrenamente libere a fiecarui mare premiu.

Australianul a fost campion in Formula 3 in 2009 si vicecampion in Formula Renault in sezonul viitor, iar speculatiile il dau ca mare favorit pentru inlocuirea lui Jaime Alguersuari la bordul monopostului Toro Rosso in partea a doua a acestui sezon. Despre acest subiect, dar si despre altele, inclusiv duelurile sale cu romanul Mihai Marinescu in Formula Renault, am vorbit cu Daniel Ricciardo in exclusivitate pentru cititorii masini.ro.

Reporter: Esti considerat drept unul dintre cei mai talentati piloti ai generatiei tale. Cu toate acestea, ai ajuns la 21 de ani si nu ai alergat inca intr-o cursa oficiala de Formula 1. Crezi ca vei ajunge la un moment dat campion mondial in F1?

Daniel Ricciardo: Cred ca in primul rand trebuie sa ma gandesc sa concurez macar o data in Formula 1. Apoi bineinteles ca mi-ar placea sa obtin performante importante, sa castig o cursa, sa castig mai multe curse si de-abia dupa toate astea o sa incep sa ma gandesc la castigarea campionatelor. Deocamdata insa este prea devreme si nu vreau sa ma gandesc atat de departe...

Rep.: Oficialii Toro Rosso au declarat ca pozitiile lui Sebastien Buemi si Jaime Alguersuari in cadrul echipei sunt sigure doar in prima parte a sezonului 2011. Esti pregatit sa inlocuiesti unul dintre acesti piloti? Crezi ca ai putea face o treaba mai buna decat cei doi?

D.R.: Nu cred ca a existat vreo declaratie oficiala in acest sens si, din ceea ce stiu eu, Seb si Jaime sunt pilotii oficiali Toro Rosso pentru toata durata sezonului. Nu pot sa spun daca as fi capabil de performante mai bune decat ale lor, cu toate ca vreau sa cred acest lucru, pentru ca in acest sport atitudinea mentala pozitiva este extrem de importanta in obtinerea rezultatelor favorabile.

Rep.: Red Bull Racing nu a prelungit inca intelegerea cu Mark Webber, intelegere care va expira la finele acestui sezon. Crezi ca exista vreo sansa sa pilotezi pentru Red Bull din 2012 si ce ar insemna un asemenea pas pentru tine?

D.R.: Ma vad nevoit sa raspund la fel ca la precedenta intrebare. Sunt sigur ca as putea sa ma ridic la nivelul de performanta pe care l-ar cere Red Bull, dar deocamdata nimic nu este planuit, hotarat sau oficializat in acest sens. Nici macar nu mi-am inceput cariera in Formula 1, iar toate aceste zvonuri sunt zvonuri si atat si nu merita sa fie comentate de mine la acest moment.

Rep.: Cum a fost pentru tine sa testezi pe o masina Red Bull si care este din punctul tau de vedere diferenta dintre monoposturile Red Bull si cele Toro Rosso?

D.R.: Am pilotat intr-adevar pe un monopost Red Bull, dar era vorba de monopostul de anul trecut, asa ca nu se poate face nicio comparatie. In orice caz, diferentele dintre masinile Red Bull si Toro Rosso sunt in mod evident extrem de mari, atat din punct de vedere al designului, al motorului, cat si aerodinamic, dar si al performantelor de care sunt capabile acestea, dovada stand punctele obtinute in clasament.

Rep.: Ti-l amintesti pe Mihai Marinescu din vremea in care concurai in Formula Renault? Care este relatia ta cu el, cum l-ai caracteriza ca pilot si care crezi ca sunt sansele sale sa ajunga sa piloteze in Formula 1?

D.R.: Mi-l amintesc, sigur ca da, mi-l amintesc din primul an al meu in Europa, atunci cand amandoi concuram in campionatul italian din Formula Renault. Daca imi amintesc bine, cred ca a terminat in acel sezon chiar inaintea mea in clasament. Imi amintesc ca avea o tehnica foarte stranie de a-si pregati starturile in cursa: statea pe grila in pozitia din care urma sa plece cu o seara inainte si exersa starturile! Dupa acel an, cred ca a avut ceva probleme financiare si stiu ca anul acesta alearga in Formula 2.

Este rapid, asta este tot ce va pot spune sigur despre el. Iar daca va avea un sezon bun in F2, are posibilitatile tehnice de a lupta pentru victorii de cursa. Dupa asta, nu se stie niciodata cum poate aparea o oferta si cum poate ajunge foarte sus...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1060 :: 17.79MB