No SSO cookie

EXCLUSIV! Interviu Jaime Alguersuari: Visez sa pilotez pentru Red Bull

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV! Interviu Jaime Alguersuari: Visez sa pilotez pentru Red Bull
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jaime Alguersuari, pilot al echipei de Formula 1 Toro Rosso, vorbeste intr-un interviu exclusiv despre visul sau de a ajunge la Red Bull, despre competitia cu Buemi si Ricciardo, dar si despre Mihai Marinescu.

 
 
Dupa ce am aflat de la Sebastien Buemi, intr-un interviu publicat ieri,care este reteta succesului unui pilot in Formula 1, care sunt sansele ca Mark Webber sa fie inlocuit din sezonul viitor la Red Bull si care au fost cauzele inceputului slab de sezon pentru echipa Toro Rosso, este randul coechipierului acestuia, spaniolul Jaime Alguersuari sa ne raspunda la intrebari.

Alguersuari, in varsta de doar 21 de ani, este vazut de multi drept unul din marile talente ale motorsportului, dar cu toate acestea nu a avut parte deloc de un debut de sezon stralucit, nereusind sa cucereasca vreun punct dupa primele trei curse. Ibericul a oferit un interviu in exclusivitate pentru masini.ro dupa primele doua etape din 2011 si a vorbit, printre altele, si despre relatia sa cu Mihai Marinescu, cel cu care a avut mult de furca in karting si in Formula Renault.

Rep.: Locul 11 in Australia si doar locul 14 in Malaezia. Un start slab de sezon pentru tine, mai ales avand in vedere evolutiile din testele de dinaintea debutului anului competitional. Ce s-a intamplat in aceste prime doua curse si cand ne putem astepta la primele tale puncte in acest sezon?

J.A.: In Melbourne, masina a fost in regula, dar au fost cateva coliziuni in care am fost implicat si care mi-au compromis cursa. In Malaezia, nu am fost deloc multumit de masina in timpul zilei de vineri, dupa care aceasta a mers putin mai bine in calificarile de sambata, dar apoi in cursa a fost lenta de la un capat la altul. Nu stim exact care au fost problemele, dar au fost cu siguranta niste probleme tehnice care trebuie remediate cat mai curand.

Rep.: Te deranjeaza ca ai terminat ambele sesiuni de calificari de pana acum, ca si ambele curse in urma coechipierului tau, Sebastien Buemi? Cum arata competitia dintre voi in spatele culiselor si care este relatia ta cu Sebastien in afara circuitului?

J.A.: Bineinteles ca iti doresti intotdeauna sa fii mai bun decat coechipierul tau, avand in vedere ca pilotezi pe aceeasi masina si in aceleasi conditii, dar pana acum s-au consumat doar doua curse, asa ca nu am mari motive de ingrijorare inca. O sa fac tot posibilul sa-l inving in urmatoarele curse, asta va pot promite. In ceea ce priveste relatia dintre noi doi, pot spune ca ne intelegem bine in majoritatea timpului, cu toate ca nu petrecem foarte multa vreme impreuna, in conditiile in care eu locuiesc in Barcelona, iar el in Monaco. Bineinteles, intr-un mediu atat de competitiv precum este Formula 1 vor exista intotdeauna ''discutii''.

Rep.: Crezi ca locul tau la Scuderia Toro Rosso este amenintat, avand in vedere ca Daniel Ricciardo, pilotul de rezerva al echipei, este extrem de bine vazut de oficiali si a fost foarte laudat in ultimele luni?

J.A.: Nu, nicidecum. Dan este aici ca parte a programului pentru tineri piloti, acelasi program care m-a adus si pe mine in Formula 1.
Cel mai important lucru in acest moment este sa ne intelegem bine toti trei, atat eu, cat si Sebastien si Dan si sa conlucram pentru binele echipei.

Rep.: Red Bull Racing nu i-a prelungit inca intelegerea lui Mark Webber, contractul acestuia incheindu-se la finele sezonului 2011. Crezi ca ai putea sa concurezi pentru Red Bull incepand cu anul viitor si ce ar insemna pentru tine o mutare de acest gen?

J.A.: In acest moment Red Bull este cea mai buna echipa din Formula 1, asa ca bineinteles ca toata lumea viseaza sa piloteze acolo. Dar deocamdata sunt fericit acolo unde sunt si nu am nici cea mai mica idee ce o sa-mi rezerve viitorul.


Rep.: Ti-l amintesti pe Mihai Marinescu din perioada in care ai concurat in Formula Renault? Care mai este relatia ta cu el si ce sanse crezi ca are acesta de a ajunge in Formula 1 intr-o zi?

J.A.: Mi-l amintesc, sigur ca da. Am concurat impotriva lui atat in Formula Renault, cat si in karting. Eram foarte buni prieteni si am avut cateva lupte extrem de echilibrate in Formula Renault, atunci cand aveam doar 15 ani. Este un pilot valoros, cu siguranta. Nu a avut parte de o sponsorizare serioasa, dar pe vremea in care am pilotat impotriva lui era extrem de competitiv si de rapid.
Este dificil de spus daca mai poate ajunge in Formula 1, in conditiile in care ai nevoie de un sponsor si trebuie sa fii in locul potrivit la momentul potrivit.
Eu am fost norocos sa fac parte din programul de dezvoltare a juniorilor de la Red Bull, companie care are doua echipe in Formula 1, asa ca poate o sa aiba si el acelasi noroc.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1017 :: 17.79MB