No SSO cookie

EXCLUSIV! Interviu Sebastien Buemi: Nu ma gandesc sa-l inlocuiesc pe Webber

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV! Interviu Sebastien Buemi: Nu ma gandesc sa-l inlocuiesc pe Webber
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastien Buemi, pilot al echipei de Formula 1 Toro Rosso, a vorbit, in exclusivitate pentru masini.ro, despre debutul de sezon, posibilitatea de a-l inlocui pe Mark Webber la Red Bull si obiectivele teamului sau in acest an.

 
 
In ciuda unui start de sezon destul de nefast in Formula 1, doi dintre cei mai tineri si mai talentati piloti ai momentului, elvetianul Sebastien Buemi si Jaime Alguersuari, au acceptat cu mare amabilitate sa raspunda catorva intrebari in exclusivitate pentru Masini.ro.

Astfel, cei doi au vorbit despre evolutiile lor in primele doua curse ale sezonului( Marele Premiu din China nu se disputase inca la momentul realizarii acestui interviu), dar si despre viitorul lor in Marele Circ si despre presiunea pe care o exercita asupra lor prezenta extrem de talentatului Daniel Ricciardo in pozitia de pilot de rezerva la Toro Rosso.

Reproducem mai jos discutia avuta cu Sebastien Buemi, cel care ocupa in acest moment locul 12 in clasamentul pilotilor, dupa trei curse consumate din acest sezon, urmand ca in cursul zilei de maine sa-i dam cuvantul si ibericului Jaime Alguersuari:

Rep.: Locul opt in Australia, dar doar locul 13 in Malaezia. Ce s-a intamplat la Sepang si la ce ne putem astepta de la urmatoarele curse?

S.B.: Am avut ceva probleme in a realiza setarile masinii in asa fel incat sa putem folosi pneurile la maxim si, avand in vedere faptul ca echipele de la mijlocul ierarhiei din Formula 1 sunt atat de apropiate in acest moment, fiecare mica problema te poate face sa pierzi multe pozitii in clasament. Continuam sa muncim din greu si sa incercam sa dezvoltam masina cat mai bine si
sper sa putem continua sa ne luptam cu Sauber, Williams, Force India si Mercedes.

Rep.: Echipa Red Bull nu i-a prelungit contractul inca lui Mark Webber, intelegerea actuala expirand la finele sezonului 2011. Crezi ca ai putea pilota pentru Red Bull Racing sezonul viitor si ce ar insemna o asemenea mutare pentru tine?

S.B.: In acest moment sunt extrem de fericit sa concurez pentru Scuderia Toro Rosso.
Nu m-am gandit pana acum sa pilotez in alta parte si nu cred ca este cel mai bun moment sa speculam in legatura cu viitorul meu in Formula 1, asa ca nu pot spune daca o sa-l inlocuiesc pe Mark sezonul viitor sau mai tarziu.

Rep.: Crezi ca Toro Rosso poate incheia clasamentul constructorilor din acest an in primele cinci sau sase locuri, in conditiile in care anul trecut v-ati clasat doar pe locul noua?

S.B.: Trebuie sa fim macar pe opt. Acesta este obiectivul minim, dar sincer am toata increderea ca putem chiar mai mult decat atat, in conditiile in care dezvoltarea noului monopost va decurge asa cum ne asteptam noi. In orice caz, dupa doar doua curse este mult prea devreme sa facem previziuni in acest sens.

Rep.: Ce parte din succesul in motorsport consideri ca un pilot o datoreaza talentului, antrenamentului fizic si muncii, respectiv sprijinului financiar?

S.B.: Fara talent nu poti face nimic. Antrenamentul este si el o parte foarte importanta a meseriei, iar in ceea ce priveste sprijinul financiar, eu am fost foarte norocos sa fiu sustinut de Red Bull de foarte devreme in cariera mea, dupa ce si familia mea m-a ajutat foarte mult. Ca sa-ti raspund la intrebare, toate aceste aspecte sunt importante si nu cred ca as fi putut ajunge acolo unde sunt fara vreunul dintre ele.


Rep.: Ai avut ocazia sa testezi pentru Red Bull Racing in 2008. Care este diferenta intre monoposturile Red Bull si cele Toro Rosso? De asemenea, crezi ca Red Bull are forta de a domina Formula 1 si in sezonul 2011, asa cum a facut-o si in 2010?

S.B.: In primul rand, nu poti sa compari o masina din 2008 cu una din 2011, asa ca nu pot sa spun cat de mare este aceasta diferenta acum. Lucrurile s-au schimbat de asemenea foarte mult, fiecare echipa fiind in acest moment obligata sa-si proiecteze si sa-si dezvolte propria masina, spre deosebire de inceputurile Toro Rosso, atunci cand se prelua practic designul Red Bull si se faceau mici modificari. In ceea ce priveste acest sezon, cred ca putem spune, uitandu-ne la evolutia din primele curse, ca Red Bull Racing poate sa fie din nou cel putin la fel de puternica precum a fost in sezonul 2010.

Adrian Diaconescu




 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0905 :: 17.79MB