No SSO cookie

Domenicali: Italia trebuie sa aleaga intre Monza si Roma

voteaza
(0/ 0)
Domenicali: Italia trebuie sa aleaga intre Monza si Roma
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari a transmis prin vocea lui Stefano Domenicali ca nu-si doreste ca Italia sa gazduiasca doua curse de Formula 1 in acelasi timp si ca trebuie sa se aleaga intre Roma si Monza pentru unicul Grand Prix peninsular.

 
 
Stefano Domenicali, managerul echipei de Formula 1 Ferrari, a declarat ca nu crede ca exista suficient spatiu in calendarul si-asa aglomerat din Formula 1 pentru doua Mari Premii ale Italiei si ca trebuie sa se aleaga unul singur dintre Monza si Roma.

Numeroase zvonuri au fost lansate in ultima vreme cum ca guvernul italian ar pregati organizarea unei curse stradale in Roma, cursa care sa se desfasoare in paralel cu traditionalul Mare Premiu de la Monza. Totusi, Domenicali a fost extrem de transant si a spus ca politica Formula 1 este una foarte clara, de a se extinde in cat mai multe colturi ale lumii, astfel nemaifiind posibil ca o tara sa organizeze mai mult de un Grand Prix pe sezon.

In privinta alegerii dintre cele doua circuite, Domenicali a declarat ca aceasta o sa fie strict decizia lui Bernie Ecclestone. Italianul a mai spus ca nu este rolul echipelor sa aleaga unde se disputa o cursa, aceasta fiind treaba detinatorilor drepturilor comerciale.

In acest moment, in calendarul F 1 exista o singura tara care gazduieste doua curse. Este vorba de Spania, care are atat Grand Prix-ul Barcelonei, cat si cel al Valenciei. Italia a fost si ea o perioada de vreme in aceasta situatie, cu Marele Premiu de la Imola in calendar alaturi de cursa de la Monza.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1075 :: 17.86MB