No SSO cookie

Button: Sistemul Kers va ajuta echipa McLaren

voteaza
(0/ 0)
Button: Sistemul Kers va ajuta echipa McLaren
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jenson Button a declarat ca este increzator ca revenirea sistemului KERS in Formula 1 va constitui un avantaj pentru el si coechipierul sau, Lewis Hamilton, datorita experientei indelungate de lucru a inginerilor McLaren cu aceasta tehnologie.

 
 
Jenson Button, pilotul britanic al echipei de Formula 1 McLaren Mercedes, s-a declarat increzator ca, odata cu reintroducerea sistemului KERS, masinile McLaren vor deveni si mai puternice si vor capata un avantaj in fata monoposturilor Red Bull si Ferrari.

Sistemul KERS( Sistemul Kinetic de Recuperare a Energiei) a fost interzis in sezonul 2010 de F1, dar va reveni odata cu inceperea sezonului urmator. Button a declarat ca, in ciuda faptului ca el nu a folosit inca niciodata aceasta tehnologie, este sigur ca aceasta schimbare va compensa disparitia sistemului F-duct, sistem inventat de McLaren, si va face masina mai puternica si mai rapida.

Din punctul de vedere al lui Jenson Button, inginerii care folosesc motoare Mercedes, adica inginerii echipelor McLaren, Mercedes si Force India, vor avea un avantaj fata de ceilalti ingineri, in conditiile in care au mai multa experienta de folosire a tehnologiei KERS.

In privinta diferentelor dintre masinile de anul viitor si cele din sezonul 2010, campionul mondial din 2009 a declarat ca nu-si face mari probleme, in conditiile in care acestea nu vor fi atat de importante. Astfel, Button crede ca monoposturile din 2011 vor fi versiuni evoluate ale celor din sezonul proaspat incheiat, si nu masini complet noi si radical schimbate.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0874 :: 17.86MB