No SSO cookie

General Motors prezinta viziunea asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0 la Beijing

voteaza
(0/ 0)
General Motors prezinta viziunea asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0 la Beijing
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors a prezentat la Auto China 2012 viziunea companiei asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0, versiunea urmatoare a conceptului revolutionar de mobilitate prezentat de companie la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai.

 
 

„Designerii si inginerii nostri au explorat o gama larga de optiuni pentru a transforma prototipul EN-V in realitate. Prototipul EN-V 2.0 va utiliza tehnologii precum internetul, electrificarea si sistemele telematice in domeniul mobilitatii, pentru a ajuta la schimbarea peisajului automobilistic si pentru a garanta un viitor sustenabil pentru aceasta industrie,” a declarat Kevin Wale, presedinte si director general al grupului GM China. „Designul prototipului EN-V 2.0 prezentat astazi reprezinta viziunea noastra asupra viitorului.”

Prototipul original EN-V (Autovehicul electric interconectat) a fost atractia principala a pavilionului SAIC-GM de la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai si unul dintre cele mai dezbatute prototipuri GM de pana acum. Modelul electric cu doua locuri a creat un nou ADN al autovehiculului, bazat pe convergenta intre electrificare si conectivitate.  Acesta a fost proiectat pentru a prezenta potentialul de eliminare a grijilor privind aglomerarile din trafic, disponibilitatea locurilor de parcare, calitatea aerului si accesibilitate in cadrul oraselor mari.

„Suntem foarte entuziasmati de prototipul EN-V 2.0, care integreaza esenta predecesorului sau, dar a evoluat printr-un design mai practic, pentru o utilizare reala,” a declarat Wale.  „Combinatia dintre tehnologia senzorilor, comunicarea wireless si navigatia prin GPS stabileste baza noilor tehnologii.”

Prototipul EN-V 2.0 ofera functii solicitate de consumatori, precum sistem de climatizare integrat si spatii de depozitare inteligente. In plus, acesta poate fi condus in oras in orice conditii meteorologice si rutiere.

„Proiectam prototipul Chevrolet EN-V 2.0 pentru a avea o arhitectura modulara, astfel incat inginerii nostri sa dispuna de flexibilitatea de a crea un autovehicule simplu, care poate fi controlat manual sau unul mai complex, complet autonom si interconectat,” a declarat Wale.

Functia de comunicare wireless a prototipului permite crearea unei „retele de socializare” prin care soferii si pasagerii pot comunica cu prietenii sau partenerii de afaceri in timp ce calatoresc. GM doreste sa utilizeze prototipul EN-V 2.0 in studii pilot in China.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2640 :: 22.2MB