No SSO cookie

Shanghai 2011: Subaru XV Concept

voteaza
(0/ 0)
Shanghai 2011: Subaru XV Concept
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Subaru a prezentat la Shanghai 2011 un nou concept, denumit XV, un crossover compact ce utilizeaza platforma si, in majoritate, si componentele noii generatii Impreza. Poate ca unii dintre voi stiu ca Subaru vinde deja, pe doar unele piete, o versiune XV a actualei Impreza.

 
 
 

Versiunea de productie a conceptului nu este deci departe si ne lasa in acelasi timp sa remarcam o serie dintre detaliile de design ale lui noului Impreza Hatchback, ce va fi lansat pe piata la inceputul anului viitor.

 

In fotografii se observa destul de usor cateva elemente care, pe langa garda la sol destul de generoasa, ne fac sa credem ca versiunea de serie XV (ce va inlocui, de exemplu, modelul Outback Sport de pe piata nord-americana) va avea si ceva performante off-road.

 

Avand sub capota un motor boxer de 2 litri si faimosul sistem de tractiune integrala symmetrical AWD cuplat la o transmisie CVT, XV Concept te duce destul de repede cu gandul la o masina solida si in acelasi atractiva din punctul de vedere al designului. Elemente-cheie sunt noua grila hexagonala a lui Subaru cu emblema incadrata de aripi si farurile cu designul poreclit deja “ochi de soim”.

 

In interior, tapiteria din piele de culoare deschisa contrasteaza puternic cu celelalte elemente, pe consola centrala fiind amplasat un display multi-function cu ecran tactil.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4768 :: 17.87MB