La exterior, noul compact in cinci usi adopta caracteristici ale ADN-ului suedez care readuce in prim plan forma crossoverelor firmei, precum XC60 si XC90.
Si in timp ce datorita formei consolei centrale, spre exemplu, esti sigur ca ai in fata ochilor un interior de Volvo, la care se adauga sistemul de control al aerului conditionat, sau al sistemului audio, inginerii suedezi au adaugat un panou de control central mai degraba futurist.
Noul hatchback premium are o lungime de 4.500 mm, fiind cu doar 50 mm mai scurt decat V50, insa mult mai lung decat rivalii sai din segment, precum BMW Seria 1 in cinci usi, care are doar 4.324 mm.
Noul V40 va fi oferit cu o varietate de motorizari in patru cilindri, atat pe benzina, cat si diesel.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!