Cea mai noua adaptare a temei de design Mazda “KODO – Sufletul Miscarii”, prin conceptul TAKERI, aduce o noua viziune in materie de stilizare pentru un sedan. TAKERI ofera o imagine asupra directiei viitoare a modelelor sedan de clasa medie, mostenind viziunea conceptului SHINARI, un coupe sport cu patru usi prezentat anul trecut la Geneva. In spatele acestui exterior captivant, TAKERI integreaza motorizarea diesel SKYACTIV-D echipata cu sistemul i-stop si cutia automata cu sase rapoarte SKYACTIV-Drive.
TAKERI urmareste sa obtina eficienta maxima in consumul de energie fara a compromite performanta Zoom-Zoom specifica Mazda. Acesta este primul model echipat cu i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), primul sistem de franare regenerativa al constructorului care foloseste o solutie unica pentru a converti energia cinetica in electricitate in timpul franarii si o stocheaza intr-un capacitor electric cu doua straturi. Puterea este apoi utilizata pentru a alimenta componente electrice, reducand astfel solicitarea motorului si scazand consumul de combustibil cu pana la 10%. i-ELOOP contribuie la un consum remarcabil al conceptului TAKERI, obtinut fara a sacrifica confortul sau performantele.