No SSO cookie

GENEVA 2012 LIVE: Kia Cee’d

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2012 LIVE: Kia Cee’d
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa masini.ro prezinta, in direct de la Salonul Auto de la Geneva, Kia Cee’d

 
 

In Europa, noul cee’d va fi dotat cu doua motoare pe benzina (1.4 MPI, 1.6 GDI) si doua diesel (1.4 WGT,1.6 VGT), care vor oferi puteri cuprinse intre 90 si 135 CP.

Vedeta este motorul de 1.6 litri Gamma GDI, care a fost numit unul din cele mai bune 10 motoare din lume de catre WardsAuto World in 2011 (‘Ward's 10 Best Engines’). Introdus ca o noutate pe modelul cee’d, motorul 1.6 GDI include cea mai noua tehnologie de injectie directa pentru a livra o putere maxima de 135 CP si un cuplu de 165 Nm.

Cuplata la motorul 1.6 GDI este o transmisie cu dublu ambreiaj (Dual Clutch Transmission - DCT) dezvoltata in interiorul companiei.  Aceasta va asigura o schimbare lina a treptelor de viteza pentru a imbunatati confortul si va reduce consumul si emisiile de CO2.

Motorul 1.6 litri VGT turbo diesel livreaza o putere maxima de 128 CP si un cuplu maxim de 260 Nm.  Versiunile care vor incorpora tehnologia EcoDynamics, incluzand sistemul ISG (Start/Stop), cauciucuri cu rezistenta redusa la rulare si sistemul de management al alternatorului (AMS), vor atinge un nivel impresionant al consumului de doar 3.7 l/100 km si emisii de CO2 de 97 g/km.

 

Cuvinte cheie: Kia | Kia cee'd | cee'd | geneva 2012 | Salonul Auto de la Geneva |
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7855 :: 17.97MB