In Europa, noul cee’d va fi dotat cu doua motoare pe benzina (1.4 MPI, 1.6 GDI) si doua diesel (1.4 WGT,1.6 VGT), care vor oferi puteri cuprinse intre 90 si 135 CP.
Vedeta este motorul de 1.6 litri Gamma GDI, care a fost numit unul din cele mai bune 10 motoare din lume de catre WardsAuto World in 2011 (‘Ward's 10 Best Engines’). Introdus ca o noutate pe modelul cee’d, motorul 1.6 GDI include cea mai noua tehnologie de injectie directa pentru a livra o putere maxima de 135 CP si un cuplu de 165 Nm.
Cuplata la motorul 1.6 GDI este o transmisie cu dublu ambreiaj (Dual Clutch Transmission - DCT) dezvoltata in interiorul companiei. Aceasta va asigura o schimbare lina a treptelor de viteza pentru a imbunatati confortul si va reduce consumul si emisiile de CO2.
Motorul 1.6 litri VGT turbo diesel livreaza o putere maxima de 128 CP si un cuplu maxim de 260 Nm. Versiunile care vor incorpora tehnologia EcoDynamics, incluzand sistemul ISG (Start/Stop), cauciucuri cu rezistenta redusa la rulare si sistemul de management al alternatorului (AMS), vor atinge un nivel impresionant al consumului de doar 3.7 l/100 km si emisii de CO2 de 97 g/km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!