Acesta este cel mai puternic si mai performant Ferrari lansat vreodata. Puterea sa se datoreaza unei incredibile eficiente a motorului – eficienta mecanica, combustia si dinamica fluidelor – care, impreuna cu o arhitectura avansata a automobilului, componentele de ultima generatie si controale electronice, garanteaza o senzatie fara egal la volan, pe orice suprafata de drum sau de circuit.
Cunoscuta configuratie trans-ax a fost revolutionata pentru a induce masinii performante si mai mari. Ampatamentul a fost micsorat iar motorul, tabloul de bord si scaunele au fost coborate pe sasiu iar noua arhitectura a suspensiei spate si a cutiei de viteze i-au inspirat pe inginerii de la Ferrari sa modifice volumul din spate al masinii, micsorandu-l. Rezultatul global este o masina foarte compacta, cu un centru de greutate amplasat mai jos si mai in spatele sasiului iar nivelul de eficienta aerodinamica devine o referinta.
Cu un motor de 6262 cc, masina are o putere de 740 CP la 8500 rpm si 690 Nm cuplu la 6000 rpm si poate ajunge la o viteza maxima de 340 km/h.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!