Modificarile facute de BMW la modelul X6M includ un nou set de faruri adaptive cu LED-uri, grile mai pronuntate, lampi de ceata repozitionate.
Motorizarea va ramane ca la modelul anterior, adica va avea un motor de 4.4 litri twin-turbo V8, care impinge 555 CP la 6.000 rpm si 680 Nm cuplu maxim de la 1500 la 5650 rpm catre toate cele patru roti, prin intermediul unei transmisii automate M Sport in 6 trepte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!