Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
krysty
saga continua aici.
prima parte
G e o r g e
eu vin cu o supernova rosie . sunt micut , 1.87 vreo 115kile smile.gif tinuta sport cu back pack in spate si sapca .

vezi pe mp numarul meu de tel .
Nonn
Chiar ca s-a transformat intr-o saga! Hai sa inauguram volumul 2. :clapping:

Ubiku, cum a fost la service? Ce chestii ai modificat pana la urma si cat a costat? Sau inca nu te-ai dus ca nu mai tin minte exact? Cu consumul cum este? Ai testat Sport-ul mai serios? Daca da, ti-a placut? biggrin.gif
Cum a fost la tine cu trusa de prim ajutor si triunghiul reflectorizant? Le-ai platit sau ti-a venit masina cu ele?

Dragos, vezi ca vrem si niste poze. Don, si de la tine! Sau tu le-ai pus deja si nu mai tin eu minte nici asta?! blink.gif

La mine consumul s-a stabilizat pe la 13.5(!) cu clima si condus mai nervos. Eu nu sunt obisnuit sa folosesc frana de motor, credeti ca ar scadea consumul semnificativ daca as folosi-o mai frecvent? In rest, totul e bine. Nu au mai aparut nici un fel de zgomote sau "greierasi". Am cam 2800km, exclusiv prin oras, doar 2 ture am facut afara de vreo 60-70km. Mi-am condus si Dacia zilele astea un pic dupa aproape 6 saptamani (ma pregatesc sa o vand) si cuvantul care cred ca defineste perfect experienta asta (comparativ cu Astra) este "munca". Cu directia, cu ambreiajul, cutia de viteze, totul. M-am saturat de curatat jicloare, reglat avansul, unghiul de fuga la fiecare 3 luni, inlocuiesc garniturile la pompa de frana mai des ca chilotii! :bash: Asa ca adio si sper sa ajunga pe maini bune.
DragosV
Pai poze o sa pun ca am cu ce biggrin.gif (sa le fac)! Abia astept ziua de maine!

Sper sa fie totul OK maine si vrea sa intreb si de service sa imi activez toate gadget-urile!

George - ai uitat ca ne cunoastem? (cuvinte cheie - pejo, canan17ro, tura subaru, vectra A albastra "tunata"). Iti stiu si supernova din poze!
ubiku
QUOTE(Nonn)
Chiar ca s-a transformat intr-o saga! Hai sa inauguram volumul 2. :clapping:

Ubiku, cum a fost la service? Ce chestii ai modificat pana la urma si cat a costat? Sau inca nu te-ai dus ca nu mai tin minte exact? Cu consumul cum este? Ai testat Sport-ul mai serios? Daca da, ti-a placut? biggrin.gif
Cum a fost la tine cu trusa de prim ajutor si triunghiul reflectorizant? Le-ai platit sau ti-a venit masina cu ele?

Dragos, vezi ca vrem si niste poze. Don, si de la tine! Sau tu le-ai pus deja si nu mai tin eu minte nici asta?! blink.gif

La mine consumul s-a stabilizat pe la 13.5(!) cu clima si condus mai nervos. Eu nu sunt obisnuit sa folosesc frana de motor, credeti ca ar scadea consumul semnificativ daca as folosi-o mai frecvent? In rest, totul e bine. Nu au mai aparut nici un fel de zgomote sau "greierasi". Am cam 2800km, exclusiv prin oras, doar 2 ture am facut afara de vreo 60-70km. Mi-am condus si Dacia zilele astea un pic dupa aproape 6 saptamani (ma pregatesc sa o vand) si cuvantul care cred ca defineste perfect experienta asta (comparativ cu Astra) este "munca". Cu directia, cu ambreiajul, cutia de viteze, totul. M-am saturat de curatat jicloare, reglat avansul, unghiul de fuga la fiecare 3 luni, inlocuiesc garniturile la pompa de frana mai des ca chilotii! :bash: Asa ca adio si sper sa ajunga pe maini bune.


Wow... 1000 de posturi blink.gif Sunt f. happy ca am contribuit la threadu asta, si ca am dat de voi oameni buni!

Hai sa le luam pe rand... In service nu am mai fost, pentru ca dupa ce am citit atent cartea de garantie, am vazut ca lucrurile care vroiam sa le activez (inchiderea automata si dubla inchidere) aveau o steluta in dreptul lor, si la inceputul cartii scrie: * = depinde de tara din care cumperi masina si de bunavointa dealerului. Geamurile nu pot sa le fac sa se deschida din telecomanda pentru ca asta merge doar daca sunt toate 4 electrice. Asa ca nu prea mi s-a parut ca merita sa dau 6-700 de mii pe ceva care pot sa activez eu usor de la un buton. Deci pe alta data cu service-ul.

La mine masina a venit fara triunghi si celelalte jucarii, am imprumutat o pereche pentru rar. Iar modul sport... hmm smile.gif Nu pricep inca cum influenteaza directia, dar in rest nu pot sa zic decat :@ I'm trying to stay off it, 'cause it makes u drive like a mad man, and altough i managed to outrun a Touareg V6 with it biggrin.gif i also almost managed to trash my car twice... Si in plus, dupa vreo doua zile cu consumuri medii intre 16-18%, m-am hotarat sa ma las de prostii, si am inceput sa drive "econosafe". Am acum un consum in oras cu clima pornita de 11.3% blush.gif Am facut si un drum pana la Salina din Slanic, si am scos vreo 8%, cu mers destul de nervos. Din nefericire cruise control == 0 pe drumul asta, pentru ca inevitabil cum il activam, ma intalneam cu una dintre: 1) o caruta 2) o dacie din '80 toamna 3) un gropan...

Ce vroiam sa va intreb.... Intre ce turatii masina este subturata? Ca sa obtin consumul ala de ex., am incercat sa o tin intre 1800-2700 de ture. E ok sa conduci masina asa? De ex. in rodaj, foarte stresat sa nu cumva subturez masina, o tineam intre 2000-3500.

Cat despre Dacia veche, si la a ta si la a mea, le urez drum bum! A mea a fost masina buna, desi am injurat-o de mama focului, si asa fiabilitate mai greu de vazut... mi-am facut primii 2 ani pe ea si cred ca am luat toate gropile din bucuresti, si tot la fel de prost cum mergea la inceput merge si acum! smile.gif
DragosS
Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!
adrian42658
"Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!"

se pare ca, totusi, nu. nici la mine nu merge.

AM FOST DEJA CU MASINA LA SERVICE. dupa numai 9 zile!

mare ghinion si intamplarea dracului: un ciob de sticla, a ajuns, nu se stie cum, in paletele ventilatorului care dupa aia a facut ca radiatorul sa arate cam ca o cutie de pate pe cale de a fi deschisa cu un desfacator stricat. asadar, atentie la mesajul de pe display care zice ceva de "low cooling level". de auzit/simtit nu a fost cazul, doar mesajul de pe computer, asa ca dupa 2 ture de cautat loc de parcare la sellgross, am oprit masina nou-nouta cu capota aburind sad.gif(. va dati seama surpriza pe mine si nervi pe nevasta. opel service a venit in 15 minute, tractat, tot tambalaul. asteptat 3 zile dupa radiator nou, noroc cu full CASCO altfel eram bun de plata. venit asigurator facut poze la masina (sexi smile.gif), inlocuit defact cu new1.

PS la servica spune ca scutul optional nu ar fi ajutat, asa ca mi-au zis ca nu e cazul sa-mi pun
ubiku
QUOTE(DragosS)
Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!


Scrie clar in manual ca nu merge decat daca sunt toate 4 sad.gif

Si @Adrian, sorry for u mate! si better luck next time! Oricum, e bine de stiut ca au fost asa de operativi smile.gif
DragosS
Pai la mine ai vazut ca merge si cu 2 geamuri electrice!O fi diferit la Astra?Si la mine asa a venit setata din fabrica!
DragosV
Of of of ..... problema mare cu geamurile si inchiderea centralizata la plecare. Nu mai merge activata pe masinile mai noi din motive necunoscute. Pe cele mai vechi mergeau dar acuma cica nu ar mai merge! Eu oricum o sa mai persist!

Am luat masina .............. biggrin.gif

Nici nu stiu cum sa incep - am fost la di-bas si aveam doar 30 de minute sa o iau si sa plec. Masina mea era prima in curte, spalata, aranjata, totul pus la punct - fara repros. Am plecat si am inceput sa observ toate cele. Am facut plinul cu OMV premium diesel si am inceput sa ma plimb (dupa ce mi-am anulat ziua de munca).

Ma felicit pentru culoarea si jantele alese care sunt superbe (ambele)! Masina e echipata exact cum am cerut-o in cel mai mic detaliu.
Trec pe la fiecare in parte :
- motor : din "pacate" ( biggrin.gif ) simt ca am un monstru sub capota si nu pot sa-l valorific, fiind in rodaj am fost foarte finut pana nu am mai rezistat si am mai calcat pedala mai insistent; cand intra turbina si apesi sustinut pedala de acceleratie parca se dilata totul prin jur;
- cutia de viteze este un vis; am laudat-o toata ziua si mi se pare si acuma incredibila; merge fara nici cea mai mica agatare, prindere, hop, piedica sau altceva; pur si simplu in toate treptele, in I-a din mers, in march-arriere din mers, directionare perfecta - este excelenta, perfecta si asta in conditii de rodaj zero, deci nota maxima +;
- butonul SPORT - este alta uimire mare pentru mine cum au reusit sa-l faca sa se simta in asa fel; eu ma asteptam sa fie o schimbare spectaculoasa in privinta suspensiei si este (se simte chiar bine "intarirea" amortizoarelor) dar nu se compara cu felul in care se schimba reactia motorului; motorul parca este dopat si creste incredibil de repede si brutal in ture fata de normal; daca tin pedala constanta si apas sport masina incepe sa accelereze de nebuna fara sa misc eu pedala; raspunsul este instantaneu si parca turbo-lagul dispare si ai un motor mare aspirat pe benzina; dupa ce ca aveam sasiu sport, coborat si mai rigid daca mai apesi si sport masina se transforma parca in cart; nu imi pot explica care este explicatia mecanica sau de soft al acestui Sport (privind reactia total schimbata a motorului); performante dinamice sunt clar mai bune in modul sport; dupa ce dezactivezi modul sport parca iti ia cineva vreo 30 da cai din motor si ii ascunde; excelent!;
- senzorul de parcare este foarte eficient si te avetizeaza chiar si daca ai un obstacol pe lateralele spoilerului spate;
- clima excelenta cu senzor automat de recirculare, quick heat (l-am testat noaptea dupa ce nu mai mersesem cu masina si baga caldura imediat);
- consumul este 10,3, dar media de viteza pe 110 km este de 18 km/h astazi fiind foarte aglomerat in zonele unde am circulat;

Totul este la nivelul asteptarilor si chiar peste si de abia astept sa termin rodajul sa pot vedea adevaratul potential al motorului, despre care simt eu ca o sa ma surprinda foarte placut;

Mai revin cu detalii ca acuma sunt foarte obosit!

P.S. Maine am un drum Pitesti si retur asa ca pot vedea si la drum intins cum e! Si tot maine sper sa pun si pozele care pe care lea-m facut!
DragosV
Cateva poze acuma si diseara pun mai multe poze !


[URL=http://img125.echo.cx/my.php?image=phto00018cz.jpg][IMG]
DragosV
a si inca una uitata

http://img125.echo.cx/my.php?image=phto00018cz.jpg
DragosS
Sa o stapanesti sanatos si abia astept sa mi-o arati pe viu!

Cel din spate cu Tigra sa inteleg ca era George?
Nonn
Felicitari! Arata foarte bine si in negru. Sa o stapanesti sanatos! Cred ca arata la fel cu a lui Ubiku doar farurile difera. Vezi sa pui si o poza cu bordul iluminat (obsesia mea biggrin.gif ).
Cred ca butonul Sport e una dintre inventiile cele mai grozave pe care le-am intalnit. Nu neaparat cea mai utila dar categoric cea mai distractiva. Si tu ai si un motor care o pune in valoare si mai bine decat la mine si Ubiku.
Tu te-ai prins cum e cu recircularea automata? Ca eu nu stiu nici cand se activeaza, asta daca s-a activat vreodata singur. Cand e nevoie, in caz ca stau linga ceva "putoare" cu Euro-4, eu il activez singur.
DragosV
Azi am facut un drum pana la Pitesti si inapoi si ce am mai constatat :
- motorul accelereaza pana la 160 (cat am mers ca atata am voie in rodaj) fara nici cea mai mica problema; oricum nu pot sa fac afirmatii de genul "UAU", nu ca nu as putea dar, pentru ca am condus multe masini dintre care unele foarte puternice nu are cum sa ma impresioneze; oricum dieselul acesta la clasa ei este in top din punctul meu de vedere;
- pilotul automat este alt gadget care mie imi place; aproape ca am condus toata autostrada numai din butoane si uneori cu piciorul deasupra franei cand ma apropiam de mai mute masini; accelerare, frana de motor, reluarea ultimei viteze, setare de viteza noua - utilitate mai larga decat ma asteptam - la mine merge activat in orice ipostaza si nu a fost o data sa nu mearga ;
- unde erau denivelari pe autostrada si daca activam sport topaiam pe scaun de parca faceam intentionat;
- consumul la dus cu 160 mers apoape constant (mici decelerari) a fost de 7,6 iar la intors a fost de 7,2 (e o mica inclinatie pe autostrada), iar in 450 de km din care aproape 200 km in Bucuresti consumul este de 8.8 la suta;

Cand apesi SPORT e incredibil cum se schimba reactia motorului si cum fuge masina de sub tine. O explicatie data de altcineva "Motorul raspunde instant la comenzi, fara sa tina cont de economia de combustibil, este la fel cu motoarele care nu aveau potentiometru de acceleratie si raspundeau la intinderea cablului.". Este incredibil!

Mai revin cu detalii!

Nu am apucat sa fac poze dar o sa mai fac - si cu interiorul!
DragosV
Poze :

[img]http://img152.echo.cx/img152/2248/phto00197tz.th.jpg[/img] [URL=http://img92.echo.cx/my.php?
DragosV
[URL=http://img141.echo.cx/my.php?image=phto00113ks.jpg][IMG]
DragosV
[URL=http://img135.echo.cx/my.php?image=phto00031cw.jpg][IMG]http://img135.echo.cx/img135/5017/phto00031cw.th.jpg
DragosV
DragosS
smile.gif Deci ai acoperit toate unghiurile posibile.Cred ca ai desenat un cerc in jurul masinii si faceai un pic pas,faceai o poza,iar un pas,iar o poza. smile.gif

Dar masina arata foarte bine.Cum e trecera de la Vectra A la Astra H? SI cum e trecerea de la benzina la diesel?Sau ai mai avut diesel?
ubiku
Hohooo ca frumoasa mai e biggrin.gif !

Sa o stapanesti sanatos Dragos, si cu cat mai putine evenimente smile.gif Si sa ai grija de micul monstru de sub capota smile.gif !

Cand iti faci o leaca de timp sa ne plimbi si pe noi un pic, ca-s tare curios cum trage!
Andrei Suzuki
Sa-ti traiasca!
Off...vreau si eu.... biggrin.gif
Nonn
Reusite pozele (si asa multe blink.gif ). Vezi ca ti-au scapat 2 lucruri: portbagajul si, mai ales, bordul sad.gif !

Azi am fost pe la Opel sa vad mai de-aproape cum arata Tigra. Trebuie sa recunosc ca am fost cam dezamagit. Design-ul e super dar cand m-am urcat in ea am remarcat imediat finisarea mult mai slaba decat la Astra si materialele de mai slaba calitate. Si bordul parca e identic cu cel de la Corsa care nu imi place. Dar cel mai mult m-a socat sunetul usii la inchidere. Nu stiu din ce cauza, poate fiindca usa nu are rama si nu e asa de rigida, dar sunetul este metalic si zornaitor, parca se miscau in el geamul si toate piesele. Mi-a adus aminte imediat de usa de la Dacia mea. Ce mi-a placut e deschiderea electrica a portbagajului, nu are clapeta, se apasa un buton situat undeva deasupra barii de protectie si portbagajul se deschide. La inchidere trebuie apasat pana se inchde complet, cand se aude un "ping" si gata. Preturile sunt sensibil mai mari decat la Astra (intre 1500-2000 Euro in plus) si dotarea standard e mai slaba. Si nu am inteles de ce nu ofera si motorul pe benzina de 1.6, doar 1.4 (inclusiv Easytronic) si 1.8. In concluzie, inainte sa o vad mai in detaliu m-am gandit ca poate ar fi buna de masina de oras, acum ca o sa vand Dacia, dar dupa ce am vazut-o, nu imi mai place.
George, tu ai luat o Tigra pentru drive-test, cum ti s-a parut? Si cu ce motor?
Andrei Suzuki
1.8/125cp.Cosmo parca era.
DragosV
Cum e la voi cu Hill Start Assist? Ca la mine nu e si ar trebui sa fie!
Nu merge in nici un fel. O sa zic dealerului cand ma duc pe la ei.

DragosS - poze am facut din toate unghiurile si nu le-am pus pe toate. Am si cu portbagajul iar cu bordul aprins sper sa fac diseara!
Am 500 de km si consumul este de 9.2 dar fata de prima zi motorul s-a mai lasat mult. EX. - in prima zi la relanti consumul intant varia intre 0.6-0.8 iar acuma variaza intre 0.3-0.5 - astea fara clima.

In rest totul e ok si in cateva zile o sa termin si rodajul si sper sa facem o noua intalnire.

DragosS - la Vectra exista IDS plus care sa vina cu buton sport cand ai luat tu masina?
DragosS
Da,la Vectra exista IDS+ si cand am luat eu masina.Mai costa vreo 800 parca in plus iar la motoarele V6 era standard.

Dupa ce faci 1000km testam un pic diferentele de la acceleratie intre Astra si Vectra? blush.gif
DragosV
Daca nu iti luai masina pana acuma nu te mai lasam sa ti-o iai fara sport! Facem, facem! Trebuie sa fac deja lista!

Sunt invitat de un Golf 5 2.0 TDI (140), Golf 4 1.9 (130), Pejo 307 1.6 HDI (110) si acum de tine!

Diseara fac poze pe intuneric!
ubiku
QUOTE(DragosS)
Da,la Vectra exista IDS+ si cand am luat eu masina.Mai costa vreo 800 parca in plus iar la motoarele V6 era standard.

Dupa ce faci 1000km testam un pic diferentele de la acceleratie intre Astra si Vectra? blush.gif


Sunt curios care ar fii deznodamantul intre 1.9 cdti-ul tau si 1.8-ul meu biggrin.gif
Cand ne jucam? biggrin.gif
DragosV
Rabdare, rabdare ca am doar 550 de km! Dupa o mie si ceva de km facem ce vreti voi chiar daca motoarele voastre sunt mai "lasate".

Diseara sper sa pun pozele pentru nonn cu bordul!
Nonn
QUOTE(Dragos39911)
Cum e la voi cu Hill Start Assist? Ca la mine nu e si ar trebui sa fie!
Nu merge in nici un fel. O sa zic dealerului cand ma duc pe la ei.


Nici la mine nu se activeaza tot timpul, depinde de gradul pantei si cred ca depinde si de cat de tare e apasat pedala de frana. Apropo, sa stii ca functioneaza si in panta si in rampa.
In mod normal ar trebui sa faci toate masinile alea care te-au provocat, inclusiv Golf-ul 2.0TDI, mai ales cu programul Sport activat. Ai un mare avantaj ca se tureaza instantaneu, nu mai exista nici o intarziere la apasarea acceleratiei.
DragosS
Golf-ul 2.0 TDI este al lui gorrocs?Oricum cred ca de Golf ma tin si eu ca parca are acceleratie 9,6.Eu am 9,8.
DragosV
Pai eu la mine nu am vazut niciodata functionand HSA-ul! O sa mai incerc!

Da, Golful este al lui Gorrocs dar din ce stiu eu face 9.3 pana la suta! Poate il luam si pe el la o intalnire!

Pozele le pun maine ca sunt obosit!
DragosS
Pai il invitam la urmatoarea intalnire! Si da,are 9,3 pana la suta.9,6 are Octavia 2 2.0 TDI.
DragosV
Am fost sa testez mai cu insistenta HSA si merge! Cel putin nu ma lasa sa o iau la vale cu spatele, ca invers nu am incercat dar important e ca a mers si chiar de mai multe ori in toate pozitiile!

Am uitat aparatul in masina asa ca pozele sper pe diseara!
G e o r g e
pai doar in spate nu te lasa sa iei , ca in fata se gandeste ca tii si tu piciorul pe frana wink.gif
Nonn
HSA merge si in spate si in fata. Stiu din proprie experienta.

George, cum e cu Tigra? E oarecum off-topic dar scrie si tu aici cum ti se pare. Eu am fost cam dezamagit de ea (poate ai citit si mesajul meu de mai sus).
G e o r g e
mie mi-a placut . inafara de consum .

marea problema la masina asta e ca toti care au avut-o sau mai toti , madalina si cu mine suntem exceptii, au pus benzina de kko. cu benzina de 98 , euro 4 masina merge impecabil.

stabilitatea este excelenta, ESP ul isi face datoria prompt , franele sunt bune , dar ii trebuiau macar 150 cp dupa gusturile mele biggrin.gif

este spatioasa, si dotarile erau ok . cam atat

consumul era la 16-17 in bucuresti in mers normal . dacia ia 10.5, foresterul 18 in aceleasi conditii cu acelasi sofer. diferenta este ca pe dacia si forester am AC cuplat din cand in cand , la tigra nu merge AC daca esti decapotat .

inafara mers cu 60 in localitate 100-110 inafara 8% consum blink.gif adica , LA NAIBA !!!
eu schimb intre 3000 si 4000, si ating cel putin o data pe zi puterea maxima . merg cum ar trebui sa se mearga cu o masina !
astra ta cat ia ?
Nonn
Ma bucur ca ti-a placut. Eu nu ma refeream neaparat la dotari, care sunt OK dar nimic deosebit, banuiesc si ca merge bine, e stabila etc. Eu eram curios ce impresie ti-a lasat ca si calitate, comparativ cu Astra mie mi s-a parut cam proasta, la materiale si finisare. Si usa aia, mama ce zdranganea! blink.gif

Consumul mediu in oras este 11.8% pe ultimele 5 zile de cand am facut plinul cu benzina de 95 la MOL. A scazut pana la 11.6% cand nu era circulatie, a crescut la 12,2% cand e mai naspa.
G e o r g e
materialele chiar sunt ok , sunt de buna calitate ! blink.gif nu stiu de ce ti-au lasat tie alta impresie.

interiorul este luat de pe corsa , dar il stiu prea bine si cum se comporta in timp mai ales si este mai mult decat OK !
G e o r g e
la ce turatie schimbi ? in mod normal ? si in drum drept cu ce turatie mergi ? hai ca sunt curios biggrin.gif danke .

incearca o benzina de 98 , scade consumul wink.gif si creste performantele . per total iesi la fel cu banii.
Nonn
Cand conduc normal schimb pe la 2800-3000rpm. In general la 60-70km/h constant (pe bulevard) merg cu a 4-a. Uneori, cand ma mai apuca devil.gif , de obicei daca vad un bulevard liber in fata, atunci o calc cu a 2-a la pana pe la 80km/h, de obicei se intampla cam de 3-4 ori pe zi. Dar in general conduc normal, cum spuneam la inceput.
Ovidiu41654
Pentru Dragos39911, la tine se simt vestitele batai in ambreiaj? Ca despre agatarile schimbatorului de viteza, am inteles ca nu e cazul la tine merge brici. N-am condus Astra noua dar la rece mi s-a parut si mie ca schimbatorul merge bine, doar la Ford Focus II parca e ceva mai exact (tot la rece).
DragosV
Pai se simt ca e trademark-ul diesel-ulului! Pe la toate diesel-urile cu care am mers se simt! La mine cutia merge excelent, pe langa faptul ca nu agata, nu are nici un fel de hop sau piedica cand bag orice viteza inclusiv march-arriere! Este perfecta! Cea de pe Tigra care a avut-o George era diferita destul de mult fata de a mea - cele de la benzina sunt altfel. La rece nu prea se simte cu adevarat cutia.
Shkoda
QUOTE(Ovidiu41654)
Pentru Dragos39911, la tine se simt vestitele batai in ambreiaj? Ca despre agatarile schimbatorului de viteza, am inteles ca nu e cazul la tine merge brici. N-am condus Astra noua dar la rece mi s-a parut si mie ca schimbatorul merge bine, doar la Ford Focus II parca e ceva mai exact (tot la rece).


Batai in ambreiaj se simte la orice masina diesel, nu-ti fa probleme!
Ovidiu41654
Dar la Astra 1.6 benzinare?
Nonn
Se simte si la motoarele pe benzina, cel putin Ubiku zicea ca la el e valabil. La mine nu este nimic.
DragosV
Dar vibratiile alea se simt doar daca stai atent sa le simti ca altfel la drum normal cand nu te concetrezi la asta nu iti mai dai seama de nici o vibratie. La benzina nu ar trebui sa se simta!
ubiku
La mine au perioade si perioade... De ex. acum 2 seri cand am dat vreo 20 de liniutze, puteam sa zic ca-mi luasem optionala: masaj la picior prin ambreiaj biggrin.gif

Si in general prin oras... uneori da, uneori nu... dunno care e probl; mi-e sa nu fie ceva cu discul de ambreiaj.

Si dezamagire mare... am fost azi la pitstop tuning, si am aflat ca nu am ce sa tunez la masina nici de-as vrea... sad.gif turbo nu-i, full exhaust nu-i, daca-mi pun chip si filtru pe langa faptul ca raman lejer fara 8-900E, mai mult de 10 cai nu vad; etc. :bash: Norocosi aia cu diesel smile.gif Iar de tunning exterior.. 500E ca sa-mi pun un spoiler si o pereche de pleoape... Preturile mi se par cam mari .... bicycle.gif oh well...
guerilla
pai tu cauti turbina si exhaust in romania? laugh.gif
buna gluma.
ori te dau banii afara din casa ori esti sfatuit prost.
pune mana pe tastatura si cauta produsele astea afara.
turbina vei gasi sigur. de exhaust complet nu mai vorbesc.
plus ECU si soft de monitorizare profesional.
ubiku
QUOTE(guerilla)
pai tu cauti turbina si exhaust in romania? laugh.gif
buna gluma.
ori te dau banii afara din casa ori esti sfatuit prost.
pune mana pe tastatura si cauta produsele astea afara.
turbina vei gasi sigur. de exhaust complet nu mai vorbesc.
plus ECU si soft de monitorizare profesional.


Am vb cu cei de la pitstop, si ne-am uitat pe cataloage/site-uri din .de of course si nu am gasit . Aici nici nu sper sa vad asa ceva; exista o singura astra h tunata in ro de care stiu eu (si ei) si are doar modificari la exterior. Si banii nu ma dau deloc afara din casa, de-aia mi se par si putin aberante preturile sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.