Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Jaymz
Am fost in service cu boxa care - mi bazaia si cica e busita si trebuie sa o schimbe ... vor primi alta cam in 2 luni :bash: Partea interesanta e ca vina cica a fost a mea pentru ca am setat basul mai tare decat inaltele. Eu aveam basul +7 si inaltele 0. Vi se pare o setare exagerata? Si oricum boxele trebuiau sa reziste si daca setam la maxim, pentru ca de asta este livrat ACEL tip de boxe cu ACEL tip de MP3 player ... pentru ca sunt compatibile, nu?

P.S. Mi s-a recomnadat sa merg la alt dealer sa-mi schimbe boxa daca nu mai am rabdare 2 luni bicycle.gif
CipponeG
Cred ca esti ghinionist!! ptr ca n-ar fi trebuit sa se buseasca insa depinde un pic si nivelul basilor la care e inregistrata muzica. Un alt dealer mai apropiat de tine care s-o schimbe mai repede n-ai gasit? Ca 2 luni e exagerat!!!
DragosV
Mai sunt defecte de fabricatie. Poate membrana a fost ciupita la montaj. Eu am Bass 12 si Treble 8. E absurd ce zic ei cu bassul mai mare ca inaltele.
Jaymz
E posibil sa fi fost busita membrana din fabrica, pentru ca de prima oara cand am dat si eu un pic mai tare am remarcat vibratia exagerata a boxei si zgomotul ciudat ... Stie cineva vre-un alt dealer in zona Moldovei decat Gold & Platin din Iasi sad.gif :samui:
CipponeG
Opel Gesara
5500 Bacău, Calea Republicii nr. 165
Tel: 0234-55.75.05
Fax: 0234-55.75.06
Email: office@opel-gesara.ro

Opel Gold&Platin
Suceava, Com. Scheia DN17
Tel: 0230/526 991
Fax: 0230/526 994
ubiku
[OFFTOPIC]

Dintr-un motiv ciudat, iar nu am mai primit notificari de raspuns pe topic, si am ratat intalnirea de Luni seara sad.gif

Sorry guyz, mi-ar fi placut si mie sa vin....
DanC
QUOTE(simpson53896)
Care e viteza maxima la care pot scrie CD-urile ca sa le poate citi CD-radioul din masina ? Stie cineva ?


eu am mp3 am scris la 40x si merge ceas
DanC
Apropo de sistemul audio de pe masina: eu am o problema cu posturile radio care dupa un timp "sar din banda" adica incep sa se auda cu paraziti. Trebuie de fiecare data sa reaiu postul din memorie pt. a rezolva problema, dupa un timp iarasi sare si tot asa .... Mai are cineva problema?
Mircea49004
Mica tristete ca nu am mai apucat sa merg la SIAB si la intalnire a fost atenuata de vestea ca masina a ajuns in Ungaria si dupa ce platim avansul, in 7 zile e la noi, I am soooooooooo happy, sper din suflet sa nu avem probleme cu ea din start!
DragosV
Pierderea posturilor de radio este des intalnita in bucuresti din cauza bruiajelor si blocurilor mari de beton. Si se manifesta la toate marcile dar mai ales la modelele noi.
Nonn
Pana la urma nu a fost nici o intalnire luni seara din pricina entuziasmului debordant manifestat de potentialii participanti biggrin.gif si din pricina oboselii mele. M-am intalnit doar cu DragosS astazi la salon. Mai multe despre drum mai tarziu.
Happy_Maker
QUOTE(Nonn)
Pana la urma nu a fost nici o intalnire luni seara din pricina entuziasmului debordant manifestat de potentialii participanti biggrin.gif si din pricina oboselii mele. M-am intalnit doar cu DragosS astazi la salon. Mai multe despre drum mai tarziu.


Si mie mi-ar fi placut sa particip, dar in cursul saptamanii imi este imposibil...
In schimb, am fost duminica la SIAB, ne-am fi putut intalni acolo.


In alta ordine de idei, a sosit timpul sa fac prima revizie (motorul de 1.6cp)
Exista careva dintre voi ce a efectuat deja prima revizie si daca da, il rog frumos sa ofere cateva detalii, cum ar fi:
-dealer
-pretul
-ce se inlocuieste
-calitatea serviciilor
-multumit/ ne-multumit de rezultatul final

Multumesc anticipat!
Nonn
Deci, despre drum. La dus, pe ruta Arad-Deva-Sibiu-Brasov-Ploiesti am facut un pic peste 8 ore. Drumul e foarte bun, e frumos dar e foarte circulat. La intoarcere am venit prin Pitesti-Craiova-Turnu Severin-Caransebes-Resita. Am facut 7 ore, e ceva mai putin circulat ca celalalt dar mult mai prost. Cel putin intre Filiasi si Turnu-Severin e o catastrofa, nu sunt gropi, dar tot drumul e fie in reparatii si stai la semafoare cate 5 minute, fie cu foarte multe denivelari si este o crima pentru o masina cu suspenie sport. Mai este si o portiune de cativa zeci de km, cu niste serpentine, foarte buna dar complet nesemnalizata, absolut nici un marcaj pe drum sau orice fel de indicatoare. Noaptea e o adevarata aventura sa mergi pe acolo (in viteza, bineinteles). Si ruta aceasta e destul de frumoasa, mai ales cand mergi pe langa Dunare, din pacate si acolo drumul e prost. Eu as recomanda la cine vrea sa faca Bucuresti-Timisoara sa vina categoric pe sus, prin Sibiu. Drumul in total a fost de 1275 km, iar la intoarcere am facut cca. 620km, deci diferenta nu este mare.

Despre dumurile din Oltenia. Sper sa nu se supere eventualii olteni, dar atatea carute nesemnalizate, biciclisti chiori, animale ratacite si betivi, toti mergand pe drum, nu am mai intalnit in viata mea! Intr-o bezna totala a trebuit sa fac slalom printre carute incarcate cu lucerna (cred) care intorceau in mijlocul drumului si biciclisti care nu se puteau decide pe ce parte a drumului sa mearga! Si sa sa nu uitam de asa-zisa "calitate" a asfaltului!

Despre "autostrada" Bucuresti-Pitesti. E de toata jena! E incredibil cate rahaturi poti sa intalnesti de-a lungul ei! Portiuni lungi de zeci de km pe care s-a dus asfaltul, valuri peste valuri, soferi de camioane facand slalom de pe o parte pe alta, tigani facand semne cu mana sa opresti (probabil faceau autostopul !), camioane depasind alte camioane cu maxim 10km/h diferenta intre ele... Tot ce-i mai rau si mai neasteptat sigur iti va iesi in cale! Rusinos!

Despre masina. In sfarsit si ceva pozitiv. "Butonul magic" a stat activat tot timpul (mai putin pe partile catastrofale de la intoarcere) si a facut minuni pentru tinuta de drum a masinii. Iar farurile adaptive iarasi justifica absolut toti banii dati pe ele! E grozav cum iti lumineaza in curbe si poti sa vezi ce te asteapta! Poate e doar o impresie a mea, dar cred ca la intoarcere s-a mai "lasat" si motorul. Comparativ cu felul in cate accelera pana la 180km/h la dus, la intoarcere am ramas surprins ce frumos a urcat de la 150 pana la 180km/h. Imediat dupa ce am plecat din Bucuresti, pe autostrada, nu am reusit sa prind mai mult de 210km/h, cred ca daca m-as duce acum as prinde mai mult si mult mai usor.

Banuiesc ca vreti sa stiti si consumul. Nu stiu daca e intelept sa vi-l spun, probabil vor fi unii care vor face ochii mari si le va da palpitatii, dar asta este! biggrin.gif Deci, consumul a fost...




















...10.4%!!! biggrin.gif Recunosc ca nu am mers la economie, dimpotriva, am scos untul din masina! Pe unde s-a putut i-am dat cat a putut ea sa merga, si a mers foarte bine, multumesc!

La salon a fost foarte misto, nasol e ca acum imi doresc o masina si mai puternica, tot pe benzina, sa scot untul si din ea, si cu un consum direct proportional! biggrin.gif

Daca se intreaba cineva daca s-a meritat sa arunc toti banii astia, raspunsul meu este un "DA" hotarat, si abia astept urmatoarea ocazie sa fac un drum lung!
Nonn
Cum adica "ultima versiune"? Nu va mai exista o parte a 3-a dupa ce ajungem la cele 50 pagini? Si de ce s-a sters prima parte a topic-ului?
DragosS
Ultima versiune se refera la Astra-ultimul model.Adica cel actual.
mike.omega
Corect, in momentul in care va aparea o noua generatie de astra se schimba titlul biggrin.gif
ubiku
Deci de ce s-a sters prima parte a topicului? M-am uitat pe cele 5 pagini de la Opel si nu mai este...
mike.omega
N-am sters nimic, doar am redenumit primul post biggrin.gif
Am impresia ca s-au sters topicuri mai vechi de 1 an :angel:
simpson
QUOTE(Dan49217)
QUOTE(simpson53896)
Care e viteza maxima la care pot scrie CD-urile ca sa le poate citi CD-radioul din masina ? Stie cineva ?


eu am mp3 am scris la 40x si merge ceas


Ma refeream la CD normal, cu trackuri pt amarasteni ca mine care nu si-au pus mp3 optional.
Anjin
Salut , aseara am descoperit acest topic despre Opel Astra H. Dupa ore bune si 46 pagini mai tarziu iata ca am ajuns la sfarsitul acestui foarte interesant topic din care am invatat multe. Deci in primul rand vreau sa multumesc celor care in paginile anteroaire au raspuns la intrebari pe care le aveam si eu. smile.gif

Acum trecand la obiect, asa cum ati facut si cu alti fericiti posesori(acum) de AStra H , va rog sa ma sfatuiti si pe mine.

Concret dilema mea cea mai mare este legata de motor. Imi doresc diesel. Deci am de ales intre :
1) 1.3 90 CP
2) 1.7 100 CP
3) 1.9 120 CP

18500 DDP este cam suma maxima la care as putea sa ma intind

Enjoy cu 1.9 de 120 este acum in jur de 18200 DDP si mi-ar mai ramane cam ~1500 E ( reducerea oferita de Opel ) pentru alte optionale .
Enjoy cu 1.3 este 16350 si deci as avea ~ 2000 + 1500 = ~ 3500 pentru optionale.

Intrebari :
1) care este parearea voastra? Ce ati alege?
2) care sunt diferentele(daca sunt ) de intretinere pentru cele 2 motoare?
3) cum influenteaza performantele masinii ( atat dinamice cat si consum , alte aspecte ) cutia cu 6 trepte fata de cea cu 5?
4) ZQ8 oare merge si pe motorul de 1.3?
5) motorul de 1.3 consuma mai putin e drept dar intrebarea este la ce viteze? La 120-140 in afara care va consuma mai putin? Cilindree mai mica/turatii mai ridicate sau cilindree mai mare turatii mai scazute?
6) in general pentru motorul de 1.3 am o temere ca este prea lenesh si subdimensionat pentru Astra. Voi ce parere aveti?
7) 1.3 are cutia in 5 sau 6 trepte? Voi pe aici spuneati 6 , in oferte de la dealeri scrie 5 ....
8) motorul de 1.7 si 100 CP am vazut ca nu prea este apreciat pe aici. Merita diferenta de 10 CP fata de 1.3 sau adevarata alegere ar trebui facuta acum numai intre cel de 1.3 si 1.9?

Unde as putea sa citesc mai multe despre aceste motoare ( cine/cum/unde le frabrica, cat de vechi sunt ca tehnologie , aprecieri , fiabilitate )? Mici pasaje am mai regasit pe aici dar totusi mi-as dori mai multe detalii caci in functie de ce motor aleg va depinde practic toata configuratia masinii...
Multumesc mult pentru ajutor.
Happy_Maker
Bun venit Alexandru

La acesta alegere, raspunsul nu-l poti da decat tu insati. Mai exact:

1.3 = Daca veniturile lunare sunt mai mici, esti trecut de prima tinerete sau pentru tine e mai important consumul (o sa conduci cea mai mare parte a timpului prin oras sau facand naveta la servici), atunci aceasta e optiunea finala - caz in care nu am decat o recomandare: nu-si au rostul pe acest motor optiuni cum ar fi clima automata, IDS+, sau farurile adaptive, asadar e indicat sa-ti configurezi masina la un nivel mai modic, in concordanta cu motorul.

1.7 = nici eu nu-l recomand, pe aceleasi motive prezentate de tine

1.9 = cele mai indicate motoare atat ca raport pret/performante/consum cat si al clasei din care masina face parte. Eu unul regret ca nu am avut sansa sa pot alege un astfel de motor. Sunt generatie noua, au pedigree Fiat (lider in tehnologia diesel). Ca o parere personala, a-si renunta la IDS+ pentru a-mi putea configura masina cu un astfel de motor (doar daca banii nu-s suficienti)

Atentie la extra-optiuni, nu are rost sa-ti alegi degeba niste caracteristici pe care nu le folosesti, sau le folosesti rar (ex.: nevoia pt clima automata apare doar la drumuri lungi, altfel o gasesc total inutila)

Mult succes!
Happy_Maker
Revin cu rugamintea de a ma ajuta in problema reviziei tehnice (prima la 15.000km pentru motorul de 1.6 benzina si nu numai)
Conform spuselor dealer-ului de aici din Pitesti, preturile ar fi cam asa:

-600.000 uleiul
-1.500.000 filtre diverse (benzina, polen, etc)
-2.000.000 manopera

Voua cum vi se par aceste preturi?
Chiar nu a efectuat nimeni prima revizie pana acum?

Multumesc anticipat!
Nonn
QUOTE(Alexandru58275)
Salut , aseara am descoperit acest topic despre Opel Astra H. Dupa ore bune si 46 pagini mai tarziu iata ca am ajuns la sfarsitul acestui foarte interesant topic din care am invatat multe. Deci in primul rand vreau sa multumesc celor care in paginile anteroaire au raspuns la intrebari pe care le aveam si eu. smile.gif

Acum trecand la obiect, asa cum ati facut si cu alti fericiti posesori(acum) de AStra H , va rog sa ma sfatuiti si pe mine.

Concret dilema mea cea mai mare este legata de motor. Imi doresc diesel. Deci am de ales intre :
1) 1.3 90 CP
2) 1.7 100 CP
3) 1.9 120 CP

18500 DDP este cam suma maxima la care as putea sa ma intind

Enjoy cu 1.9 de 120 este acum in jur de 18200 DDP si mi-ar mai ramane cam ~1500 E ( reducerea oferita de Opel ) pentru alte optionale .
Enjoy cu 1.3 este 16350 si deci as avea ~ 2000 + 1500 = ~ 3500 pentru optionale.

Intrebari :
1) care este parearea voastra? Ce ati alege?
2) care sunt diferentele(daca sunt ) de intretinere pentru cele 2 motoare?
3) cum influenteaza performantele masinii ( atat dinamice cat si consum , alte aspecte ) cutia cu 6 trepte fata de cea cu 5?
4) ZQ8 oare merge si pe motorul de 1.3?
5) motorul de 1.3 consuma mai putin e drept dar intrebarea este la ce viteze? La 120-140 in afara care va consuma mai putin? Cilindree mai mica/turatii mai ridicate sau cilindree mai mare turatii mai scazute?
6) in general pentru motorul de 1.3 am o temere ca este prea lenesh si subdimensionat pentru Astra. Voi ce parere aveti?
7) 1.3 are cutia in 5 sau 6 trepte? Voi pe aici spuneati 6 , in oferte de la dealeri scrie 5 ....
8) motorul de 1.7 si 100 CP am vazut ca nu prea este apreciat pe aici. Merita diferenta de 10 CP fata de 1.3 sau adevarata alegere ar trebui facuta acum numai intre cel de 1.3 si 1.9?

Unde as putea sa citesc mai multe despre aceste motoare ( cine/cum/unde le frabrica, cat de vechi sunt ca tehnologie , aprecieri , fiabilitate )? Mici pasaje am mai regasit pe aici dar totusi mi-as dori mai multe detalii caci in functie de ce motor aleg va depinde practic toata configuratia masinii...
Multumesc mult pentru ajutor.


Dupa cum spunea si Happy_Maker, alegerea depinde de ce anume iti doresti tu.
Daca intentionezi sa o conduci doar in oras, cu ocazionale iesiri in afara, atunci motorul de 1.3 e suficient si iti vor ramane 3500 Euro pentru dotari. Pe de alta parte, la asa un motor mic si doar pentru oras chiar nu vei avea nevoie de IDS+, faruri bi-xenon adaptative, piele sau alte optionale din astea scumpe, deci practic nu vei avea pe ce sa dai toti acesti 3500 Euro si in final vei ramane cu ceva bani.
Daca insa vrei un motor performant, atunci categoric alegerea este 1.9 120CP. De cei 1500 Euro vei putea oricum sa-ti iei suficiente dotari dupa parerea mea. Pachetul Enjoy Plus costa 504 Euro, mai pui computer de bord (105), ESP+ (380), airbag-uri cortina (252) si sistem audio cu MP3 (59). Ai mai putea opta pentru Pachetul Sasiu Sport care costa 504 Euro si are inclus ESP+. Astfel te vor costa 1420 Euro optionalele si este cea mai bune solutie dupa parerea mea. Vei avea o masina cu un motor performant si dotata cu tot ce trebuie. Eu as alege clar varianta a 2-a.
Anjin
drumurile le voi avea cam 50% - 50% ( oras , afara ). Referitor la cele spuse de tine, sunt (inca) tanar veniturile lunare (personale ) sunt cam inconstante. Deci practic ambele variante de motorizare imi sunt atat potrivite cat si nepotrivite . Iau in calcul tot felul de posibilitati si variante si oricum o intorc tot mai exista cate un "DAR" care trage catre varianta cealalta smile.gif . Evident ca decizia finala imi va apartine dar parerile voastre imi sunt de real folos pentru ca sunt avizate si vin de la oameni care chiar detin astfel de masini si nu vorbesc "din auzite" . De aceea astept mai departe raspunsul la lista de intrebari din post-ul anterior beer.gif .

Referitor la ce ai intreba tu iti pot spune numai din ce am citit pe acest topic cu ceva pagini mai sus ( inca le cam stiu pe toate pentru ca l-am citit de ieri pana astazi biggrin.gif ) . So preturile la revizia de 15k vehiculate pe acest topic cu ceva vreme in urma erau in jur de 5-6 mil. Deci pretul dat de dealer-ul tau pare corect.

@nonn : multumesc pentru pareri. Am urmarit cu mare interes "jurnalele" tale de bord ( si a inca catorva dintre cei mai vechi posesori de Astra H de pe aici smile.gif )

Mi-as dori sa pot citi mai multe informatii despre motoarele acestea si despre cutiile de viteze aflate pe Astra H. So daca cineva are link-uri d-astea "tehnice" sau poate detalia aceste aspecte ar fi excelent
DragosV
Daca as avea bugetul tau as merge clar pe 1.9 si 120 de cai + clima + MP3 (esentiale dupa parerea mea). IDS+ (daca iti surade ca idee) si ce optiuni mai vrei tu sa pui. Dieselul de 1.9 este unul dintre cele mai avnsate dieseluri ca tehnologie de pe piata si are niste review-uri foarte bune in presa de specialitate fata de concurenta. In plus masina cu acest motor se va misca foarte bine avand valente sportive. Consumul in oras va fi in jur de 8 (cu + sau -) in functie de cum mergi si prin ce trafic. Revizia la acest motor costa undeva in jur de 7 milioane cu tot cu schimb ulei pe care nu esti obligat sa il faci decat din 30 in 30 de mii de km.

1.3 sta la fel de bine ca tehnologie si are aceleasi origini ca cel de 1.9 - adica FIAT (care a si facut primul diesel common-rail din lume si este inca lider) dar 1.3 este in alta clasa de putere si bani.

Cum am zis mai sus as merge pe sportivitate cu optiuni cat ma mai tin banii. Daca mai ai nelamuriri despre motor intreaba orice ca iti raspund.
Nonn
Referitor la intrebarile tale:
1. Ti-am raspuns mai sus.
2. Nu stiu, eu am pe benzina.
3. Avand cutie cu 6 trepte vei putea merge cu viteza mare la o turatie mai scazuta=>consum mai mic si zgomot mai putin. Oricum, si 1.3 si 1.9 au 6 viteze.
4. Pachetul Sasiu Sport (obligatoriu daca vrei si IDS+) nu e disponibil la motoare mai slabe de 74kw, adica 100CP.
5. Avand doar 90CP, motorul de 1.3 va fi mult mai solicitat decat cel de 1.9 120CP la viteze ridicate dar si intr-o utilizare cotidiana mai sportiva=>consum ceva mai mare. Cel de 1.9 se descurca mult mai bine cu greutatea masinii.
6. Ai dreptate, este subdimensionat (din punctul meu de vedere cel putin.) Bineinteles ca exclusiv pentru oras el ar fi suficient, dar in cazul tau e prea mic.
7. 6 viteze (crede-ma biggrin.gif ). Nu este prima oara cand dealer-ul nu stie ce vorbeste (ar trebui sa stii asta deja daca zici ca ai citit tot topic-ul biggrin.gif ).
8. Motorul de 1.7 e mai invechit, singurul sau atu fiind consumul scazut, dar odata cu aparitia acestuia nou de 90CP nu mai are nici macar acest avantaj, cel de 90CP fiindu-i superior si ca performante.

Despre fiabilitate nu prea se pot emite pareri bazate pe date concrete, nici o masina nefiind practic mai veche de 1 an. Referitor la detalii tehince despre motoare, incearca pe Opel.de la sectiunea Astra->Motoare. Mai stiu ca a dat DragosV un link catre un site, cred ca apartinea de GM, unde erau date mai detaliate despre motoare, dar asta era pe un alt forum, adresa asta poate o mai stie el.[/url]
Anjin
Si eu inclin catre 1.9 Singura strangere de inima in privinta lui este consumul. So cei care aveti de 1.9 mai puteti da un update la consumul pe care il scoateti? Oricum cel de 120 cai fata de cel de 150 va consuma o idee mai mult ,nu?

Acum o intrebare legata de display-urile din masina :

- ce inseamna TID , BID , GID si CID stiu. Dar care este diferenta intre ele exacta? Stiu ca nu pot avea BC decat daca am macar BID. Dar mai exact care este diferenta intre BID si GID? Voi ce aveti?

Dau mai jos o configuratie la care m-am gandit( calculat ) sa imi spuneti ce parere aveti ( ce lipseste , ce este in plus etc smile.gif )

- 1.9 120 CP Enjoy -> 18200 DDP
- Enjoy Plus Pack -> 600 DDP
- Pachet Iarna 1 -> 230 DDP
- Radio cu CD CD30+MP3 -> 70 DDP
- Sasiu Sport -> 150 DDP
- HSA + monitorizare presiune roti ->125 DDP
- computer de bord -> 125 DDP
- Faruri ceata -> 155 DDP
- Vopsea metalizata ->350 DDP
- Tapiterie ->300 DDP

Cam asta ar fi. Ce parere aveti?
Mircea49004
Pai si nu-ti iei ESP daca to ai ales asa o sportiva?
In plus, daca tot alegi alta tapiterie, nu te incadrezi la un Ellegance?....jantele, remember?
Mult succes oricum!
Anjin
corectati-ma daca gresesc dar ,

- ESP vine cu ZQ8
- tapiterie TREBUIE sa imi aleg.... adica daca ar fi dupa mine nu as mai pune-o dar cred ca nu e inclusa nici una in dotarea standard. Cel putin eu nu vad.

Discutia despre jante este aceeasi ca si pentru amortizoarele de la IDS+: din ce am auzit eu alea din aliaj sunt mai putin rezistente si mai scumpe.si nu stiu daca se merita micul plus la performantele dinamice.
Nonn
Intradevar, lipsesc jantele de aluminiu. ESP+ este inclus in sasiul sport. Eu as lua senzorii de parcare in locul HSA si a sist. de monit. a pres. in pneuri (TPMS). Consumul nu stiu daca va fi mai mare decat la 150CP dar in nici un caz nu trebuie sa-ti faci griji pentru el, va fi mai mult decat decent. Vad ca nu ai nici oglinzi rabatabile electric. Si ce e aia "tapiterie"=300 Euro?
Anjin
- seonzorii de parcare i-am vazut ca se pot cumpara mult mai ieftin separat. ( La SIAB cred ca erau daca imi aduc bine aminte in jur de 1-2 mil in functie de model ) si motarea se poate face si singur in garaj dar pentru garantie ( adica pentru a nu se pierde garantia ), cred ca se poate merge la dealer.

- in privinta tapiteriei sunt confuz : vad ca nu apare pe nicaieri enumerata. So daca nu pomenesc nimic de ea cum o sa arate? cum arata versiunea "standard" daca exista asa ceva , de tapiterie?
- asa... eu am ales din optionale cea mai ieftina pe care am vazut-o ( 300 sad.gif ).

- oglinzile rabadabile electric mi-au scapat. trebuie vazut unde le mai strecor si e acelea.
Off ce multe optionale sunt si eu deja mi-am depasit bugetul sad.gif

Cu display-urile ma poate lamuri cineva? In special diferenetle dintre BID GID si CID.
Nonn
Standard vei avea o tapiterie in 2 culori (in functie si de culoarea masinii) care arata foarte bine. Nu stiu pentru ce vrei tu sa platesti in plus pentru alta. Si eu mi-as fi dorit aceasta tapiterie in 2 culori, in cazul meu rosu/gri inchis, dar nu se putea combina cu dotarea Elegance. Si uite asa tocmai ai facut rost de 300 Euro pe care ii poti da pe oglinzi rabatabile si mai ramai cu ceva! biggrin.gif

Diferentele intre diferitele tipuri de afisaj e cam dificil sa ti le explic daca nu ai imagini la dispozitie, dar nu iti fa griji, tu vei avea GID care este cel mai sofisticat in afara de display-ul color (CID).
CipponeG
La radio CD+MP3 display-ul este BID, iar ca o parere poti renunta la comandarea din fabrica a BC, care se poate activa ulterior la dealer cu fabuloasa suma de 80 RON.De fapt mie mi l-a activat "for free" insa daca era sa platesc era suma specificata mai sus Eu asa l-am activat si stiu sigur ca merge!! GID vine doar cu versiuni superioare ale sistemului Infortainment ca de ex CDC40 -OPERA
DragosS
Nu neaparat.GID vine cu climatronic!
ubiku
QUOTE(Alexandru58275)
- seonzorii de parcare i-am vazut ca se pot cumpara mult mai ieftin separat. ( La SIAB cred ca erau daca imi aduc bine aminte in jur de 1-2 mil in functie de model ) si motarea se poate face si singur in garaj dar pentru garantie ( adica pentru a nu se pierde garantia ), cred ca se poate merge la dealer.


Parerea mea e ca mai bine pui ceva din fabrica decat sa il adaugi mai tarziu; in service o sa fie macelarie fata de ce iti fac aia in fabrica. Trebuie sa-ti dea spoileru jos, sa ti-l gaureasca, sa bage senzorii, etc. Mai bine pune-i si gata. Ia-ti pack-ul de Drive Control, si poti renunta la sistemul ala de monitorizare grafica a presiunii in pneuri si sa-l iei pe cel care are doar senzor de avertizare.
Nonn
QUOTE(DragosS)
Nu neaparat.GID vine cu climatronic!


Da, aerul conditionat automat (pe care il ai in Pachetul Enjoy Plus) vine cu GID. Si fa cum zice Ubiku mai sus, e cea mai buna solutie.
ubiku
[OFFTOPIC]

Insist sa aflu ce s-a intamplat cu prima parte a topicului... Erau acolo 1000 de posturi pline cu informatii despre Astra H, si in special despre alegerea optionalelor; pot chiar spune ca este una dintre cele mai utile resurse pentru un om care vrea sa-si cumpere o Astra in Romania. Ar fi destul de neplacut sa fii fost sters ca orice alt topic doar pentru ca primul post a fost facut acum mai mult de un an. Daca un administrator a fost prea zelos, tin sa ii aduc minte ca un astfel de topic ocupa destul de putin intr-o baza de date, si ca eu personal, ca si multi de aici, mi-am petrecut ore intregi pentru a participa la discutie si a contribui cu impresii si sfaturi.
Anjin
- multumesc mult pentru sfaturi. Aveti dreptate. O sa imi schimb configuratia,caci si eu cred ca e mai bine cu senzorii de parcare din fabrica. Insa parca nu mi-as lua pachetul ala cu "pilot automat" . O sa vad cum ma orientez.

- vestea cu tapiteria masinii este super buna. Eu credeam ca sunt obligat sa iau una... Deci nu . atunci e perfect caci si asa am depasit bugetul la optionale ( 1500 ) ...

- tot sunt cam la limita cu banii. Uneori ma gandesc ce usor ar fi cu motorul de 1.3 . As ramane si cu bani. Dar parca la varsta mea ar fi pacat sa nu iau pachetul sasiu sport... In privinta puterii 90 de cai acum oricum mi se vor multi(suficienti) ( acum conduc in principal o dacia 1300 si cand am ocazia un Cielo ) dar ma gandesc ca daca mai tarziu (1 an 2 ) as vrea mai multi CP , motorul nu mai pot sa il schimb . Plus ca ma gandesc si la revindere unde cred ca o masina cu un motor mai puternic se devalorizeaza mai greu si are o valoare mai mare...
grea decizia asta cu motorul si de ea atarna restul. Cred insa ca o sa merg pe cel de 120 asa cum m-am hotarat si pana acum.
Sigur e facut tot de cei de la Fiat ( ca si cel de 1.3 si cel de 1.9 de 150 )?
Cei care aveti 1.9 un update la consum se poate? Caci acum ati iesit mai toti din rodaj si cam asta e.


da si mie mi-a parut foarte foarte rau ca nu am gasit si prima parte din topicul despre Astra H. Pe asta l-am citit pe nerasuflate smile.gif si in mare parte m-a convins sa nu mai caut si la alte marci ( bine ca au mai fost si alte motive )

inca o data multumesc celor care, asa cum zicea ubiku, isi petrec ore bune raspunzand la intrebarile celor mai noi si ajutandu-i dezinteresat .
ubiku
QUOTE(Alexandru58275)
- multumesc mult pentru sfaturi. Aveti dreptate. O sa imi schimb configuratia,caci si eu cred ca e mai bine cu senzorii de parcare din fabrica. Insa parca nu mi-as lua pachetul ala cu "pilot automat" . O sa vad cum ma orientez.


Crede-ma ca Drive Control Pack este un lucru foarte util. La fel si cruise control-ul care este inclus; poti sa faci drumuri intregi din butoane, si poate fi foarte odihnitor. Eu il folosesc destul de mult si in oras, il pui la 59, apesi pe un buton, si tii volanul drept smile.gif

Cat despre motor, ambele sunt foarte bune. 1.3CDTI a luat o gramada de premii, si este unul dintre cele mai bune motoare in zona citadinelor, dar 1.9 este mult mai potrivit pentru masina. Iar despre buget, problema este urmatoarea: masina o iei acum si o tii macar doi ani. Iar modificari la ea foarte greu mai faci pe urma. Si nu vorbesc numai de motor, sunt multe chestii care daca nu le pui acum, pe urma daca ai nevoie de ele o sa te coste dublu/triplu. Deci lungeste si tu bugetul cat poti, eventual ia si tu cu imprumut 500E daca aia sunt problema, si fa-ti masina sa nu mai ai indoieli. Si orienteaza-te puternic catre pachete. Incearca sa nu mai iei optionalele separate.

Configurare placuta!
simpson
Incepusem un raspuns foarte documentat despre diferentele clare,tehnice, in cifre dintre cele trei motoare. Pentru ca nu am avut timp sa il definitivez atunci,il reiau acum putin mai scurtat.
1. Motorul de 1,3 se gaseste mai putin la noi,deocamdata,dar prima comparatie care imi vine in minte este Fiat Albea care scoate vreo 85 de cai din 1,2. Va dati seama la ce turatii ! Totusi, cei 200 Nm nu sunt de lepadat,dar...
2.Motorul de 1,7 este mai raspandit la noi si desi eu personal nu am apucat sa imi conduc masina (Luni o preiau band.gif ), am auzit numai lucruri de lauda despre ea- (vorbiti cu Dragos care a forjat-o pana la 203 km/h) .Avantajul fata de 1,3 este cuplul de 240 Nm cu care poti tracta o casa pe roti daca iti pui capul la asa ceva... bicycle.gif . Cei 100 CP valoreaza mai mult decat cei 105 de la benzinarul de 1,6 datorita sprintului la viteze mari, rezervei de putere in panta si costului pt ca papa doar 4,1 la suta in afara.
3.Motorul de 1,9 e o gaselnita ciudata. E rar la noi tocmai pt ca lumea se orienteaza catre varul sau, campionul de 150 de cai :minigun: care face ravagii cu concurenta si care costa doar putin mai mult decat varianta de 120.(o optiune de 600 eur care daca o pui pe motorul de 120 de cai, scoti 150 din el biggrin.gif ) Daca-i bal, atunci bal sa fie ! Deja, de la motorul de 1,9 si 120 de cai, cuplul nu mai conteaza (280 Nm) fiind suficient sa tractezi un plug infipt in tarâna patriei. (am glumit, conteaza,dar la un alt nivel blush.gif )

In concluzie, daca vrei performanta, nu te incurci cu 1,3 ci iti iei 150 de caluti care te vor face sa te simti viril chiar si la 80 de ani.
Daca vrei optiuni, ia motorul de 1,3 , dar ma indoiesc ca o sa se sperie cineva de jantele de 18 inchi de pe un motor de 90 de cai,adica nu o sa ai ce dotari dichisite sa ii pui de toti banii de care esti dispus sa ii dai.
Daca insa vrei de amandoua, eu zic sa te mai uiti o data la cifre (203 km/h), la consum (4,1 l/100km) si la pret (13000 pretul de pornire-discountul) si sa vezi daca nu te-ar prinde mai bine bling-blingurile pe un motor de 1,7 CDTI ca in semnatura, frumos si agil care se preteaza la o cutie cu 6 trepte si la jante mai de neam si la o tapiterie dah pele pentru ca iti mai raman bani pe de-o parte si pentru ca are destui nervi incat sa nu te faci de râs in fata prietenilor tai cu Dacii tunate.
Iar daca faci nazuri la ideea de a avea acest motor, atunci mergi pana la capat si daca tot nu raman bani de accesorii ,macar baga banii unde conteaza cu adevarat => IN MOTORUL DE 150 (osutacincizeci) CAI ! beer.gif

Hai noroc si sa facem o discutie faina !!

Cu cat mai multe pareri,cu atat mai constructiv !!! :wave:
simpson
pe site-ul italian al opel exista un motor de 1,8 si 140 de cai.

PS. Daca tipa de la dealer mi-ar fi spus de existenta unui motor de 1,9 , 150 de cai care costa cu numai 1000 de euro mai mult decat cel de 1,7 , poate ca stiam sa aleg altfel... Acum nu e timp de regrete, dar urmatoarea masina va fi un Astra 1,9 de 150 cai, full option, luat second de afara .
Anjin
Baieti , multumesc frumos pentru ajutor. Vestea proasta pentru mine ( pe care tocmai am aflat-o ) este ca din motive foarte serioase nu mai pot sa dau comanda in perioada imediat urmatoare si deci nu voi putea sa mai prind leaseing-ul de 6.5% de la BCR de pe perioada SIAB-ului iar fara acesta ( si fara reducere ) nu mai pot sa imi iau masina asa cum vreau si deci voi mai astepta. Cum ma simt acum , dupa ce aveam masina gata configurata, urma maine sa ma duc la drive-test si sa depun actele si deja ma gandeam la intalnirile cu voi de peste 2-3 luni cu Astrele, nu cred ca are rost sa mai spun. Oricum inca odata multumesc pentru sfaturile pertinente si sper sa ma pot folosi de ele cat mai curand.
simpson
Sunt convins ca baietii te vor chema la intruniri si o sa te trateze ca pe unul de al lor. Ca pana la urma tu de aia vroiai sa iti iei masina,nu ? biggrin.gif Glumeam,dar sa stii ca sunt de treaba. Sigur o sa ti-o iei pana la urma si o sa ai si timp sa mai rumegi pe ea.

beer.gif
Cornel001
Alexandru, modificari de "program" nu ti s-au intamplat brusc numai tie. Stai ca or sa mai vina cu oferte, mai ales ca se apropie sarbatorile si piata auto e in maturizare. O sa ti-o iei tu wink.gif
DragosV
QUOTE(simpson53896)
pe site-ul italian al opel exista un motor de 1,8 si 140 de cai.

PS. Daca tipa de la dealer mi-ar fi spus de existenta unui motor de 1,9 , 150 de cai care costa cu numai 1000 de euro mai mult decat cel de 1,7 , poate ca stiam sa aleg altfel... Acum nu e timp de regrete, dar urmatoarea masina va fi un Astra 1,9 de 150 cai, full option, luat second de afara .


1.8 si 140 exista dar inca nu este pe Astra, este numai pe Zafira. Va fi in viitor si pe Astra. Probabil cand se va lansa 1.9 CDTI de 180 de cai.

Intre 1.7 5 viteze si 1.9 150 sunt 1500 cip iar 1.7 cu 6 viteze sunt 1000 cip.

Alexandru58275 - o sa-ti iei tu masina, stai linistit. Pe alt forum e o poveste la fel ca a ta dar un pic mai "dramatica", tot despre Astra. Asta e viata! Dar daca iti doresti asa mult masina vei ajunge sa o ai.
Anjin
la mine nu este vorba de nici un fel de dramatism. Doar ca a intervenit ceva neprevazut si.... cam asta e. Nu imi fac probleme de reduceri. Probleme imi faceam doar datorita dobanzii de 6.5% pe care o voi pierde. Cu cat era acum si la valoarea calculata ieseam pe 3 ani cu in jur de 1300 de E in plus fata de pretul masinii ceea ce mie mi se pare rezonabil.
Dar nu sunt suparat caci oricat de mult mi-as dori aceasta masina stiu ca sunt lucruri mult mai importante in viata. Si aici o sa mai intru cat voi putea de des caci discutiile oricum ma intereseaza...

Multi km fara probleme cu masinile voastre smile.gif

@simpson : pai la intalniri pot sa vin cu Cielo care este tot un fel de opel...mai din anii 90 biggrin.gif . (si eu glumesc smile.gif )
simpson
QUOTE(Alexandru58275)
@simpson : pai la intalniri pot sa vin cu Cielo care este tot un fel de opel...mai din anii 90 biggrin.gif . (si eu glumesc smile.gif )


Adica Vauxhall Cavalier biggrin.gif
Nonn
Am primit ieri un telefon de la dealer-ul local in care ma anunta ca trebuie sa ma prezint cat mai repede la service deoarece au primit o instiintare de la GM ca la toate modelele de Astra H dintr-o anumita serie trebuie schimbat un furtun de la radiator. Asa ca luni la ora 13:00 voi fi in service pentru chestia asta. Eram curios daca a mai primit careva dintre voi un asemenea telefon, mai ales Ubiku ca si el are acelasi motor.

Consumul pentru ultimii 150km in oras este 10.9-11%! A crescut de la cei 10.4% cat am avut pe drumul la Bucuresti dar s-a oprit aici, departe de cei 12.8% cat am avut inainte de plecare. Se pare ca nu mi s-a parut cand am zis ca motorul s-a mai rodat un pic si probabil ca si benzina aia de 98 pe care am bagat-o la ultimele 5 plinuri isi face efectul.
ubiku
Nu am primit nici un call, iar consumul nu este cel real. Face o medie, daca are deja 500km cu 10.4%, chiar daca faci tu 50 in oras cu consum 20% o sa creasca doar putin pentru ca ponderea este mica smile.gif. Deci nu te bucura prea tare si uita-te mai degraba cum cade acul de benzina smile.gif

Insa despre rodat, asa mi se pare si mie. Dupa un drum lung, spre sfarsit, masina merge mai bine si consuma mai putin. Numai ca efectul este temporar...
Anjin
Salut din nou. Chiar daca pe moment s-a amanat depunerea actelor pentru masina mea sper ca e ok daca voi continua sa frecventez forumul si sa pun intrebari. Si pentru ca posturile mele tercute erau cam lungi o sa ma limitez acum doar la o singura intrebare smile.gif

Stiu ca s-a mai discutat atunci cand a fost vorba de tunning cu chip dar cred ca ar fi util un raspuns detaliat si sustinut. So ,


1.9 120 CP si 1.9 150 CP (deci aceeasi cilindree dar CP diferiti ).
Acelasi sofer. Acelasi stil de condus.Aceeasi locatie ( orash, afara ) . Aceeasi benzina. Care masina ajunge mai departe? Adica ce motor consuma mai putin? Si de ce?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.