adrian42658
Sep 20 2005, 05:28 PM
apropos de "se poate pune dupa". stie cineva daca se poate pune cruise contol dupa?
DragosV
Sep 20 2005, 05:44 PM
QUOTE
Ca sa raspund cuiva care intreba de pachetul de drumuri grele, inseamna urmatoarele:
scut metalic, garda la sol ridicata cu cca. 2 cm, amortizoare intarite).
Recomand sicner tuturor acest pachet care costa doar 34 EUR, pentru ca baia de ulei este sub motor, al naibii de aproape de un eventual bolovan.
De unde ai informatia asta ca eu nu as baga mana in fac pentru ea. Din ce stiu eu e doar scut, fara garda si fara alte amortizoare. Vezi sa nu fie marketing de dealer.
Eu nu mi-am luat covorase ca au fost date de dealer si am primit si din cele mai bune. Un prieten de-al meu a primit mult mai proaste calitativ si deja sunt bune de aruncat. Intrebati dealerul daca nu va da gratuit inainte de a comanda.
QUOTE
+claxon bitonal (sfatul dealerilor sa nu las claxonul standard ca e rusinos
Clar claxonul trebuie sa fie bi-tonal ca astfel o sa faca ca o rata.
Ovidiu56156 - mentioneaza la ce dealeri ai fost ca sa stie lumea ce si cum. Nu tu le faci reclama proasta ci ei singuri si-o fac. Daca ai nevoie si vrei sa mergi la altcineva spune si iti trimit eu date de contact ale unor agenti de vanzari care sunt mai competenti.
Liviu54843
Sep 20 2005, 05:58 PM
Apropos de culori, eu pe Astra H o sa am culoarea Metro. Este o noua culoare ce va fi lansata pe 5 octombrie in Germania. Astept sa se confirme comanda. Metro e un pic mai inchis decat moonland, dar are puternice reflexe albastre.
DragosV
Sep 20 2005, 06:01 PM
Liviu - da si tu detalii despre masina!
Mesaj de raportat consumul dupa 10.500 km :
- dupa 110 km facuti in numai Bucuresti pe cald si ploaie (ultimele 2 zile) computerul arata cam asa :
Consumul iese in jur de 8%. Uneori am 8.4% alteori am chiar si 7.2%. Deci media de oras este cam de 8.
- dupa toti cei 10.500 de km computerul de bord arata astfel :
Consumul a fost destul de mare la inceput in rodaj (9-10% primii 1500 km). 1000 de km am facut-o extraurban cu un consum de 9.1% (au fost 2 drumuri in care am mers foarte tare si a iesit de fiecare data acelasi consum).
- extraurban la mers destul de tare pe drum national (ex. Bucuresti-Brasov si retur) cu depasiri si viteze maxime de pana la 150-160 se scoate undeva in jur de 6 %.
La mers la consum am scos si 4.7 % pe ruta Bucuresti - Ploiesti si retur.
Eu sunt multumit de consum (sunt totusi 150 de cai) si in continuare de cum se comporta masina. Am alimentat 95% cu OMV Premium Diesel Euro 5 si de cateva ori de la Rompetrol pentru ca OMV nu era la indemana.
Astept cu interes iarna sa vad ce consumuri voi scoate!
Liviu54843
Sep 20 2005, 06:09 PM
daca era vorba despre mine, am mai scris configuratia acum cateva pagini
anyway, asta este "Din decembrie voi fi si eu fericitul posesor al unei Astre . Este un 1.7 Cdti (100CP), dotare Elegance, cu urmatoarele optionale:
- computer de bord
- ESP
- CD30 cu MP3
- pachet Elegance Plus
- pachet Vizibilitate si Lumini 1
- pachet Drumuri grele
- culoare metalizata
Toate astea ajung la un pret de 15.000 CIP. Singura mea nemultumire este ca masina vine abia in decembrie"
Dan54077
Sep 20 2005, 06:41 PM
QUOTE(Dragos39911)
De unde ai informatia asta ca eu nu as baga mana in fac pentru ea. Din ce stiu eu e doar scut, fara garda si fara alte amortizoare. Vezi sa nu fie marketing de dealer.
Informatia asta o am din anexa la contractul pe care l-amf acut cu dealerul, unde sunt etaliate fiecare pachet ales de mine.
Am scris exact ce scrie in anexa, nici eu nu stiam de garda marita si intarire amortizoare pana azi cand am semnat contractul cu dealerul.
Cat de nasol este claxonul standard? Ca eu nu l-am pus si ma gandesc sa-l adaug. Voi ramane pe Pannacotta ca si culoare, ceea ce am si comandat deja.
Stie cineva, pachetul lumini interioare cuprinde si bec in portbagaj? Sau doar in habitaclu.
-----------
Si ca sa fac o paranteza, la mine primul criteriu in alegerea masinii a fost sa incap in masina confortabil (am 1.95, 130 Kg).
Am fost la parcul Tiriac de la Unirii unde am probat Ford, Mazda, Hyundai.
Singurele modele in care incapeam confortabil au fost: Ford Mondeo (Ford Focus este f mic), Mazda 6 (la Mazda 3 dadeam cu capul de sus), Hyundai Elantra. La spatiul in habitaclu, Opel Astra H sta excelent, avand in vedere clasa si pretul.
DragosV
Sep 20 2005, 06:54 PM
Incearca sa pui claxon bi-tonal ca cel simplu e cam penibil. Suna a macanit de rata.
Eu am bec si in porbagaj dar nu stiu din ce pachet sau daca era standard.
Happy_Maker
Sep 21 2005, 09:45 AM
Oameni buni, nu exista o solutie universala pentru configurarea unei masini noi.
Pentru a usura alegerea, fixati-va din start niste criterii de selectie. Exemplu:
1. Bugetul - masina e importanta, dar mai sunt poate si alte prioritati.
2. La ce o folositi (ce fel de drumuri parcurgeti) Ex: daca veti merge 90% numai in oras, e recomandabil un motor diesel(chiar de putere mica) sau nu-i recomandabila "clima" (isi face efectul doar la drumuri lungi, e nevoie de timp pentru a stabiliza temperatura)
3. Personalitatea. Suntei tanar, necasatorit atunci pachetul sport (IDS+, ESP, etc) este de luat in considerare. Aveti o familie numeroasa, inclusiv copii, atunci setarile ce aduc siguranta trebuie sa primeaze.
Important e sa intelegem ca doar foarte putini dintre noi isi permit echiparea masinii cu "tot ceea ce se poate pune", majoritatea trebuie sa ne adaptam strict nevoilor personale.
Si inca ceva: oricat de mult ne-ar place noua Astra, nu cred ca sunt foarte multi cei care au de gand sa se pensioneze la volanul uneia -> asadar atentie din nou la numarul de extra-optiuni, valoarea lor de piata in caz de re-vanzare scade dramatic!
Ovidiu56156
Sep 21 2005, 05:46 PM
QUOTE(Dragos39911)
Ovidiu56156 - mentioneaza la ce dealeri ai fost ca sa stie lumea ce si cum. Nu tu le faci reclama proasta ci ei singuri si-o fac. Daca ai nevoie si vrei sa mergi la altcineva spune si iti trimit eu date de contact ale unor agenti de vanzari care sunt mai competenti.
in ordinea de pe tricouri: Radacini, Erebus, Di-Bas si la sfarsit GTT
Intrebare pt cei cu pachet Sport (si implicit sasiu mai coborat): ati lovit pana acum ceva pe sub masina ? asta ca sa stiu daca mai iau scutul ala de fier, hmm... nu prea ma incanta faza cu sasiu mai ridicat care ar veni o data cu acel scut.
Nonn
Sep 21 2005, 08:53 PM
Nu am reusit sa lovesc nimic pana cum, garda la sol nu e chiar asa de mica. Abia daca am frecat ceva trotuare cu marginea aia de cauciuc a spoilerului fata. Nu prea inteleg de ce sa faca garda la sol si mai mare decat e normal (adica fara sasiu sport) la pachetul ala de drumuri grele, si asa diferenta intre o masina cu sasiu sport si una fara e mai mult decat vizibila. Imi vine greu sa cred ai putea avea nevoie de mai mult. Nu are sens ca iei pachetul ala.
Ubiku, ziceai ca ti-ai reglat farurile un pic mai sus. Cum ai facut-o?
Off-topic: cine stie viteza maxima a unui Passat TDI de 101CP 4motion?
ubiku
Sep 21 2005, 09:02 PM
QUOTE(Nonn)
Ubiku, ziceai ca ti-ai reglat farurile un pic mai sus. Cum ai facut-o?
In service... Le-am zis ca farurile bat prea jos si sa le ridice. Cred ca se face din soft...
DragosV
Sep 21 2005, 09:04 PM
4Motion nu exista la Passat decat pe motorul de 130 de cai diesel. Cel de 101 are 12.4 pana la suta si 191 VMax. Te-ai luat la harta cu el?
Eu nu am lovit nimic pana acum dar cand sunt denivelari mari dau si pe Sport ca sa fie amortizorul cat mai tare si sa aiba cursa cat mai scurta.
AdrianD.
Sep 21 2005, 09:16 PM
Salut !
Tinand cont si de ce am citit pe forumul asta, am de gand sa comand un Opel Astra GTC 1.9 150HP. Am facut un drive test cu asa ceva si am ramas placut impresionat (versiunea benzina 170 CP). Alegerea mea a fost insa facuta tinand cont si de consum (versiunea 170CP consuma medie 15% in oras)...
Cateva chestii as vrea sa va intreb:
Aveti idee cam cat se asteapta in caz ca nu se afla pe stoc ?
Inca ceva.. : Optiunea CD MP3 implica cumva si alte boxe sau o boxa in plus?
DragosV
Sep 21 2005, 09:40 PM
Si eu puteam opta pentru 170 e cai dar diferentele de performante sunt prea mici pentru diferentele de consum care sunt mari.
Asteptarea va fi undeva in jur de 2 luni si jumate maxim. MP3 are in plus un mic subwoofer.
Unde ai facut drive test?
Nonn
Sep 21 2005, 10:11 PM
QUOTE(Dragos39911)
4Motion nu exista la Passat decat pe motorul de 130 de cai diesel. Cel de 101 are 12.4 pana la suta si 191 VMax. Te-ai luat la harta cu el?
Da, ne-am luat la harta acum cateva seri pe ruta Arad-TM. Ma refer la generatia anterioara de Passat, era TDI, cu "I" rosu, 4motion. Ziceam ca avea 101CP, fiindca ala de 130CP are "DI" rosu. Esti absolut sigur ca nu exista 4motion pe TDi 101CP?
Adrian, te invidiez pentru motorizarea pe care ti-ai ales-o! Si eu la asta am visat, din pacate nu mai aveam de unde sa scot inca 3000 Euro si vroiam sa fie si cat mai dotata. Consumul nu cred ca va fi 15%, cel putin nu in perioada de rodaj (adica 8000-10000km). La mine sta la 12.8% de vreo 3 luni, dar la inceput aveam si 14.5%!
Oricum, daca imi permiteam asta imi luam si eu, nu ma intereseaza consumul foarte mult.
DragosV
Sep 21 2005, 10:16 PM
Daca era TDI cu I rosu dar 4Motion era cel de 130 de cai - asta sigur si atunci datele sunt 10.4 pana la suta si Vmax - 204. Te alearga un pic!
ubiku
Sep 21 2005, 10:17 PM
QUOTE(Nonn)
QUOTE(Dragos39911)
4Motion nu exista la Passat decat pe motorul de 130 de cai diesel. Cel de 101 are 12.4 pana la suta si 191 VMax. Te-ai luat la harta cu el?
Da, ne-am luat la harta acum cateva seri pe ruta Arad-TM. Ma refer la generatia anterioara de Passat, era TDI, cu "I" rosu, 4motion. Ziceam ca avea 101CP, fiindca ala de 130CP are "DI" rosu. Esti absolut sigur ca nu exista 4motion pe TDi 101CP?
Adrian, te invidiez pentru motorizarea pe care ti-ai ales-o! Si eu la asta am visat, din pacate nu mai aveam de unde sa scot inca 3000 Euro si vroiam sa fie si cat mai dotata. Consumul nu cred ca va fi 15%, cel putin nu in perioada de rodaj (adica 8000-10000km). La mine sta la 12.8% de vreo 3 luni, dar la inceput aveam si 14.5%!
Oricum, daca imi permiteam asta imi luam si eu, nu ma intereseaza consumul foarte mult.
Cati km ai Nonn? Eu ma apropii vertiginos de 8000km...
Consumul cam asa e si la mine... consumul din carte + 1l pentru clima + 1l pentru consum sportiv / mers in a-I-a prin balti
DragosS
Sep 21 2005, 10:27 PM
Esti sigur ca nu era V6 TDI cu i rosu?Adica 2,5TDI.
Nonn
Sep 21 2005, 10:37 PM
QUOTE(Dragos39911)
Daca era TDI cu I rosu dar 4Motion era cel de 130 de cai - asta sigur si atunci datele sunt 10.4 pana la suta si Vmax - 204. Te alearga un pic!
Daca esti sigur de ce zici, atunci sunt un pic dezamagit. Am impresia ca nu ii dadea cat putea. Spun asta deoarece la urcarea in panta am mers in paralel fara sa ia avans nici unul dintre noi (accelerand la la cca 110km/h), iar in linie dreapta pana la cca 160km/h am fost iarasi perfect egali, peste 160 incepuse sa ia un foarte usor avans pana pe la 180km/h, moment in care incepeam eu sa ma apropiu de el. Credeam ca are doar 101CP tocmai fiindca nu parea mai rapid decat la viteze de peste 160km/h (si acolo doar cu foarte putin), si parea sa se plafoneze peste 180km/h. Deci compensa lipsa de putere printr-un cuplu superior, rezultand performante relativ egale.
Ubiku, am aproape 7000km.
Nonn
Sep 21 2005, 10:40 PM
QUOTE(DragosS)
Esti sigur ca nu era V6 TDI cu i rosu?Adica 2,5TDI.
Nu prea cred sa fi fost V6, am vazut destule din astea si pe toate scria V6 TDI (fara nimic rosu). Pe asta scria doar TDI 4Motion.
DragosV
Sep 21 2005, 11:55 PM
Pai de ce zici ca nu-i dadea ca pe foaie aveti timpi foarte apropiati! Passatul de 130 de cai da semne de plafonare cum ai spus si tu pe la 180 dar pana unde urca repede. Ar trebui sa fi bucuros!
Nonn
Sep 22 2005, 12:15 AM
Pai, daca ii dadea si el la maxim atunci sunt foarte multumit!
Doar ca ma asteptam sa traga ceva mai bine a lui avand in vedere cuplul net superior la puteri similare. Mai ales in panta de care vorbeam, unde am inceput amandoi sa acceleram de la cca 110km/h, am fost egali, iar eu credeam ca se va duce mai tare. Si in linie dreapta, de asemenea, doar peste 160 s-a vazut plusul la cuplu, si atunci doar putin. Oricum, in curbe nu se compara, le taia ca nebunul doar ca sa nu se dea la o parte. De aici a si pornit de fapt fugareala, am vrut sa-l depasesc si cand am ajuns aproape paralel cu el s-a trezit sa accelereze :bandit: , din fericire veneam lansat si a fost si o gaura in traficul din fata (care era foarte aglomerat). B-99-CIP, cand te prind, te ... :minigun:
Mircea49004
Sep 22 2005, 02:47 AM
Eu am un prieten cu Golf IV ce are scris TDI si 4 motion si, totul cu rosu si totusi nu este , sunt doar puse de cel de la care l-a cumparat, deci nu intotdeauna sunt absolut reale aceste lucruri. Si eu stiam ca doar de la 130 cp este 4motion si mi se pare si normal.
Mircea49004
Sep 22 2005, 02:48 AM
Am si eu o intrebare: Daca arata cumva grotesc cu scut, poate fi oare dat jos acesta in service? Multumesc.
G e o r g e
Sep 22 2005, 07:57 AM
1.completeaza-ti semnatura (in meniul profil) cu masina din dotate
2.poti sa dai jos scutul , arata grotesc
daaaaamn, dar nu este recomandabil
simpson
Sep 22 2005, 09:53 AM
Din ciclul "Recunoasteti masina" vine urmatoarea bucata :
cu intrebarea de ce englezii au parte de alte denumiri la marca si alt design.
Si o bomboana care cel putin mie imi lasa gura apa:
cu specificarea ca "hard top-ul" are 3 componente mobile in loc de doua (ca la rivali
)
DragosS
Sep 22 2005, 11:37 AM
Pai la Astra englezeasca doar grila este schimbata ca sa contina sigla Vauxall.
Astra Twin-Top este dementiala.Eu zic ca este peste 307cc si Megane 2 cc.
Marcu54364
Sep 22 2005, 11:47 AM
Ovidiu,
Cam asa am patit si eu cand am umblat la dealeri.
Am fost prima data la Dibas si m-a dezamagit profesionalismul. La Radacini am facut chiar si drive-test cu o Astra de 150 de cai diesel si mi-a placut si tipul cu care am discutat.
La Erebus tipul era pregatit si s-a purtat frumos cu mine.
In cele din urma am ales GTT in primul rand datorita pretului mai mic dar si datorita modului cum am fost tratat (profesional) de dealer.
La GTT cu care din cele 2 tipe ai discutat ?
Merci,
Catalin
Flavius56370
Sep 22 2005, 11:53 AM
Salut,
De ieri am o brand new Opel Astra H 1.6 105Hp Esentia cu pachetul Esentia plus. Primele impresii: alta specie de masina. Vin de pe un Cielo si inca sunt uimit de cum se prezinta masina.
Am o mica intrebare:
Mi se pare ca intra cam greu in prima treapta de viteza. Nu e nasol sa nu o pot baga in viteza, e mai mult o mica neplacere. A mai patit cineva chestia asta?
Multumesc
DragosV
Sep 22 2005, 12:05 PM
Inca nu sunt rodate angrenajele. Give iti time. La mine nu a fost problema asta deloc dar eu am alta cutie. De obicei cand masina este noua cutiile mai "agata".
Se va remedia cu timpul.
Happy_Maker
Sep 22 2005, 12:08 PM
QUOTE(Flavius56370)
Salut,
De ieri am o brand new Opel Astra H 1.6 105Hp Esentia cu pachetul Esentia plus. Primele impresii: alta specie de masina. Vin de pe un Cielo si inca sunt uimit de cum se prezinta masina.
Am o mica intrebare:
Mi se pare ca intra cam greu in prima treapta de viteza. Nu e nasol sa nu o pot baga in viteza, e mai mult o mica neplacere. A mai patit cineva chestia asta?
Multumesc
Stai linistit si eu am avut aceeasi impresie la inceput (presupun ca avem motor+cutie similare), dar nu-i vorba decat de obisnuinta.
Cu timpul cred ca o sa fie ok, dar daca ai totusi dubii, cel mai usor lucru pe care il poti face e sa te duci a un dealer sa faci o comparatie.
AdrianD.
Sep 22 2005, 01:36 PM
QUOTE(DragosV)
Si eu puteam opta pentru 170 e cai dar diferentele de performante sunt prea mici pentru diferentele de consum care sunt mari.
Asteptarea va fi undeva in jur de 2 luni si jumate maxim. MP3 are in plus un mic subwoofer.
Unde ai facut drive test?
Mersi de raspuns, test drive am facut la Opel Erebus la Gara de Nord. Masina nu este de test drive, este a unei persoane de acolo, dar dc esti interesat si ii rogi poti face drive test cu masina respectiva.
Oricum nu prea sunt multumit de haosul optiunilor , ce variaza de la dealer la dealer si altceva vezi pe opel.com decat au cei de la noi (jentile de exemplu)
DragosV
Sep 22 2005, 02:16 PM
Optiunile sunt aceleasi la toti dealerii pentru ca sunt impuse de Opel. Ei doar le prezinta intr-un mod diferit si astfel ajung sa fie interpretate altfel de client. Dar nu pot fi diferente de optiuni la dealeri - asta clar. Pot fi doar mici diferente de preturi.
Optiunile sunt diferite pentru fiecare tara asa ca nu cauta inspiratie pe site-urile Opel din alte tari ca mai mult o sa te dezorientezi.
Incearca sa scrii aici cam ce te intereseaza ca optiuni si te ajutam noi sa le aranjezi in pachete si sa fie cat mai eficient alese.
DanC
Sep 22 2005, 04:06 PM
Cum mi se intampla mie deobicei cand imi iau masina noua, trebuie sa se intample ceva in prima luna de utilizare, asa ca .... ieri m-am ales cu o floricica pe parbriz, de la un idiot cu un camion plin de pietris ce mergea pe drum european cu 120 kmph :minigun: !!! Acum nu stiu ce sa fac (cer niste sfaturi), ca parca nu as schimba parbrizul de frica "meseriasilor" din Romania, toate cunostintele care au schimbat parbriz (pe diverse marci) s-au plans de probleme (chedere care nu mai stau la loc, apa in masina etc...). O varianta ar mai fi sa merg la un service care face refurbishe-uri de parbriz sa sablez portiunea si sa aplic o rasina ce mai diminueaza aspectul neplacut. "Floricica" e in coltul dreapta jos al parbrizului, si are cam 1 cm, de afara nu se vede decat daca stii unde sa te uiti. Cel mai tare ma tem sa nu se extinda ca atunci chiar nu mai am ce face ....
DragosV
Sep 22 2005, 04:12 PM
La iarna garantat se va extinde - stiu din experienta. Eu zic sa nu te mai agiti atata. Mergi linistit cu masina daca nu te deranjeaza ciobitura, mergi la casco la constatare (dupa ce iei dovada de la politie) si apoi cand ai timp iti faci programare in service unde asigurarea plateste si totul e ok. Eu am schimbat 2 parbrize pana acuma si nu am avut nici o problema cu cele noi.
Se intampla! Asta e! Si prietenul meu a patit la fel in prima luna (tot Astra H)!
DanC
Sep 22 2005, 04:18 PM
QUOTE(DragosV)
La iarna garantat se va extinde - stiu din experienta. Eu zic sa nu te mai agiti atata. Mergi linistit cu masina daca nu te deranjeaza ciobitura, mergi la casco la constatare (dupa ce iei dovada de la politie) si apoi cand ai timp iti faci programare in service unde asigurarea plateste si totul e ok. Eu am schimbat 2 parbrize pana acuma si nu am avut nici o problema cu cele noi.
Se intampla! Asta e! Si prietenul meu a patit la fel in prima luna (tot Astra H)!
Multumesc de informatie !! Nu am intrebat daca a mai avut cineva problema asta, si ma bucur ca este cineva pe aici cu o experienta asemanatoare. Am sa-l schimb in acest caz.
PS Ma bucur ca ma poti sfatui, nu pt. ca si-a mai ciobit cineva parbrizul :angel:
Ovidiu56156
Sep 22 2005, 05:34 PM
QUOTE(Marcu54364)
Ovidiu,
Cam asa am patit si eu cand am umblat la dealeri.
Am fost prima data la Dibas si m-a dezamagit profesionalismul. La Radacini am facut chiar si drive-test cu o Astra de 150 de cai diesel si mi-a placut si tipul cu care am discutat.
La Erebus tipul era pregatit si s-a purtat frumos cu mine.
In cele din urma am ales GTT in primul rand datorita pretului mai mic dar si datorita modului cum am fost tratat (profesional) de dealer.
La GTT cu care din cele 2 tipe ai discutat ?
Merci,
Catalin
cu tipa cu ochelari si fara carnet
dar super profesionista si amabila.
am renuntat si la pachetul drumuri grele din ce am citit pana acum si poate reusesc sa ma incadrez cu o Elegance(+ceva dotari) in 15.500 :pray:
AdrianD.
Sep 22 2005, 10:56 PM
QUOTE(DragosV)
Optiunile sunt aceleasi la toti dealerii pentru ca sunt impuse de Opel. Ei doar le prezinta intr-un mod diferit si astfel ajung sa fie interpretate altfel de client. Dar nu pot fi diferente de optiuni la dealeri - asta clar. Pot fi doar mici diferente de preturi.
Optiunile sunt diferite pentru fiecare tara asa ca nu cauta inspiratie pe site-urile Opel din alte tari ca mai mult o sa te dezorientezi.
Incearca sa scrii aici cam ce te intereseaza ca optiuni si te ajutam noi sa le aranjezi in pachete si sa fie cat mai eficient alese.
Configuratia e deja stabilita si din pacate nu cuprinde niste lucruri care ar fi fost interesante, gen IDS+. Deci este un Enjoy cu culoare met., jenti si MP3. Alte optiuni nu are. Mai mult imi pare rau de IDS+ care avea butonul "Sport", dar sper sa mearga multumitor si fara asta.
Oricum nu merg atat de la limita vroiam doar sa aiba acceleratii mai bune decat masina mea de acum + ceva stabilitate peste si sa fie diesel (ptr consum). De la asta am pornit cand am cautat masina. Am putut incerca doar Octavia de 140 CP TDI si Peugeot 407 HDI 136CP , la Opel nu am gasit in drive test motorizarea ce ma interesa (1.9 CDTI 150CP), asta e iar o nemultumire fata de dealerii din Buc. Plus alta nemultumire... La Radacini am avut ocazia sa dau peste un baiat care stia mai putine despre versiunea GTC decat mine (nu vazuse niciodata asa ceva)...
Asa ca o sa iau masina asta din auzite ptr ca habar nu am cum se misca (dieselul ma refer, ca benzina am vazut...)
Sper sa-mi faca o impresie mai buna decat Octavia TDI 140CP cu care am mers tinand cont ca Astra are 150CP si cuplu ceva mai bun. Ce parere aveti in caz ca ati condus si Octavia? (nu ma intereseaza spatiu, etc ci doar dinamica)
DragosS
Sep 22 2005, 11:00 PM
Ai facut alegerea corecta!Este peste 2.0tdi acest motor!
DragosV
Sep 22 2005, 11:18 PM
Pai e clar peste 2.0 TDI de pe Octavia ca dinamica. Numai daca te uiti la cifre iti faci o idee : Octavia are 9.7 iar Astra are 8.9 pana la suta. Nu vei avea probleme in a face orice depasire vrei. Motorul accelereaza pana la 210 continuu si INCREDIBIL de repede si merge si mai departe inca vreo 20 de km. Daca pana iti vine masina si se mai fac intalniri si vei putea sa vi si tu si eu te fac o tura sa vezi cum e.
Ovidiu56156
Sep 23 2005, 09:56 AM
Cand va fi urmatoarea intalnire intre posesorii de Astra H ?
DragosV
Sep 23 2005, 12:14 PM
Pai asteptam sa vedem intai cand ne lasa vremea si dupa vorbim!
Marcu54364
Sep 23 2005, 12:29 PM
QUOTE
cu tipa cu ochelari si fara carnet dar super profesionista si amabila.
Ovidiu: cred ca e Andreea si ai dreptate. Si eu cu ea am vorbit.
QUOTE
, la Opel nu am gasit in drive test motorizarea ce ma interesa (1.9 CDTI 150CP), asta e iar o nemultumire fata de dealerii din Buc.
Adrian: Vezi ca au la Radacini o Astra H neagra cu 1.9 150 de cai. Am facut eu drive test cu ea acum 2 saptamani. Motorul merge bestial. Atat pot sa-ti spun.
Catalin.
AdrianD.
Sep 24 2005, 11:52 AM
QUOTE(DragosV)
Pai e clar peste 2.0 TDI de pe Octavia ca dinamica. Numai daca te uiti la cifre iti faci o idee :
Problema care a mai ramas este timpul de asteptare de 2 luni jumate.
Pana atunci ma mai gandesc la diverse mici tuninguri pe care le-as putea face. De exemplu niste xenoane cu care ar arata bine tinand cont ca are faruri cu lupa.
Farurile au scurta si lunga pe aceeasi lupa sau faza lunga e separat?
Ovidiu56156
Sep 24 2005, 04:25 PM
QUOTE(Marcu54364)
QUOTE
cu tipa cu ochelari si fara carnet dar super profesionista si amabila.
Ovidiu: cred ca e Andreea si ai dreptate. Si eu cu ea am vorbit.
exact
azi am dat comanda
, nu-mi ramane decat sa astept aproape 10 saptamani. rabdare si ...tutun! :smoke:
am ramas pe N'Joy pana la urma. culoarea ? neagra!
(inca una pe forum)
am renuntat la covorase dar am pastrat scutul metalic dupa ce agenta de vanzari mi-a adus pe cineva din service care mi-a confirmat ca garda la sol nu e influentata in nici un fel de prezenta scutului metalic. in plus ar costa vreo 4 milioane sa-mi pun scutul la ei in firma so am preferat sa-l pun inca din fabrica (34 E).
Mircea49004
Sep 25 2005, 03:05 AM
Ma incanta ce spui despre scut.
Am si eu o intrebare: daca am informatii ca masina a intrat in productie cam acum 2 saptamani, cam cand credeti ca ar ajunge? Dealerul spune ca la sf lui oct, cel tarziu inceputul lui nov, voi ce credeti din experienta?
Mersi si sa ne vedem in noul topic Astra H III
DragosV
Sep 25 2005, 12:02 PM
Mie mi se pare realist termenul dat de dealer. La mine aveam initial de asteptat aproape 4 luni din cauza ca motorul era nou introdus si era foarte cerut. Pana la urma masina a venit in 2 luni si jumatate pentru ca se trecuse peste criza motoarelor 1.9 CDTI. Dupa ce masina e facuta mai sta maxim 1 saptamana la fabrica, apoi din Belgia sau Germania face 1 saptamana si doua din Anglia (depinde unde e facuta) pana la Gyor in Ungaria (parcul Opel pentru Europa de Est) unde din momentul in care e platita trebuie sa ajunga in 8 zile lucratoare in curte la dealer. Dealerul o mai tine si el vreo 2 zile pentru deceruire si vama si asta e.
Ideea e ca pana la urma vine ea!
Happy_Maker
Sep 26 2005, 04:48 PM
Legat de motoarele de 1.9: care-s diferentele exacte dintre cele 3 motorizari? (100, 120, 150cp) Mai bine spus, este oare vorba de acelasi motor delimitat doar de pret si computer, sau se pot identifica diferente fizice, vizibile si cu ochiul liber?
Ma gandesc la o varianta in care iti cumperi un motor de 100cp, ii faci un chip tuning si ajungi la performatele celui de 150....
Probabil ca suna prea usor sa fie adevarat, dar sunt curios sa aflu daca stie cineva raspunsul.
P.S. Si tot legat de aceste motoare, care-i pe scurt istoricul lor? Este cumva legat de Alfa Romeo? (scuzele de rigoare daca aceste intrebari au mai aparut aici)
G e o r g e
Sep 26 2005, 05:08 PM
sa fie presiune crescuta in rampa , alta turbina... ma gandesc si eu
50cp sunt mult de castigat doar din soft
Jaymz
Sep 26 2005, 05:11 PM
Este adevarat ca pretul pieselor la Astra H este mult mai mare dacat al altor modele straine (Renault, Peugeot, volswagen)?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.