Opel Astra H |
This topic is about Opel Astra H, the author, krysty, wrote about: saga continua aici. prima parte ... To read more just scroll down
Opel Astra H |
May 11 2005, 08:19 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
-------------------- always Alfa
|
|
|
May 11 2005, 08:56 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu vin cu o supernova rosie . sunt micut , 1.87 vreo 115kile tinuta sport cu back pack in spate si sapca .
vezi pe mp numarul meu de tel . -------------------- |
|
|
May 11 2005, 08:57 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Chiar ca s-a transformat intr-o saga! Hai sa inauguram volumul 2. :clapping:
Ubiku, cum a fost la service? Ce chestii ai modificat pana la urma si cat a costat? Sau inca nu te-ai dus ca nu mai tin minte exact? Cu consumul cum este? Ai testat Sport-ul mai serios? Daca da, ti-a placut? Cum a fost la tine cu trusa de prim ajutor si triunghiul reflectorizant? Le-ai platit sau ti-a venit masina cu ele? Dragos, vezi ca vrem si niste poze. Don, si de la tine! Sau tu le-ai pus deja si nu mai tin eu minte nici asta?! La mine consumul s-a stabilizat pe la 13.5(!) cu clima si condus mai nervos. Eu nu sunt obisnuit sa folosesc frana de motor, credeti ca ar scadea consumul semnificativ daca as folosi-o mai frecvent? In rest, totul e bine. Nu au mai aparut nici un fel de zgomote sau "greierasi". Am cam 2800km, exclusiv prin oras, doar 2 ture am facut afara de vreo 60-70km. Mi-am condus si Dacia zilele astea un pic dupa aproape 6 saptamani (ma pregatesc sa o vand) si cuvantul care cred ca defineste perfect experienta asta (comparativ cu Astra) este "munca". Cu directia, cu ambreiajul, cutia de viteze, totul. M-am saturat de curatat jicloare, reglat avansul, unghiul de fuga la fiecare 3 luni, inlocuiesc garniturile la pompa de frana mai des ca chilotii! :bash: Asa ca adio si sper sa ajunga pe maini bune. -------------------- |
|
|
May 11 2005, 09:18 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Sper sa fie totul OK maine si vrea sa intreb si de service sa imi activez toate gadget-urile! George - ai uitat ca ne cunoastem? (cuvinte cheie - pejo, canan17ro, tura subaru, vectra A albastra "tunata"). Iti stiu si supernova din poze! -------------------- |
|
|
May 12 2005, 08:39 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 308 Joined: 30-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.743 |
QUOTE(Nonn) Chiar ca s-a transformat intr-o saga! Hai sa inauguram volumul 2. :clapping:
Ubiku, cum a fost la service? Ce chestii ai modificat pana la urma si cat a costat? Sau inca nu te-ai dus ca nu mai tin minte exact? Cu consumul cum este? Ai testat Sport-ul mai serios? Daca da, ti-a placut? Cum a fost la tine cu trusa de prim ajutor si triunghiul reflectorizant? Le-ai platit sau ti-a venit masina cu ele? Dragos, vezi ca vrem si niste poze. Don, si de la tine! Sau tu le-ai pus deja si nu mai tin eu minte nici asta?! La mine consumul s-a stabilizat pe la 13.5(!) cu clima si condus mai nervos. Eu nu sunt obisnuit sa folosesc frana de motor, credeti ca ar scadea consumul semnificativ daca as folosi-o mai frecvent? In rest, totul e bine. Nu au mai aparut nici un fel de zgomote sau "greierasi". Am cam 2800km, exclusiv prin oras, doar 2 ture am facut afara de vreo 60-70km. Mi-am condus si Dacia zilele astea un pic dupa aproape 6 saptamani (ma pregatesc sa o vand) si cuvantul care cred ca defineste perfect experienta asta (comparativ cu Astra) este "munca". Cu directia, cu ambreiajul, cutia de viteze, totul. M-am saturat de curatat jicloare, reglat avansul, unghiul de fuga la fiecare 3 luni, inlocuiesc garniturile la pompa de frana mai des ca chilotii! :bash: Asa ca adio si sper sa ajunga pe maini bune. Wow... 1000 de posturi Sunt f. happy ca am contribuit la threadu asta, si ca am dat de voi oameni buni! Hai sa le luam pe rand... In service nu am mai fost, pentru ca dupa ce am citit atent cartea de garantie, am vazut ca lucrurile care vroiam sa le activez (inchiderea automata si dubla inchidere) aveau o steluta in dreptul lor, si la inceputul cartii scrie: * = depinde de tara din care cumperi masina si de bunavointa dealerului. Geamurile nu pot sa le fac sa se deschida din telecomanda pentru ca asta merge doar daca sunt toate 4 electrice. Asa ca nu prea mi s-a parut ca merita sa dau 6-700 de mii pe ceva care pot sa activez eu usor de la un buton. Deci pe alta data cu service-ul. La mine masina a venit fara triunghi si celelalte jucarii, am imprumutat o pereche pentru rar. Iar modul sport... hmm Nu pricep inca cum influenteaza directia, dar in rest nu pot sa zic decat :@ I'm trying to stay off it, 'cause it makes u drive like a mad man, and altough i managed to outrun a Touareg V6 with it i also almost managed to trash my car twice... Si in plus, dupa vreo doua zile cu consumuri medii intre 16-18%, m-am hotarat sa ma las de prostii, si am inceput sa drive "econosafe". Am acum un consum in oras cu clima pornita de 11.3% Am facut si un drum pana la Salina din Slanic, si am scos vreo 8%, cu mers destul de nervos. Din nefericire cruise control == 0 pe drumul asta, pentru ca inevitabil cum il activam, ma intalneam cu una dintre: 1) o caruta 2) o dacie din '80 toamna 3) un gropan... Ce vroiam sa va intreb.... Intre ce turatii masina este subturata? Ca sa obtin consumul ala de ex., am incercat sa o tin intre 1800-2700 de ture. E ok sa conduci masina asa? De ex. in rodaj, foarte stresat sa nu cumva subturez masina, o tineam intre 2000-3500. Cat despre Dacia veche, si la a ta si la a mea, le urez drum bum! A mea a fost masina buna, desi am injurat-o de mama focului, si asa fiabilitate mai greu de vazut... mi-am facut primii 2 ani pe ea si cred ca am luat toate gropile din bucuresti, si tot la fel de prost cum mergea la inceput merge si acum! -------------------- |
|
|
May 12 2005, 12:55 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!
-------------------- |
|
|
May 12 2005, 02:57 PM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 19-March 05 From: Oradea Member No.: 42.651 |
"Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!"
se pare ca, totusi, nu. nici la mine nu merge. AM FOST DEJA CU MASINA LA SERVICE. dupa numai 9 zile! mare ghinion si intamplarea dracului: un ciob de sticla, a ajuns, nu se stie cum, in paletele ventilatorului care dupa aia a facut ca radiatorul sa arate cam ca o cutie de pate pe cale de a fi deschisa cu un desfacator stricat. asadar, atentie la mesajul de pe display care zice ceva de "low cooling level". de auzit/simtit nu a fost cazul, doar mesajul de pe computer, asa ca dupa 2 ture de cautat loc de parcare la sellgross, am oprit masina nou-nouta cu capota aburind (. va dati seama surpriza pe mine si nervi pe nevasta. opel service a venit in 15 minute, tractat, tot tambalaul. asteptat 3 zile dupa radiator nou, noroc cu full CASCO altfel eram bun de plata. venit asigurator facut poze la masina (sexi ), inlocuit defact cu new1. PS la servica spune ca scutul optional nu ar fi ajutat, asa ca mi-au zis ca nu e cazul sa-mi pun |
|
|
May 12 2005, 03:16 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 308 Joined: 30-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.743 |
QUOTE(DragosS) Deschidera geamurilor din telecomanda merge si daca ai geamuri electrice doar pe fata!
Scrie clar in manual ca nu merge decat daca sunt toate 4 Si @Adrian, sorry for u mate! si better luck next time! Oricum, e bine de stiut ca au fost asa de operativi -------------------- |
|
|
May 12 2005, 05:03 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Pai la mine ai vazut ca merge si cu 2 geamuri electrice!O fi diferit la Astra?Si la mine asa a venit setata din fabrica!
-------------------- |
|
|
May 12 2005, 10:34 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Of of of ..... problema mare cu geamurile si inchiderea centralizata la plecare. Nu mai merge activata pe masinile mai noi din motive necunoscute. Pe cele mai vechi mergeau dar acuma cica nu ar mai merge! Eu oricum o sa mai persist!
Am luat masina .............. Nici nu stiu cum sa incep - am fost la di-bas si aveam doar 30 de minute sa o iau si sa plec. Masina mea era prima in curte, spalata, aranjata, totul pus la punct - fara repros. Am plecat si am inceput sa observ toate cele. Am facut plinul cu OMV premium diesel si am inceput sa ma plimb (dupa ce mi-am anulat ziua de munca). Ma felicit pentru culoarea si jantele alese care sunt superbe (ambele)! Masina e echipata exact cum am cerut-o in cel mai mic detaliu. Trec pe la fiecare in parte : - motor : din "pacate" ( ) simt ca am un monstru sub capota si nu pot sa-l valorific, fiind in rodaj am fost foarte finut pana nu am mai rezistat si am mai calcat pedala mai insistent; cand intra turbina si apesi sustinut pedala de acceleratie parca se dilata totul prin jur; - cutia de viteze este un vis; am laudat-o toata ziua si mi se pare si acuma incredibila; merge fara nici cea mai mica agatare, prindere, hop, piedica sau altceva; pur si simplu in toate treptele, in I-a din mers, in march-arriere din mers, directionare perfecta - este excelenta, perfecta si asta in conditii de rodaj zero, deci nota maxima +; - butonul SPORT - este alta uimire mare pentru mine cum au reusit sa-l faca sa se simta in asa fel; eu ma asteptam sa fie o schimbare spectaculoasa in privinta suspensiei si este (se simte chiar bine "intarirea" amortizoarelor) dar nu se compara cu felul in care se schimba reactia motorului; motorul parca este dopat si creste incredibil de repede si brutal in ture fata de normal; daca tin pedala constanta si apas sport masina incepe sa accelereze de nebuna fara sa misc eu pedala; raspunsul este instantaneu si parca turbo-lagul dispare si ai un motor mare aspirat pe benzina; dupa ce ca aveam sasiu sport, coborat si mai rigid daca mai apesi si sport masina se transforma parca in cart; nu imi pot explica care este explicatia mecanica sau de soft al acestui Sport (privind reactia total schimbata a motorului); performante dinamice sunt clar mai bune in modul sport; dupa ce dezactivezi modul sport parca iti ia cineva vreo 30 da cai din motor si ii ascunde; excelent!; - senzorul de parcare este foarte eficient si te avetizeaza chiar si daca ai un obstacol pe lateralele spoilerului spate; - clima excelenta cu senzor automat de recirculare, quick heat (l-am testat noaptea dupa ce nu mai mersesem cu masina si baga caldura imediat); - consumul este 10,3, dar media de viteza pe 110 km este de 18 km/h astazi fiind foarte aglomerat in zonele unde am circulat; Totul este la nivelul asteptarilor si chiar peste si de abia astept sa termin rodajul sa pot vedea adevaratul potential al motorului, despre care simt eu ca o sa ma surprinda foarte placut; Mai revin cu detalii ca acuma sunt foarte obosit! P.S. Maine am un drum Pitesti si retur asa ca pot vedea si la drum intins cum e! Si tot maine sper sa pun si pozele care pe care lea-m facut! -------------------- |
|
|
May 13 2005, 08:41 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Cateva poze acuma si diseara pun mai multe poze !
[URL=http://img125.echo.cx/my.php?image=phto00018cz.jpg][IMG] -------------------- |
|
|
May 13 2005, 08:42 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
-------------------- |
|
|
May 13 2005, 09:52 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Sa o stapanesti sanatos si abia astept sa mi-o arati pe viu!
Cel din spate cu Tigra sa inteleg ca era George? -------------------- |
|
|
May 13 2005, 04:45 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
Felicitari! Arata foarte bine si in negru. Sa o stapanesti sanatos! Cred ca arata la fel cu a lui Ubiku doar farurile difera. Vezi sa pui si o poza cu bordul iluminat (obsesia mea ).
Cred ca butonul Sport e una dintre inventiile cele mai grozave pe care le-am intalnit. Nu neaparat cea mai utila dar categoric cea mai distractiva. Si tu ai si un motor care o pune in valoare si mai bine decat la mine si Ubiku. Tu te-ai prins cum e cu recircularea automata? Ca eu nu stiu nici cand se activeaza, asta daca s-a activat vreodata singur. Cand e nevoie, in caz ca stau linga ceva "putoare" cu Euro-4, eu il activez singur. -------------------- |
|
|
May 13 2005, 08:15 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Azi am facut un drum pana la Pitesti si inapoi si ce am mai constatat :
- motorul accelereaza pana la 160 (cat am mers ca atata am voie in rodaj) fara nici cea mai mica problema; oricum nu pot sa fac afirmatii de genul "UAU", nu ca nu as putea dar, pentru ca am condus multe masini dintre care unele foarte puternice nu are cum sa ma impresioneze; oricum dieselul acesta la clasa ei este in top din punctul meu de vedere; - pilotul automat este alt gadget care mie imi place; aproape ca am condus toata autostrada numai din butoane si uneori cu piciorul deasupra franei cand ma apropiam de mai mute masini; accelerare, frana de motor, reluarea ultimei viteze, setare de viteza noua - utilitate mai larga decat ma asteptam - la mine merge activat in orice ipostaza si nu a fost o data sa nu mearga ; - unde erau denivelari pe autostrada si daca activam sport topaiam pe scaun de parca faceam intentionat; - consumul la dus cu 160 mers apoape constant (mici decelerari) a fost de 7,6 iar la intors a fost de 7,2 (e o mica inclinatie pe autostrada), iar in 450 de km din care aproape 200 km in Bucuresti consumul este de 8.8 la suta; Cand apesi SPORT e incredibil cum se schimba reactia motorului si cum fuge masina de sub tine. O explicatie data de altcineva "Motorul raspunde instant la comenzi, fara sa tina cont de economia de combustibil, este la fel cu motoarele care nu aveau potentiometru de acceleratie si raspundeau la intinderea cablului.". Este incredibil! Mai revin cu detalii! Nu am apucat sa fac poze dar o sa mai fac - si cu interiorul! -------------------- |
|
|
May 14 2005, 10:50 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Poze :
[img]http://img152.echo.cx/img152/2248/phto00197tz.th.jpg[/img] [URL=http://img92.echo.cx/my.php? -------------------- |
|
|
May 14 2005, 10:51 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
-------------------- |
|
|
May 14 2005, 10:52 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
[URL=http://img135.echo.cx/my.php?image=phto00031cw.jpg][IMG]http://img135.echo.cx/img135/5017/phto00031cw.th.jpg
-------------------- |
|
|
May 14 2005, 10:53 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
-------------------- |
|
|
May 14 2005, 11:40 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 877 Joined: 10-December 04 From: Bucuresti Member No.: 37.032 |
Deci ai acoperit toate unghiurile posibile.Cred ca ai desenat un cerc in jurul masinii si faceai un pic pas,faceai o poza,iar un pas,iar o poza.
Dar masina arata foarte bine.Cum e trecera de la Vectra A la Astra H? SI cum e trecerea de la benzina la diesel?Sau ai mai avut diesel? -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 08:15 PM |