Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
DragosV
QUOTE(ubiku)
.... acum 2 seri cand am dat vreo 20 de liniutze....


Pai zine si noua cu cine si ce a iesit. Dupa liniute ce consum aveai? Presimt un :bash:
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
QUOTE(ubiku)
.... acum 2 seri cand am dat vreo 20 de liniutze....


Pai zine si noua cu cine si ce a iesit. Dupa liniute ce consum aveai? Presimt un :bash:


Da de ce vrei sa stii consumul? biggrin.gif Vrei sa-ti apreciezi dieselu si mai mult? biggrin.gif Sincer nici nu m-am uitat, chiar nu avea sens in contextul ala... Ce m-a suparat mai tare, e ca in oras, cu toate eforturile mele (condus intre 1800-2500), frana de motor folosita excesiv, calcat foarte calm acceleratie etc; cum fac o plecare de la stop, consumul se niveleaza la 12% oricat m-as chinui. Se pare ca acolo sta masina, si n-am ce-i face...

M-am tras cu un Focus de 1.6 (100 cai avea de la mama lui, modificari minore intake, exhaust) si un audi 2.5 tdi 150 cai. Pe focus l-am facut constant de la 120 in colo, desi uneori a plecat mai bine ca mine si capata putin avans, dar dupa 100, se schimba repede situatia, valabil si la plecare de pe loc si din mers de la 30km/h. Iar audi-ul l-am facut muci cu plecare de pe loc, chiar daca la viteze mari trage mai bine, o data ce prind 150-160, nu mai poate sa recupereze. Cu plecarea din mers e mai trist, pentru ca desi nu am dat decat doua linute asa, de la 130 in colo, diferenta de cuplu este mai mult decat vizibila, si desi capat avans la inceput, il vad frumos cum trece sprintem de mine.... Imi place ca masina mea dadea scartz in a1a si a2a, focusu numai in a1a, si audi in a3a biggrin.gif LoL

Cam atat... smile.gif Cu a lui Dragos(/s) nici nu mai are sens sa ma trag ca m-am convins biggrin.gif Imi dau mucu de-mi sar capacele de la roti biggrin.gif

Peace & drive safe smile.gif
ubiku
Revenind la supararile mele cu masina:
- cruise control - azi a lucrat demential, s-a cuplat cu/fara pedala apasata, indiferent de turatie. m-a alintat toate ziua. So one worry off the train... So OK
- bataia in pedala - still there, si ce ma supara e ca dupa ce parchez masina (chiar daca merg usor), simt un miros usor de cauciuc incalzit, mi-e sa nu am o problema cu ambreiajul, a carei simptome le simt in pedala; cred ca o sa fac un drum la service pe tema asta... So NOT OK
- motoru, care inca nu m-am convins daca e the good guy sau the bad guy smile.gif parca papa prea mult pentru cat da, si nici o sansa la orizont sa-l tunez. adica focusul de 1.6 cu 100 de cai, tragea efectiv identic pana la 120. Am filme facute din masina mea, in care se vad efectiv masinile cum stau una langa alta si nu se misca un milimetru una-n fata celeilalte, e aiurea. Daca nu ai vedea copacii cum zboara pe langa, ai zice ca stam pe loc... Si ca greutate focusul nu e mai usor; are baiatu in spate un subwoofer de vreo 50kile si eu mergeam cu un pasager mai usor, ca sa echilibram masinile.

PS: la 6500 masina iti taie benzina, dar nu ca la Focus, cand ti-o taie de tot, de te baga in parbriz, ci doar putin, cat sa te duca o leaca in spate in turatie... (interesting detail)
Nonn
Ma surprinde placut ca ai reusit sa iei un Audi de 150CP, nu m-as fi asteptat la asa ceva. Era cumva automatic? Esti sigur ca-i dadea si ala cat putea? Banuiesc ca ai folosit Sport-ul. De ce zici ca Astra de 150CP te ia dar un Audi de 150CP nu a putut? Focus-ul banuiesc ca se tinea dupa tine datorita modificarilor (chiar daca minore) si cutiei, la noi la Astra cutia mi se pare cam "lunga".

La mine nu este nici o bataie in pedala. Chiar nu imi dau seama ce ar putea cauza asta la tine.

In weekend voi avea ocazia sa fac si eu primul drum serios in afara orasului. Ma duc la Oradea la salonul ala de tuninig, abia astept sa vad cum merge masina la drum lung si cum consuma.

Nu te mai dispera cu consumul ala in oras. Si la mine cum ma bag intr-o circulatie din aia infernala imediat creste la 12.5%. Iar valoarea aia de 10.5% din manual este practic imposibil de atins in circulatia normala, eu zic ca dupa ce se mai rodeaza se va stabiliza pe la 11.5% si mai jos nu va merge. Producatorii intotdeauna mint in legatura cu consumul cam cu 1 litru.
ubiku
QUOTE(Nonn)
Ma surprinde placut ca ai reusit sa iei un Audi de 150CP, nu m-as fi asteptat la asa ceva. Era cumva automatic? Esti sigur ca-i dadea si ala cat putea? Banuiesc ca ai folosit Sport-ul. De ce zici ca Astra de 150CP te ia dar un Audi de 150CP nu a putut? Focus-ul banuiesc ca se tinea dupa tine datorita modificarilor (chiar daca minore) si cutiei, la noi la Astra cutia mi se pare cam "lunga".


Audi-ul nu era automatic, si tipul care-l conducea i-a dat in gura cat de tare a putut; tot din cauza cutiei cred ca l-am facut, pentru ca vitezele 1 si 2 la Audi, sunt foarte aiurea facute, si masina nu prea trage acolo, abia din a3a incepe sa-si arate fortele, si in timpul asta capeti avans. Zic ca ma face muci o astra de 150cp pentru ca audi-ul este un tanc, cred ca are vreo 1.5t... Iar la Focus da, cutia a facut diferenta; la mine a1a merge pana la maxim 60 cred pana sa-mi taie benzina, pe cand la Focus am ajuns pana pe la 80-90 (nu mai stiu exact) in a1a.

Apropos, dupa ce am vb cu voi pe forum (adica de curand) am descoperit si eu utilitatea franei de motor. Cand fac frana de motor, vad pe computerul de bord ca masina consuma 0.0%, spre deosebire de ce faceam eu inainte, adica o scoteam din viteza si o lasam sa alunece pana se oprea, cand motorul consuma cat sa-si mentina cele ~900rpm 1.5-2.2l/h. So intrebare: sunt in a3a, si am 50, vad ca in fata lumea se opreste, fac frana de motor, adica iau piciorul de pe pedale. Masina incepe sa franeze si turatia scade. Am vazut ca pot sa o las sa coboare pana pe la ~1000-1200 de ture (adica ceva mai mare decat turatia de relanti) pana sa inceapa masina sa se inence, si atunci o scot din viteza, si o mai las putin sa glide. Intrebarea e: asta nu inseamna ca "conduc" masina subturat? Ma streseaza aspectul asta, pentru ca nu mai stiu unde am citit ca a subtura un motor nu e deloc bine... smile.gif
guerilla
din cate mai tin eu minte de la mecanica este mai bine sa utilizezi frana de motor decat sa scoti din viteza si sa o lasi sa "glide".
G e o r g e
dap , este mai bine. si pentru masina si pentru consum. in frana de motor consumul este 0 wink.gif
DragosS
Deci Vectra mea are aproape 1,6 tone.Audi 2,5TDI era banuiesc A6 deci sigur mai avea vreo 50-100kg in plus.Oricum surprinzator mi se pare ca se tinea Focusul de tine pentru ca motorul de 100cp de pe Focus chiar nu trage.Ma tineam eu cu Seatul de el.Chiar eram in fata vit. 1 si 2.
G e o r g e
focus 1.6 16v 100cp:
masa proprie : 1154kg
demaraj : 10.3

A4 2.5 TDI 163cp
masa proprie : 1510
demaraj : 8.8

A6 2.5TDI 163cp
masa proprie: 1560kg
demaraj: 9.3
Andrei Suzuki
QUOTE(ubiku)
la Focus am ajuns pana pe la 80-90 (nu mai stiu exact) in a1a.


Ai ajuns la 80 cu prima treapta??? Atat de lunga e? Mie la 100 in treapta II imi taie alimentarea...iar cu a I-a merge cam pana pe la 50.
DragosS
Nu cred ca poate sa mearga mai mult de 50-60 in treapta I.
DragosV
ubiku - nu e bine sa o lasi pana la 1000-1200 de turatii - maxim 1500-1600;

DragosS si George - Audi A6 2.5 TDI 150 de cai are in talon 1600 kg la care se mai adauga clima si alte optiuni si ajunge la aproape 1700 kg; am un prieten bun care are unul si am facut calculul cu cartea in mana unde spune masele pentru fiecare optiune in plus; George se vorbea de varianta de 150 nu de 163; prietenul meu are cip si 180 de cai; termin rodajul si ma dau cu el - ar trebui sa ma faca dupa ce spune tunerul (8.5); dar si in teste (autozeitung, autobild) astra mea a scos timpi de 8.5 si 8.6 fata de 8.9 in carte;

ubiku - este IMPOSIBIL sa ajungi la 80-90 cu I-a la 100 de cai; este posibil asa ceva de la vreo 400 de cai si cutie secventiala cu amreiaj sport - la masini stock; un maxim realist MARE este de 60;

Cat despre masina mea in weekend termin rodajul (am 700 km acum) si o sa mai dau in ea usor usor; consumul de cand am luat-o este de 9.2 iar pe ultimii 180 de km numai in bucuresti este tot de 9.2 dupa ce a fost si de 8.5 dar azi am mers foarte tare si, deh, a crescut + clima;
ubiku
Am scris pe thread, partea aIa ca este vorba de un A4 2.5tdi un pic mai vechi (din 99); si da... Focusul ala are fooarte lunga treapta Ia, am mers personal cu el si m-am mirat cat de mult poate sa mearga fara sa schimbe. Probabil si din cauza ca poate sa intre pe zona rosie fara sa-i taie benzina decat la sfarsitul ei. La mine, cum a intrat pe rosu, cum imi taie gazul... Nu mai stiu exact cat, dar personal am vazut pe bord 70 in aIa, si se mai putea putin... @Dragos: Nu cred ca are nici un fel de leg. cu puterea motorului; conteaza doar cum este etajata cutia.

Oricum, trebuie sa zic ca la primele doua liniutze, aveam atata adrenalina in picioare de abia mai reuseam sa schimb biggrin.gif Cutia a mers foarte ok, si mi-a gadilat cum dadea scartz si in a2a smile.gif

Si e demential si feelingu ca vezi ca dai tot ce poti in masina, si-i dai chiar mai mult decat ai vrea si-l vezi pe ala ca e bara la bara cu tine, si nu se dezlipeste biggrin.gif aaaaaaaaaaaaaaaa biggrin.gif
DragosV
Pai si etajarea cutiei este direct legata de puterea motorului. Asa ce faci daca in treapta I esti la 85 si masina are VMax 180 inseamna ca iti trebuie vreo 20 km sa o atingi!

Ubiku cati km ai?
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
Pai si etajarea cutiei este direct legata de puterea motorului. Asa ce faci daca in treapta I esti la 85 si masina are VMax 180 inseamna ca iti trebuie vreo 20 km sa o atingi!


Sowwee smile.gif Don't get it blink.gif

Am ~1500km.
DragosV
Ubiku mai aprofundam subiectul cand ne vedem! In week-endul asta trebuie sa fac vreo 700 de km si termin odata cu rodajul asta. Consumul a ramas blocat la 9.2 si in oras (200 km) si de cand am luat masina (700 km). HSA ma cam supara ca a fost proiectat cam prost, trebuia facut sa mearga la panta cu inclinatie mai mica si sa se activeze tot timpul. El in sine este foarte misto sa cand se activeaza chiar este folositor. Drumul meu zilnic face sa am vreo 2 dealuri de urcat si coborat (la parcul carol si la sala polivalenta) si il mai testez ca se mai blocheaza lumea in drum.
Nonn
Azi am facut primul drum mai lung in afara orasului, la Oradea la salonul de tuning. A fost un drum foarte misto, am ramas incantat de felul cum merge masina si cum trage motorul (cel putin pana pe la 150-160km/h). Am facut 350km (din care vreo 20 in oras), cu consum mediu de 9.8%, viteza 140-150km/h in afara si cu respectat 60km/h in toate localitatile. Pana la 140km/h nivelul de zgomot mi se pare redus, dupa aia creste un pic mai mult dar sunetul motorului turat mie personal mi-a placut. Ce mi-a placut insa cel mai mult a fost stabilitatea pe care ti-o da suspensia asta sport, chiar si in setarea normala, iar cu Sport activat e de-a dreptul o minunatie! Te zgaltaie mai serios pe segmentele mai proaste de drum, dar iti da o senzatie de siguranta grozava la viteze mari si in curbe.

Salonul in sine a fost o reusita dupa parerea mea. Ma asteptam totusi la mai multe masini din afara. Masinile au fost impartite oarecum in 2 zone, una romaneasca si una a strainilor, in majoritate belgieni si citiva unguri. "Highlight"-urile au fost Toyota Supra aia portocalie din "The Fast and the Furious", un Mustang Shelby GT 500 Cobra (identic cred cu cel din "Gone in 60 seconds) si "omul racheta" cum l-am numit eu. Imaginati-va daca puteti un reactor de avion pe 4 roti si cu pilotul calare pe el! Asa ceva nu vezi toata ziua si se merita drumul chiar si numai pentru el. Voi pune si cateva poze in vreo 2 zile daca nu mi-o ia cineva inainte (ceea ce probabil ca se va intampla).

Si cum ceva trebuia sa strice impresiile in general pozitive pe care mi le-a lasat salonul, sa mentionez ca la plecare, am parcurs cei aprox. 500m pana la iesire in 1h si 15 minute! Spre iesire se scurgeau 5 coloane de masini care la poarta se uneau intr-una singura fiindca asa s-au gandit organizatorii ca va fi suficient! Va imaginati ce buluceala a iesit!
DragosS
Pare destul de interesant dar pe mine m-a descurajat distanta pana la Oradea.Practic erau 2 zile de mers dus-intors si era cam obositor.

Facem zilele astea o intalnire?Cred ca pana acum a iesit si Astra lui Dragos din rodaj.
DragosV
Am probleme cu netul, sper sa mai tina cateva ore ca acuma am treaba sa povestesc! Am 1400 km. Spuneti cand facem intalnire!

Revin in aprox 2 ore!
DragosS
Pai eu miercuri nu pot!In rest cand vreti voi..Ce ziceti de joi?Dragos,poate vorbesti si cu gorrocs!

P.S. Daca tot ai probleme cu netul noi putem sa vb si la tel!
DragosV
Am fost pana la Pitesti de 2 ori in 2 zile si am facut apoape 600 km in weekend. Consumul pe ruta bucuresti-pitesti-plimbat pitesti-bucuresti-40km oras- si inca o data a fost de 6l blush.gif . Consumul pe cei 1400 de km care ii am este de 7.9. Aici sunt super multumit!

Azi am dat si eu primele "talpi" la podea si motorul este o mica bestie (fara sport activat ca nu prea am avut unde). Cutia merge ireprosabil si de cand am luat-o nu a avut nici cea mai mica ezitare la orice solicitare.

Totul merge cum trebuie si sunt super multumit. Cu HSA am lamurit-o - cand esti in deal si urmeaza sa se activeze si calci frana se aude un piuit continuu. Daca se aude piuitul se activeaza clar.

Joi pot sa vin doar de la ora 19.15. Pentru ubiku si DragosS - la o zi dupa masina mea a venit si cea a prietenului meu pe care il cunoasteti. Si va veni si el la intalnire. Daca dati OK-ul cu intalnirea ii dau PM si lui Gorrocs.
ubiku
Deocamdata nu pot sa confirm sad.gif Mi-au expirat numerele si nu stiu daca le iau pe cele noi pana atunci....
DragosV
Pai cum ai ajuns fara numere? Si acuma ce faci, stai cu masina in parcare? Nasol!
ubiku
Cam da smile.gif Am luat si numere custom, care dureaza 2 sapt, si m-am miscat si putin mai greu ca am fost ocupat; no problem thou, mai economisesc si eu o leaca de bani de benzina, si mai vad cum e bucurestiul pe jos smile.gif
DragosS
Eu pot sa vin joi la 19.15.Daca vreti este ok din partea mea.
Nonn
QUOTE(Dragos39911)
Cu HSA am lamurit-o - cand esti in deal si urmeaza sa se activeze si calci frana se aude un piuit continuu. Daca se aude piuitul se activeaza clar.


Despre ce piuit vorbesti? La mine nu s-a auzit niciodata nimic. Si am descoperit ca se activeaza si la pante mai usoare daca apesi frana mai brusc si cu putere.
DragosV
Astazi am fost cu treaba pana la Lehliu si inapoi - deci pe autostrada soarelui!

Nu m-am putut abtine si am calcat-o cat am putut. Prima impresie - m-am trezit la 200 fara sa imi dau seama. Sincer motorul m-a surprins in mod placut. Pana la 210 accelereaza liniar fara hopuri sau ezitari surprinzator de repede! Viteza maxima a fost spre surprinderea mea 230 km/h ceea ce imi intareste ideea ca timpii dati de opel sunt un pic mai mari decat in realitate. Mai trebuie sa vad cu 0-100 si masor cu camera facand film.

Poza cu vmax dar un pic mai mica. Doar o data am avut conditii pentru 230 dar mai multe poze le am pe la 220-222. Dupa ce am prins prima data viteza mi-a venit ideea sa fac poze si nu am mai avut unde sa mai prind (era ceva trafic). Oricum nu ma asteptam la asa mult!
DragosV
Consumul la drumul asta mers numai in ritmul asta (la un moment dat aveam medie de 160 ) este cel din poza care mi se pare foarte bun. Pe la 180 daca o calc la podea consumul instant se face 16 fix fara miscare si sta asa pana pe la 210 de unde incepe sa scada si pe la 220-225 sta pe la 14.
DragosV
QUOTE(Nonn)
Despre ce piuit vorbesti? La mine nu s-a auzit niciodata nimic. Si am descoperit ca se activeaza si la pante mai usoare daca apesi frana mai brusc si cu putere.


Opreste muzica, ventilatia si daca e ca la mine se va auzi. Sunetul vine dinspre bord si e foarte incet!
Nonn
Misto pozele. As vrea sa am si eu pe unde sa ating viteze din astea. Eu am atins maxim 190km/h, asta si fiindca dincolo de 170km/h nu mai trage asa bine, mai ales de la 180 mi s-a parut o vesnicie pana am atins 190.
Banuiesc ca iti dai seama ca nu aveai cu adevarat 220km/h, ci probabil aprox. 200-205. La vitezele astea decalajul intre ce afiseaza tachometrul si viteza reala este tot mai mare. La tine viteza maxima este daca nu insel 208km/h. Nici eu nu puteam sa am mai mult de 180, mai ales ca turometrul afisa cca. 5600rpm.
DragosV
Nu stau sa ma gandesc la viteza reala ci la cea aratata de vitezometru pentru ca toata lumea se ghideaza dupa asta! Stiu ce vrei tu sa zici (cu viteza reala) dar oricum e ceva asa cum e. Timpi pe care ii da Opel sunt parca un pic mai negativisti. Eu cred ca am performante mai bune decat cele din carte. La 220 dupa cum se vede am fix 4000 rpm deci mai are de unde sa creasca cand se mai lasa motorul. La 230 aveam aprox. 4200 rpm.
Nonn
Asa este, toata lumea se ia dupa vitezometru. Totusi, daca la 220km/h (conform vitezometrului) aveai 4000rpm, iar la 230km/h aveai doar 4200rpm cu zona rosie incepand la 5000rpm asta inseamna ca ar trebui sa depasesti 250km/h! Asta este imposibil, deci decalajul ala este major. Oricum, este ceva, asa cum ai zis.
Nu mi se pare ca datele oficiale ar fi asa de negativiste, mai ales acceleratia de 8.9sec. pana la 100km/h este foarte buna pentru un diesel de 150cp. Ramane de vazut cu viteza maxima.
DragosV
Pai da dar la 230 nu mai urca deloc. Deci era maxim. Poate dupa ce se mai lasa motorul. Si asa sincer nu ma asteptam la 230.

Referitor la date mie chiar timpul de 8.9 mi se pare maricel. In testele din autobild si autozeitung au scos timpi de 8.5, deci se poate si mai bine. Nu are rost sa aprofundam acuma detaliile - eu sunt foarte multumit de tot ceea ce am asteptat pana acuma de la masina si odata cu terminarea rodajului am avut confirmarea si din partea motorului.

Eu vin joi la 19.15 daca e. Ubiku chiar nu sunt sanse?
ubiku
Azi pe la 7 mi-am luat si eu numerele; asa ca sunt sanse sa ajung si eu, dar nu promit nimic :dontgetit: o sa fiu cam prins zilele astea...

Anywayz, nice pics & cool engine! :wave:
DragosS
Si eu vin joi.Unde ramane locul de intalnire?
DragosV
Pai eu zic ca tot acolo e bine! Cel putin acolo pot ajunge la 19.15.
DragosS
Ok.Tot acolo!Atunci vorbeste tu si cu gorrocs poate vine si el!
DragosV
I-am dat mesaj lui gorrocs!

Ubiku fa si tu cumva sa vii, da-te peste cap biggrin.gif - nu stiu! Ca doar acuma ai numere!
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
I-am dat mesaj lui gorrocs!

Ubiku fa si tu cumva sa vii, da-te peste cap biggrin.gif - nu stiu! Ca doar acuma ai numere!


ok biggrin.gif i'll try biggrin.gif
DragosS
Bun.Ne vedem acolo la 19.15.Din pacate nu o sa am aparatul foto.Poate il aduci tu Dragos sau Ubiku daca vine!
DragosV
ubiku nu ai mai ajuns la intalnire. A iesit bine ca am avut printre noi un Golf 5 2.0 TDI si ne-am plimbat reciproc. Din cauza ploii nu am putut sa facem o liniuta mica dar organizam noi ceva pe viitor.
ubiku
Sunt sad.gif ca n-am ajuns; puneti si voi niste poze pls; sorry dar zilele astea au fost nightmare... (school)
alex46383
Salut

Poate sa ma ajute cineva cu niste impresii de pe un opel 1,4 cu 90 cp . Pt mine daca imi iau opel cu minim de optionale ar fi singura posibilitate si vreau sa stiu cum se misca mai ales la drum lung .

Mai exact : cat prinde lejer maxim? la ce turatie , motorul e zgomotos ?
alex46383
Salut

Sa va spun si la ce m-am gandit :

Opel 90 cp 1,4 12700 pret

- reducere 1000 euro imi ramn 11700 euro si as avea vreo 1000 euro pt optionale cu care mi-as alege

: 1) kit protectie motor - 35 euro
2) vopsea metalizata - 286 euro
3) Priza electrica -12 euro
4) Cotiera sofer - 38 euro
5) Comenzi audio pe volan - 37 euro
6) Computer bord - 107 euro
7) Bord Info Dispaly- 38 euro
8) Climatronic -245 euro
9) Jante sport sau pilot spate parcare

Acum ids+ as putea sa il iau daca renunt la 8 si la 9 dar daca renunt la 8 tot as avea aer conditionat manual insa (cosmo standard ) ce parere aveti MERITA??
Masina va fi folosita in bucuresti mai mult in centru si va face mai mult de 20 km zilnic , in afara mai mult de 6 drumuri nu cred ca va face anual , desi as vrea nu stiu daca imi permite timpul , desi as vrea sa fac excursii si in afara romaniei cu ea.,

Acum mi-as permite sa dau si 13-1400 euro pt motor mai mare dar nu-mi place sa fac o investitie f mare in masina deoarece se devalorizeaza repede si nu stiu daca merita tinand cont ca scopul meu in viata nu e totusi sa fac liniute cu golf 4 prin bucuresti .
Totusi MERITA 1000 euro pt 15 CP ? OPEL 105 CP
sau 2000 pt opel 125 cp?

Ceea ce urmaresc de la o masina este :
Fiabilitate
Confort ( 1- locul soferului 2- suspensiile 3- zgomotul)
Design
Consum (peste 10 mi se pare mult deja)

si sa aiba putere atat cat sa pot sa depasesc in siguranta pe sosea si sa nu am probleme pina in 150 km/h .(turatie mica + zgomot interior mic)

Va multumesc anticipat daca mi-ati ajuta cu niste raspunsuri!
DragosV
Cotiera nu o poti pune fara seat confort 1 (parca asa ii zice). BID (bord info display) nu il pui pentru ca odata cu climatronic-ul vine GID care e mai tare (Graphic info display). Pentru jantele sport de 16 nu mai platesti nimic. Platesti doar daca vrei de 17 dar nu stiu daca se merita in cazul tau. Eu as merge pe senzor parcare.

Daca vrei confort renunta la IDS care te cam zdruncina avand sasiu sport coborat si foarte rigid.

Motorul de 1.4 e un pic cam submotorizat. La 150 va fi destul de turat, estimativ 4000+ rpm. Consumul in oras in aglomeratie se apropie de 10. Cu orice motor pe benzina e greu sa scazi sub un anumit prag.

Fiabilitatea masinii nu poate fi dovedita fiind prea noua
Confort am mai zis - fara IDS nici nu simti santurile
Designul la Astra place la multa lume (si cel interior)
De consum am zis

Mai intreaba daca mai ai nedumeriri!
alex46383
Salut

Ok te rog spune-mi merita sa dai 700 euro cat e dif de la 90 cp la 105 cp ?
adrian42658
motor de 90 CP: 1200 km, din care max 300 in afara orasului. consumul mediu 9,2. a crescut mai mult de un litru pe % dupa folosirea intensiva a aerului conditionat (cald tare la oradea si masina e neagra). deci ma cam indoiesc ca la motorul de 1,6 vei scoate un consum mai mic de 10%. acum despre performatele motorului: nu e chiar asa de rau. daca mergi turat in permanenta pe la 3000 si mai mult, are reprize multumitoare, cu consumul de rigoare (plus un zgomot destul de cool de motor). daca mergi linistit pe la 2000, consumul e rezonabil dar o sa ai dificultati sa tasnesti pe langa vre-un "puturos" din fata. zgomot interior: nu prea este (decat daca dai CD-ul tare biggrin.gif). am condus si cu 150 si nu e nimic deranjant, tinuta buna de drum, zgomot redus.
DragosV
Parerea mea este ca s-ar meriat motorul de 1.6 care dupa parerea mea este cel mai echilibrat pentru masina asta. 1.4 e un pic sub iar 1.8 este primul pas spre ceva mai sport. La 1.6 consumul nu va creste prea mult, in unele cazuri deloc fata de 1.4. Acuma tu stii cel mai bine ce se potriveste mai bine stilului tau si ce ti-ar place sa iei. Eu as merge pe 1.6 dar trebuie sa fie decizia ta!
alex46383
Salut

Multumesc pt raspunsuri, ideea e daca merita 15 cp in plus pt astra suma de 700 euro , pt mine daca merge cu 180 in loc de 170 nu e suficient sa dau 700 in plus pot sa-mi iau altceva de banii astia (xenoane) chiar as avea nevoie de ele smile.gif
Nonn
Si eu as merge pe motorul de 1.6, 90cp mi se par al naibii de putini la masina asta si consumul nu e asa de mare, totusi cred ca vei depasi usor 10% mai ales vara in aglomeratie. Farurile cu xenon sunt misto dar nu indispensabile si mai degraba as da banii pe niste cp in plus. Si nici IDS+ zic eu ca nu se merita nici macar pe motorul de 1.6 (pe ala de 1.4 nici nu cred ca se poate comanda), mai degraba ia-ti 1.6 Cosmo cu dotarile alea pe care le-ai insirat mai devreme plus cutie Easytronic. Ai avea tot confortul necesar si un motor decent.

Mi-a aparut din nou acea mica defectiune cu afisarea "range"-ului, dar s-a corectat dupa cateva porniri. La voi a aparut asa ceva?
Cum ramane cu pozele de la intalnire?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.