Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
DragosV
Azi am fost la RAR si in service la Di-Bas!

La RAR (omologare ca nu sunt inca 10 cu motorul asta in tara) am rezolvat in 15 minute, am intrat pe o parte si am iesit pe alta. Apoi am fost in service unde m-am imprietenit cu seful de service de acolo care este si el tinerel si ar vrea sa-si ia o astra cu motorul meu dar inca nu poate. M-am dus cu scopul activarii inchiderii centralizate la plecare de pe loc si inchiderii geamurilor din telecomanda. Am incercat prima data sa le activam by user asa cum se facea la primele modele si nu mai merge. Apoi am trecut in service si am pus testerul pe ea. Am ramas cu ochii mari cand am vazut tot ce poti vedea pe testerul ala si ce au masinile astea in ele. Cateva chestii pe care le-am observat au fost : viteza masurata pe fiecare roata in parte (a zis ca e prima masina la care vede asa ceva); puteai seta o gramada de chestii avand un meniu de personalizare (timp follow me home, sensibilitate senzor lumina si ploaie etc.......); am intra in CDC (Continuous Damping Control) si am vazut cea mai tare faza - iti arata live intensitatea cu care ajusteaza toate cele 4 amortizoare cand balansam masina dintr-o parte in alta sau fata-spate - , deci am vazut ca la franari, accelerari sau balansari amortizoarele pe care cade sarcina mai grea se intaresc real time; am incercat sa activez inchiderea centralizata la plecarea de pe loc si nu merge pe motiv ca nu au primit softul nou si softul de pe masina mea e mai nou decat cel de pe tester (voi putea sa o fac pentru ca trebuie sa primeasca softul cel nou); am reusit sa activez inchiderea geamurilor din telecomanda, activarea franei de urgenta (de fapt a uneia dintre proprietatile acesteia - la decelerare puternica se aprind stopurile de frana + pozitiile la o intensitate mult mai mare decat cea normala); mai era o optiune care merita activata (deathlock - dubla inchidere centralizata) care am activat-o dar a dat 4 coduri de eroare la fiecare usa, asa ca am dezactivat-o si am ajuns la concluzia ca merge numai cu alarma;

Oricum am ramas surprins de multitudinea de optiuni care erau pe acolo. Absolut orice senzor, orice optiune era reprezentata acolo si se putea modifica! Am vazut foarte multe meniuri interesante ca nici nu imi mai amintesc (ESP, ABS, Climate control, sport mode - puteai sa dai pe el doar cu sport activat si nu am mai avut okazia si multe altele). Cel mai tare mi-a placut cum lucra CDC in real time. Ce imi pare rau ca am uitat sa ne uitam - cum influenteaza programul SPORT parametrii de functionare ai motorului, poate lamuream ceva. Bine ca am o mica pila acolo si pot chiar sta in service langa masina! Seful de service era si el foarte interesat de modificari si de optiuni si cu toate ca ii suna telefonul in continuu a stat cu mine prin ture si in service cam 1h si jumatate.
DragosV
QUOTE(Nonn)
Mi-a aparut din nou acea mica defectiune cu afisarea "range"-ului, dar s-a corectat dupa cateva porniri. La voi a aparut asa ceva?
Cum ramane cu pozele de la intalnire?


Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa imi arate range-ul prost (in sensul dat de tine). Am facut parca 4 plinuri pana acuma si a mers foare bine. Pozele de la intalnire sunt "decat una" care nu e facuta de noi ci de gorrocs care avea golf-ul 5 si e postata pe vwforum (iti dau link direct la poza daca vrei). Oricum poza e pe intuneric si nu prea se vede!
DragosS
Oricum este foarte intunecata poza.In afara de Astra argintie nu se prea intelege nimic.

La mine range-ul functioneaza normal.

@Dragos:vezi ca ai un pm.
Nonn
Problema cu "range"-ul apare numai daca bagi benzina fara a face plinul si BC-ul nu pare sa "se prinda" ca ai bagat benzina si afiseaza in continuare aceeasi valoare.

Intre timp am remarcat 2 noi probleme: scaunul soferului scartaie din ce in ce mai tare, la inceput doar cand ma asezam in el, dar acum la fiecare groapa sau denivelare mai mare se aude si devine enervant. E drept ca eu ma foiesc ceva mai mult pana imi gasesc pozitia si am si 100kg dar totusi nu cred ca poate fi asa de fragil. Am o cunostinta cu un BMW seria 5 din '98, el bate inspre 120kg si foloseste masina de ani de zile fara scartaieli in scaun. Si a 2-a problema: uneori dupa ce pornesc motorul si il turez un pic, cand revine la turatia de relanti se scutura usor. Nu se intampla intotdeauna si nici neaparat cand motorul e rece. Aveti vreo idee?
Nonn
QUOTE(DragosS)
Oricum este foarte intunecata poza.In afara de Astra argintie nu se prea intelege nimic.


Astra argintie? Cu motor 1.7CDTI?
DragosS
Pai eu nu prea fac plinul decat atunci cand plec la drum lung.Bag cam de 1 milion de fiecare data,iar BC-ul pare sa se descurce.

Astra agrintie are motor 1,7cdti 100cp si este un prieten al lui Dragos39.El apare in pozele de la prima noastra intalnire din Bucuresti.Masina este aproape identica la dotari cu a lui Dragos.Difera "un pic" doar motorul. biggrin.gif
DragosV
Problema cu scaunul la mine nu cred ca va aparea (am 65 kg biggrin.gif ). Nu am remarcat aceasta problema la nici o masina de drive test.

Cu range-ul - eu cand bag motorina fac plinul ca sa nu ma fatai de mai multe ori prin benzinarie ca si asa stau prost cu timpul. Nu a aparut aceasta problema dar oricum nu e cine stie ce mai ales ca isi revine.

Astra argintie e a unui prieten de-al meu (cum a zis si dragos), e 1.7 CDTI de 100 de cai si fata de a mea nu are Pachetul asistenta conducere (HSA, pilot automat, senzor parcare si presiune pneuri), quich heat, spalator faruri, senzor de recirculare automata (care by the way trebuie sa mori asfixiat ca sa isi dea seama ca aerul nu e curat si muta pe recirculare) si are jantele sport cu 5 spite (eu cosmo tot cu 5 dar despicate) - stiti voi oricum.
DragosV
Ce va mai fac masinile? Cati km mai aveti? Nonn si ubiku ce consum mai aveti ca sunt curios sa raportez cam cat ar consuma cea de 170 de cai?

A mea merge f. bine, nu simt nici o problema, nimic care ma deranjeaza. Nu am gasit nici un bug la masina - chestie care sa ma deranjeze sau proiectare gresita. Am 2000 si ceva de km, consumul pe cei 2000 km este de 8.1 iar acuma ca a inceput vizibil sa mai scada, pe ultimii 500 km in oras consumul este de 8.3.

Eu sunt foarte multumit de masina si mi-a depasit s-au egalat asteptarile in toate privintele. Cum am zis si mai sus nu am gasit nimic la care ma asteptam la mai bine si aici incadrez tot - clima, motor, cutie, butoane, functionablitate ........
DragosS
Da,am vazut prin Pipera atunci.Se misca bine masinuta! biggrin.gif Mai bine decat G5 2.0TDI. blush.gif Eu acum am 7,9 consumul in oras deci o sa se mai lase si la tine cred.
Nonn
Consumul a ajuns la 13.5% in urma unui condus mai agresiv cateva zile. In principiu masina merge bine cu exceptia unor mici nemultumiri. Am reusit sa ma programez pe miercuri la service pentru nu mai putin de 3 probleme: alea 2 de care am mai zis, cu scaunul si motorul, si a 3-a ar fi un zgomot ca o vibratie care se aude din montantul central stanga chiar deasupra clapetei de unde se regleaza inaltimea centurii. Este chiar in dreptul urechii si a devenit foarte enervant fiindca se aude aproape permanent la cel mai mic hop din drum. Cand am cumparat masina zicea tipul de la reprezentanta ca vom vedea noi ce masina de calitate e asta, ca la prietenul lui cu Laguna se aud n-spe mii de zgomote in masina, asa zisii "greieri", si ca la Astra nu se pune problema. Se pare ca pana la urma voi avea eu dreptate cand spuneam mai demult ca drumurile astea ii vor veni de hac mai ales cu suspensia sport, dar nici chiar dupa 3800km nu credeam. Sunt curios ce va fi miercuri, macar nu o sa ma coste nimic (cel putin asa a zis ala cu care am discutat). O sa va tin la curent.
DragosV
Eu am 2100 de km si nu am nici un "greiere". Nu ii suport si cred ca as desface masina sa il "omor" biggrin.gif .

Nonn - consumul pe cati km este facut? Pe toti cei 3800?
Nonn
Consumul nu e pe toti km, eu resetez BC-ul la fiecare plin. Asta e pe ultimii 310km.
Si eu urasc greierii, dar in loc sa-i "omor" eu mai bine ar face masinile in asa fel sa nu mai apara! :evil: Macar motorul ma satisface, imi place la nebunie sa-l turez pana la 5000-5500rpm si suna misto! devil.gif Si sa nu uit dotarile! Astea 2 mai compenseaza eventualele lipsuri.
DragosV
nonn - i-am spus prietenului meu cu astra de 1.7 de problemele tale si a zis ca si lui ii scartaie scaunul. Se intampla numai cand pleaca de pe loc. Mi-a arata ca daca se impinge in el se aude. Am incercat si la mine si nu se aude.

Legat de altceva :

La ultimul plin am resetat computerul de bord si am vrut sa verific consumul afisat de computer cu metoda plin-plin. Am bagat motorina pana am vazut-o cu ochii aproape de buson (am stat 5 min ca mi s-a oprit pompa de cateva ori bune). Astazi am consumat rezervorul si am facut plinul din nou pana la buson apoi am privit bonul de casa si am vazut ca au intrat fix 44.9 litri. Camputerul meu de bord arata pe langa altele si motorina consumata pe distanta parcursa - dupa cum unii stiu. M-am suit in masina si am dat sa vad cati litri zice computerul de bord ca a consumat masina si am ramas total surprins ca nu ma asteptam la la asa rezultat - exact 44.9 litri. Pot sa zic ca computerul de bord de pe astra (cred ca la toate opel-urile de fapt) este unul dintre cele mai exacte, de fapt alaturi de altele (dar nu toate) cel mai exact.


P.S. Pe alte forumuri de la alte marci vazusem ca exista o diferenta intre ceea ce indica computerul de bord si consumul din realitate cu pana la 1 litru.
Nonn
Am fost azi cu masina la service si a fost cam asa: din cele 3 "defectiuni" doar una s-a dovedit a fi cu adevarat ceva ce necesita reparatie. Chestia cu tremuratul motorului la revenirea la turatia de relanti se pare ca este ceva normal si se datoreaza aerului conditionat. Am incercat sa-l fac sa tremure si in service si nu am reusit pana mi-am dat seama ca aerul conditionat era oprit (la noi fiind ceva mai frig astazi). Cand l-am pornit s-a simit imediat insa doar o data. Oricum, Tibi (tipul din service) deja banuia dinainte despre ce era vorba si s-a dovedit ca avea dreptate. E ceva legat de compresorul aerului conditionat si de cum este solicitat si in functie de temperatuta exterioara si altele (n-am inteles exact).
Scartaitul din scaun se datora reglajului lombar, mai exact unei tije metalice care se tensiona si scartaia cand ma lasam mai tare pe spatar in zona lombara. Solutia a fost sa reglez un pic altfel acest suport lombar si s-a rezolvat. Dragos, spune-i si prietenului tau de chestia asta si vezi daca si la el e la fel.
Zgomotul din montant s-a rezolvat si el. Era o piesa (ceva din plastic) care intra in rezonanta pe drumurile mai proaste (adica peste tot) dar a pus tipul o pasta ca o guma de mestecat care cand s-a intarit a rigidizat piesa respectiva si nu se mai aude nimic.
La final am legat si un tester (sau scaner cum ii zicea aici) ca sa personalizez si eu masina un pic. Am vazut ca aproape toate sistemele electronice pot fi setate, configurate, reglate in tot felul de moduri. La mine am facut urmatoarele: am activat Day-time Running Lights, exista nu mai putin de 5 versiuni de setari. Eu am ales setarea 3 care este astfel: la pornirea motorului se aprind pozitiile spate si faza scurta fara pozitii fata (apropo, fata si spatele se regleaza separat, poate fi activat doar unul daca asa vrei). De asemenea, daca tragi frana de mana se sting. Asta e util in caz ca faci ceva la masina cu contactul pus si ca sa nu iti arda farurile degeaba tragi frana de mana. Am mai activat avertizarea in caz ca uiti cheia in contact si am lungit timpul de aprindere la "follow-me-home" la 40 sec.
Printre alte chestii mai deosebite care pot fi modificate: volumul avertizarii sonore (acel "ping"), se pot schimba intre ele functiile manetelor de semnalizare si a stergatoarelor (!) si, ceva care va interesa in mod deosebit pe DragosS, se poate dezactiva semnalul sonor la ne-punerea centurii! Si mai sunt si o groaza de alte chestii pe care nu le mai tin minte.
In concluzie, nu a fost mare lucru de reparat, mai mult a durat joaca asta cu sistemele si nici nu am avut nimic de platit. Am avut si noroc sa dau peste doi tipi de treaba, seful service-ului si Tibi, cel care mi-a lucrat la masina.
Am mai aflat ca baietii au si un program cu care iti pot modifica kilometrajul si ca e posibil si pentru noi sa facem rost de un asemenea tester, "pe sub mana" cum se zice, costa cam 4000 Euro.
DragosV
Bine ca ai rezolvat "problemele"!

Prima data am vrut si eu sa activez daytime-light dar am renuntat ca asa senzorul de lumina nu mai e ca nu mai are nici un rol. Follow me home l-am pus si eu la 40s. De ce nu ti-ai activat inchiderea geamurilor din telecomanda si inchiderea usilor la plecare de pe loc? Mai era interesant sa vezi cum lucreaza CDC live.

Cred ca iau eu 2 testere si va dau si voua unul! biggrin.gif Acuma serios stiam ca atata costa unul.
Nonn
Si ce daca senzorul de lumina nu mai are nici un rol? Oricum se vor aprinde becurile la fiecare plecare, inclusiv noaptea. Am remarcat chiar acum venind spre casa ca faza lunga nu mai merge cu DRL activat. Dar asta probabil fiindca comutatorul e pus pe "0". Semnale luminoase totusi poti sa dai.
La mine inchiderea geamurilor din telecomanda mergea din fabrica, iar blocarea usilor la plecare nu am vrut-o fiindca ar trebui sa o dezactivez de fiecare data cand cineva se urca in masina dupa ce am plecat (si se intampla destul de des). Prefer sa blochez eu usile in caz ca simt nevoia. As mai fi stat sa vad inca niste chestii dar deja eram acolo de 3 ore si eu trebuia de fapt sa fiu la slujba! Din fericire seful meu sunt tot eu! biggrin.gif Oricum, daca vreau pot sa ma mai duc linistit.
DragosV
Astazi am intalnit intamplator un posesor de Astra H 1.9 CDTI de 150, exact ca a mea - neagra cu jante Cosmo. Ii lipseau niste optiuni - scaune incalzite, spalator faruri, senzor parcare, HSA, DDS. In schimb avea trapa. Avea doua butoane sus pe consola - Sport si inchidere centralizata. Am intrat cu el in vorba si am aflat ca are 5 mii si ceva de km si a avut o problema pana acuma - nu stiu ce senzor de presiune (???) de la clima si nu mai baga aer rece. S-a facut pe garantie!

I-am zis si de forum si a zis ca va intra! Sa vedem daca apare!
DanC
Salutare forum !! Avand in vedere ca sunt viitorul posesor al unei Astre, o sa ma insinuez si eu pe aici ca sa mai aflu cate ceva despre masinutza. E cineva pe aici care are 1.6 easytronic?
guerilla
QUOTE(Nonn)
Am mai aflat ca baietii au si un program cu care iti pot modifica kilometrajul si ca e posibil si pentru noi sa facem rost de un asemenea tester, "pe sub mana" cum se zice, costa cam 4000 Euro.


nu poate costa atat de mult.
iti trebuie doar mufa de conectare (care se livreaza impreuna cu un soft) si un laptop. Si poti cumpara legal asa ceva. nu cu manareli.
la VW costa ceva de ordinul sutelor, nu miilor.
dar treaba cu modificatul kilometrajului...... :bash:
DragosV
QUOTE(Dan49217)
Salutare forum !! Avand in vedere ca sunt viitorul posesor al unei Astre, o sa ma insinuez si eu pe aici ca sa mai aflu cate ceva despre masinutza. E cineva pe aici care are 1.6 easytronic?


Chiar trebuia sa apara cineva nou pe aici! Esti primul cu easytronic. Da mai multe detalii despre echipare, optiuni, data comenzii, cand se estimeaza ca vine .........
Felicitari pentru masina! La orice intrebari ai ti se va raspunde cu placere!

Masina mea are aprox. 3000 km (1 luna si 1 saptamana), motorul s-a mai lasat si am inceput sa scot sub 8 litri in oras ceea ce este f. bine din puctul meu de vedere. Am vorbit cu cineva (face to face) - DragosS stie cu cine - despre cip la motorul meu si exista vreo 3 variante de putere. Prima varianta (stage 0) si cea mai slaba duce masina la 185 de cai iar masina se incadreaza in limitele de siguranta (motor, turbina) fara nici o problema. Varianta RACE ajunge pana aproape de 210 cai. In viitor o sa ma gandesc la varianta cipului. Mi-as pune Stage 0 adica sa am in jur de 185-190 si cuplu pe la 400 si ceva de nm.
DragosS
Eu sunt sigur ca voi facea acea modificare.Valoarea cuplului(400) ma atrage.O sa o dopez si pe masinuta un pic.Oricum pana atunci voi trece si de 10.000km cu ea.
DanC
QUOTE(Dragos39911)
QUOTE(Dan49217)
Salutare forum !! Avand in vedere ca sunt viitorul posesor al unei Astre, o sa ma insinuez si eu pe aici ca sa mai aflu cate ceva despre masinutza. E cineva pe aici care are 1.6 easytronic?


Chiar trebuia sa apara cineva nou pe aici! Esti primul cu easytronic. Da mai multe detalii despre echipare, optiuni, data comenzii, cand se estimeaza ca vine .........
Felicitari pentru masina! La orice intrebari ai ti se va raspunde cu placere!

Masina mea are aprox. 3000 km (1 luna si 1 saptamana), motorul s-a mai lasat si am inceput sa scot sub 8 litri in oras ceea ce este f. bine din puctul meu de vedere. Am vorbit cu cineva (face to face) - DragosS stie cu cine - despre cip la motorul meu si exista vreo 3 variante de putere. Prima varianta (stage 0) si cea mai slaba duce masina la 185 de cai iar masina se incadreaza in limitele de siguranta (motor, turbina) fara nici o problema. Varianta RACE ajunge pana aproape de 210 cai. In viitor o sa ma gandesc la varianta cipului. Mi-as pune Stage 0 adica sa am in jur de 185-190 si cuplu pe la 400 si ceva de nm.


Salutare!

Configuratia e cam asa

Astra Cosmo 1.6 easytronic
pachet Cosmo/Elegance plus
pachet Vizibilitate&Lumina
Pachet Iarna
Pachet Sasiu sport
jante aliaj 7J x 17, sport, anvelope 215/45 R17
geamuri electrice spate
radio cu CD cu MP3
computer de bord
oglinzi retrovizoare pliabile electrice
a doua cheie de contact pliabila
alarma
vopsea metalizata.

14.500 EUR CIP

data comenzii: 13.06.2005, data livrarii 15.08.2005

Mi-ar fi placut la nebunie 1.9 cdti 150 cp, dar fiind incadrat de un anumit buget (firma), nu m-am putut apropia. Anyway prima mea optiune fusese 1.7 cdti 100CP, dar in cele din urma am renuntat la economie pt. ceva mai mult confort si sportivitate.

Acum numai am altceva de facut decat sa astept, si tare e nasol sad.gif
G e o r g e
QUOTE(Dan49217)
...
Astra Cosmo 1.6 easytronic
...
Mi-ar fi placut la nebunie 1.9 cdti 150 cp, dar fiind incadrat de un anumit buget (firma), nu m-am putut apropia. Anyway prima mea optiune fusese 1.7 cdti 100CP, dar in cele din urma am renuntat la economie pt. ceva mai mult confort si sportivitate.
...


easytronic pe 1.6 numai sportiva nu mai este biggrin.gif
DanC
QUOTE(G e o r g e)
QUOTE(Dan49217)

...
Astra Cosmo 1.6 easytronic
...
Mi-ar fi placut la nebunie 1.9 cdti 150 cp, dar fiind incadrat de un anumit buget (firma), nu m-am putut apropia. Anyway prima mea optiune fusese 1.7 cdti 100CP, dar in cele din urma am renuntat la economie pt. ceva mai mult confort si sportivitate.
...


easytronic pe 1.6 numai sportiva nu mai este biggrin.gif


E oricum mai sportiva decat 1.7 cdti 100 CP. Si daca nu e, macar arata mai sportiva biggrin.gif, ma refeream in primul rand la faptul ca de diferenta de bani am putut pune pachetul sasiu sport si jantele de 17, pe langa altele. Nu e o fiara dar imi ajunge, pot scoate destul de multe dintr-un motor de 100 CP. Masina pe care am condus-o pana acum (un clio de 98 de cai) nu de putere ducea lipsa, ci de stabilitate si in general de o dinamica buna pe sosea, pt. ca puteam merge cu 190 kmph, dar nu ma simteam deloc in siguranta. Multa putere fara control nu insemana nimic.
Nonn
QUOTE(Dan49217)
Salutare!

Configuratia e cam asa

Astra Cosmo 1.6 easytronic
pachet Cosmo/Elegance plus
pachet Vizibilitate&Lumina
Pachet Iarna
Pachet Sasiu sport
jante aliaj 7J x 17, sport, anvelope 215/45 R17
geamuri electrice spate
radio cu CD cu MP3
computer de bord
oglinzi retrovizoare pliabile electrice
a doua cheie de contact pliabila
alarma
vopsea metalizata.

14.500 EUR CIP

data comenzii: 13.06.2005, data livrarii 15.08.2005

Mi-ar fi placut la nebunie 1.9 cdti 150 cp, dar fiind incadrat de un anumit buget (firma), nu m-am putut apropia. Anyway prima mea optiune fusese 1.7 cdti 100CP, dar in cele din urma am renuntat la economie pt. ceva mai mult confort si sportivitate.

Acum numai am altceva de facut decat sa astept, si tare e nasol sad.gif


Felicitari pentru masina! Dar sa stii ca George cam are dreptate, cu Easytronic nu prea mai ai sportivitate, accentul e pus pe confort. Sunt curios cum se vor simti gropile noastre cu suspensie sport si jante de 17". Nu ai specificat ce culoare ai ales.
Banuiesc ca stii ca diferenta de pret dintre 1.6 Easytronic si 1.8 la dotarea Cosmo este de cca. 40Euro? In loc de Pachet Sasiu Sport si jante de 17" puteai sa iei IDS+ care include sasiul sport si ramaneai cu jante de 16" pe care le puteai schimba si mai tarziu. Eu cel putin asa faceam si aveai motor de 1.8 cu IDS+.
DanC
QUOTE(Nonn)
Felicitari pentru masina! Dar sa stii ca George cam are dreptate, cu Easytronic nu prea mai ai sportivitate, accentul e pus pe confort. Sunt curios cum se vor simti gropile noastre cu suspensie sport si jante de 17". Nu ai specificat ce culoare ai ales.
Banuiesc ca stii ca diferenta de pret dintre 1.6 Easytronic si 1.8 la dotarea Cosmo este de cca. 40Euro? In loc de Pachet Sasiu Sport si jante de 17" puteai sa iei IDS+ care include sasiul sport si ramaneai cu jante de 16" pe care le puteai schimba si mai tarziu. Eu cel putin asa faceam si aveai motor de 1.8 cu IDS+.


Problema cu IDS+ se datoreaza dealer-ului care nu a fost in stare sa ma informeze corect, pt ca pachetul IDS+ l-am gasit cu specificatii contradictorii in ofertele mai multor dealeri. Dealerul din Bacau nu a putut sa-mi spuna clar ce contine asa ca am luat pachetul sport. Sincer nici acum nu inteleg ce contine exact IDS+ poate ma lamuriti voi ca sa-mi infing gheara in gat smile.gif.

Cat priveste 1.8 125 CP versus 1.6 105 CP easytronic, a fost o alegere cu discernamant si in cunostinta de cauza si avut 2 motive:

1. confortul dat de easytronic
2. setea exagerata pe care o are 1.8 pentru doar 20 de cai in plus.

mai avem 2 vectre in firma cu motorul de 1.8, si fac la un drum bacau-bucuresti-bacau consum de 9.5 l. Motorul de 1.6 cel putin pe hartie da mai bine.
DanC
QUOTE(Nonn)
Nu ai specificat ce culoare ai ales.


culoarea e moonland
Nonn
Ca sa-ti infigi mai tare gheara in gat biggrin.gif IDS+ contine asa: sasiul sport (cu tot ce vine ala) plus suspensie controlata electronic. Smecheria este ca avand IDS+ poti modifica (din pacate nu si in cazul tau) si setarile suspensiei de la butonul Sport nu doar ale motorului si directiei.
Probabil confuzia vine de la faptul ca doar la noi in tara IDS+ contine si sasiul sport, in Germania de exemplu trebuind sa-l platesti separat, si astfel costurile ajung la 1000 Euro in loc de aprox. 550. Avantaj Romania :coolspeak: (cel putin in cazul asta)!
DanC
QUOTE(Nonn)
puteai sa iei IDS+ care include sasiul sport si .


Ce anume contine pachetul IDS + ? Poate ma lamuresc si eu in cele din urma, ba mai mult cred ca inca mai pot schimba optiuni masina abia dac aa intrat in fabricatie ...

Multumiri
DanC
QUOTE(Nonn)
Ca sa-ti infigi mai tare gheara in gat biggrin.gif IDS+ contine asa: sasiul sport (cu tot ce vine ala) plus suspensie controlata electronic. Smecheria este ca avand IDS+ poti modifica (din pacate nu si in cazul tau) si setarile suspensiei de la butonul Sport nu doar ale motorului si directiei.
Probabil confuzia vine de la faptul ca doar la noi in tara IDS+ contine si sasiul sport, in Germania de exemplu trebuind sa-l platesti separat, si astfel costurile ajung la 1000 Euro in loc de aprox. 550. Avantaj Romania :coolspeak: (cel putin in cazul asta)!


de ce "nu si in cazul meu" ?? pt ca nu am comandat IDS + sau pt . ca nu functioneaza cu tipul asta de motor ...?
G e o r g e
dan , poti folosi cu incredere butonul MODIFICA : se afla in dreapta sus la fiecare mesaj al tau . astfel nu trebuie sa postezi mesajele tale unul dupa altul . este dificil la citit . multumesc
Nonn
IDS+ contine: Pachetul Sport (ESP+, servo cu demultiplicare scurta, fixa, buton Sport si sasiu sport coborat) plus suspensia controlata electronic. Repet, asta la noi in Romania.

Consumul va fi intradevar mai redus decat la 1.8 dar sa nu te astepti la valori ca in carte. La mine se invarte pe la 12.5-13% (in carte 10.5%) acum ca folosesc climatizarea si in trafic foarte dens. Apropo, sa stii ca folosirea climatizarii afecteaza sensibil perfomantele. Am avut ocazia sa constat asta dupa ce vreo 2 luni am mers cu clima, apoi au fost cateva zile mai reci cand am oprit-o. Fiind obisnuit cu perfomantele din lunile cu clima pornita, am ramas surprins ce diferenta a fost la accelerarile puternice, practic numai asa iti dai seama ca iti manca cu adevarat niste CP. Asa ca la tine cred ca se va simti si mai puternic mai ales ca vei avea si Easytronic.
Nonn
Se pare ca nu prea ne coordonam! biggrin.gif
La tine nu vei putea modifica suspensia tocmai pentru ca nu ai IDS+. Aici e smecheria, IDS+ contine, IN PLUS fata de sasiul sport, suspensia controlata electronic. Deci, nu ai IDS+=>nu modifici suspensia. Asta nu insemna ca nu vei avea suspensia mai sportiva (ceea ce vei avea, e continuta in pachetul sasiu sport) doar ca va fi clasica (cu amortizoare si arcuri mai tari), nu controlata de computer (deci modificabila). Sper ca te-ai lamurit. :wave:
DanC
QUOTE(Nonn)
Se pare ca nu prea ne coordonam! biggrin.gif
La tine nu vei putea modifica suspensia tocmai pentru ca nu ai IDS+. Aici e smecheria, IDS+ contine, IN PLUS fata de sasiul sport, suspensia controlata electronic. Deci, nu ai IDS+=>nu modifici suspensia. Asta nu insemna ca nu vei avea suspensia mai sportiva (ceea ce vei avea, e continuta in pachetul sasiu sport) doar ca va fi clasica (cu amortizoare si arcuri mai tari), nu controlata de computer (deci modificabila). Sper ca te-ai lamurit. :wave:


Intr-adevar, problema de coordonare vine din faptul ca scriem mesajele aproape simultan. Chiar acum terminasem de scris un nou reply cand am vazut postul asta biggrin.gif. Acum m-am lamurit.

Stie cineva o adresa de mail de la Opel Romania. Vreau un raspuns oficial cu privire la IDS+ ca sa-l pot vara dealer-uli sub nas, dupa care eventual spre sa mai pot schimba pachetul sasiu sport cu pachetul IDS+, diferenta e f. mica de doar 50 de euro.

Mii de multumiri Nonn.
DanC
Am sunat la GM Romania ca sa-mi confirme ca IDS+ contine pachetul sasiu sport + suspensia electronica, si au spus ca vor lua legatura cu dealer-ul din Bacau sa ma lamureasca ei. Problema e ca cei din Bacau au dat in balbaiala cand i-am intrebat atunci cand am pus comanda si nu mi-au putut garanta ca IDS+ contine ZQ8, is foarte curios ce anume au sa-mi spuna acuma .... sunt dezumflat sad.gif
Nonn
Ca sa nu mai apara neintelegeri, IDS+ inseamna de fapt suspensia controlata electronic iar includerea pachetului Sasiu Sport este ca un cadou. Asta la noi in Romania. Cum spuneam, in mod normal (in Germania de ex.) nici nu poti sa-ti comanzi IDS+ fara pachetul asta sport. Nu stiu de ce dar nu ma mir ca inca mai exista dealeri care nu stiu cum sta treaba cu IDS+-ul, eu la Timisoara am avut noroc ca astia stiau, dar Ubiku, care si-a comandat masina prin ianuarie cred, a avut exact aceleasi dificultati ca si tine. Intr-o tara normala se rezolvau asemenea probleme de mult, dar ca la noi la nimeni! Habar nu au astia ce vand! :minigun: :bash:
DanC
QUOTE(Nonn)
Ca sa nu mai apara neintelegeri, IDS+ inseamna de fapt suspensia controlata electronic iar includerea pachetului Sasiu Sport este ca un cadou. Asta la noi in Romania. Cum spuneam, in mod normal (in Germania de ex.) nici nu poti sa-ti comanzi IDS+ fara pachetul asta sport. Nu stiu de ce dar nu ma mir ca inca mai exista dealeri care nu stiu cum sta treaba cu IDS+-ul, eu la Timisoara am avut noroc ca astia stiau, dar Ubiku, care si-a comandat masina prin ianuarie cred, a avut exact aceleasi dificultati ca si tine. Intr-o tara normala se rezolvau asemenea probleme de mult, dar ca la noi la nimeni! Habar nu au astia ce vand! :minigun: :bash:


Tocmai m-am intors de la dealer unde m-am uitat impreuna cu ei in documentatia de la Opel, unde scrie f. clar asa: pentru IDS+ (cod FE4 daca nu ma insel) este mandatoriu ZQ8 si TSP, iar Opel ofera ZQ8 gratis la IDS+ dar numai pt motorul de 200 CP !! Acum nu stiu ce naiba sa mai zic sad.gif
Nonn
Intradevar, cum spuneam pentru IDS+ e nevoie de pachetul Sasiu Sport, doar ca in Romania el se ofera gratuit, practic ca facand parte din IDS+. Cel putin asa era cand mi-am comandat eu masina, la fel si Ubiku si Dragos39911. Poate ca s-a schimbat situatia intre timp si nu-l mai ofera gratuit decat cu motorul de 200CP, nu stiu. Dar avand in vedere ca atunci cand si-a luat Ubiku masina a fost exact aceeasi problema, si anume dealer-ul nu stia ca pachetul vine gratis inclus in IDS+ si vroiau neaparat sa-l puna sa-l plateasca separat, e posibil sa fie aceeasi situatie. Poate chiar nu se mai ofera, in cazul asta ai ghinion, dar poate ca iar nu stiu astia ce fac. Eu zic sa te mai interesezi si pe la alte reprezentante din apropiere si sa mai insisti. Exact aceeasi discutie am avut-o si cu Ubiku timp de cateva zile, el venea de la dealer si spunea ca nu se poate, eu ziceam ca dimpotriva, se poate! S-a dovedit pana la urma ca eu am avut dreptate, stiam ca se putea deoarece tocmai ce imi comandasem masina si eu.
Dar asta era acum 6 luni, daca acum chiar nu se mai ofera, atunci e pacat, ai ghinion.
Nonn
Ah, si vezi ca mai exista Pachetul Control, include niste chestii deosebite pentru doar 340Euro, ar fi pacat sa nu il pui (presupunand ca nu e prea tarziu sa mai schimbi ceva). Daca iei acele 4 dotari separat vei vedea ca iese mai mult decat dublu.
MatriXx
Salutare tuturor!!! :wave: Sunt nou pe acest forum si cu ocazia primului post vreau sa va spun ca sunt un viitor posesor al unei Astra GTC Cosmo. Cred ca sunt primul posesor de GTC de pe acest forum biggrin.gif

Contractul a fost semnat astazi shi mashina o voi avea aprox. lunea viitoare, cel tarziu miercuri....

Ashtept intrebari din partea voastra tongue.gif

Numai Bine!
Andrei Suzuki
Asta ca sa ne bagam unghia in gat,nu? biggrin.gif
Da si tu niste detalii despre ea. Sper ca ai ales motoru turbo de 200 cp.La o asemenea masina...merita.
MatriXx
Din pacate nu am ales motorul Turbo din 2 motive:

1. consum mare de benzina, iar eu folosesc mashina mai mult prin orash; ba la shcoala ... ba la o plimbare....
2. mashina a fost comandata de pe stoc shi nu am putut sa fac nici o modificare, asha era configurata

Detalii: biggrin.gif

1.9 CDTi 120 hp varianta COSMO - gri Lightning

Optionale:

- Airbaguri cortina
- Cruise control
- Comp de bord
- CD Player cu 7 boxe
- Alarma
- Faruri Xenon
- Sight & Light Pack 1
- Cosmo Plus pack
- ESP

Cam astea sunt + dotarile standard pt aceasta versiune

Sper sa nu va bagatzi unghia in gat.. blush.gif

Cand o s-o ridic o sa pun shi nishte poze!
DragosV
Dan49217 - du-te repede la dealer si pune IDS+ fara nici un pachet sport - ai incredere. Pe detalierea comenzii ca veni si ZQ8 free of charge. IDS+ nu merge pus fara pachet sport in mod normal dar pentru romania ZQ8 este oferit gratuit la comandarea IDS+. Cu 50 de euro in plus vei avea suspensia reglabila electronic. Daca se indobitocesc in continuare spunele sa dea o comanda "fictiva" doar cu IDS+ si or sa vada ca primesc detalierea comenzii si cu ZQ8.

Max49412 - felicitari pentru masina si sa o stapanesti sanatos. Asteptam sa fi activ aici si dupa ce vei primii masina sa impartasim mai multe detalii, impresii, probleme (putine sper). Masina arata bine din punct de vedere al configuratiei. Singurul lucru care lipseste dupa parerea mea este IDS+ dar nu aveai cum sa il pui ca e de pe stoc. Asteptam impresii!
Nonn
QUOTE(Max49412)
Din pacate nu am ales motorul Turbo din 2 motive:

1. consum mare de benzina, iar eu folosesc mashina mai mult prin orash; ba la shcoala ... ba la o plimbare....
2. mashina a fost comandata de pe stoc shi nu am putut sa fac nici o modificare, asha era configurata

Detalii: biggrin.gif

1.9 CDTi 120 hp varianta COSMO - gri Lightning

Optionale:

- Airbaguri cortina
- Cruise control
- Comp de bord
- CD Player cu 7 boxe
- Alarma
- Faruri Xenon
- Sight & Light Pack 1
- Cosmo Plus pack
- ESP

Cam astea sunt + dotarile standard pt aceasta versiune

Sper sa nu va bagatzi unghia in gat.. blush.gif

Cand o s-o ridic o sa pun shi nishte poze!


Felicitari pentru masina! Ma bucur sa vad ca mai apar si membrii noi cu modele cat mai variate. Esti primul si cu GTC si cu 1.9CDti 120CP.
Evident ca asteptam pozele. :wave:
MatriXx
Multzumesc pentru felicitari shi sper sa revin destul de repede cu primele impresii. Din cate am vazut la mashina din show-room mi sa parut k luneta e cam micutza, nu shtiu cum o sa fie cu vizibilitatea in spate...sper sa nu am probleme.

La spatziul interior nu am ce sa comentez, mi s-a parut foarte spatzioasa, in special pt pasagerii din spate. Astea au fost primele impresii dupa m-am urcat la volan wink.gif

Designul mi se pare foarte reushit shi foarte sportiv....abia ashtept sa fac o tura cu ea sapt viitoare (dupa ce trec de proba orala la romana biggrin.gif)
DragosV
Adica se intelege ca nu ai facut nici un fel de drive test si ca ai 19 ani biggrin.gif

Si mie m-i s-a parut spatioasa cu toate ca e mai mica decat Astra in 5 usi. Sa nu te sperii cand o iei de faptul ca masina nu trage. Eu am avut un soc cand am luat-o. Am crezut ca e un motor nou aparut de 45 de cai pe masina mea - asta se intampla datorita faptului ca masina e nerodata. Si sa ai grija sa faci rodajul cum trebuie sa fie treaba buna.
MatriXx
Ai avut dreptate in prima fraza smile.gif

Test-drive nu am facut pt ca m-am dus aproape de ora inchiderii shi nu cred k stateau dupa mine smile.gif shi pt ca nu puteam sa fac cu GTC-ul, decat cu Astra H. Oricum eram shi in graba deoarece GTC-ul meu a fost ultimul de pe stoc shi nu vroiam sa-l scap. 3-4 luni nu shtiu daca puteam sa-l ashtept...

In rodaj e recomandat sa schimb vitezele pana in 3000 rpm ?

10q biggrin.gif
ubiku
Hi guys! Guess how's back smile.gif

Sorry pentru indelungita absenta; am avut probleme cu mailul si nu am mai primit notificari, si fiind intr-o perioada nebuna, am uitat sa check back smile.gif

Anywayz! Here's my two cents:

@Dan49217
- o cale sigura sa te convingi: fa o comanda fictiva, pe care o anulezi a doua zi, si configureaza o masina cheala doar cu IDS+; daca in desfasurator apare si ZQ8, te-ai scos
- daca comanda e recenta poti face inca modificari, asa ca hurry smile.gif

@Max
- felicitari, abia astept sa facem un meeting ceva sa ne arati si noua minunea smile.gif

@Nonn
- s-ar putea sa trec pe la Timisoara pe 25 cu un prieten care participa la curse, daca se confirma tripul, poate iti facem o mica vizita smile.gif
- cica baietzii astia: http://www.autosport-fr.com se lauda ca au un chip care mai pune 16cai pe motorul de 1.8. Interesant... smile.gif

Cat despre Astra mea, consumul s-a stabilizat la 14% in oras la stilul meu de condus, si am 2000km pe bord. Masina imi place pe zi ce trece din ce in ce mai mult, si parca trage mai bine ca inainte. Singura problema este bataia in ambreiaj, care nu e tocmai o problema, de multe ori uit de ea, dar ma deranjeaza ca nu prea stiu de ce face asa... Anywayz pe la primul drum la service o sa-i pun sa se uite si sa-mi scoata senzorul de centura care e din ce in ce mai stresant pe zi ce trece smile.gif Centura mi-o pun oricun, dar asa mai imi tipa si ala in cap :bash:
Nonn
QUOTE(ubiku)
Hi guys! Guess how's back smile.gif

Sorry pentru indelungita absenta; am avut probleme cu mailul si nu am mai primit notificari, si fiind intr-o perioada nebuna, am uitat sa check back smile.gif

Anywayz! Here's my two cents:

@Dan49217
- o cale sigura sa te convingi: fa o comanda fictiva, pe care o anulezi a doua zi, si configureaza o masina cheala doar cu IDS+; daca in desfasurator apare si ZQ8, te-ai scos
- daca comanda e recenta poti face inca modificari, asa ca hurry smile.gif

@Max
- felicitari, abia astept sa facem un meeting ceva sa ne arati si noua minunea smile.gif

@Nonn
- s-ar putea sa trec pe la Timisoara pe 25 cu un prieten care participa la curse, daca se confirma tripul, poate iti facem o mica vizita smile.gif
- cica baietzii astia: http://www.autosport-fr.com se lauda ca au un chip care mai pune 16cai pe motorul de 1.8. Interesant... smile.gif

Cat despre Astra mea, consumul s-a stabilizat la 14% in oras la stilul meu de condus, si am 2000km pe bord. Masina imi place pe zi ce trece din ce in ce mai mult, si parca trage mai bine ca inainte. Singura problema este bataia in ambreiaj, care nu e tocmai o problema, de multe ori uit de ea, dar ma deranjeaza ca nu prea stiu de ce face asa... Anywayz pe la primul drum la service o sa-i pun sa se uite si sa-mi scoata senzorul de centura care e din ce in ce mai stresant pe zi ce trece smile.gif Centura mi-o pun oricun, dar asa mai imi tipa si ala in cap :bash:


Salutare! Nu te-am vazut de mult pe aici. Dupa cum vezi ne-am inmultit un pic. Daca vii prin Timisoara categoric ne intalnim, tocmai mi-am cumparat o camera foto asa ca pot si eu in sfarsit sa trag niste poze pe cont propriu.
La mine consumul e pe la 13% dar nu ma deranjeaza. Ce ma enerva in schimb era ca la cei cu diesel-uri era asa de simplu sa creasca puterea motorului iar la noi e un chin in comparatie. Deja m-am obisnuit cu ce poate masina si vreau mai mult. Ramane de vazut care sunt costurile, oricum o sa citesc ce scriu aia pe link-ul tau. Off, iar ma iei cu franceza ta! blink.gif
ubiku
QUOTE(Nonn)
La mine consumul e pe la 13% dar nu ma deranjeaza. Ce ma enerva in schimb era ca la cei cu diesel-uri era asa de simplu sa creasca puterea motorului iar la noi e un chin in comparatie. Deja m-am obisnuit cu ce poate masina si vreau mai mult. Ramane de vazut care sunt costurile, oricum o sa citesc ce scriu aia pe link-ul tau. Off, iar ma iei cu franceza ta! blink.gif


Nici pe mine nu ma deranjeaza consumul... La inceput ma cam stresa, venind de pe o solenza in care bagai de 300 si cam uitai de ea smile.gif Acuma insa, cu eforturi majore reusec sa scot 12 in oras, si nu prea mi se pare ca pentru 2 litri la suta merita efortul si sa-mi stric placerea de a conduce in felul meu.

Cam nasol daca ai inceput sa vrei mai mult de la ea decat iti poate da smile.gif Eu am mers in weekend cu un 750LI si am vazut ce-i aia motor adevarat... V12 de 400 cai blink.gif cand m-am intors la a mea, ce-i 16 cai care mi i-ar putea pune chipul in plus, mi s-au parut absolut irelevanti biggrin.gif

Si ce m-a ofticat la culme, a fost consumul... tineti-va bine smile.gif 21% in ritm de dat in gura... Nu prea am inteles faza... Adica un consum 150% fata de al meu, dar putere 320% fata de a mea... Ala da motor...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.