Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
DragosV
Diferentele intre motoarele de 1.9 sunt si mecanice. Ca sa cresti puterea trebuie sa dai mai multa motorina deci iti trebuie alta pompa care sa faca fata debitului, ca sa injectezi mai multa alte injectoare, cresterea presiunii in turbina trebuie si ea suportata mecanic de turbina. s.a.m.d.

Caz concret : daca faci cip la motorul de 120 de cai vei avea exact 150. Este un procent de putere acceptat si inca te incadrezi in limitele mecanice ale pieselor. Dar o crestere de 50 de cai trebuie sustinuta si de mecanica. Alt ex: fiecare motor are niste rezerve de putere; daca cu cel de 120 ajungi la 150 esti la limita, nu prea mai ai ce sa ii faci dar ai performante de 150; dar si la cel de 150 daca faci remapare ajungi la 185 de cai pentru ca tocmai mecanica permite schimbarea softului si cresterea cu un anumit procent al puterii. Sper sa fi inteles!

Apropo : eu de mult caut sa gasesc tipul de turbina care este pe diesel-ele Opel si ceva specificatii despre ele. Daca cineva da peste asta pe net sa puna un link.

Motoarele 1.9 sunt facute de Fiat si se regasesc in aceiasi forma la Fiat, Alfa Romeo, Saab si Opel. Licenta pentru aceste motoare apartine GM-ului care are in proprietate toate marcile de mai sus si distribuie aceste motoare spre ele. Motoarele sunt practic facute (proiectate) de inginerii de la Fiat care au facut primul diesel common-rail din lume si sunt unele dintre cele mai avansate motoare din punct de vedere tehnologic. Fiat este deocamdata lider in ceea ce priveste motorizarile dieasel.

Pretul pieselor este uneori mai mare decat al celor mentionate de tine. VW are preturi mai mari dacat Opel in general. Peugeot si Renault sunt marci cotate mai slab pe piata si mai ieftine deci este normal ca in unele cazuri si piesele sa fie mai ieftine. Piesele de la Opel sunt facute de firme cu experienta in domeniu si bine cotate pe piata auto. Ex. : electronica la Opel este facute de Bosch iar la Renault de Sagem - este diferenta intre cele doua firme. De aici e normal sa apara un pret mai mare la piese.

Alt aspect : Astra este inca noua pe piata si inca nu au aparut producatori independeti care sa fabrice piesele care se regasesc pe Astra. Majoritatea pieselor sunt livrate de Opel si nefiind concurenta e normal ca pretul pieselor este mare. Dar in curand vor aparea si altii care de ex. vor face blocul optic de la Astra si sigur vor veni cu un pret sub cel Opel si atunci toti si Opel si cei independenti vor trage de preturi in jos. Peste cativa ani cand vom avea nevoie de piese ele vor fi mai ieftine decat acuma.
DragosV
Poza cu viteza maxima la 1.7 CDTI de 100 de cai.
Mircea49004
wow, si cu cat este peste real? e un 210 acolo cumva sau nu vad eu bine?
DragosV
E un 202-203!
simpson
In vederea inceperii experientei de sofer/pilot :angel: de Astra H si de motor diesel v-as ruga sa imi povestiti despre perioada de rodaj. Cum trebuie procedat, voi cum ati facut si ce observatii aveti in legatura cu acea perioada. Va multumesc,

Proud Owner


PS 1,7 CDTI
DragosV
Acceleratia trebuie calcata gradat (nu brusc sau total), nu trebuie depasite 3000 rpm si 3/4 din viteza maxima (adica 3000 rpm smile.gif ), evitat pe cat posibli mersul sub 1800 rpm, in primii 200 km evitata franarea maxima sau violenta. Totul pentru 1000 de km sau 1500 daca te tine sufletul. Cauciucurile se rodeaza si intra in specificatii dupa aprox. 500 de km. Cam astea sunt!
Nonn
In principiu, primii 1000km sa nu o turezi peste 3000rpm, sa nu o subturezi (sub 1600-1700rpm), sa nu apesi pedala de acceleratie mai mult de cca. 50% din cursa ei si sa nu incerci sa atingi viteza maxima (evident blink.gif ). Consumul va fi ceva mai mare decat te vei astepta (va scadea pe masura ce vei aduna cateva mii de km) si nici motorul nu va avea performante maxime de la bun inceput (performante pe care oricum nu ai voie sa le testezi in perioada asta biggrin.gif ). Cam asta ar fi.
Nonn
Ha-ha! Am postat simultan! :wave:
DragosV
Simultan si aproape identic wink.gif !
simpson
Stiti ceva despre asa zisul "Italian tune-up" ? Eu am auzit ca e o forja pt motoarele diesel care turate la blana scot funinginea depusa pe pompele injectoare (or something :angel: ). Si ca e recomandat de facut un tune-up din asta o data la cativa km. Cica ajuta si la reducerea indicelui de poluare a masinii (atunci cand acesta va conta)
Happy_Maker
DragosV multumesc pentru raspunsul leagat de topicul motoarelor 1.9 cdti.

In alta ordine de idei, as vrea sa va prezint un caz particular, dar totusi "on topic" si dedicat celor care si-au luat masina de la Di-bas (ca si mine de altfel). Este vorba de alarma Viper Responder montata pe Astra H, alarma care desi este extrem de scumpa, nu functioneaza in parametrii normali, datorita faptului ca este cu o generatie in urma, fata de masina.
Probleme constatate in configuratia Astra H-Viper Responder:
-nu poate ignora lampa plafoniera (cea care se stinge treptat) si in consecinta unul din senzori se conecteaza separat la ea -> intotdeauna, la armare va apare pe ecranul telecomanzii indicatorul de "usa deschisa"
-imposibilitatea montarii modulului de pornire motor
-senzor perimetru exagerat de sensibil (practic nu o pot arma decat pe modul silentios)

Asadar nu recomand nimanui aceasta combinatie.
Culmea-culmilor: la un an dupa ce am instalat aceasta alarma la recomandarea celor de la Di-bas, am trecut intr-o zi pe-acolo si "seful de service" vazand ce fel de alarma este montata m-a luat la rost pentru ca "acesta alarma nu se monteaza pe Astra H, cine v-a instalat-o, a gresit"!
Nonn
Eh, acuma si tu! Ce pretentii ai! biggrin.gif Sa fim seriosi, la momentul cand ti-au instalat-o pe aia normal ca era buna, ca doar nu era sa refuze niste bani. Acum, cand nu se mai monteaza fiindca e invechita, e evident vina ta ca o ai! :bash: Banuiesc ca avea si niste variante mai bune pregatite in caz ca iti doreai! biggrin.gif
DragosV
QUOTE(simpson53896)
Stiti ceva despre asa zisul "Italian tune-up"?


Pai cum ai zis si tu costa in turarea motorului spre turatie maxima pentru ca atunci se curata si turbina si toate traseele datorita fluxului mare de aer si gaze incinse. E bine de facut pentru a evita depunerile de calamina pe turbina care ajung sa dezechilibreze axul. Eu il fac din placere de cateva ori pe zi cand schimb pe la 4000 rpm smile.gif . Cel mai eficient e la drum lung cand esti nevoit sa schimbi la turatie ridicata si poti sa il faci voit mergand pe cativa km intr-o treapta mai joasa la turatie ridicata (4000 rpm).
AdrianD.
QUOTE(Nonn)
Eh, acuma si tu! Ce pretentii ai! biggrin.gif Sa fim seriosi, la momentul cand ti-au instalat-o pe aia normal ca era buna


Salut!

Se poate instala pe Astra o alarma (si ce alarma in caz ca da?) care sa fie actionata de butonul de pe cheie? Banuiesc ca are cheia un buton pe ea, nu-mi mai aduc aminte. Vorbesc de "cheia retractabila".
Nonn
Baniesc ca te referi la cheia pliabila? Oricum nu are importanta, toate au 2 butoane pe ele, pentru deschis si inchis. Poate daca iti pui alarma leaga si functiile ei de activare/dezactivare la aceleasi butoane, asa ar fi normal.
Habar nu mai am ce alarme se pot pune pe Astra H fara sa pierzi ceva garantie, mai bine mergi personal la dealer si te interesezi.
Happy_Maker
Sigur ca se poate! Cea a producatorului masinii, in speta Opel!
Nu am cunostiinta de existenta unui model de alarma non-Opel capabila a fi comandata direct din cheia pliabila - si pe mine m-a interesat subiectul, dar la vremea aia, raspunsul a fost nu.

Dupa cum vad lucrurile, sunt doua variante:
1. Refuzi alarma Opel si pui ceva auxiliar -> mai ieftin dar pot apare probleme de motaj, inter-conectivitate, garantie, etc. plus "brelocul" agatat de cingatoare....yeah!
2. Accepti alarma Opel daca nu vrei neaparat senzor de perimetru si esti dispus sa platesti pretul (cca 350€?) -> caz in care multe din problemele de la punctul 1 pot fi evitate.

P.S. Termenul "mai ieftin" este relativ. Ex: la momentul montarii, Viper-ul meu era cca 450€ - nu ca ar avea vre-o relevanta pretul, dar mai greseste omu'...
Nonn
450 Euro?! Ouch, cam "scumpa" greseala! blink.gif
simpson
Sper sa nu fiu off topic,dar azi am avut copilareasca placere de a conduce intr-un drive test o Dacie Logan cu motor diesel de 1,5 si cativa caluti. Oricum, motorul e silentios si cel putin la fel de sturlubatic ca si cel de 1,4 MPI (serios). Are putere pt accelerari in rampa chiar si putin subturat ca ,deh, e diesel. Se poate spune ca e mai reusit loganul diesel decat cel pe benzina.Macar e funny din cauza dimensiunilor dar e totusi cel mai nou/modern propulsor pe care l-a avut Dacia vreodata. In concluzie, pt mine a fost primul diesel pe care l-am condus. Urmatorul diesel e cel din semnatura si sunt curios cum se prezinta turbina ! arigato.gif
AdrianD.
QUOTE(Happy_Maker)
Sigur ca se poate! Cea a producatorului masinii, in speta Opel!
Dupa cum vad lucrurile, sunt doua variante:
1. Refuzi alarma Opel si pui ceva auxiliar -> mai ieftin dar pot apare probleme de motaj, inter-conectivitate, garantie, etc. plus "brelocul" agatat de cingatoare....yeah!
2. Accepti alarma Opel daca nu vrei neaparat senzor de perimetru si esti dispus sa platesti pretul (cca 350€?) -> caz in care multe din problemele de la punctul 1 pot fi evitate.


Nu am comandat alarma de la Opel (am inteles ca nu e prea performanta si costa mult). La Renault am instalat o alarma ce se activa/dezactiva prin apasarea butoanelor de pe cartela masinii (Gemini) (costa vreo 300-400E). Ma voi interesa dc si ptr Opel exista asa ceva. Vreau sa evit brelocul in plus..
eddie
Eu am pe Opel alarma Hornet cu telecomanda in cheie si culmea,la Renault tot Hornet,cu telecomanda separata,dar asta a fost gratuita si am acceptat-o asa.
DragosV
S-a mai discutat despre alarme. La Opel este admisa pentru pastrarea garantiei doar alarme Meta. Am impresia dar nu sunt sigur ca merge legata la cheie.
Happy_Maker
Ok, s-a mai discutat intr-adevar, dar de lamurit eu unul tot nu m-am lamurit: e cineva pe forum care are alarma "stock" pe Astra, si daca da, cat de (ne)performanta este?
Cu alte cuvinte: este sau nu recomandabil sa comanzi si o alarma Opel odata cu masina?
CipponeG
Mie personal dealerul (adica agentul cu care am discutat) nu mi-a recomandat-o din 2 motive :e scumpa si deloc performanta (din cata am inteles de la el nu are senzor de soc). Si s-a oferit sa-mi monteze el una gratuit (Meta) la care am platit suplimentar doar senzorul de soc (800.000). Avantajul, cel putin teoretic in cazul comandarii uneia de fabrica este ca nu-si mai baga romanasul nasul prin masina (desi trebuie sa recunosc ca la mine au lucrat super finut si nu se cunoaste pe unde au lucrat). Alarma se poate monta pe cheie ! De fapt cred ca sincronizeaza frecventa alarmei cu cea a cheii ptr ca eu cand am fost sa o montez n-am avut decat o cheie la mine insa am constatat cand am ajuns acasa ca functioneaza si a doua!
Mircea49004
Si totusi, aceste alarme Meta de unde pot fi comandate? Le au dealerii de vanzare ca si accesorii? Cam cat costa una ?
adrian42658
eu am alarma de fabrica. este numai pentru fortare usi si detectie miscare interioara (aceasta din urma se poate dezactiva prin buton). nu are senzori de soc sau de perimetru. pentru mine e ok asa: senzorii de miscare sunt frumos inglobati in blocul de lumini anterior si cand afara e furtuna, e singura masina din parcare care nu incepe sa faca scandal biggrin.gif.
Xeno
Am comandat si eu ieri o Astra H , echipare Cosmo, Motorizare 1.6 benzina , 105 cai.

Am ales urmatoarele dotari suplimentare :

Vopsea metalizata Silver Lightning
Pachet Sasiu sport
Pachet Control Conducere
Pachet Cosmo Plus
Oglinzi pliabile electric
Pachet Sight& Light
Computer de bord
CD30 - MP3
Jante 17 Sport
Alarma ( aici nu stiu daca am facut bine dar am vrut sa nu isi mai bage meseriasii de la noi mana )


Are rost sa dau o gramada de bani in plus pe IDS+ avand in vedere ca motorizarea este de 1.6 ? ( am inteles ca ar fi cam 1050 E pachetul IDS+) sau mai bine aleg un Bi-xenon fara AFL ?

Pachetul Cosmo plus cuprinde si climatizare... are cumva si racire in torpedou ? Agentul de vanzari a zis ca nu stie sigur...In cadrul pachetului Confort Clima este mentionata si racire topedou dar in cadrul pachetului Cosmo Plus scrie doar Clima. Si cu ce display vine pachetul Cosmo Plus ( clima adica...la Clima plus scrie grafic info)?

Ce alte dotari ar merita puse pe masina ?

Din ce am citit mai sus mai multe persoane erau nedumerite de pachetul drumuri grele ( scut) combinat cu pachetul sasiu sport...mie agentul mi-a zis ca exista o restrictie si nu se pot monta ambele pachete...asa ca am renuntat la scut...Mi-a zis ca se poate monta ulterior la service-ul dealerului respectiv daca vreau neaparat asta. A putut comanda cineva scutul impreuna cu sasiul sport ?

PS: toti prietenii mi-au zis ca sunt nebun ca am ales Astra H, ( din oferta de pe piata ma oprisem la Astra H si noul SEAT Leon dar am ales Astra pt ca la banii astia am mai multe dotari )
DragosV
Da ce masina frumoasa ti-ai comandat!

Racire in torpedou ai, dispay-ul este grafic, vine impreuna cu clima. Scutul nu merge cu Sport.

Astra H este una dintre cele mai bune compacte de pe piata. Asa ca prietenii tai ori au fost invidiosi ori nu prea stiu cum sta treaba cu masinile.

Daca iti place sa mergi mai sportiv IDS+ ar merita. Sunt vreo 600 de euro in plus si vei avea amortizarea adaptiva in timp real si amortizoarele se vor intarii la apasarea butonului Sport. Daca dispui de bani se merita. Parerea mea.
Xeno
Pentru COSMO 1.6 in lista de optionale imi arata IDS+ la 1058 E dar era o problema in lista...avea ca requirements ZQ8 iar la ce contine pachetul era trecut iar ZQ8...

Aici aveam nedumerirea...ma gandeam ca avand pachetul sport (ZQ8) va fi si IDS+ mai ieftin...nu era nici agentul de vanzari lamurit in privinta asta....daca costa 1058 E si vine el cu pachetul ZQ8 sau costa 1058 E si trebuie ZQ8 preinstalat.
DragosV
Daca comanzi IDS+ (1058 CIP) automat pachetul sport (ZQ8) este inclus. Deci de la Sport Pack de 600 CIP mai dai diferenta pana la 1058 CIP si ai IDS+. SIGUR! Scoti Pachetul Sport si pui IDS+ simplu. Le vei avea pe amandoua in cei 1058 CIP ca nu merg una fara alta.
Corneliu52717
Salutare tuturor,

Un mic jurnal de bord pentru cei aproape 3000 de km din august de cind am ridicat-o:

- impecabila la stabilitate;
- un IDS+ superb
- consumul este cel pentru care optam: un picior sportiv - consum pe masura; in cazul in care conduc mai linistit afara 5,8 fara aer 6,5 cu aer; pentru sportivitate (fara IDS+ actionat) imi afiseaza medie de 9,9 consum afara inclusiv aer; consumul numai in oras este medie 9,7; in oras cel mai frecvent o foloseste sotia (adica zilnic blush.gif ) cu media de consum mai sus mentionata; alarma din fabrica,pachet de iarna 2, IDS+, scaune incalzite, climatronic, scut; acceleratia sensibila - influentind in mod ferm consumul in cazul in care este bruscata;

astazi o mica problema: frinez lent la o trecere de pietoni; iau piciorul de pe frina sa pornesc, surpriza: la eliberarea pedalei de frina se aude in habitaclu un sunet de genul frinelor cu aer comprimat la eliberarea acestora -TIR; am facut mai multe teste ulterior si masina frineaza f. bine sunetul mentinindu-se;repet acesta se aude numai in habitaclu; are cineva vreo idee? luni sunt la dealer sa vad ce este;

Cu salutari tuturor,

Corneliu
DanC
QUOTE(Cristian57145)
Are rost sa dau o gramada de bani in plus pe IDS+ avand in vedere ca motorizarea este de 1.6 ? ( am inteles ca ar fi cam 1050 E pachetul IDS+) sau mai bine aleg un Bi-xenon fara AFL ?


IDS+ merita toti banii. Inafara de asta, vezi ca optiunea "FE4", adica IDS+ include si "ZQ8" adica saisul sport iar diferenta este de doar 49 de euro CIP. Si eu am reconfigurat masina dupa prima comanda dupa ce am aflat lucrurile astea de pe forum :cheers:
DanC
QUOTE(Corneliu52717)
Salutare tuturor,

Un mic jurnal de bord pentru cei aproape 3000 de km din august de cind am ridicat-o:

- impecabila la stabilitate;
- un IDS+ superb
- consumul este cel pentru care optam: un picior sportiv - consum pe masura; in cazul in care conduc mai linistit afara 5,8 fara aer 6,5 cu aer; pentru sportivitate (fara IDS+ actionat) imi afiseaza medie de 9,9 consum afara inclusiv aer; consumul numai in oras este medie 9,7; in oras cel mai frecvent o foloseste sotia (adica zilnic blush.gif ) cu media de consum mai sus mentionata; alarma din fabrica,pachet de iarna 2, IDS+, scaune incalzite, climatronic, scut; acceleratia sensibila - influentind in mod ferm consumul in cazul in care este bruscata;


Si eu am toti atatia km, adica de vre-o 3000 din 6 septembrie pana astazi. Te admir pt. 5,8 %, chiar stau si ma gandesc cum ai reusit eu am medie de 10,8% pe 3.000 de km !!! In oras imi ia spre 11% iar afara 9,5 spre 10, iar de butonul sport ma folosesc doar cand vreau sa ma joc sau sa ies din vre-o situatie mai dificila, adica destul de rar ! Ce-i drept eu cu masina asta nu am avut rabdare nicodata sa merg incet, daca am loc pe sosea ma trezesc instantaneu la 180 kmph biggrin.gif

PS Imi poti si mie spune cum mergi ca sa scoti un consium asa bun ? O sa incerc si eu de curiozitate ....
Nonn
QUOTE(Dan49217)
PS Imi poti si mie spune cum mergi ca sa scoti un consium asa bun ? O sa incerc si eu de curiozitate ....


Am o banuiala ca nu prinde 180km/h imediat ce vede sosea goala in fata! biggrin.gif Dar asta e situatia cand ai talpa "grea"! Si la mine e cam aceeasi situatie: de la 12.8% a ajuns la 13.5% de cand imi "scapa"piciorul mai des! biggrin.gif
Corneliu52717
Are dreptate Nonn

Consumul nu este al meu ci al sotiei; se accelereaza putin cite putin si pe ansamblu este media ce am scris-o; eu afara am 9,9; este ciudata acceleratia; nu stiu daca ati observat, daca la un momendat in timp ce rulezi scoti din viteza si lasi masina sa se deplaseze consumul nu va fi cel din relanti (0,6-1,1) ci, instantaneul afiseaza undeva la 2,2 2,7;

Corneliu
Jaymz
QUOTE(Corneliu52717)
astazi o mica problema: frinez lent la o trecere de pietoni; iau piciorul de pe frina sa pornesc, surpriza: la eliberarea pedalei de frina se aude in habitaclu un sunet de genul frinelor cu aer comprimat la eliberarea acestora -TIR; am facut mai multe teste ulterior si masina frineaza f. bine sunetul mentinindu-se;repet acesta se aude numai in habitaclu; are cineva vreo idee? luni sunt la dealer sa vad ce este;

Corneliu


Am intalnit problema asta la un Renault Megane. Cand luam piciorul de pe frana se auzea ca un suierat in habitaclu, iar la service au gasit ABS-ul busit. Sper sa nu fie la fel de grav si la tine...
Nonn
Joi seara voi sosi la Bucuresti cu ocazia SIAB. Cu masina! Uraaaaa! O intalnire, ceva? beer.gif
Nonn
Joi seara voi sosi la Bucuresti cu ocazia SIAB. Cu masina! Uraaaaa! O intalnire, ceva? beer.gif
Nonn
Na, ca a iesit post dublu! Scuze!
DragosV
QUOTE(Corneliu52717)
este ciudata acceleratia; nu stiu daca ati observat, daca la un momendat in timp ce rulezi scoti din viteza si lasi masina sa se deplaseze consumul nu va fi cel din relanti (0,6-1,1) ci, instantaneul afiseaza undeva la 2,2 2,7;

Corneliu


Pai e diferenta pentru ca la relanti iti arata in l/h iar in mers in l/100 de km. Plus ca depinde de viteza cu care merge masina. Cu cat va merge mai tare (scoasa din viteza) cu atat consumul aratat va fi mai mic pentru ca masina va face 100 de km intr-un timp mai scurt deci va consuma mai putin carburant.

Nonn - Voinea vine Joi din Germania. Te mai intereseaza ce m-ai intrebat ca sa stiu sa-i las mesaj?
Mircea49004
1 Ma lovesc de niste probleme sa zic de natura morala care totusi m-au iritat si vreau dreptate asa ca am venit sa cer ajutor :bandit: :bandit: :bandit:
Am doi prieteni care ma composteaza ca am facut alegerea gresita cu Astra, unul zice ca VW e godlike, altul zice ca toyota e marca. Si cu cat stiu mai mult ca gresesc cu atat mai tare ma enervez cand vad ca vorbesc in gol. Astept sa-mi vina masina, pe langa Golf4, Astra Ellegance cred ca e un mic Maybach bicycle.gif (comparatia era cu MK5 oricum, nimeni nu poate fi atat de absurd), dar vreau si alte argumente, pana atunci sa-i pun la punct, dar nefiind posesor inca, nu am sufciciente asa ca am venit la voi biggrin.gif
In plus, m-am pus si am facut o sinteza cu ce se plangeau cei de pe forumul VW legat de MK5 si daca vreti sa fiti si mai fericiti de alegerea facuta, am pus acest doc pe site, aici e linkul.
P.S. si cand ma gandesc ca de banii astia luam un trendline fsi de 90 cp...

http://www.intelligentit.ro/misc/mk5.doc

2 Exista taxe vamale pentru masinile din UE? Eu stiu ca la pretul CIP se adauga doar TVA si acciza, right?
Nonn
Mi-e teama ca prietenii tai au ochelari de cal! Nu ca nu ar fi masini bune si astea, dar incearca sa le explici ca lumea nu incepe si nu se termina cu aceste 2 marci. Si la urma urmei, asta a fost alegerea ta (si noi te felicitam pentru ea biggrin.gif ) iar ei trebuie sa ti-o respecte! Si sper ca argumentele lor nu tin de design, caci asta e subiectiv.
Despre fiabilitate inca nu se pot face aprecieri, asa ca raman de disputat calitatea materialelor, finisarea, tinuta de drum, motoarele, dotarile disponibile si preturile. La materiale si finisari nu este cu nimic inferioara Golf-ului, ba dimpotriva! La motoare iarasi nu vad ce ar putea comenta, la Astra oferta este mult mai variata, si orice motor ar aduce ei in discutie, Opel ofera ceva cel putin la fel de bun! S-ar putea lega eventual de suspensia spate, care nu e independenta, la Golf eu nu stiu cum e, cum sta pe drum, asa ca nu ma bag. Dar daca insista, le scoti ochii cu IDS+ si cu asta i-ai terminat! Iar la preturi, sa fim seriosi, cum spuneai si tu, Trendline FSI de 90cp la acelasi pret?! Si sa-ti ceara 700 Euro pentru 5 usi? Ha-ha! Si daca tot nu se lasa (si presimt ca nu o vor face biggrin.gif ) mai spune-le o data de IDS+ (ce stie, ce poate...), de faruri Bi-xenon adaptative etc.
Tu sa stai linistit, ca ai facut alegerea corecta si altceva nu conteaza!

Taxele vamale la masinile fabricate in UE sunt 0.
Florin56721
Mi-am comandat si eu un Astra Classic G (sunt mai sarac smile.gif) in 5 usi, 1.7 DTI, 80 CP, climatronic, etc. A iesit dupa negocieri la 10.700 CIP. Ideea e ca trebuie sa astept pana in decembrie. Ma intereseaza si pe mine de la cei care au (sau au avut) cat de lenesa e masina, si care ar fi consumurile reale medii, nu cele specificate oficial. Si ca o concluzia finala: merita masina asta fata de ce ofera concurenta in aceiasi bani?
Mircea49004
Eu la drive test am mers cu o Astra H de 80 CP si am crezut ca e motorul de 100 CP pana la final cand chiar l-am intrebat pe agent, deci chiar nu este lenesa masintza!
Succes si sa o conduci sanatos!
DanC
O luna de zile, 3000 km, o armata de greieri :minigun: ......... Se aud de pe undeva din zona din spate (portbagaj, hayon). Mai are cineva? Daca ati avut e rezolvabil? Eu am fost la service dupa vre-o 3 zile de la livrare, pt. ca aveam ornamentul de pa montantul stanga fata imbinat f. prost (parca era ceva de pe logan) si s-au uitat aia la mine ciudat, ceva de genul ce naiba vrea asta ..... ma rog raspunsul a fost ca nu au ce sa-i faca, ca asa e din fabrica ... Stau si ma gandesc ce o sa se intample daca ma duc sa le spun ca ma deranjeaza greierii .....
Nonn
Si la mine au fost niste zgomote in spate, cauzate de felul in care se inchidea hayonul, dar chestia asta se poate regla in mai multe moduri si la mine s-a rezolvat.
simpson
Vine iarna. Cum ne pregatim dizelurile ? Si mai ales : Suntem real expusi riscului de a se "brânzi" :puke: motorina ? Cum e Opelu protejat din fabrica impotriva acestui risc ? Ce putem sa facem in caz ca,doamne fereste, se intampla ?
Virgil47474
asta iarna a fost destul de frig si nu s-a intamplat nimic cu motorina.
au bag de le omv si roompetrol... uneori si de la petrom(cand n-am de ales).
roxana54343
Salut. Pt Dan: da, se pot rezolva greierashii cu un spray special in service.Si noi am avut chiar din prima luna si se auzeau udeva in spate, credeam ca e de la haion, cand colo erau banchetele din spate care scartaiau.
Mult succes,
Roxana
DanC
QUOTE(roxana54343)
Salut. Pt Dan: da, se pot rezolva greierashii cu un spray special in service.Si noi am avut chiar din prima luna si se auzeau udeva in spate, credeam ca e de la haion, cand colo erau banchetele din spate care scartaiau.
Mult succes,
Roxana


Multumesc !!!

PS: Placut sa avem si o domnisoara/doamna in topicul asta :wave:.
Pune-ti masina in semnatura, ca sa nu se ia moderatorii de tine wink.gif
Xeno
In lista de optionale la Astra H apare OPC Line Pack 714 Euro Cip...are cineva idee ce contine pachetul ? Agentul de vanzari nu stie...nimeni n-a cerut asa ceva ....

Am gasit pe net o versiune de astra GTC modificata de OPC...asta sa fie ?

http://www.automanias.nl/foto%20van%20de%2...tra%20OPC/1.php
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.