Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
simpson
QUOTE(G e o r g e)
la pariu ca eu pot sa-ti arat cel putin o femeie care iti da lectii in materie de auto !

lasa chestia cu femeia agent vanzari (ca nu e dealer! ) ca macane ! si cere-ti si scuze !


Nu imi cer scuze ca e vorba de buzunaru meu la mijloc. Eu iti arat o suta de milioane de barbati care stiu mai multa automobilistica decat femeia ta de exceptie care confirma regula.

PS: .......domnu' moderator........
CipponeG
In principiu 1.7 sta mai bine la capitolul cuplu (240Nm /2300) spre deosebire de 1.6 care are doar 150/3900 . Insa nici 1.6 nu e rau! ( Si DA se merita sa pui SPORT chiar si pe 1.6 - Masina se schimba vizibil in comportament) Insa exista compromisul Confort vs Sportivitate.
Nonn
QUOTE(Dragos39911)
1.6 de 105 si 1.7 CDTI de 100 de cai sunt foarte apropiate ca performante. Eu am mers cu 1.7 CDTI de 100 si putin cu 1.6 si as zice asa : daca le pui una langa alta cu start de pe loc pana pe la 110 vor fi bot la bot iar dupa dieselul se va desprinde usor si va ajunge primul la viteza maxima. Cu dieselul de 100 de cai am scos cu accelerometru un timp de 11s pana la suta si viteza maxima de 198 (de mai multe ori) - nota - accelerometru profesional foarte exact.


Chiar ai scos 11sec. si 198km/h cu diesel-ul de 100CP? blink.gif Nu e cam mult? In prospect scria 12.3sec. si 180km/h viteza maxima. Cam mare diferenta! Astea sunt performante f.f. apropiate cu cifrele de la motorul de 1.8 benzina 125CP si diesel-ul 1.9CDTI 120CP! Nu contest ca asta iti arata scula aia, dar mi se pare un pic exagerat.
simpson
Pai acuma mai ramane sa iti pui si tu accelerometru pe a ta si sa-i dai bataie. Pun pariu ca o sa scoti timpi mai buni decat in datele oficiale smile.gif
G e o r g e
ba trebuie sa-ti ceri scuze deoarece afirmatia ta e jignitoare la adresa respectivei persoane !

iar daca nu iti ceri scuze eu te propun pentru avertisment pentru afirmatii misogine gratuite. legea romana prevede egalitatea intre sexe ! iar tu spui ca o femeie nu are ce cauta acolo deoarece este femeie .

aici nu esti pe banii tai esti pe banii mirabilis media !
ubiku
Si eu am cumparat masina de la un dealer femeie, si vreau sa zic ca a fost totul foarte ok. A facut niste greseli, dar a fost mai mult decat amabila si m-a ajutat pana la capat. Spre deosebire de un tip de pe-acolo care mi-a zis sa nu-mi iau IDS+ ca nu face mai nimic bun... Intr-adevar daca e vb. de banii tai e normal sa fii suparat, dar nu trebuie sa asociezi cu faptul ca dealerul era femeie. Cand am fost prima oara la GTT, toti erau la fel de fara habar din cauza ca vandusera prea putine Astra.
DragosV
nonn - concluzia mea este ca Opel-ul da timpii din carte fara IDS+. Eu am scos mai bine cu a mea, prietenul meu a scos mai bine cu a lui. Am facut zeci de teste cu aparatul ala si toate ies incredibil de exact. Am facut de la masini de 90 de cai (Vectra A) la masini de 225 de cai (A6 3.0 TDI). Toate ies cu eroare de maxim 4-6 cai. La A6 are 7.3 in carte si a scos 7.4, la Vectra are 12.5 si a scos 12.7. Mai sunt Golfuri, passaturi si altele care au testat. Este cat se poate de real.

Viteza maxima la 100 de cai este pe vitezometru de pe bord. Tu cu cei 125 de cai vei avea un timp mai bun decat 10.7 din carte si viteza maxima pe la 210 poate si un pic pe bord. Si vei face lejer un 1.7 de 100 de cai.

Eu am zis ce am costatat la 0-100 iar viteza maxima a fost cu mine la volan si nu am de ce sa mint. Cu prima ocazie fac poza.
DragosS
Si eu am scos un timp sensibil mai bun decat cel declarat de producator.Si tot masurat cu scula profesionala.Dragos poate sa confirme.
Happy_Maker
Salutare tuturor!
Revin pe forum dupa ceva vreme si constat nu fara surprindere cat de mult s-a diversificat numarul utilizatorilor. Fiind detinatorul uneia din primele Astre aduse in Ro, la vremea respectiva nu erau foarte multi fani si ma bucur sincer ca situatia s-a schimbat radical acum.

Zilele astea se implineste 1 an de cand am masina (Astra H, 1.6/150nm Elegance) si poate, pentru unii dintre voi ar fi interesant de aflat din partea unui "veteran" detaliile.
Actualmente ma apropii de 12k km rulati ireprosabil.
Masina se comporta excelent, e drept nici nu am exagerat in conducere. Totusi, am avut ocazia sa o testez si pe drumuri mai putin folosite (drumuri de munte) sau sa urc in turatie peste 6.000 de rmp, fara a exagera insa.
Cu toate astea, daca ar fi sa-mi iau o alta masina, ar fi cu siguranta tot o Astra, dar cu un alt motor. Sunt dezamgit oarecum de prestatia lui, atat d.p.d.v al cuplului, cat si al consumului - desigur comparat cu alte motoare similare si deocamdata acest punct este si singurul cu adevarat negativ.

Astept intrebarile voastre (desigur, daca ele exista) si promit ca voi incerca sa raspund cat mai prompt la fiecare din ele.
DragosS
QUOTE(ubiku)
Si eu am cumparat masina de la un dealer femeie, si vreau sa zic ca a fost totul foarte ok. A facut niste greseli, dar a fost mai mult decat amabila si m-a ajutat pana la capat.


Si eu tot de la o domnisoara blush.gif am cumparat masina.A stiut cum sa ma convinga si s-a purtat frumos cu mine. :angel:
ubiku
QUOTE(Happy_Maker)
Salutare tuturor!
Revin pe forum dupa ceva vreme si constat nu fara surprindere cat de mult s-a diversificat numarul utilizatorilor. Fiind detinatorul uneia din primele Astre aduse in Ro, la vremea respectiva nu erau foarte multi fani si ma bucur sincer ca situatia s-a schimbat radical acum.

Zilele astea se implineste 1 an de cand am masina (Astra H, 1.6/150nm Elegance) si poate, pentru unii dintre voi ar fi interesant de aflat din partea unui "veteran" detaliile.
Actualmente ma apropii de 12k km rulati ireprosabil.
Masina se comporta excelent, e drept nici nu am exagerat in conducere. Totusi, am avut ocazia sa o testez si pe drumuri mai putin folosite (drumuri de munte) sau sa urc in turatie peste 6.000 de rmp, fara a exagera insa.
Cu toate astea, daca ar fi sa-mi iau o alta masina, ar fi cu siguranta tot o Astra, dar cu un alt motor. Sunt dezamgit oarecum de prestatia lui, atat d.p.d.v al cuplului, cat si al consumului - desigur comparat cu alte motoare similare si deocamdata acest punct este si singurul cu adevarat negativ.

Astept intrebarile voastre (desigur, daca ele exista) si promit ca voi incerca sa raspund cat mai prompt la fiecare din ele.


Bine te-am regasit!

In primul rand lumineaza-ne cum sta treaba cu reviziile, asta daca ai facut vreuna pana acum.

A doua chestie care ma roade de curand: este posibil ca pe la 6000km cat am eu sa se fii uzat deja considerabil franele? Mi se pare ca nu mai franeaza la fel de bine ca la inceput, si desi conduc mai agresiv uneori, nu prea imi vine sa cred ca am tocit deja un set de placute...

Cat despre consum, am stabilit ieri in oras un nou record: am mers pe la 6 seara, in trafic, de la tineretului in militari si inapoi cu consum 9.3. Asta cu clima scoasa si cu benzina OMV100. Am mers cat se poate de normal, nu am subturat-o cum faceam pana acum, adica am schimbat la 3000rpm, si nici nu i-am prea dat a4a, numai ca am accelerat mai domol si am facut frana de motor. Deci nici treaba cu consumul nu e asa de rea, numai ca la benzina consumul depinde excesiv de mult de modul in care calci pedala.

D-asta de ex. cand sunt in sandale nu pot sa scot sub 10 blink.gif, e ok ca ma enervau oricum biggrin.gif
Nonn
Dragos, nici nu am sugerat ca ai minti. Imi cer scuze daca asa am lasat sa se inteleaga. Nu e nevoie sa pui poze ca te cred. Doar am pus la indoiala corectitudinea datelor afisate de accelerometru, dar se pare ca nu se insala. Acum numai daca as putea face rost si eu de unul pentru ceva teste... Sunt tare curios ce ar iesi. Mi se pare normal ca datele oficiale sa fie fara Sport deoarece nu toate masinile au aceasta dotare. Ubiku, tu nu ai testat-o pe a ta sa-mi spui si mie niste cifre?

Happy_Maker, bine te-am regasit! Si eu eram curios cum a fost la o revizie dar ma indoiesc ca ai facut vreuna, nu ai inca 15.000km. Altfel, cat ai consumul in oras si spune-ne daca ti-au aparut ceva "greierasi" (obsesia mea biggrin.gif )?

Ubiku, ce intelegi prin subturare? E imposibil sa fi uzat placutele pana acum. Mai mult ca sigur ti se pare tie.
Jaymz
Salut,
Adresez niste intrebari tuturor posesorilor:
1. e adevarat ca doar variantele sport au frana pe disc pe spate?
2. cam ce putere are CD30 MP3 cu 7 boxe?
3. care este garda la sol la variantele de sasiu standard?

multumesc anticipat!
roxana54343
Salutare din nou!
Dupa un drum in service cu masina, s-a constatat ca scartaitul caroseriei in spate vine de la incuietorile de la banchete, deci nu de la haion. Curios, nu stiam ca si la masinile noi trebuie unse aceste incuietori... Treaba s-a rezolvat cu un spay special.
IN privinta motorului care s-a oprit de cateva ori, cauza inca nu a fost gasita, se pare ca e o problema in premiera. Sper sa fie ultimele neplaceri, ca doar mi-am luat masina noua,nope?
Deci, cam asta este. Multa sanatate si la cat mai multe drumuri fara probleme.....
Nonn
Roxana, bine ca s-a rezolvat macar scartaitul. Bafta si cu cealalta problema!

Marius, si eu sunt curios care sunt raspunsurile la 2 si 3. Referitor la 1, ce intelegi prin "varianta sport"? Eu am motor de 125CP (n-as zice ca e chiar sport) si am discuri pe spate.
DragosS
Eu stiu ca Astra are discuri pe spate indiferent de motorizare sau echipare.
DragosV
nonn - stai linistit ca nu m-ai ofensat cu nimic smile.gif
- din pacate nu mai am accelerometrul ca sa testeze si ubiku si nu e al meu si nu prea mai pot sa il cer asa de repede sa nu abuzez de bunatatea omului;
- subturare este undeva sub 1500-1600 de ture

ubiku - si daca mergi cu frana pusa tot nu le uzai pana acuma - e iluzie;

Marius54208 - singurele modele care nu au frana pe disc pe spate sunt 1.4 si 1.7 CDTI de 80 de cai dar daca se adauga ESP atunci au si ele discuri pe spate;
- din ce stiu eu are 4x25 dar oricum sonorizarea de pe astra este cam cea mai buna din clasa ei; nu iti face nici o grija in sensul asta;
- despre garda la sol nu mai stiu exact sar gasesc;

Happy_Maker - eu am cu 2000 de km mai putin ca tine si i-am facut in 3 luni; la revizie nu cred ca ai ajuns; chiar tu ai greieri ca eu nu am?;
DragosV
Maine 1 septembrie e intalnire la amkart si suntem pana acum 3 astre si poate chiar 4 (mai astept confirmare). Deci cine vrea sa vina gaseste info pe topicul teambuilding din folderul cu masini.ro.

Sa vina cat mai multe Astre!
Andrei Suzuki
M-am dat si eu (a se citi m-am plimbat) acum vreo 2 sapt cu un 1.7 100cp,si mi-a placut.Destul de silentioasa,relativ sprintena...chiar mi-a placut.Si intr-adevar,sonorizarea (avea mp3 si parca 6 boxe-adica 4 boxe si 2 tweetere;e posibil sa fi fost si in spate tweetere,nu m-am uitat) e super.Chiar daca i-ar cam trebui mai mult bass,se aude bine.Cel mai mult mi-a placut ca nu distorsioneaza cand dai tare rau.
A,si inca ceva:omu nu avea xenoane si alte figuri,in schimb avea cred ca vreo 8 airbaguri.Sau 6...cate or fi.Mi s-au parut multe:frontale,laterale,cortina...mama lor.
ubiku
QUOTE(Marius54208)
Salut,
Adresez niste intrebari tuturor posesorilor:
1. e adevarat ca doar variantele sport au frana pe disc pe spate?
2. cam ce putere are CD30 MP3 cu 7 boxe?
3. care este garda la sol la variantele de sasiu standard?

multumesc anticipat!


1. benzinarele mai slabe nu au decat tamburi pe spate, pe cand toate diesel-urile (peste 1.7cdti 100cp si inclusiv, mai jos nu stiu) au discuri. 1.6 si 1.8 au original tamburi dar daca le pui sasiu sport, se pun automat si discuri pe spate. (cam asta era situatia cand mi-am luat eu).
2. inalte si medii foarte bune, destul de tari cat sa-ti faca urechile sa doara, cu bass-ul e mai greu, nici nu e penetrant, si face si portierele sa vibreze. Deci cu un butoias ai rezolvat problema smile.gif
3. diferenta stiu ca e de 10mm (sau 15 hmm blink.gif), dar diferenta de look este majora biggrin.gif
ubiku
QUOTE(Nonn)
Dragos, nici nu am sugerat ca ai minti. Imi cer scuze daca asa am lasat sa se inteleaga. Nu e nevoie sa pui poze ca te cred. Doar am pus la indoiala corectitudinea datelor afisate de accelerometru, dar se pare ca nu se insala. Acum numai daca as putea face rost si eu de unul pentru ceva teste... Sunt tare curios ce ar iesi. Mi se pare normal ca datele oficiale sa fie fara Sport deoarece nu toate masinile au aceasta dotare. Ubiku, tu nu ai testat-o pe a ta sa-mi spui si mie niste cifre?

Happy_Maker, bine te-am regasit! Si eu eram curios cum a fost la o revizie dar ma indoiesc ca ai facut vreuna, nu ai inca 15.000km. Altfel, cat ai consumul in oras si spune-ne daca ti-au aparut ceva "greierasi" (obsesia mea biggrin.gif )?

Ubiku, ce intelegi prin subturare? E imposibil sa fi uzat placutele pana acum. Mai mult ca sigur ti se pare tie.


Nu, nu am facut teste, pentru ca nu prea am cu ce sa masor. Oricum cu sport on, fara clima si cu omv 100, pun pariu ca scot mai bine ca in cartea tehnica. Mi se pare ca masina ajunge la 80 foarte repde, mai mult timp pierzi acolo ca trebuie sa-i dai a3a si acolo nu prea mai trage la fel de bine.

Prin subturare inteleg ca atunci cand schimbi sa-ti cada sub 2000 de ture. In mod normal daca schimbi la 3000, nu coboara mai jos de 2000. Pana acum schimbam a4a cand a3a era la vreo 2300 de ture, ca sa pot cupla cruise repede sa obtin consum de mers constant la ~2000 ture. Dar nici sa omori motorul asa nu e bine. Am descoperit pe de alta parte, ca folosind o apasare fina a pedalei, poti creste in turatie, cu consumuri instante ridicole de genul 8-14%. In a3a de ex. pot sa cresc viteza de la 35 la 60 fara sa-mi sara consumul instant de 12% care e mare lucru. Spre deosebire de o acceleratie mai vioaie cand se duce rapid pe la ~25%. Acolo se pierde cel mai mult carburant.
Poate aici sa fie adevarul cu chip tuning = mai multi cai = consum mai scazut, pentru ca ar trebui sa apesi si mai usor pedala ca sa ai aceeasi acceleratie constanta, avand mai multa putere la dispozitie. Ramane de vazut cand avem un caz practic pe care sa testam biggrin.gif Am facut analogie cu mersul fara clima care tot asta este un spor de putere.

Treaba cu placutele poate mi se pare mie... chestia e ca am incercat cateva frane la blana sa vad cat de tare franeaza masina, si nu imi dau seama daca ma pregatesc eu pentru franare si nu o mai simt; stiu doar ca la un drive test care-l facusem cu un 100cp 1.7cdti am dat o frana blana si mi-au iesit ochii din orbite. De asemenea ABS-ul se aude constinuu clic...clic...clic... Sper sa fie doar o impresie...
DragosS
Nu am inteles treaba cu sunetul scos de ABS dar ne arati diseara la karturi.Stii sa ajungi la AMKART?
Jaymz
Are cineva pachetul "drumuri grele"? Vreau sa stiu daca in afara de scutul de protectie, pachetul iti inalta si garda la sol ( cel putin asa stiu ca era la Skoda). Am vazut prin oras niste Astra asa de inaltate de parca erau offroad... mi-e frica sa nu arate standard asa blink.gif pentru ca am luat-o de pe stoc si nu am putut pune sasiu sport
Marcu54364
Dragos, Happy_Maker,

Daca motoarele de 1.6 benzina si 1.7 diesel (100 de cai) au performante asemanatoare, se merita 1500 de euro diferenta de pret dintre ele ?
La cat merg eu aceasta diferenta se amortizeaza in 4-5 ani si nu cred ca voi tine atata masina...
Happy_Maker: chiar asa te-a dezamagit motorul de 1.6 ? Ai buton sport ?
Credeti ca se merita sa fac un efort financiar mai mare pentru motorul 1.9 de 120 de cai in locul celui de 1.7 si 100 de cai (asta daca ma hotarasc sa iau diesel) ?
Sa renunt la echiparea COSMO si pachetul cosmo plus care l-as pune pe un 1.6 si sa ma orientez spre Enjoy si enjoy plus pentru un 1.7 sau un 1.9 120 de cai ?
Voi ce ati face in locul meu ? Mai ales tu, Dragos, ca ai zis ca ai condus multe astre sau oricine a condus modelele mentionate de mine.

Merci,
Catalin Marcu
DragosV
ubiku - 1.6 si 1.8 nu veneau cu tamburi spate; am scri eu mai sus care erau;

- sasiul sport coboara masina cu 15 mm; am vazut si eu cateva astre care erau foarte inalte si m-am si mirat, sincer nu stiu daca pachetul ala iti ridica masina ca nu m-a interesat nici un moment;

Marcu54364 - daca mergi mai mult de 25.000 de km pe an atunci se merita un diesel clar si vei recupera banii dupa aprox. 2 ani; eu cand am mers prima data cu dieselul de 120 de cai am ramas foarte surprins de cat de bine poate sa se miste si era si pe Vectra; deci daca vrei sa ai motor si consum mergi pe 120 daca vrei compromis intre consum si dotari mergi pe 100 iar daca vrei confort (optionale multe) mergi pe benzina; eu cand am luat masina am zis ca o data o iau si am tras de bani cat am putut sa o iau cu tot ce se poate de la motor pana la optiuni ca mai tarziu sa nu imi para rau dupa ceva;
madalina
QUOTE(simpson53896)
Si pe mine m-a dezamagit femeia-dealer (auzi,sa cumperi masini de la o femeie blush.gif ) :


In primul rand, acea femeie nu e delaer! dealerul este o firma - deh, tot genul feminin! In al doilea rand, afirmatia ta jigneste!
G e o r g e
lasa-l ca el stie , doar e profesor de limba romana ... blush.gif

sau stai asta e engleza ... domnu' pruteanuuuuu !!!
simpson
QUOTE(madalina)
QUOTE(simpson53896)
Si pe mine m-a dezamagit femeia-dealer (auzi,sa cumperi masini de la o femeie blush.gif ) :


In primul rand, acea femeie nu e delaer! dealerul este o firma - deh, tot genul feminin! In al doilea rand, afirmatia ta jigneste!

Hai noroc ,Madalina, de ce n-ai fost tu acolo sa ma servesti ? Poate mi-ai fi povestit un picut si despre masina, nu doar despre culori ca si tipa aia.
Andrei Suzuki
Hai noroc? Asa te adresezi tu undei doamne? laugh.gif
simpson
QUOTE(Andrei Suzuki)
Hai noroc? Asa te adresezi tu undei doamne? laugh.gif


pai daca nu se accepta discriminarile.... biggrin.gif
ubiku
QUOTE(Dragos39911)
ubiku - 1.6 si 1.8 nu veneau cu tamburi spate; am scri eu mai sus care erau;

- sasiul sport coboara masina cu 15 mm; am vazut si eu cateva astre care erau foarte inalte si m-am si mirat, sincer nu stiu daca pachetul ala iti ridica masina ca nu m-a interesat nici un moment;


M-am documentat putin. 1.4 si 1.6 vin default cu tamburi, si au discuri pe spate doar cu sasiul sport. 1.7cdti, 1.9cdti, 1.8, 2.0, toate au discuri pe spate.
Marcu54364
Dragos,

Merci de sfaturi.
Nu mi-ai raspuns la intrebarea "tu ce ai alege in locul meu?".
Bugetul e maxim 16.000 CIP.

Catalin.

Cam cat ar fi pe luna rata la asigurare la o Astra de 120 de cai diesel (pe perioada leasing-ului) ?
Nonn
Marcu, Astra mea cu motor de 1.8 benzina a fost 16400 CIP si are o groaza de dotari. Deci, la reducerile care se fac acum, sigur iese mai putin. Daca zici ca nu mergi mult (10.000-15.000km/an) nu prea se merita diesel (mai ales ca nu vrei sa tii masina multi ani) si daca te ingrijoreaza consumul poti sa-ti iei linistit 1.6 benzina cu dotari cum nu s-au mai vazut! Dar pentru aia 400 Euro diferenta dintre 1.6 si 1.8 benzina iarasi e pacat sa nu iei ala de 1.8. Daca ai citit ce zicea Ubiku, ai vazut ca se poate obtine si consumul din carte (adica 10.8%) in oras sau chiar mai putin, numai sa se rodeze motorul un pic.
Dar daca vrei neaparat diesel, atunci ia-ti Enjoy de 120CP si iti raman vreo 1300 Euro pentru dotari suplimentare (asta fara sa iau in calcul reducerile). Totul depinde cati kilometrii faci pe an si ce consum esti dispus sa suporti.

Rata lunara la Casco eu stiu ca se plateste in functie de valoarea masinii. La mine a fost 21000 DDP si platesc cca. 270 Euro/semestru, deci cam 90 Euro lunar.
Andrei Suzuki
Pe cati ani?
Mircea49004
QUOTE(Dragos39911)
1.6 de 105 si 1.7 CDTI de 100 de cai sunt foarte apropiate ca performante. Eu am mers cu 1.7 CDTI de 100 si putin cu 1.6 si as zice asa : daca le pui una langa alta cu start de pe loc pana pe la 110 vor fi bot la bot iar dupa dieselul se va desprinde usor si va ajunge primul la viteza maxima. Cu dieselul de 100 de cai am scos cu accelerometru un timp de 11s pana la suta si viteza maxima de 198 (de mai multe ori) - nota - accelerometru profesional foarte exact.


Aveau ambele IDS+? Eu o sa am motorul de 1.7 de 100 , fara IDS+ si sunt curios cam ce timpi o sa scoata.
Stiu ca este o intrebare super veke, dar eu nu stiu exact rasp si intreb: cand se simte avantajele fiecarei motorizari, benz vs diesel?: cand este de preferat banzinarul si cand dieselul?, unde si cat se simt NM in plus la diesel? - ma refer strict la performante si nu la consum, preturi, uzura sau altele.
DragosV
La 16.000 CIP nici nu as sta pe ganduri si as lua asa ceva :

- Astra 1.9 DTJ (1.9 CDTI de 120 de cai), ELEGANCE (AC, jante de 16, geamuri fata si oglinzi electrice si incalzite, volan piele, cheie briceag, ABS, 4 airbag-uri, etc.) - 15.812 CIP
- IDS+ - 569 CIP
- Elegance Plus (proiectoare, clima, scaun reglabil in 6 (sau 8 nu mai stiu) directii cu cotiera, bancheta spate rabatabila, comenzi pe volan, tava compartimentata spate) - 472 CIP
- computer de bord - 107 CIP
- radio cu MP3 - 58 CIP


TOTAL - 17.018 CIP din care scadem reducerea de 1050 CIP si ajungem la 15.968 CIP. Pretul asta este cu discount-ul fix dar sigur iti mai ofera ceva in plus si de ce mai scoti iti iei culoare metalizata care nu am pus-o sus si care este 286 CIP.

Eu de cei 16.000 CIP masina de mai sus mi-as lua-o.
DragosV
QUOTE
cand se simte avantajele fiecarei motorizari, benz vs diesel


Cuplul se vede la reprize (ex. depasiri). Un diesel la aceiasi putere cu un benzinar va avea reprize mai bune (ex. 80-120) datorita cuplului. Dar la masinile noi si la startul de pe loc la aceiasi putere cu dieselul benzina nu prea mai are avntaje.
Mircea49004
Dragos, zi-mi te rog si dc motoarele de 100 si 105 pe care le-ai testat si ai scos 11 secunde aveau IDS+. Sunt curios cat o sa scoata a mea fara.
Mersi.
Marcu54364
Nonn, consumul nu este o problema prea mare pentru mine dar feelingul cu care am ramas avand 2 opeluri pana acum (unul pe benzina si unul diesel) a fost ca ma simteam mult mai bine cu un motor diesel in caroserie smile.gif
Dieselul era cel ce 1.7 de 75 de cai, iar benzinarul era un Vectra A 1.8 de 90 de cai. Mi s-a parut ca mergea mai bine Astra G cu motorul de 1.7 diesel decat vectra A bezinar. Poate ma insel dar masina diesel pare mai robusta, mai inchegata (poate datorita vibratiilor specifice motoarelor diesel caroseria trebuie sa fie mai intarita, mai rigida).
Din aceasta cauza as vrea sa merg tot pe diesel dar cred ca o sa aleg motorul de 120 de cai. La inceput aveam ceva remuscari datorita faptului ca are doar 2 valve pe cilindru dar citind niste review-uri pe net am vazut ca este destul de laudat.
Mai am avantajul ca la acest motor pachetul sasiu sport costa doar 128 de euro (fara IDS+), are cutie cu 6 trepte standard, etc.

Dragos: merci de sfat, cam acolo ma gandeam si eu dar as prefera cosmo in locul Elegance-ului. O sa va tin la curent cu ceea ce discut cu dealerii deoarece sambata o sa alerg de la unul la altul sa-mi faca niste calcule concrete.
Oare ce discount as putea obtine in afara de reducerea actuala ?
Masina o s-o iau pe firma poate voi reusi sa impresionez dealerul mai tare. biggrin.gif

Merci de sfaturi tuturor si va astept si cu alte detalii,
Catalin Marcu
DragosV
Erebusul sau GTT-ul s-ar putea sa-ti dea discount de flota (7 %) ca o iei pe firma. Daca poti sa mergi pe Cosmo scaunele sunt excelente si pielea partiala e de tot efectul.

Am testat doar dieselul de 100 de cai si avea IDS+ cu SPORT. Cu 1.6 nu am testat doar am mers.
Nonn
QUOTE(Andrei Suzuki)
Pe cati ani?


Pe 5 ani. Rectific rata: 215 Euro/semestru.
Marcu54364
Credeti ca merita sa-mi iau alarma de la OPEL ?
E destul de scumpa si am auzit ca nu are senzor de soc.
Atunci ce rost are ?

Merci,
Catalin
Nonn
NU! Nu se merita! Si nu are senzor de soc. Pentru aia 200 Euro iti iei alte chestii mai utile.
Dan54077
Tocmai am primit noua lista de rpeturi si optionale de la ASTRA H 2006.

Intr-adevar N'Joy are AC standard, dar s-a scumpit, insa elegance i-au scos optiuni si s-a ieftinit.

Cred ca mai sunt si alte diferente.

Daca cineva vrea lista...mail me.
Marcu54364
Dan,

M-ar interesa si pe mine lista.
Te rog frumos sa mi-o trimiti la catalin_marcu@yahoo.com (ti-as da eu un mail dar nu stiu adresa ta).

Multumesc anticipat,
Catalin
DragosV
Si daca tot o trimiti la adresa de mai sus trimite-o si la asta canan17ro@yahoo.com. Mersi!
Dan54077
am trimis lista la toate adresele de mail care mi-au fost comunicate

cine mai doreste? super oferta smile.gif

Constantin50337--da-mi adresa de mail sa ti-o trimit

----acum intrebarea intrebarilor

Astra H are tetiere standard pe scaune?
CipponeG
In primul rand multam fain ptr mail!
Da! Are tetiere standard. Din lista trimisa de tine cele Active fata costa 230 CIP
P.S ati vazut cat e acum pachetul IDS+ (S-au desteptat baietii si adauga la pret si pachetul Sasiul Sport )
DragosV
Tetiere are clar.

Concluzii la preturi:

Enjoy are AC. IDS+ costa 1058 CIP, pentru 1.9 CDTI costa 680 CIP si pentru 2.0 T costa 554. A mai aparut OPC Line Pack - prea scump. Bluetooth cu control vocal pe care l-as fi vrut. Scaune recaro - tare chestia asta.
Marcu54364
Conform noilor preturi trimise de Dan (merci inca o data), fata de configurarea facuta cu preturile vechi, mi-a iesit mai ieftin cu aprozimativ 200 de euro.
Totusi, cred ca au si diparut unele chestii care le aveam initial si anume: faruri cu aprindere automata si ceva reglaje in plus la scaunul sofer.
Cam asta am observat in mare.

Ati vazut ca a aparut si optiunea de pornire fara cheie ?

Catalin.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.