Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
and58427
Salut tuturor!Vreau sa multumesc participantilor acestui forum pt ajutorul dat in alegerea acestei masini adica un opel astra H 1,6 benzina , elegance,elegance plus, pachet drumuri grele , ESP si vopsea metalizata plus BC activat de ei. Masina am luat-o de la dibass unde am avut o reducere de 1500 E DDP plus 365 E (vopseaua metalizata) .
Studiez de mult acest forum si m-a ajutat foarte mult in alegerea si configurarea masinii. Vreau sa stiu daca a avut cineva consumul la acest mototr apropiat de cel dat de fabricant?
ubiku
Eu de ex. la motorul de 1.8 benzina, am consum in carte de 10.5. Pot sa merg in oras si cu 9.5 daca nu este aglomerat si ma chinui, cu 10.5-11 mergand relaxat sau pot sa merg si cu 14-15 in algomeratie / regim de data in gura smile.gif Totul depinde de cum calci pedala si de trafic. In general consumul din carte poate fi atins, nu sunt cifre ridicole cum am mai vazut pe la altii... (ex: bmw 330i consum declarat in oras 12.7 blink.gif, in afara 6.4 blink.gif blink.gif blink.gif (eu am 6.5) )
Nonn
QUOTE(ubiku)
Insa despre rodat, asa mi se pare si mie. Dupa un drum lung, spre sfarsit, masina merge mai bine si consuma mai putin. Numai ca efectul este temporar...


Cum adica efectul e temporar? Vrei sa spui ca se modifica ceva la felul in care functioneaza motorul la un drum lung? blink.gif Nu am mai auzit de chestia asta!
ubiku
QUOTE(Nonn)
QUOTE(ubiku)

Insa despre rodat, asa mi se pare si mie. Dupa un drum lung, spre sfarsit, masina merge mai bine si consuma mai putin. Numai ca efectul este temporar...


Cum adica efectul e temporar? Vrei sa spui ca se modifica ceva la felul in care functioneaza motorul la un drum lung? blink.gif Nu am mai auzit de chestia asta!


Da, mi se pare ca de-a lungul drumului motorul merge mai bine. Cel mai simplu vad asta la cat consuma in drum drept cu viteza constanta. Il simt de parca ar fii "incalzit". Diferenta nu e mare, dar se simte. Daca las masina peste noapte, nu se mai simte. Asta vreau sa zic prin temporar. Sper sa nu fie doar o impresie a mea...
and58427
Multumesc pt raspuns.
In parte am inteles cu ce se ocupa ESP-ul, problema mea este urmatoarea: la vechea masina (cielo) pe gheta daca puneam frana la viteze destul de mici mi se blocau rotile si nu mai puteam face nimic , adica invarteam degeaba de volan ca masina nu-si schimba directia, ESP-ul impiedica acest lucru? Plec mai usor cu masina de pe loc cand e gheata pe jos?
simpson
QUOTE(ubiku)
QUOTE(Nonn)
QUOTE(ubiku)

Insa despre rodat, asa mi se pare si mie. Dupa un drum lung, spre sfarsit, masina merge mai bine si consuma mai putin. Numai ca efectul este temporar...


Cum adica efectul e temporar? Vrei sa spui ca se modifica ceva la felul in care functioneaza motorul la un drum lung? blink.gif Nu am mai auzit de chestia asta!


Da, mi se pare ca de-a lungul drumului motorul merge mai bine. Cel mai simplu vad asta la cat consuma in drum drept cu viteza constanta. Il simt de parca ar fii "incalzit". Diferenta nu e mare, dar se simte. Daca las masina peste noapte, nu se mai simte. Asta vreau sa zic prin temporar. Sper sa nu fie doar o impresie a mea...


Nu,nu e doar o impresie. Motorul pe benzina, incalzit la drum lung ,trage mai aspru aer in plamâni la piscarea pedalei de acceleratie. Se comporta, zic eu, ca si cum ar avea un cuplu mai bun. E misto pentru ca se preteaza la forja,dar pacat ca e doar dupa ce motorul se incalzeste bine la regim constant. Oricum, a remarcat cineva pe Dieseluri acelasi comportament ?
Cornel001
and, de anti-blocat roti se ocupa ABS-ul (si EBD-ul?) , nu ESP-ul. Din cate stiu ESP-ul se ocupa de stabilitate (in viraje).
Nonn
QUOTE(and58427)
Multumesc pt raspuns.
In parte am inteles cu ce se ocupa ESP-ul, problema mea este urmatoarea: la vechea masina (cielo) pe gheta daca puneam frana la viteze destul de mici mi se blocau rotile si nu mai puteam face nimic , adica invarteam degeaba de volan ca masina nu-si schimba directia, ESP-ul impiedica acest lucru? Plec mai usor cu masina de pe loc cand e gheata pe jos?


ABS-ul se ocupa de prevenirea blocarii rotilor, ESP-ul va avea grija sa ramai pe traiectoria aleasa de tine. Controlul tractiunii te va ajuta la plecarea de pe loc in situatii de aderenta precara, dar nici el, ca si ESP-ul, nu poate sa faca minuni si de aceea, pentru unele situatii, se poate decupla. EBD-ul distribuie forta de franare la fiecare roata pentru o franare optima.
DragosV
Alexandru58275 - pe foaie motoarele de 120 si 150 CDTI consuma identic. Ar trebuie ca acest lucru sa se reflecte si in realitate. Pot exista diferente minime in anumite regimuri de utilizare (unul sa se comporte mai bine intr-o situatie si invers).

and58427 - felicitari pentru masina; vad ca ai luat-o destul de bine echipata; ramai activ pe forum si dupa ce vine masina; cand la franare se blocheaza rotile esti ajutatat sa eviti un obstacol de ABS; ESP-ul intervine atunci cand masina are o alta traiectorie decat cea impusa de tine prin volan si atunci ECU-ul (Electonical Control Unit) masinii face corecturi asupra uneia sau mai multor roti pentru a te mentine pe traiectoria dorita de tine; la plecatul de pe gheata te va ajuta TC (Traction Control) care va impiedica intr-o anumita masura patinarea rotilor atunci cand se accelereaza mai mult decat o permite aderenta;


ECU masinii este autoadaptiv. El simte cata nevoie de carburant are nevoie masina in anumite situatii, la un anumit stil de mers si apoi merge un timp dupa acelasi algoritm chiar daca stilul se schimba. Practic : daca vei merge in a 5-a cu 90 mai multi km masina "se va invata sa ceara" putin carburant; daca vei dori o accelerare puternica consumul va fi mai mic decat de obicei in accea repriza dar masina va fi un pic mai lenta. Astfel daca vei merge la drum intins dupa reintrarea in oras masina va consuma mai putin decat de obicei pana la efectuarea unui numar de km si revenirea la algoritmul de injectie adaptat stilului de mers in oras.

Exemplu practic la masina mea : intr-o noapte am facut niste liniute (mai multe) dupa care am mers si am bagat motorina si am resetat BC-ul. In drum spre casa pe drum drept, noaptea, liber, cu semafoare pe verde si cu pilotul automat cuplat masina consuma 9% la 50 la ora in treapta a patra unde normal am consum intre 3.5 si 4.5 %. Masina fusese fugariata inainte si acuma ea pompa o cantitate mai mare de motorina in injectoare decat ar fi avut nevoie pentru ca se astepta ca in orice moment pedala sa fie la fund. Dupa vreo 20 de km si-a revenit. Majoritatea autoadaptarilor sunt insesizabile, ele se simt numai la diferete foarte mari de stil de mers si trebuie sa le percepi analizand mai multi factori (consum instant, reactia pedalei, etc.). Asa se explica si consumul mai mic in oras al lui nonn la venirea dupa un drum lung sau efectul de temporar pe care il simte ubiku. Sper ca m-am exprimat bine smile.gif .
DanC
QUOTE(and58427)
Salut tuturor!Vreau sa multumesc participantilor acestui forum pt ajutorul dat in alegerea acestei masini adica un opel astra H 1,6 benzina , elegance,elegance plus, pachet drumuri grele , ESP si vopsea metalizata plus BC activat de ei. Masina am luat-o de la dibass unde am avut o reducere de 1500 E DDP plus 365 E (vopseaua metalizata) .
Studiez de mult acest forum si m-a ajutat foarte mult in alegerea si configurarea masinii. Vreau sa stiu daca a avut cineva consumul la acest mototr apropiat de cel dat de fabricant?


Depinde de stilul de condus. Acum cateva zile intre Bacau si Focsani am avut 12,3% biggrin.gif. Asta s-a intamplat cu modul sport activ continuu si pedala la podea, viteze 180-200 kmph. De la Focsani la Bucuresti in acelasi drum, am mers mai ponderat fara sport activ viteze in jurul a 160 kmph, consumul dupa resetarea BC a fost de cam 9,5%. Inapoi Bucuresti-Bacau-Iasi, in mers mai usor si destul de constant 120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....
and58427
Merci inca o data pt raspunsuri . De data asta cred ca am inteles care-i treaba cu ESP-ul. biggrin.gif
simpson
QUOTE(Dan49217)
Depinde de stilul de condus. Acum cateva zile intre Bacau si Focsani am avut 12,3% biggrin.gif. Asta s-a intamplat cu modul sport activ continuu si pedala la podea, viteze 180-200 kmph. De la Focsani la Bucuresti in acelasi drum, am mers mai ponderat fara sport activ viteze in jurul a 160 kmph, consumul dupa resetarea BC a fost de cam 9,5%. Inapoi Bucuresti-Bacau-Iasi, in mers mai usor si destul de constant 120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....


Nici nu pot sa imi imaginez ce faceai cu un motor mai puternic, un 200 de cai de ex. probabil zburai la joasa altitudine si scuipai seminte in capu amarastenilor cu Logane dizel. beer.gif Totusi nu pot sa incurajez imprudenta ,iar la 200 kmph lipsa controlului se cheama imprudenta. Sau poate e vorba de laudarosenie si atunci rasuflam usurati.
AdrianD.
QUOTE(Dan49217)
120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....


Frumos ca a ajuns la 200km/h ... totusi dc tot ai luat un 1.6, deci nu un 2.0, se presupune ca tii la economie, si nu cauti sport la max. pe sosea, deci un 90-130 pe ora de cele mai multe ori. Peste, 150, 160, ti-a bagat mana in buzunar... si performante destul de slab peste, adica unul cu un 2l, chiar mai vechi nu are ce discuta cu tine la sosea intinsa..
Recordul meu la consum a fost vreo 5 jumate (ajutat si de peisaj cred) la 90 la ora aproape constant (cu méganu). La viteza ajunge la 200,
da' la vale (serios), si ia vreo 15 instant. Motor de 1.6.
De exemplu un 2 l, chiar vechi, si de la opel (calibra 8v), la 200 pe ora consuma mai putin decat un 1.6 (vreo 10).
AdrianD.
QUOTE(DragosV)
ECU masinii este autoadaptiv. El simte cata nevoie de carburant are nevoie masina in anumite situatii, la un anumit stil de mers si apoi merge un timp dupa acelasi algoritm chiar daca stilul se schimba. Practic : daca vei merge in a 5-a cu 90 mai multi km masina "se va invata sa ceara" putin carburant; daca vei dori o accelerare puternica consumul va fi mai mic decat de obicei in accea repriza dar masina va fi un pic mai lenta. Astfel daca vei merge la drum intins dupa reintrarea in oras masina va consuma mai putin decat de obicei pana la efectuarea unui numar de km si revenirea la algoritmul de injectie adaptat stilului de mers in oras.

Exemplu practic la masina mea : consuma 9% la 50 la ora in treapta a patra unde normal am consum intre 3.5 si 4.5 %. Masina fusese fugariata inainte .


Crezi ca e atat de destept ECU? Eu n-as crede ca are o memorie asa de lunga...
Sau cel putin nu am constatat chestia asta la alte masini, si nici nu am auzit. E o banuiala a ta sau e bazata pe ceva documentatie gasita?
Eu stiam ca tine cont de ce se intampla pe perioade f scurte.
ubiku
QUOTE(simpson53896)
QUOTE(Dan49217)

Depinde de stilul de condus. Acum cateva zile intre Bacau si Focsani am avut 12,3% biggrin.gif. Asta s-a intamplat cu modul sport activ continuu si pedala la podea, viteze 180-200 kmph. De la Focsani la Bucuresti in acelasi drum, am mers mai ponderat fara sport activ viteze in jurul a 160 kmph, consumul dupa resetarea BC a fost de cam 9,5%. Inapoi Bucuresti-Bacau-Iasi, in mers mai usor si destul de constant 120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....


Nici nu pot sa imi imaginez ce faceai cu un motor mai puternic, un 200 de cai de ex. probabil zburai la joasa altitudine si scuipai seminte in capu amarastenilor cu Logane dizel. beer.gif Totusi nu pot sa incurajez imprudenta ,iar la 200 kmph lipsa controlului se cheama imprudenta. Sau poate e vorba de laudarosenie si atunci rasuflam usurati.


Subscriu si eu; nu prea imi place cum se comporta masina peste 150km/h. O fii si de la cauciucuri, dar sentimentul de siguranta nu prea mai exista. In tabara opusa, in oras ma trezesc destul de des cu 100/h si cum ma "prind" franez repede, nu cumva sa ma prinda cine nu trebuie si sa raman fara carnet. La 100/h efectiv mi se pare ca pot opri in 10 metri, si ca pot sa cotesc masina si la 90 de grade daca trebuie.
De asemenea cand m-am intors de curand pe Buresti-Pitesti, am vazut ca la viteze mari, chiar si cu SPORT ON, volanul are un mic joc stanga dreapta, si imi lasa impresia ca il pot roti prea usor. Teoretic ar trebui sa fie foarte tare servodirectia la viteza aia. Cat despre consum, daca la 150 consuma undeva pe la 10-12% (nu mai stiu exact), la 200 imi ia 20%...
DragosS
La mine nu apare senzatia de nesiguranta nici la viteze mai mari de 200.Bine,e si masina mai mare si conteaza si drumul.Adica daca mergi cu 200 pe un drum cu 1 banda pe sens senzatia de viteza este foarte mare,pe cand aceeasi viteza pe o autostrada buna ti se pare normala.
CipponeG
Si totusi, desi nu e un motor sportiv motorul de 1.6 se descurca bina si la viteze mai mari (150-160) ceea ce eu cred ca e suficient mai ales ptr drumurile noastre!! Recunosc ca peste viteza asta trebuie sa tragi un pic de el insa, asa cum spuneam pana la 150-160 ajunge destul de repede(Mai ales cu Sport On)
DanC
QUOTE(simpson53896)
QUOTE(Dan49217)

Depinde de stilul de condus. Acum cateva zile intre Bacau si Focsani am avut 12,3% biggrin.gif. Asta s-a intamplat cu modul sport activ continuu si pedala la podea, viteze 180-200 kmph. De la Focsani la Bucuresti in acelasi drum, am mers mai ponderat fara sport activ viteze in jurul a 160 kmph, consumul dupa resetarea BC a fost de cam 9,5%. Inapoi Bucuresti-Bacau-Iasi, in mers mai usor si destul de constant 120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....


Nici nu pot sa imi imaginez ce faceai cu un motor mai puternic, un 200 de cai de ex. probabil zburai la joasa altitudine si scuipai seminte in capu amarastenilor cu Logane dizel. beer.gif Totusi nu pot sa incurajez imprudenta ,iar la 200 kmph lipsa controlului se cheama imprudenta. Sau poate e vorba de laudarosenie si atunci rasuflam usurati.



Hmmm... chiar cu motor mai puternice tot cam asa merg pt. ca mai mult nu prea ai pe unde. Nu iti imagina ca am mers cu 200 kmph kilometri intregi, alea sunt niste varfuri in conditii pe care eu le-am considerat sigure, adica drum drept si liber. Am mers in 10 ani cam 250.000 km pana acum pe diverse masini, si nu imi lipseste prudenta. Pt. a ajunge la 180-200 kmph iti trebuie ceva timp cu motorul asta, pt ca daca la 180 ajungi relativ usor, pt 180-200 kmph iti trebuie un pic de timp, si mai ales spatiu. Un motor mai puternic m-ar ajuta la un sprint mai rapid, nu pt. a atinge viteze mai mari. Cat priveste controlul, mie mi se pare masina foarte controlabila, nu am avut nici o clipa sentiment de nesiguranta. Asta e drept in conditiile descrise mai sus (drum ca o pista de avion) pt. ca intr-o situatie limita cu siguranta nu ai ce sa mai controlezi la asemenea viteze ....
DanC
QUOTE(Adrian56330)
QUOTE(Dan49217)


120-140 kmph 8,5 % asta fiind si cel mai bun consum pe care am avut rabdarea sa-l scot pana acum ....
Oricum dupa 4500 de km am inceput sa realizez ca, desi motorul de 1,6 este destul de viguros, este cam mic si costisitor pt. un condus sportiv ....
Daca mergi "mosnegeste" masina consuma apropiat de cat are specificat de producator, asta daca ai rabdare .....


Frumos ca a ajuns la 200km/h ... totusi dc tot ai luat un 1.6, deci nu un 2.0, se presupune ca tii la economie, si nu cauti sport la max. pe sosea, deci un 90-130 pe ora de cele mai multe ori. Peste, 150, 160, ti-a bagat mana in buzunar... si performante destul de slab peste, adica unul cu un 2l, chiar mai vechi nu are ce discuta cu tine la sosea intinsa..
Recordul meu la consum a fost vreo 5 jumate (ajutat si de peisaj cred) la 90 la ora aproape constant (cu méganu). La viteza ajunge la 200,
da' la vale (serios), si ia vreo 15 instant. Motor de 1.6.
De exemplu un 2 l, chiar vechi, si de la opel (calibra 8v), la 200 pe ora consuma mai putin decat un 1.6 (vreo 10).


Avand in vedere optiunile pe care le doream motorizarea putea fi cel mult 1.8 16v. Am renuntat la el pt. easytronic. Masina e pt. firma consumul nu ma afecteaza direct, desi am probleme cu deconturile de benzina pt. ca diferentele sunt prea mari fata de specificatiile de producator. Daca as fi avut un buget mai maricel as fi luat 150 CP diesel. Motor 2.0 as fi sarit calul pt. o masina de firma .....
CipponeG
Avand in vedere ca se cam apropie iarna am si eu o intrebare
Stie cineva daca trebuie adaugat antigel sau vine deja din fabrica pregatita pentru iarna?
Nonn
Excelenta intrebare, CipponeG! Eu am fost chiar azi in service dar nu mi-a trecut prin minte sa intreb! :bash: Si culmea e ca pana mi-au facut masina m-am uitat si la tot felul de accesorii si piese pentru masina, expuse pe un stand, inclusiv antigel! biggrin.gif Dar nu ma intrebati cat costa ca nici macar asta nu mai stiu! blush.gif

Referitor la stabilitatea masinii la viteze mari, mie nu mi s-a parut nici o clipa ca nu ar fi stabila pe traiectorie, nici macar la 200km/h, chiar si in conditiile in care trebuia sa fac mici corectii la directie din cauza "calitatii" asfaltului de pe "autostrada"! Iar directia mi s-a parut a fi suficient de ferma. Singurul moment cand mi-am dat seama ca as fi vrut-o mai tare a fost cand am mers fara Sport pe portiunile mai proaste de drum si ma obisnuisem cu Sport ON! Consumul mediu la mers constant 200-210km/h pe autostrada a fost de cca. 12.1%.

Dan, cum ai reusit sa scoti consumul ala de 12.3%? Eu la intoarcere de la Bucuresti am reusit 10.4% si crede-ma ca am scos untul din masina! La orice depasire si la toate serpentinele (si au fost multe) motorul tinut la 4000rpm si apoi pedala la fund, turat pana la 6000rpm, serpentine luate in fluierat de roti, mai ales la urcare, cand am putut i-am dat 180km/h constant, n-am avut mila! Si tot nu am scos 12.3%! Tu ce ai facut?! blink.gif
DanC
QUOTE(Nonn)
Dan, cum ai reusit sa scoti consumul ala de 12.3%? Eu la intoarcere de la Bucuresti am reusit 10.4% si crede-ma ca am scos untul din masina! La orice depasire si la toate serpentinele (si au fost multe) motorul tinut la 4000rpm si apoi pedala la fund, turat pana la 6000rpm, serpentine luate in fluierat de roti, mai ales la urcare, cand am putut i-am dat 180km/h constant, n-am avut mila! Si tot nu am scos 12.3%! Tu ce ai facut?! blink.gif


Intrebarea asta mi-am pus-o si eu. Am gasit 2 posibile explicatii:

1. Nu am rodat masina corespunzator. Nu pot zice ca am mers ca nebunul dar nici cum recomandau ei in rodaj. Am un amic care exact aceeasi masina, comandate si venite odata. Are acelasi consum ca mine, dar nu e edificator pt. ca are acelasi stil de mers iar in rodaj nici el nu a fost cuminte biggrin.gif

2. Motorul de 1.6 e mic pt astfel de regim de exploatare drept care consuma f. mult. Azi noapte am plecat la 23:40 din Iasi spre Bacau, drumul era f. liber, am mers cu 120-130 constant mai tot timpul si nu am reusit sa scot sub 8.5%, ceea ce mi se pare mult.

Nu sunt inca sigur daca masina consuma mai mult decat ar trebui (cu mult mai mult) sau merg eu prea repede pt. motorul care il am ....

PS Inca o chestie, cu sport on pe easytronic in mod automat masina nu schimba niciodata a 5-a (cu sport on si mod automat, superioara schimba numai la 6500 rpm iar in a 4-a la 180 nu am decat vre-o 5.000 si ceva)
DanC
QUOTE(ubiku)
Subscriu si eu; nu prea imi place cum se comporta masina peste 150km/h. O fii si de la cauciucuri, dar sentimentul de siguranta nu prea mai exista. In tabara opusa, in oras ma trezesc destul de des cu 100/h si cum ma "prind" franez repede, nu cumva sa ma prinda cine nu trebuie si sa raman fara carnet. La 100/h efectiv mi se pare ca pot opri in 10 metri, si ca pot sa cotesc masina si la 90 de grade daca trebuie.
...


Cauciucurile s-ar putea sa fie f. importante. Eu am Bridgestone Potenza pe 17". Au indice de viteza 240 kmph. Nu prea am reusit sa le fac sa scrasneasca pana acum ....
DragosS
Si eu am tot Potenza.Si nici eu nu prea pot sa le fac sa scrasneasca.Dar sunt foarte multumit de ele.
Nonn
Daca nu ati reusit sa faceti cauciucurile sa scrasneasca inseamna ca nu ati incercat cum trebuie! biggrin.gif Si daca tot veni vorba de gume si iarna, pe langa antigel nu ar strica si niste cauciucuri de iarna. Aveti de gand careva sa va cumparati asa ceva? Si daca da, ce model? Eu mai eram curios si cum ar influenta sa avem si cauciucuri de iarna pe spate?
pitick58264
Salut. Dupa indelungi cautari m-am hotarat sa profit de oferta de Astra H si sa achizitionez un Enjoy 1.6 benzina. Aditional pachetul Enjoy plus si cateva optionale ajung cu oferta speciala la 15000 euro. Credeti ca mai pot spera la alte discounturi suplimentare / optionale gratuite in conditiile ofertei actuale de minus 1500E.
Nonn
Poate daca ai ceva PCR la dealer-ul respectiv! biggrin.gif
ubiku
Hai ca vad ca s-a vorbit ceva biggrin.gif

Cand am zis De siguranta peste 150/h, nu ma refeream la mers drept, pentru ca am dat si eu 200 si a fost foarte ok, nu am avut probleme sa tin masina in frau. Problema este daca se intampla ceva, si trebuie sa ocolesti, sau sa franezi nu prea ai cum... si pe la noi e plin de suprize. Povesteam mai devreme ca la primul meu drum pe autostrada, pe Bucuresti - Pitesti, la 180/h dupa o curba care venea dupa un pod (deci vizibilitate 0) am nimerit direct intr-o portiune decopertata. Abia am mai tinut masina pe drum... Acuma stiu ca pe Buc-Pit pe la km 27 sunt mari probleme, dar pe un drum nou, fie el si autostrada cine stie ce minuni te asteapta. Plus ca din km in km vezi dare de frane mergand ba in balustrada, ba in camp... E un peisaj foarte inspirant biggrin.gif

Si da, probabil ca si caucioacele sunt problema. Vreau sa-mi pun cat de curand niste 225-uri. Cat despre cauciucuri de iarna, sa vedem cum se descurca astea. Abia astept sa ninga sa fac si eu 180-uri si 360-uri biggrin.gif
Nonn
Adica tie ti se pare masina nesigura la manevre de evitare la viteze mari (un fel de test al elanului)? Si eu am avut de facut ceva slalom pe minunea aia de autostrada dar mie stabilitatea masinii mi s-a parut a fi OK. Eu am cauciucuri Continental PremiumContact. Din cate am citit mai demult in AMS la lansarea modelului PremiumContact 2, sunt un model reusit.

Ce jante vrei sa-ti pui daca schimbi cauciucurile?
ubiku
QUOTE(Nonn)
Adica tie ti se pare masina nesigura la manevre de evitare la viteze mari (un fel de test al elanului)? Si eu am avut de facut ceva slalom pe minunea aia de autostrada dar mie stabilitatea masinii mi s-a parut a fi OK. Eu am cauciucuri Continental PremiumContact. Din cate am citit mai demult in AMS la lansarea modelului PremiumContact 2, sunt un model reusit.

Ce jante vrei sa-ti pui daca schimbi cauciucurile?


De curand prietenul meu cu Focus-ul a trecut de pe 16 pe 17, un model super misto, sunt iesite in afara (jantele) si masina arata super. As trece pe un 18 for the looks, dar nu cred ca o sa ma bag pe mai mult de 17, pentru ca ar fii inconstienta curata biggrin.gif Taman acu' o sapt m-am intalnit cu un tip cu M5 care venea la spalatorie direct de la vulcanizare unde tocmai isi indreptase jantele de M pe 19 biggrin.gif Mwehahhaaa, no thanks smile.gif

PS: Daca te intereseaza da-mi PM si te pun in contact cu tipu cu focusu ca aduce jante super marfa la juma din pretul de pe piata wink.gif

Cat despre discutia de siguranta, inca nu mi-a fugit fundul la o manevra de genul asta, si nici nu mi-a intrat ESP-ul, e doar un feeling. La 100/h mi se pare ca pot sa trag oricum de volan si masina o sa faca ce-i zic. Peste 150/h nu mai am feelingul ala. Mi-e frica sa trag de volan stanga dreapta, si o fac foarte prudent ca sa nu ma trezesc ca-mi fuge fundul. Masina mi se pare ca devine mai usoara, probabil ca incepe sa se simta portanta. Din nou subliniez, nu am avut probleme cu masina, dar imi dau seama de limitele ei. Cand am mers de ex. cu 750Li-ul, la 200/h ma simteam cum ma simt in a mea la 100... viteza asta la care te simti "safe" e o chestie care tine strict de masina, greutate, suspensii, pneuri, antifonare, etc.
Nonn
Bine, ma! Tu acum compari senzatiile avute la 200 km/h intr-o Astra cu un 750! Cred si eu ca te simti altfel. E normal sa ti se para ceva mai nesigura la viteza aia, ca doar esti practic la viteza ei maxima, la limita ei. Dar nu uita ca avem si motoare de 240CP pe Astra, deci se poate si mult mai mult dpdv al vitezei. Si cel putin la motorul de 200CP nu cred ca sa fie ceva diferente la trenul de rulare fata de modelele noastre, doar la ala de 240CP la reglarea suspeniei si-au "bagat nasul" cei de la Lotus.
Nonn
Opa, se facura 50 de pagini! Alo, domnu' Krysty sau care sunteti responsabil pe aici, ce ziceti de "Opel Astra H" partea a 3-a? O bere la toata lumea pentru cat mai multe pagini! beer.gif
simpson
band.gif Chiar asa, oare de la cate pagini au zis baietii ca e pacat sa se opreasca si nu s-au mai oprit nici in ziua de azi. Sentimentul meu este ca s-a creat un fel de forum al comunitatii Opel (Astra H) in forum.Si tocmai pentru ca exista o comunitate stabilita aici, ma bate de multe ori gandul sa deschid subiecte ce nu au stricta legatura cu Astra sau nici macar cu Opel.
De ex.
Vazusem eu prin oras de catava vreme o gagica la volanul unui Nissan pick up truck pe bena caruia scria mare cu rosu: "Te iubesc, iubi". A fost amuzamentul personal pentru cateva luni bune.Pana azi. Azi l-am vazut pe barba-su. Si pe masina lui scrie cu argintiu " Te iubesc,iubi".Doar ca masina lui e un Nissan Pathfinder Pick up truck imeeeens. Si domnul de la volan e imens la randul lui si complet imbracat in alb. Cel putin, perechea are stil ! beer.gif
Cornel001
Bai aproape ca va invidiez smile.gif Eu nu prea gasesc parteneri de discutie cu o jucarie ca a mea (fie ca deja o au sau e pe vine) smile.gif Basca forumu Ford e deja suspendat de cateva zile... nu ca aveam prea multi amatori cu jucaria asta pe acolo (de fapt mai deloc, pana acum).
DanC
QUOTE(Nonn)
Daca nu ati reusit sa faceti cauciucurile sa scrasneasca inseamna ca nu ati incercat cum trebuie! biggrin.gif Si daca tot veni vorba de gume si iarna, pe langa antigel nu ar strica si niste cauciucuri de iarna. Aveti de gand careva sa va cumparati asa ceva? Si daca da, ce model? Eu mai eram curios si cum ar influenta sa avem si cauciucuri de iarna pe spate?


Pe site la Bridgestone ai un configurator, zici masina modelul etc ... si-ti da gumele recomandate de producator.
guerilla
continuati discutia aici
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.