Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Daniel54539
La novici nu raspunde nimeni niciodata?
Nonn
Ai o intrebare referitoare la Astra H? Eu nu am remarcat sa fi intrebat ceva aici.
Daca te referi la aia cu oglinzile de Astra G, exista un topic dedicat acelui model unde se discuta tot ce are legatura cu asta:http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...5&start=420. Ceva mai multa atentie nu strica. Si nu toata lumea e libera la ora asta, multi avem servici, asa ca si putina rabdare...
simpson
Spune-ti-mi si mie va rog (ca iar nu am gasit in specificatiile producatorului) ce suspensii spate are masina ?
DragosV
Legat de intrebari - deja pe acest topic a inceput sa scrie multa lume noua si se pun multe intrebari. Daca la o intrebare nu se da un raspuns mai puneti-o si voi inca o data ca nu se supara nimeni. Eu de ex. intru uneori dupa 2 zile si sunt 20 de posturi noi si nu pot sa retin fiecare intrebare sau mai sar cate una din greseala.

QUOTE
La novici nu raspunde nimeni niciodata?


Nici eu nu am observat o intrebare inapoi in topic din partea ta. Decat sa faci afirmatia de mai sus mai bine puneai intrebarea din nou.

Unele intrebari isi au raspunsul, la altele poate nu stie nimeni si tot asa. Haideti sa comunicam in continuare fara suparari!
DragosV
Masina are suspensii spate semi-independente reglate in functie de caracteristicile masini. Adica doua motorizari diferite vor avea alta setare a intregii suspensii chiar daca amandoua au de exemplu IDS+.
C Z R
parerea mea: mi-as fi cumparat un astra g ca masina este buna, dar o vroiam noua si asta e imposibil, iar dee astra h mult superioara peste astra g, e deja o masina care repet mi-as fi cumparat-o fara dubii, si iar ma repet stiu ca are ceva probleme la electronica in rest e de nota 10!
DragosV
De electronica chiar nu s-a plans nimeni. Unde ai auzit asa ceva? Nici pe forumuri din afara unde sunt Astre H cu 80.000 km nu sunt probleme.
simpson
QUOTE(Dragos39911)
Masina are suspensii spate semi-independente reglate in functie de caracteristicile masini. Adica doua motorizari diferite vor avea alta setare a intregii suspensii chiar daca amandoua au de exemplu IDS+.


Care ar fi diferenta(in practica) dintre suspensii semi-independente si cele total independente.Cat de mult pot sa ajute acestea si cum sunt setate ele pe 1,7 CDTI 100cp?

mersi dragos
Ovidiu41654
Intrebarea asta mi-am pus-o si eu, daca suspensiile semi-independente sunt mult mai putin performante decat cele independente, de exemplu pe un motor de 1.8 125CP pe Caravan.
DragosV
Nu cred ca veti ajunge vreodata sa simtiti ca Astra nu e o masina stabila. Chiar astazi am avut o mare dezamagire de la o masina sport cu pretentii, cu suspensie spate independenta si setata sport cu care intr-un sens giratoriu am luat-o foarte larg fara sa vreau (subvirare excesiva). Intrigat de rezultat am repetat virajul la aceiasi viteza cu Astra mea si a fost de departe mult mai stabila si s-a inscris mult mai corect in viraj pe linia impusa de mine.

Asa ca semi-independenta cum e face toti banii si Astra sta excelent la tren de rulare, raspuns dat de directie conducatorului, stabilitate si manevrabilitate. Si masina cu care am comparat-o azi ar trebui sa fie un benchmark in clasa compacta.
DragosS
GTI?
Happy_Maker
Salut din nou tuturor!
Iata bilantul promis pentru 1.6 Elegance cu Elegance pack-plus, dupa 12 luni si aprox. 12000 km parcursi:

Negativ:
-in primul rand motorul atat d.p.d.v. al cuplului cat mai ales al consumului. Poate sunt eu "ciudat", dar nu mi se pare normal un consum mixt (1/3 oras, 2/3 afara) de aprox. 8.5%. Sigur, daca vreau neaparat, folosind excesiv frana de motor, pe acelasi traseu pot obtine si un 6.5%, dar bineanteles, asta implica lipsa totala a placerii de a conduce masina.
Pe un traseu gen Pitesti-Valcea am reusit chiar sa obtin si 5.7%, dar repet, numai in conditiile in care sunt extrem de atent la modul in care "ating" acceleratia. In plus, nici cuplul motor nu mi se pare stralucit - desi in carte cei 150nm ar trebui atinsi la 3900, eu ii simt la 4900 rpm.
Asadar, personal nu recomand acest motor fara un drive-test - este posibil ca la urma urmei sa fie doar o problema de adaptare pe care nu am reusit sa o depasesc.
-inchidere+"troncanit" hatch. Inca nu am avut timp sa ajung la service pentru revizie unde sper ca acesta pb. se poate rezolva.
-clima - singurul reglaj prezent este cel de temperatura desi consider util si cel de reglare turatie ventilatoare.
- suspensia spate - se simte intr-adevar un pic de diferenta fata de o suspensie cu roti independente, mai ales ca nu am optiunea IDS+, dar poate ca e mai bine asa tinand cont de drumurile existente.
- senzorul de ploaie - isi regleaza turatia in functie nu doar de volumul de apa, ci si de viteza de rulare -> la viteze mici, mai ales atunci cand nu ploua abundent, este aproape imposibil de folosit. Si inca ceva: zona senzorului de pe parbriz trebuie curatata extem, extrem de bine - poate chiar cu alcool!
- unul din stergatoare - a fost defect inca de la inceput, lasand o dara chiar in mijlocul campului vizual.
-oglinda retovizoare interna cu anti-reflexie: un device destul de destept, isi face treaba foarte bine, dar datorita dimensiunilor, rapeste mult din campul vizual, mai ales daca esti o persoana inalta - asadar atentie si la acest capitol.

Pozitiv:
- Tot ceea ce nu-i enumerat mai sus beer.gif
Nu exagerez, masina o consider o reusita si daca ar fi sa-mi cumpar o alta acum, as alege tot o Astra - dar bineanteles, cu alt motor. (poate 1.9cmc-120cp?)

Regrete:
- La momentul la care am facut comanda (inainte de lansarea oficiala din aprilie anul trecut) nu exista posibilitatea efectuarii nici macar a unui drive-test. A fost oarecum o greseala - masina, in ciuda numelui si asteptarilor putea fi un dezastru, iar astfel de riscuri asumate pe banii proprii nu cred ca sunt recomandate. Bineanteles, atunci nu existau prea multe optiuni ni la capitolul motoare si nici la modele de caroserii. Unul din avantajele certe este faptul ca am reusit sa comand niste optiuni in plus, datorita configurarii pachetelor de atunci - lucru care nu mai e valabil astazi.

Sper ca acest post sa fie suficient de detaliat si ca in el sa gasiti informatiile pe care le doriti. Astept parerile si bineanteles, intrebarile
voastre.
DragosV
QUOTE
-inchidere+"troncanit" hatch. Inca nu am avut timp sa ajung la service pentru revizie unde sper ca acesta pb. se poate rezolva.


La mine nu exista problema asta dar se rezolva usor in service - sunt niste reglaje de facut.

QUOTE
-clima - singurul reglaj prezent este cel de temperatura desi consider util si cel de reglare turatie ventilatoare.


Aici am ramas masca! Cum sa nu poti regla intensitatea cu care bate ventilatorul? Ai trei rotite de la stanga la dreapta - prima : temperatura, a doua : pe unde sa vina aerul si a treia : reglat intensitatea cu care bate ventilatorul care are 7 pozitii si inca 3 trepte pentru fiecare pozitie (in meniu ai optiunea blower intensty : weak, normal, strong).

QUOTE
suspensia spate - se simte intr-adevar un pic de diferenta fata de o suspensie cu roti independente, mai ales ca nu am optiunea IDS+, dar poate ca e mai bine asa tinand cont de drumurile existente.


Fata de ce masina simti diferenta? Eu tocmai am simtit ca nu se simte smile.gif , ba chiar din contra - e reglata foarte bine. E drept - am si IDS+.


QUOTE
- senzorul de ploaie - isi regleaza turatia in functie nu doar de volumul de apa, ci si de viteza de rulare -> la viteze mici, mai ales atunci cand nu ploua abundent, este aproape imposibil de folosit. Si inca ceva : zona senzorului de pe parbriz trebuie curatata extem, extrem de bine - poate chiar cu alcool!


La viteze mici este un pic deranjant dar atunci eu de obicei nu am nevoie sa stearga asa des. La viteze normal ( >50 ) merge bine. Eu nu am curatat niodata in special zona senzorului si a mers cum trebuia.

QUOTE
- unul din stergatoare - a fost defect inca de la inceput, lasand o dara chiar in mijlocul campului vizual.


Trebuia schimbat pe garantie! Acuma nu stiu daca mai e posibil.

QUOTE
-oglinda retovizoare interna cu anti-reflexie: un device destul de destept, isi face treaba foarte bine, dar datorita dimensiunilor, rapeste mult din campul vizual, mai ales daca esti o persoana inalta - asadar atentie si la acest capitol.


Eu o puneam la plusuri! Nu cred ca dimensiunile oglinzii sunt o problema ci cele ale lunetei. Oglinda acopera toata luneta si mai vezi si prin masina. Iar faptul ca este heliomata este excelent in practica.

Si eu am 11 de km deci sunt cam la aceiasi utilizare ca a ta chiar daca in 3 luni si jumatate.


DragosS - da, dar vreau sa zic ca am fost foarte dezamagit; vorbim mai pe larg diseara daca vi;
C Z R
QUOTE(Dragos39911)
De electronica chiar nu s-a plans nimeni. Unde ai auzit asa ceva? Nici pe forumuri din afara unde sunt Astre H cu 80.000 km nu sunt probleme.


sal Dragos!pai nu am spus-o eu, ci prietenul meu care lucreaza intamplator chiar la opel, eu nu stiu cat de adevarat, dar pe el inclin sa-l cred caci are de-a face cu astfel de masini zilnic!
Victor46893
QUOTE(Dragos39911)
DragosS - da, dar vreau sa zic ca am fost foarte dezamagit; vorbim mai pe larg diseara daca vi;


Ziua buna tuturor,

Mai primiti o Astra-H in grupul vostru? Citesc de ceva vreme ceea ce s-a scris in mai bine de 60 de pagini despre Astra-H si acum m-am decis sa scot si eu capul la lumina si sa mai socializez cu alti posesori de Astra. Pana acum am discutat doar in private cu "Happy_Maker" despre porblema consumului prea sportiv al Opel Astra H, 1.6-16v Twinport, 105 bhp, 155nm@3900rpm dar acum as vrea sa mai schimb ceva impresii si pe forum si live (daca se poate).

Pana una alta mai adaugati o clona a masinutei lui Happy_Maker, adica Opel Astra H, 1.6-16v Twinport, 105 bhp, Elegance+ si aceeasi culoare cu a lui. Poate ma dezmeticesc si eu si sap prin poze dupa una cu "fetita" mea sa o pun in profil.

Deci: am inteles eu bine ca exista o intalnire a voastra, undeva prin Bucuresti? Daca "da" - cand si unde si "pot sa vin si eu"

Numai de bine,
Victor
DragosV
Asta seara e intalnire si chiar ne bucuram daca ai putea sa vi. Intalnirea este la academia militara - in parcarea din fata la o statie de eroilor - cu incepere de la ora 19.30.

Te asteptam daca citesti!
Victor46893
QUOTE(Dragos39911)
Te asteptam daca citesti!


I'm cominggggg! biggrin.gif
Mikidutzaa
QUOTE
Chiar astazi am avut o mare dezamagire de la o masina sport cu pretentii, cu suspensie spate independenta si setata sport cu care intr-un sens giratoriu am luat-o foarte larg fara sa vreau (subvirare excesiva).


Nu ne spui si noua despre ce masina e vorba, ce-i secret ?
DragosV
Mai subtil am raspuns mai sus in topic. Nu vroiam sa zic ca sa nu zica lumea ca sunt subiectiv si dau cu pietre in alti.

E vorba de Golf GTI MK5 care dupa ce am mers 4 luni cu masina mea din semnatura a fost o profunda dezamagire din mai multe puncte de vedere. Dar cel mai rau am fost dezamagit de stabilitate care la GTI ar trebui sa fie cel mai mare atuu al ei. Asta este! Nu spun prostii, nu exagerez si am condus multe masini ca sa ma dau cu parerea si sa am cu ce compara. Cel mai mult am comparat cu Astra mea care s-a comportat mult mai bine in aceiasi curba la aceiasi viteza.
Mircea49004
Am si eu o nelamurire.
Un amic, semi inginer la o firma mare din TM, care produce tot felul de electronice pentru mari companii, imi da peste nas cum ca Opelul nu are Directie Electronica (EPS=electronic power steering cred ca era expresia, dar nu stiu daca acesta nu se referea doar la VW care si ei acum abia il introduc)
Voi ce stiti depsre asta?
Mircea49004
M-am lamurit singur, era el idiot smile.gif
DragosV
Este prezenta!!

EHPS - Electro Hidraulic Power Steering
Marcu54364
Salutare tuturor,

Dupa multe configurari si negocieri cu dealerii opel din Bucuresti, am ajuns intr-un nou impas.
Ce ziceti voi, merita sa merg pe motorul 1.9 CDTI de 150 de cai in locul celui de 120 de cai renuntand la echiparea COSMO si optand pentru ELEGANCE?
Este cam 400 de euro diferenta. Sau ar merita sa-mi pun IDS+ tot la acelasi pret ?
Mentionez ca in configuratia initiala am inclus pachetul sport (ZQ8) deci cred ca as putea opta pentru 1.9 150 de cai fara probleme.
Ce ziceti voi ?

Vineri am facut un drive-test la Radacini cu Astra 1.9 150 de cai cu sasiu sport si pot sa spun ca am fost impresionat de motorul asta... Este pur si simplu fenomenal si mi-a ramas in minte, nu mai pot sa-l scot... smile.gif

O alta problema a mea este alegerea culorii. In acest moment inclin spre negru dar am auzit ca este dificil de intretinut. Inainte vroiam ultra blue dar si acesta cred ca este la fel de greu de intretinut...
Mai am in vedere moonland... Cam acestea sunt culorile la care ma gandesc in acest moment. Posesorii masinilor cu aceste culori ce parere au ?

Multumesc,
Catalin






Tot configurand si nego
G e o r g e
eu as merge pe 150cp + IDS smile.gif si as renunta la ceva optionale doar pentru astea 2 biggrin.gif
Nonn
Deci in loc de 120CP Cosmo sa iei 150CP Elegance? Pai, tu ce parere ai?! blink.gif Pentru doar 400 Euro in plus nu inteleg de ce mai stai pe ganduri. Cosmo se merita numai daca vrei neparat scaunele sport, dar pe alea oricum le poti comanda si separat. Iar decorul de Elegance e mai frumos (dupa parerea mea). Si nu e neparat sa iei IDS+, obligatoriu e Pachetul Sasiu Sport (adica ZQ8, asta ca sa ai ESP+, suspensie sport si butonul magic). Mai bine renunti la unele dotari si iei 150CP Elegance cu Pachet Sasiu Sport. Pana la urma care e limita la bani?
Referitor la culoare, eu zic sa iti iei care iti place cel mai mult. Ce conteaza ca se vede murdaria pe ea mai repede? Important e sa ai tu culoarea preferata.
DanC
Salutare forum !

Nu am mai dat de ceva vreme pe aici (deh, concediu ...). Mi-a ajuns si mie masinutza (cu doar 2 saptamani intarziere). Nu pot sa va zic decat ca a meritat asteptarea, si daca pana sa ma urc prima data in ea am mai avut dubii (gen mai bine luam aia, sau mai bine luam diesel sau mai bine fara easytronic) acum au disparut toate !! Masina e de vis, cutia easytronic un deliciu, motorul pe care il credeam "micutz" se dovedeste a fi neasteptat de viguros, butonul sport e o adevarata nebunie !! Cu sport activ, schimbarea treptelor are loc numai la limita marcajului rosu pe turometru, la 6500 ture, adica treapta a 3-a la 100 kmph, a 4-a la 140 kmph, a 5-a va rpg sa ma credeti ca nu am reusit sa gasesc (in putinul timp de cand o conduc) conditii de trafic cat sa apuce treapta asta cu sport activ !!! Nu e nevoie sa va mai spun ca nu am reusit in ca sa gasesc curbe in care sa dea semne ca nu ar vrea sa stea la locul ei, pur si simplu ma apuca pe mine transpiratiile de cum poate sta in curbe masina asta. Din punctul asta de vedere, IDS+, sasiul sport si cauciucurile Bridgestone Potenza de pe jantele de 17" fac toti banii !!!
Consum mediu pe primii 800 de km 10.9 %.
Mai astept pareri si de la alti posesori de easytronic, pt. schimb de experiente (placute) !!!
Marcu54364
Nonn,

Merci de sfaturi, da, asa este, merg pe elgeance in defavoarea cosmo-ului. O sa renunt in plus si la cruise control, oricum in oras nu e prea folositor. Astfel ma incadrez in 16.000 euro CIP.

In ceea ce priveste culoarea, deocamdata negrul este pe primul loc.

Merci,
Catalin.
Happy_Maker
Pe scurt:
-pt clima: da, accele reglaje exista, dar nu si pentru modul "auto" -> singurul disponibil este doar cel pentru volumul de aer reglabil doar electronic.
-suspensia: ok, poate o sa testez si eu un model cu IDS+, vreau sa vad diferenta. Si inca ceva: sunt curios daca accest sistem nu complica prea mult lucrurile, in sensul ca, daca tot sunt drumurile atat de proaste, la eventuale reparatii ale trenului de rulare sa nu creeze mai multe probleme decat in mod normal - si nu vb doar de costuri.
-senzorul de ploaie: oare se poate mari sensibilitatea acestuia?
-oglinda retrovizoare: intr-adevar, este un plus, dar in acelasi timp si un minus pentru dimensiunile mai mult decat generoase si asta in special pt persoanele mai inalte (obtureaza o mare parte din parbriz)

Inca ceva: stie cineva cum poti convinge conductele de climatizare spate sa functioneze? Am observat doar de curand ca nu-si fac treaba - oare trebuie activat cumva un switch, vre-un buton ascuns?
Nonn
QUOTE(Dan49217)
Salutare forum !

Nu am mai dat de ceva vreme pe aici (deh, concediu ...). Mi-a ajuns si mie masinutza (cu doar 2 saptamani intarziere). Nu pot sa va zic decat ca a meritat asteptarea, si daca pana sa ma urc prima data in ea am mai avut dubii (gen mai bine luam aia, sau mai bine luam diesel sau mai bine fara easytronic) acum au disparut toate !! Masina e de vis, cutia easytronic un deliciu, motorul pe care il credeam "micutz" se dovedeste a fi neasteptat de viguros, butonul sport e o adevarata nebunie !! Cu sport activ, schimbarea treptelor are loc numai la limita marcajului rosu pe turometru, la 6500 ture, adica treapta a 3-a la 100 kmph, a 4-a la 140 kmph, a 5-a va rpg sa ma credeti ca nu am reusit sa gasesc (in putinul timp de cand o conduc) conditii de trafic cat sa apuce treapta asta cu sport activ !!! Nu e nevoie sa va mai spun ca nu am reusit in ca sa gasesc curbe in care sa dea semne ca nu ar vrea sa stea la locul ei, pur si simplu ma apuca pe mine transpiratiile de cum poate sta in curbe masina asta. Din punctul asta de vedere, IDS+, sasiul sport si cauciucurile Bridgestone Potenza de pe jantele de 17" fac toti banii !!!
Consum mediu pe primii 800 de km 10.9 %.
Mai astept pareri si de la alti posesori de easytronic, pt. schimb de experiente (placute) !!!


Salut! Ma bucur ca esti incantat de masina. Nu mai sunt sigur, dar parca tu ziceai ca ai jante Irmscher de 17"? Daca da, atunci cred ca ai ramas dator cu niste poze! biggrin.gif

QUOTE
pt clima: da, accele reglaje exista, dar nu si pentru modul "auto" -> singurul disponibil este doar cel pentru volumul de aer reglabil doar electronic.


Nu prea inteleg ce spui. Poti modifica viteza de ventilatie fie de la butonul mai mic din dreapta (caz in care clima iese de pe Auto) sau din meniul climatizarii (in acest caz clima ramane pe Auto). Ce alt reglaj mai vrei sa fie?

QUOTE
-senzorul de ploaie: oare se poate mari sensibilitatea acestuia?


Daca nu ma insel, chiar Dragos a spus ca se poate regla sensibilitatea lui (desi mie mi-au spus ca nu se poate). Oare cum o fi?

QUOTE
Inca ceva: stie cineva cum poti convinge conductele de climatizare spate sa functioneze? Am observat doar de curand ca nu-si fac treaba - oare trebuie activat cumva un switch, vre-un buton ascuns?


Nu exista nici un buton ascuns. E normal sa nu sufle, pe acolo baga doar aer cald, deci vara sunt inchise.
DanC
QUOTE(Nonn)
Salut! Ma bucur ca esti incantat de masina. Nu mai sunt sigur, dar parca tu ziceai ca ai jante Irmscher de 17"? Daca da, atunci cred ca ai ramas dator cu niste poze! biggrin.gif


Nu eram eu din pacate. Ale mele sunt alea de la Opel, modelul sport, dar care sunt destul de frumusele.
Marcu54364
Salutare,

Inca ma mai zbat in alegerea culorii pentru noua mea astra. Am ramas deoacamdata la negru dar "rasfoind" cateva pagini de forum am vazut ca unii proprietari se plang de intretinerea grea a acestei culori.
Oare masina trebuie spalata o data pe saptamana ?
Ca daca e asa cred ca o sa renunt la negru si o sa iau moonland.
Voi ce ziceti ?

Merci,
Catalin
Nonn
Se vede mai repede praful pe ea decat la alte culori, dar daca asta iti place asta trebuie sa o iei. Si ce mare lucru e sa o speli saptamanal? Nu mi se pare scump, iar la nevoie poti sa ti-o speli si singur.
CipponeG
Salutare!
Eu eram cel cu gentile Irmsher dar nu de 17 ci de 16! Si ca sa nu raman dator:
DragosV
Poti sa nu o speli 1 luna ca nu se intampla nimic. Cand este foarte murdara mie imi place cum arata negru - e nervoasa (ceva de genul asta). Eu o spal cam la 5 zile si e mereu curata si luceste. Si moonland merge bine. La ce motor te-ai oprit?
Marcu54364
QUOTE
Poti sa nu o speli 1 luna ca nu se intampla nimic. Cand este foarte murdara mie imi place cum arata negru - e nervoasa (ceva de genul asta). Eu o spal cam la 5 zile si e mereu curata si luceste. Si moonland merge bine. La ce motor te-ai oprit?


Inca mai am timp vreo cateva zile sa ma mai decid asupra culorii. O sa postez aici configuratia finala in momentul in care o sa semnez contractul. Deocamdata sunt in faza de pregatire a documentelor necesare si sper ca saptamana viitoare, daca banca imi accepta documentele, sa semnez si contractul.
Motorul la care m-am oprit este cel de 1.9 si 150 de cai echiparea elegance.

Multumesc tuturor pentru sfaturile voastre si astept si altele.

Catalin.
roxana54343
Saluatare. A propos de culoarea masinii. noi am ales-o dupa sfatul dealerului si criteriile noastre au fost sa reziste la praf si zgarieturi., deci s-a ajuns la panacotta. Sincer nu stiam exact cum arata in realitate. Dealarul ne aratase una de abia adusa in curte, dar era data cu ceara. Insa dupa ce am vazut-o am fost f multumita de alegerea facuta,e o culoare f eleganta si nu asha des intalnita, iar mizeria nu prea se vede, decat pe geamuri. Si mie imi placea moonland ,dar e o culoare mai pretentioasa.
Succes in alegere si sa ne tii la curent!
Roxana
simpson
Si ca veni vorba de culori, cea aleasa de mine e rosie (magma red) , inca nu a venit, dar am incercat sa imi dau seama uitandu-ma dupa alte modele opel, rosii. Am vazut Vectre, Corse, dar azi ,pt prima oara, am vazut un Astra rosu parcat langa un Matiz( si el rosu). M-am cam speriat putin pentru ca rosu de pe Matiz parea mult mai viu (e adevarat ca matizu era spalat si Astra era putin prafuit), dar din estimarea mea optica nu parea sa aibe potentialul de culoare al Matizului, chiar daca ar fi fost spalata. Acuma cine stie, poate ma insel (sper sa ma insel).

PS. Astra H, dupa parerea mea, e facuta sa aibe culoarea Moonland. Efectiv, ii cade firesc pe forme.
DragosV
Rosu de pe Astra este foare aprins. Probabil nu era spalata dar altfel arata foarte bine cand este curata. Stai linistit ca iti va place culoarea. Exact asa este cu negru care daca e murdar capata alt aspect la culoare.

Un aspect de care am uitat sa zic pana acuma - negru mai are un fel de reflexie gen indigo cand este spalat, parca e perlat-cameleon. Cand este spalata masina arata exceelnt.
DragosV
Vreau si eu pareri despre pozele de mai jos - mai exact daca arata bine sau nu cu geamuri fumurii!

Andrei Suzuki
Arata f bine! E a ta?
DragosV
Da, e a mea!
Andrei Suzuki
Arata bine.Si e misto ca nu le-ai facut negre,negre.E mai interesant asa...
Nonn
Dragos, ce fel de folie ai folosit, unde ti-ai pus-o (la o firma sau la tine in garaj) si cat a costat? Ah, si arata foarte bine! :coolspeak:
DragosV
Ma scuzati ca nu v-am spus dar am vrut sa vad impresii fara a se sti aspectul de mai jos.

Folia a fost pusa deocamdata in photoshop dar ma bate gandul foarte tare sa imi pun folie dea-devaratelea. Costul pe toate geamurile este undeva pe la 600 RON cu omologare RAR - folie SolLumar, best there is. Cred ca ar arata bine dar nu vreau sa dau impresia de PIMP Car.

Mai astept pareri si de la ceilalti!
ubiku
De aratat arata tare misto, votez si eu pentru da smile.gif

Totusi sa te gandesti si cum o sa-ti afecteze vizibilitatea folie pe geamurile din fata... Eu am ceva probleme sa ma orientez in oglinzile laterale cand este seara si am multe lumini in spate sau cand ploua si sunt pline de stropi. Cu folie e posibil sa ai probleme. Nu stiu cum e, ca nu am condus cu folii pe geam smile.gif ma gandeam si eu... smile.gif

Iar de pimp car, nu-ti fa griji, n-ai destul bling pe ea ca sa dea... E inca decenta smile.gif
Andrei Suzuki
Daca iti pui o folie cat de cat decenta,adica sa nu fie smoala,sa nu vezi prin ea,eu zic ca nu ai probleme. Uita-te la a mea cat e de inchisa si nu am probleme cu vizibilitatea.
simpson
Povestim despre masini de parca le admiram toata ziua cum zac ele in garaje si parcari. Pt o revigorare, as propune sa incepem cu niste povesti despre comportamentul pe drum al masinilor voastre, intamplari de pe sosea, amintiri care va fac sa zambiti satisfacuti, greseli din care ati invatat.

Dar in primul rand, ar fi misto de auzit niste intamplari (comparative :bash: ) de pe sosea cu Opelurile voastre (si al meu cat de curand)
simpson
QUOTE(Dragos39911)
Vreau si eu pareri despre pozele de mai jos - mai exact daca arata bine sau nu cu geamuri fumurii!


Avantaje: Daca ai o prietena nasoala,n-o s-o vada participantii la trafic,rezulta o crestere a sigurantei rutiere ! :angel:

Dezavantaje: Daca injuri mult cu mainile, nu o sa fii vazut , respectiv inteles, respectiv respectat.
ubiku
Am fost azi cu masina la GTT service pentru urmatoarele probleme:
1. reglat faruri (bat ridicol de jos)
2. inchiderea gemurilor pe fata (cred ca e o problema cu chederele, pentru ca nu se mai inchid complet, ramane cam un sfert de centimetru, destul cat sa horoncane la orice damb / groapa)
3. inchiderii automata la 12km/h
4. inchiderea geamurilor din telecomanda.

Cost 0, pentru ca doar 1. zic ei ca au rezolvat (o sa testez diseara).
2. au curatat chederele, dar problema persista; mi-au zis ca pot sa le schimbe, dar ar trebui sa o las o zi in service... alta data...
3+4. zic ei ca nu se poate, zic eu ca probabil nu se pricep... la 4. intr-adevar este posibil sa nu am modulul necesar, pentru ca nu am si geamuri electrice pe spate, dar treaba cu inchiderea automata la 12km/h am vazut pe astre mai vechi decat a mea... sad.gif

Si ar mai fii ceva; de la ultima spalare, m-am trezit cu un strat subtire de grasime pe toate geamurile sad.gif si cum ieri a plouat, mi s-au aburit geamurile in draci, iar stergatoarele nu mai functioneaza prea fericit... Stie careva o idee mai buna decat sa le sterg cu spirt? Mersi frumos...

smile.gif
Jaymz
QUOTE(Dragos39911)
Un aspect de care am uitat sa zic pana acuma - negru mai are un fel de reflexie gen indigo cand este spalat, parca e perlat-cameleon. Cand este spalata masina arata exceelnt.


Asta probabil pentru ca negru, ultrablue si papyrus sunt vopsele mai speciale decat celelalte(care sunt metallic, nu mai zic de mate);au in ele "metallic flakes" care le dau nuanta perlata dupa cum se vede si in documentul de mai jos (se numesc mica paint).

In urmatorul link gasiti informatii detaliate despre astra h(eu nu am reusit sa gasesc nicaieri asa descriere si caut de vre-o cateva saptamani) + niste teste comparative cu concurenta.
Recomandat tuturor celor care isi asteapta masina asa ca mine... blush.gif

http://www.adamauto.lv/opel/files/opel_ast...roduct_info.pdf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.