Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra H
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Nonn
10.5%?! Cu clima? Sa inteleg ca ai mers super cuminte! :angel: La mine tot 14% este, cu clima si condus mai nervos de cateva zile. Pune si tu o poza sa vedem busitura.
ubiku
QUOTE(Nonn)
10.5%?! Cu clima? Sa inteleg ca ai mers super cuminte! :angel: La mine tot 14% este, cu clima si condus mai nervos de cateva zile. Pune si tu o poza sa vedem busitura.


Merg linistit, nu chiar super cuminte, si din cand in cand mai dau o liniuta la stop biggrin.gif Cilma e pornita, ca e crima sa o opresti vara. Iar poza as pune, dar nu cred ca s-ar vedea altceva in afara de un fund de Astra. Tre' sa cauti bine :peacefingers: Inca nu-mi vine sa cred cat de bine am scapat...
DragosV
Topicul asta vad ca a cam amortit.

Matrix nu ai mai dat nici o stire despre masina ta. Da-ne si noua niste impresii ceva. Ceilalti mai aveti altceva de raportat?
ubiku
Tocmai am fost cu masina in service cu urmatoarele probleme: zgomot in volan cand trag stanga (se aude un fel de zbarnait de arc), vibratii in ambreiaj, zgomot la trenul de rulare pe partea dreapta fata (e ca un harsait de fier pe fier cand accelerez) si sa verific daca s-a stricat ceva in urma busiturii de acum doua sapt. Masina a ramas acolo pana mai pe la 4-5, si mi-au zis ca bataia in ambreiaj e ceva normal, big :bash:, dar nu prea stiu ce sa fac..., zgomotul care se aude cand accelerez e cica de la transmisie si e oarecum normal, si de volan se ocupa acum. Cand ma intorc sa-mi ridic masina, poate prind pe vreun smecher de acolo sa ma lamureasca si pe mine care-i treaba cu mersul economic, ca si tipul de la service care mi-a condus masina a tinut-o numai intre 1000 si 2000 blink.gif poate stia el ceva ce nu stim noi smile.gif

O sa-mi mai fac o programare cat se poate de curand sa-mi rezolv si problemele pe partea de electric, si anume:
- inchiderea automata a usilor la plecare de pe loc
- inchiderea geamurilor din telecomanda
- reglarea mai sus a farurilor
- un eventual chip tuning in house

PS: Cand le-am zis de senzorul de centura, mi-au zis ca mi-l scot bonus ca-i streseaza si pe ei biggrin.gif
Ovidiu41654
Eu am condus un 1.6 16V si nu am simtit batai in ambreiaj. Chiar nu batea deloc. Insa cand am plecat de pe loc, in jos pe o panta si am pus frana usor, cand masina s-a oprit s-a auzit un zgomot-scartaitura ca de fier pe fier. Mi s-a spus ca masina a fost revcent spalata si e de la discurile de frana...????
Ovidiu41654
Ce ai mai facut Ubiku la service? Ce ai rezolvat?
Simti nevoia unui chip chiar la 125 CP?
G e o r g e
ma mir ca va consuma atat de putin 1.8 ul blink.gif

pe tigra care am avut-o in drive test consuma doar 16-17% in oras blink.gif

si performante mai putine sad.gif
ubiku
Paai, treaba cu scartaitul in volan era doar o problema de degresare si s-a facut fara probleme si moca (pe garantie). Mi-au scos si senzorul de centura (bonus, tot fara$) si s-a vazut instant fericire pe fata pasagerilor mei biggrin.gif. Treaba cu ambreiajul a ramas asa cum e, si cum s-a mai domolit over time de cand mi-am luat masina, sper sa fie o problema de rodaj undeva la cutie si sa dispara cu totul cu timpul. Cum in service era o nebunie completa, au zis ca n-au avut timp sa o urce pe rampa sa se uite sub ea la busitura, asa ca a ramas pentru alta data. Tot pentru alta data sa-mi reglez si farurile (a zis ca e vreo 400k), si sa-mi activez toate draciile (inchiderea, geamurile, personalizare, etc. inca vreo 600-800k). Am stat de vb. cu seful de service si l-am intrebat daca ei fac chip tuning si mi-a raspuns scurt ca nu, si ca daca fac asa ceva am pierdut instant garantia.
Cam asta a fost smile.gif N-am rezolvat mare lucru, si mi-am pierdut vreo 3 ore prin tramvaie, dar macar am capatat experienta smile.gif

PS: Consumul de 10.5 ramane doar o amintire placuta... smile.gif Plictisit la greu, am scos vreo 16% zilele astea, asa sa ma mai dezmortesc si eu biggrin.gif
G e o r g e
ahhhhh asa da biggrin.gif

clar ma axez pe diesel atunci biggrin.gif
ubiku
Don't know about you guys, dar ce-mi place la nebunie la masina asta e sa dau scartz in a2a biggrin.gif -> rulez! si ma unge la suflet smile.gif
G e o r g e
pai asta pot sa fac si eu cu dacia smile.gif
ubiku
QUOTE(G e o r g e)
pai asta pot sa fac si eu cu dacia smile.gif


Nuuuuuuuuuuu smile.gif Mitul mi-a fost spulberaaat blush.gif
Bineee, atunci target pentru next car: una care da scartz si intr-a patra biggrin.gif

Mai ontopic now smile.gif
Parerea mea despre consumul la 1.8 (in oras) este urmatoarea: mers la consum -> 10-11%, mers fara grija 13-14%, dat forja 16-17%. Bineinteles cu clima pornita. La Dragos, probabil ca la prima categorie este undeva pe la 7-8%, la a2a undeva in intervalul 8-10%, iar la ultima poate sa si sara de 12, asta mai bine ne zice el smile.gif Si pentru asta trebuie sa dai 3500E in plus la motor; daca iti iese la calcul, atunci totul e ok.

Citeam pe softpedia un topic (http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=66612) despre subaru outback 3.0 240cp, topic care a degenerat repede intr-unul despre consum. Monstrul ala ia peste 20 in oras, ceea ce i-a cam speriat pe unii, dar pe propietari ii cam doare-n pix. Concluzia, pe care o impartasesc si eu, e simpla: eu la 1.8 bag la cat merg in jur de 4-5 mil pe luna bezina si sunt cam la limita, adica daca as avea o masina care ar lua mai mult, as mai si merge pe jos. Deci asta e perfecta momentan pentru mine. Cand o sa-mi creasca venitul considerabil, o sa-mi iau cel mai suparat motor (as vrea un 2.0T sau de ce nu un 330i smile.gif ) in care o sa-mi permit sa bag benzina. Si cam asta e smile.gif

PS: @Ovidu: nu as refuza un chip tuning, pentru ca am mers cu masini mult mai puternice decat astra mea, si atunci cand vreau sa simt ceva, cei 125 de caluti nu ma bruscheaza prea tare smile.gif Senzatia majora este cand esti in a3a pe la 3000 si ii dai inferioara.
Nonn
Ubiku, vad ca ai revenit la un consum mai normal (din pacate). Totusi, 16% e exagerat. 14% cate la mine e suportabil la nivelul asta al performantelor. Cum au de gand aia la service sa-ti regleze farurile? Mie mi-au spus ca nu se poate decat pacalind computerul masinii, ceva cu parcatul masinii in panta. Si de ce zici ca te costa peste 1 milion toate schimbarile alea la masina? Pe mine nu m-au costat nimic. Decat eventual un bacsis la tipul cu care ai lucrat (daca e de treaba).
Azi m-am programat si eu in sfarsit la service, pe miercurea urmatoare. Sa-mi rezolve inca o data zgomotul ala din montant plus unul nou aparut (de cateva zile) in spatarul banchetei. Noroc ca pe asta l-am dibuit eu de unde vine si nu mai trebuie sa facem ture cu masina ca sa-l descopere si mecanicul, cum am facut ultima oara. Secretara a fost de treaba si m-a programat tot la ala de data trecuta ca m-am inteles bine cu el si m-a lasat sa stau si linga masina cand lucra.
In afara acestor zgomote deranjante nu am nimic de reprosat masinii, sunt totusi curios daca la un Golf sau un Focus apar dupa doar 5000km (e drept, cu suspensie sport). In rest, totul e OK.
Cand am fost azi la reprezentanta, am vazut si eu primul GTC pe viu. Arata intradevar superb, chiar daca asta era gri no.gif . Era cu motor 1.9CDTI Cosmo si era deja vandut. Din pacate nu avea IDS+, nici macar pachet Sport. La interior, totul e la fel, numai usa e mai mare, mi s-a parut chiar enorma pe langa ale noastre. In plus are semnalizarile negre in spate.
ubiku
QUOTE(Nonn)
Ubiku, vad ca ai revenit la un consum mai normal (din pacate). Totusi, 16% e exagerat. 14% cate la mine e suportabil la nivelul asta al performantelor. Cum au de gand aia la service sa-ti regleze farurile? Mie mi-au spus ca nu se poate decat pacalind computerul masinii, ceva cu parcatul masinii in panta. Si de ce zici ca te costa peste 1 milion toate schimbarile alea la masina? Pe mine nu m-au costat nimic. Decat eventual un bacsis la tipul cu care ai lucrat (daca e de treaba).
Azi m-am programat si eu in sfarsit la service, pe miercurea urmatoare. Sa-mi rezolve inca o data zgomotul ala din montant plus unul nou aparut (de cateva zile) in spatarul banchetei. Noroc ca pe asta l-am dibuit eu de unde vine si nu mai trebuie sa facem ture cu masina ca sa-l descopere si mecanicul, cum am facut ultima oara. Secretara a fost de treaba si m-a programat tot la ala de data trecuta ca m-am inteles bine cu el si m-a lasat sa stau si linga masina cand lucra.
In afara acestor zgomote deranjante nu am nimic de reprosat masinii, sunt totusi curios daca la un Golf sau un Focus apar dupa doar 5000km (e drept, cu suspensie sport). In rest, totul e OK.
Cand am fost azi la reprezentanta, am vazut si eu primul GTC pe viu. Arata intradevar superb, chiar daca asta era gri no.gif . Era cu motor 1.9CDTI Cosmo si era deja vandut. Din pacate nu avea IDS+, nici macar pachet Sport. La interior, totul e la fel, numai usa e mai mare, mi s-a parut chiar enorma pe langa ale noastre. In plus are semnalizarile negre in spate.


E misto ca tie ti le fac moca, aici se pare ca nu merge asa; pe de alta parte mi se pare normal sa coste ceva, pentru ca sunt servicii care nu tin de garantie, masina functionand cum a fost ea gandita sa functioneze. Cum o sa-mi regleze farurile nu stiu, ramane de vazut. Oricum nu prea ma grabesc inca, pentru ca am pierdut o zi intreaga cu ultimul trip pana la service si o sa mai treaca ceva timp pana sa-mi permit din nou asa ceva.
I-am intrebat si eu de GTC pe cei de la GTT ca eram curios sa vad unul, si toata lumea a dat din umeri. Se pare ca nu prea le pasa de asa ceva, si se concentreaza pe vanzarile de volum.

CheerS!
Nonn
Intradevar, modificarile astea nu tin de garantie, dar avand in vedere ca practic fiecare masina vine altfel configurata la unele dintre chestii, nici sa platesti ca sa mearga totul normal nu ar trebui. Sincer sa fiu, data trecuta am fost cam nesimitit si nu i-am dat nimic nici tipului care a lucrat (si am stat vreo 3 ore), pur si simplu nu mi-am dat seama, eram prea incantat de tot ce vazusem ca se poate modifica, dar acum nu o sa mai uit (sper blink.gif ).
Nu aveti vreo idee cum se poate face rost de un tester din ala? Sau, cum zicea George cred, e suficient si un program anume si un laptop? Daca da, ce program?
G e o r g e
partea cu programul e dificila si de asemena partea cu cablul e si mai dificila smile.gif
Nonn
Nu poti sa fii un pic mai explicit? Sau te pomeni ca e ceva ilegal ce vreau eu? blink.gif Banuiesc ca te referi la cablul cu care ma conectez la masina, pe care nu il pot cumpara la orice magazin de scule electronice? biggrin.gif Iar programul poate fi gasit pe Internet daca stii unde sa cauti, nu? biggrin.gif Nu ca eu as sti!
Ah, si inca o intrebare. Astia de la firmele care fac chip-tuning spun ca modificarile aduse nu se pot detecta la service. Banuiesc ca nu e chiar asa, dar totusi trebuie sa caute special acolo ca sa vada ca ai schimbat ceva?
MatriXx
QUOTE
Citeam pe softpedia un topic (http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=66612) despre subaru outback 3.0 240cp, topic care a degenerat repede intr-unul despre consum. Monstrul ala ia peste 20 in oras, ceea ce i-a cam speriat pe unii, dar pe propietari ii cam doare-n pix.


Proprietarii celor 2 Outback sunt adminii de la softpedia shi la cat cashtiga ei de pe net te cred shi eu ca-i doare in pix de consum... dar sa revenim la mashinile noastre biggrin.gif

Week-end-ul trecut am fost shi eu la mare sa mah distrez putzin wink.gif Mashina se comporta in continuare foarte bine, pana acum nu am avut nici o problema cu ea; poate consumul de 10.3 in orash ar fi o problema sad.gif

Pe A2 am tzinut-o aproape numai pe la 2800-3000 rpm cu o vit max de 170 km/h. Pacat ca inca mai sunt in rodaj cu ea k altfel.... smile.gif

Cand m-am intors duminica mai pe seara am avut un consum de 6.9l, fara clima (am venit pe Urziceni, iar viteza a fost destul de mare in jur de 140-160, dar shi multe depashiri shi franari din cauza traficului sad.gif ). Pana acum pe cei 1700 km parcurshi consumul mediu este de 8.3l

PS: Pt cei care nu au vazut pana acum un GTC shi ar dori sa vada cum e, poate ne intalnim candva pt a vedea noul coupe biggrin.gif (doar pt cei din Bucureshti)
ubiku
QUOTE(Nonn)
Nu poti sa fii un pic mai explicit? Sau te pomeni ca e ceva ilegal ce vreau eu? blink.gif Banuiesc ca te referi la cablul cu care ma conectez la masina, pe care nu il pot cumpara la orice magazin de scule electronice? biggrin.gif Iar programul poate fi gasit pe Internet daca stii unde sa cauti, nu? biggrin.gif Nu ca eu as sti!
Ah, si inca o intrebare. Astia de la firmele care fac chip-tuning spun ca modificarile aduse nu se pot detecta la service. Banuiesc ca nu e chiar asa, dar totusi trebuie sa caute special acolo ca sa vada ca ai schimbat ceva?


Am facut o leaca de research si uite ce am aflat:

ECU (engine control unit) priveste motorul ca un sistem autonom cu: intrari (injectoarele de benzina), iesiri (gazele de evacuare), comenzi (pedala de acceleratie care controleaza valva de aer), si interferente. ECU este un mic computer care aplica ce se face in poli la o materie numita "teoria sistemelor" pe care o urasc din toata inima, si anume sa mentina tot sistemul asta in echilibru. De o gramada de ori pe secunda calculeaza in functie de iesirile sistemului (exhaust) si de comenzile soferului, diversi parametri cum ar fii debitul injectoarelor, timpul cat injectorul sta deschis, cand vine scanteia, etc. Toate calculele se fac in functie datele venite de la senzori, si care sunt traduse in functie de niste tabele precalculate in niste ponderi. De ex. prea mult gaz nears in exahaust, si aplica in ecuatie o pondere de 0.9 la timpul de deschidere a injectoarelor (prea multa benzina).
Ce inseamna chip tuning, este sa inlocuiesti un mic chip-ul care contine tabelele astea cu ponderi precalculate, asa incat la fiecare cautare a ECU, acesta sa gaseasca ponderi mult mai agresive decat in mod normal.
So... cum asta e probabil in chip de memorie destul de mic, daca nu-l cauti expres, si daca nu verifici o serie ceva, e posibil sa fie destul de greu de detectat... dunno.

Mai multe detalii la: http://auto.howstuffworks.com/fuel-injection.htm
ubiku
QUOTE(MatriXx)
PS: Pt cei care nu au vazut pana acum un GTC shi ar dori sa vada cum e, poate ne intalnim candva pt a vedea noul coupe biggrin.gif (doar pt cei din Bucureshti)


U betcha, hai candva pe saptamana viitoare pe un miercuri joi asa sa avem timp sa strangem oamenii. Am incercat sa prind si eu un GTC live, dar se pare ca nu prea se inghesuie sa aduca la show room bicycle.gif
MatriXx
Saptamana viitoare e perfect pt ca vineri imi expira numerele shi nu shtiu cand le iau pe alea noi sad.gif

Daca e ceva dai un PM wink.gif

Numai Bine
tata44765
salut! am comandat o Astra la Opel Victoria :bash: , din Brasov, care trebuia sa vina de vreo 3 saptamani (e comandata de la sfarsitul lui aprilie, m-au aburit ca vine intr-o luna jumate, maxim doua si acum ma tot amana: ca masina e gata dar nu a sosit inca in Ungaria... sad.gif )...
intrebarea mea este: a mai patit cineva asa ceva? si ce se poate face, ca sa pare ca baietii vor sa ma tina la infinit cu amanarea sau daca o sa-mi vina masina o sa fie deja un model vechi... sad.gif
as aprecia niste sfaturi, mai ales daca stiti cazuri similare.

merci mult
G e o r g e
in contract zice ceva de penalitati ce trebuie sa le plateasca in caz in care masina nu vine in termenul maxim fixat DE EI ? daca nu teapa placuta smile.gif
DanC
QUOTE(tata44765)
salut! am comandat o Astra la Opel Victoria :bash: , din Brasov, care trebuia sa vina de vreo 3 saptamani (e comandata de la sfarsitul lui aprilie, m-au aburit ca vine intr-o luna jumate, maxim doua si acum ma tot amana: ca masina e gata dar nu a sosit inca in Ungaria... sad.gif )...
intrebarea mea este: a mai patit cineva asa ceva? si ce se poate face, ca sa pare ca baietii vor sa ma tina la infinit cu amanarea sau daca o sa-mi vina masina o sa fie deja un model vechi... sad.gif
as aprecia niste sfaturi, mai ales daca stiti cazuri similare.

merci mult


Salut! Eu deocamdata sunt in termen dar de mai multe ori mi s-a spus ca e posibil sa vina mai tarziu de data estimata. Anyway din Anglia (unde a fost fabricata a mea) si pana in Ungaria face 3 saptamani (nu pot sa pricep de ce asa de mult parca ar veni impinsa). Din Ungaria in Romania ar trebui sa faca maxim 1 saptamana (avand in vedere ca de acolo se emite factura externa se asteapta plata etc ...). Luni implinesc 2 saptamani de cand e pe drum spre Ungaria unde e programta sa ajunga pe 8 august smile.gif). Acum cica pot fi probleme (sunt de fapt) cu livrarea din Ungaria in Romania din cauza infrastructurii rupte .. (valabil pt. Bacau cel putin)
DanC
oops am postat de 2 ori smile.gif
adrian42658
eu am patit cam asa ceva: masina era gata pe 24 martie si peste vre-o luna nu se stia unde este. cica prin gyor dar erau siguri. iesise din scriptic din parc dar faptic habar nu aveau unde e. asa ca dupa cateva discutii (nu neaparat aprinse) am avut un opel meriva cu care sa ma dau pana a venit a mea. eu cred ca cea mai mare pr a lor este transportul: asteapta sa se faca de destule masini sa umple un trailer. daca e o perioada cu comenzi multe, atunci masina vine la timp, daca nu, astepti pana se umple trailerul.

acum am vazut postul de mai sus: a mea a facut 2 sapt din germania in ungaria, si a mai stat acolo vreo 2 saptamani.
ubiku
QUOTE(tata44765)
salut! am comandat o Astra la Opel Victoria :bash: , din Brasov, care trebuia sa vina de vreo 3 saptamani (e comandata de la sfarsitul lui aprilie, m-au aburit ca vine intr-o luna jumate, maxim doua si acum ma tot amana: ca masina e gata dar nu a sosit inca in Ungaria... sad.gif )...
intrebarea mea este: a mai patit cineva asa ceva? si ce se poate face, ca sa pare ca baietii vor sa ma tina la infinit cu amanarea sau daca o sa-mi vina masina o sa fie deja un model vechi... sad.gif
as aprecia niste sfaturi, mai ales daca stiti cazuri similare.

merci mult


Si la mine a fost intarziere de o luna... O idee ar fii ca pe viitor cand semnezi contractul sa ceri penalizari, darnu cred sa accepte, atata timp cat nu tine tot timpul de ei. Este foarte probabil ca o firma mare sa bage in sistem 100 de masini, si fii sigur ca o sa faca tot posibilul ca cele 100 sa fie la timp, chiar daca a ta ajunge juma de an mai tarziu. Asta e tristul adevar...
tata44765
da, este precizat in contract sa plateasca penalizari daca nu aduc masina la termen, dar nu e mare lucru si nu ma prea incalzeste... eventual daca erau niste penalizari mai serioase smile.gif
oricum, vad ca nu sunt singurul care a patit-o, asa ca m-am mai linistit...
ma gandeam sa-i dau in judecata, dar nu cred ca rezolv mai nimik
Andrei Suzuki
Sa stii ca nu rezolvi nimic.In plus,dai o gramada de bani pe avocati,timp pierdut degeaba...asa ca n-are rost.
G e o r g e
la opel luat de la dibas , penalizarile erau de 0.5% pe zi . biggrin.gif sa tot intarzie o luna biggrin.gif
Nonn
George, nu mi-ai raspuns la intrebarea aia cu programul de tester si cablul ala minune. Sau nu vrei sa-mi raspunzi?! Ascunzi ceva? biggrin.gif
Pentru ceilalti posesori de Astre: ceva noutati? Nu mai are nimeni nimic de raportat? Eu ma duc maine dimineata la service, la 8, voi scrie ulterior cum a fost.

Ah, tocmai am aflat ceva misto. Nu stiu daca ati auzit de Euroring, e un circuit nou din Ungaria unde poti sa mergi cu masina proprie sa dai niste ture (cum poti de altfel la orice alt circuit). Taxa pentru o zi intreaga cu propria masina este echivalentul a cca. 1.800.000 lei. Daca ar fi sa mergem, ar fi ceva amatori sa fim mai multi? Circuitul este cam la 50km de Budapesta, langa autostrada.http://www.euro-ring.hu/euroring.php
ubiku
QUOTE(Nonn)
George, nu mi-ai raspuns la intrebarea aia cu programul de tester si cablul ala minune. Sau nu vrei sa-mi raspunzi?! Ascunzi ceva? biggrin.gif
Pentru ceilalti posesori de Astre: ceva noutati? Nu mai are nimeni nimic de raportat? Eu ma duc maine dimineata la service, la 8, voi scrie ulterior cum a fost.

Ah, tocmai am aflat ceva misto. Nu stiu daca ati auzit de Euroring, e un circuit nou din Ungaria unde poti sa mergi cu masina proprie sa dai niste ture (cum poti de altfel la orice alt circuit). Taxa pentru o zi intreaga cu propria masina este echivalentul a cca. 1.800.000 lei. Daca ar fi sa mergem, ar fi ceva amatori sa fim mai multi? Circuitul este cam la 50km de Budapesta, langa autostrada.http://www.euro-ring.hu/euroring.php


Am auzit si eu de Euroring (am citit ori in AMS ori in SuperCar), dar problema e ca daca mergi acolo sa testezi masina, cred ca dai gata un set de caucioace. Ceea ce e cam trist... In afara de asta, i'd love to go biggrin.gif Poate ne strangem mai multi si ne masuram timpii biggrin.gif
Nonn
Tocmai asta e ideea. Daca suntem mai multi se mai impart cheltuielile (carte verde, combustibil, taxa la circuit etc.) ca sa nu mai vorbim de distractie! Si nu e nevoie sa ne dam chiar o zi intreaga, o jumatate de zi e doar 12.000 forinti (zi intreaga 20.000) si nu cred ca suntem noi capabili ca stricam chiar complet un set de cauciucuri! Eventual le scurtam viata cu echivalentul a multe mii de km! biggrin.gif
ubiku
QUOTE(Nonn)
Tocmai asta e ideea. Daca suntem mai multi se mai impart cheltuielile (carte verde, combustibil, taxa la circuit etc.) ca sa nu mai vorbim de distractie! Si nu e nevoie sa ne dam chiar o zi intreaga, o jumatate de zi e doar 12.000 forinti (zi intreaga 20.000) si nu cred ca suntem noi capabili ca stricam chiar complet un set de cauciucuri! Eventual le scurtam viata cu echivalentul a multe mii de km! biggrin.gif


Ideea este in general buna, nu vad aplicare imediata sad.gif pentru ca stau naspa cu banii, dar ramane o idee buna de luat in calcul. Chiar as vrea sa iau si niste cursuri de pilotaj pentru ca driving este ceva care imi place la nebunie, si i want to get better at it.
Nonn
Intradevar, finantele constituie problema cea mai mare. Mai exact, combustibilul, cartea verde si celelalte cheltuieli (eventual cazare o noapte daca stam acolo toata ziua). Cei 20.000 forinti, taxa de circuit pentru o zi intreaga, mi se pare un chilipir comparativ. De ce nu avem si noi asa ceva? :nope: Ungurii au cel putin 3 circuite din astea: Euro-Ring, Hungaroring si Pannonia Ring. Astea sunt cele mai faine. Legat de cheltuieli, daca ne-am strange mai multi ar fi mai usor de suportat. Daca vreti sa vedeti circuitele, uite aici:http://www.racingcircuits.net/Hungary/

Am fost la service de dimineata. Nu a fost mare lucru. Am asteptat 1 ora peste programare ca sa ma ia (desi eram primul pe ziua de azi!) fiindca secretara nu le-a spus la baieti ca sunt prezent, ei credeau ca nu am mai venit. :evil: Zgomotul din montant s-a rezolvat cel putin pe moment prin punerea intr-o alta pozitie a centurii (la reglajul pe inaltime). Bancheta nu are nimic. Am rezolvat in schimb o alta sursa de nervi care se auzea (aproape permanent pe drumuri proaste) dinspre portbagaj, de la hayon. A reglat omul un pic la 2 chestii de pe marginea hayonului si s-a rezolvat. Daca se aude si la voi, deschideti portbagajul si pe cele 2 laturi ale usii veti vedea cate o chestie neagra, un surub mai mare, acolo trebuie umblat, cred ca de acolo se regleaza cat de "inchis" e portbagajul in pozitie inchisa.
L-am intrebat si cum e cu garantia la chip-tuning si daca schimbi filtrul de aer si evacuarea. Nu a stiu sa-mi dea un raspuns clar, ma mai duc saptamana viitoare si pana atunci afla exact care-i treaba. Ce a putut sa-mi spuna a fost ca ei nu fac chip-tuning la service.
G e o r g e
evacuarea nu influenteaza garantia . filtrul si chipul da smile.gif

ce tester , ce clip ? ca nu mai stiu nimic ? blink.gif
Nonn
Era vorba de testerul cu care umbli prin sistemele masinii. Ziceai ca se poate si cu un program instalat pe un laptop si ca e nevoie de cablul cu care sa te conectezi la masina. Nu mi-ai mai raspuns de unde se face rost de programul asta si ce cablu trebuie, care ziceai tu ca e mai problematic. Deci cum e?
G e o r g e
ahhhh , programul trebuie sa-l iei din service de la ei . cablul se confectioneaza manual de un priceput .

de preferat ar fi sa ai un cablu original pe care sa-l desfaci si apoi sa faci dupa model .

se poate face , s-a facut (dacia si vag stiu eu ), dar este complicat.

1. nu iti da nimeni softul din service
2. nu iti da nimeni un cablu sa-l desfaci smile.gif
Nonn
Aha, mersi de raspuns. Si alta sursa pentru program nu exista oare? Internetul de exemplu? Sa zicem ca as sti pe cineva capabil sa faca un cablu, totusi fara un model ar fi cam dificil. Banuiesc ca nu se gaseste de cumparat in magazinele specializate in scule electronice, nici macar din afara?
G e o r g e
cablul este custom made pentru mufa de opel . nu cred sa gasesti in magazine poate pe la niste intrepinzatori smile.gif

soft ... hmmm be my guest biggrin.gif
Nonn
Ia uitati ce am gasit:http://www.hickleyvaltone.com/diagnostics/ad400.htm. Este exact testerul pe care am vazut ca il foloseste service-ul Opel, de altfel chiar asa spune:"The AD400 Tech 2 is the Original Diagnostic Equipment used by authorised Vauxhall dealers worldwide". Din pacate nu scrie si pretul, trebuie facuta un fel de comanda pentru a afla alte detalii. Iata aici si site-ul producatorului:http://www.advanced-diagnostics.co.uk/index.php, din pacate de asemenea fara pret.
Soft pentru PC inca nu am gasit decat pentru Mercedes, BMW si VAG. Mai caut.

Am mai studiat un pic GTC-ul azi la dealer. Are stopurile mai faine decat hatch-back-ul, rosul este mai aprins iar semnalizarea este neagra. Din pacate am uitat sa intreb daca nu sunt disponibile cumva si pentru versiunile noastre. Ramane pe saptamana viitoare. Cel putin ca forma nu se potrivesc, sunt mai alungite. De asemenea, vizibilitatea in spate este incredibil de proasta, luneta este mai mica si mai inclinata decat la noi, abia vezi ceva prin ea. Fara senzori de parcare esti mort! Iar masina asta nu avea, sunt curios cum se va descurca viitorul proprietar.
G e o r g e
vin cu o intrebare smile.gif

gtc cosmo sau gtc sport ?

ambele le scot ca la acelasi pret cam cu aceleasi dotari .

la sport nu am gasit inca pe oferta climatizarea automata separat . am pus un sport pack ce are printre altele si ac manual , dar nu gasesc o optiune sa pun climatizare automata sad.gif

sport are un interior mai sportiv dohhhh, iar cosmo are ceva extra parca in dotari .
gabi52521
Salutare baieti.sunt nou venit in acest forum dar citesc demult toate mesajele voastre despre noul astra pt ca in viitorul apropiat vreau sa-mi achizitionez una bucata.m-am oprit la motorizarea 1.6 care mi se pare un compromis excelent intre pret si performante.am rugamintea de a ma ajuta sa gasesc dealer-ul cel mai avantajos (din bucuresti) si sa ma ajutati din experienta voastra sa-mi fac o configuratie in ceea ce priveste echiparea.mentionez ca masina vreau sa o cumpar in leasing pe persoana fizica.multumesc si astept raspunsuri si pareri.
ubiku
Salutari si bine ai venit!

Despre dealer, cel mai bun e cel care o sa-ti dea cea mai mare reducere; trebuie sa faci ceva drumuri pana la ei si sa-i tragi de coada.

Asteptam bugetul si te ajutam cu cea mai mare placere smile.gif
gabi52521
bugetul in jurul sumei de 13000 CIP. cei de la di bas mi-au spus ca in afara de reducerea lor mai am si o reducere de 10% pt faptul ca lucrez in media.bugetul este cel final dupa ce imi scad cele doua reduceri. masina vine in dotarea standard cu IDS? nu ma intereseaza IDS+.
ubiku
Din cate stiu eu masina vine standard cu IDS. La partea cu IDS+ te inteleg, singura chestia care mi se pare foarte importanta de acolo este ESP-ul care m-a scos pana acum din cateva belele. Dar asta depinde de stilul tau de condus.

Hmm... stiu ca s-au schimbat listele de preturi de la Astra, si eu le am doar pe cele vechi. Daca le gaseste cineva in format electronic, poate pune un link ceva, thanks!
Nonn
QUOTE(G e o r g e)
vin cu o intrebare smile.gif

gtc cosmo sau gtc sport ?

ambele le scot ca la acelasi pret cam cu aceleasi dotari .

la sport nu am gasit inca pe oferta climatizarea automata separat . am pus un sport pack ce are printre altele si ac manual , dar nu gasesc o optiune sa pun climatizare automata sad.gif

sport are un interior mai sportiv dohhhh, iar cosmo are ceva extra parca in dotari .


Daca iesi la acelasi pret cu amandoua cu dotari similare, eu as merge clar pe Sport. As lua Sport si daca ar iesi un pic mai scump, arata cel mai bine la interior. Decorul ala de la Cosmo nu imi spune nimic, e perfect banal, la Sport macar ai de aluminiu (chiar daca e doar imitatie no.gif ), pedalier din aluminiu si capat de toba sport. Si ai standard si scaunele sport care sunt si la Cosmo si sasiu sport cu buton Sport in caz ca nu vrei sa-ti pui IDS+. In consecinta versiunea Sport arata cel mai bine dupa parerea mea. E imposibil sa nu poti pune clima automata pe Sport. Sper ca nu folosesti configuratorul de pe site-ul lor caci ala e inutil. Nici macar preturile nu corespund cu realitatea.
G e o r g e
la dibas am obtinut , GREU GREU GREU de tot o reducere de 8 % :evil:

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

la nemti am gasit pachetul asta :

Performance-Paket

€1.400,00
–5-Loch-Radbefestigung
–Adaptives Fahrlicht (AFL): mitlenkendes Scheinwerfersystem mit dynamischem Kurvenlicht und adaptivem Autobahnlicht
–Bi-Xenon-Scheinwerfer für Fern- und Abblendlicht
–IDS Plus Fahrwerk, Interaktives Dynamisches FahrSystem mit elektronischer Dämpferregelung CDC (Continuous Damping Control) und Vernetzung aller fahrdynamischen Systeme
–IDS Sportfahrwerk
–Nebelscheinwerfer
–Scheinwerfer-Reinigungsanlage
–SportSwitch, zur Aktivierung des SPORT-Modus
–4 Leichtmetallräder 7 J x 17 im 5-Speichen-Design mit Reifen 225/45 R17


la noi de ce nu exista? :evil:

ca e la juma de pret fata de ce iei in lista la noi sad.gif
Nonn
Deci te-ai hotarat pana la urma pe Astra? Bine ai venit in club! beer.gif Intradevar e frumos pachetul ala dar e prea frumos ca sa il ofere si la noi! Eu zic ca totusi gasesti pachete interesante si aici. Nu ne spui si noua la ce configuratie, motor si culoare ai ramas?
Ovidiu41654
Pana la urma au venit preturile pentru 2006?
Vad ca Dibas anunta promotiile cu discount-urile cunoscute de toata lumea, (1000 E la CIP) pana la 15 august...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.