Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
GLC120
QUOTE (JohnSA @ Sep 25 2009, 08:40 AM) *
QUOTE (Diesel @ Sep 24 2009, 03:21 PM) *
Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.


Incearca sa vii cu presiunea cu 5 bari sub cea maxima a anvelopei, daca ai schimbat yokohamele cu ceva decent. Pe cele originale chiar nu am vazut daca e scrisa presiunea maxima.
La mine s-a atenuat pana la disparitie balansul fata spate, balans pe care-l simteam serios la orice damb.


John, in completare la postul meu de mai sus, tanarul Diesel nu are Subaru, nici Yokohame, nici ruliu la masina. Postul sau ne transmite niste informatii pretioase despre concurenta slaba japoneza. Era chiar un fel de compliment. blink.gif

"5 bari sub.... " e cam mult. unsure.gif
mike.omega
Incepi sa intreci limita...
GLC120
QUOTE (mike.omega @ Sep 25 2009, 10:59 AM) *
Incepi sa intreci limita...


Asta cred si eu despre baietii care nu mai au ce face pe topic-urile cu masinile din dotare, nici pe combat si vin aici pe Subaru sa faca putin misto si sa ne dea niste lectii de viata si cultura, sau sa faca reprosuri dealerilor Subaru. Desi Subaru e o masina average care nu le place si nici nu-i intereseaza. blink.gif Doar asa de fenta!


G e o r g e
apropo de reguli . GLC pune in semnatura masinile din dotare te rog. asa zice la regulament.
JohnSA
Reply la toti. PSI , nu bari , acum m-am prins de ce erati asa mirati cum umblu eu cu flat/flat pe sosea. (pe burta).

Deci 5 psi sub presiunea MAXIMA inscrisa . La yokohame, poate nu am fost eu destul de atent, nu era inscrisa ?
Oricum, dupa reglajul presiunilor tangajul acela aproape a disparut, ca ma speria cand treceam peste un damb.
bogcot76
Stiu ca parca s-a mai discutat problema asta dar nu gasesc acum topicul.

Chiar nu se poate face nimic cu treaba asta cu bagatu in marsarier?

Cateodata am senzatia ca voi ramane cu schimbatorul in mana de tare ce-l fortez sa intre in marsarier. Sotia mea chiar a lasat masina odata aiurea din cauza asta. Sunt situatii cand in fata nu o mai poti misca deloc datorita spatiului si trebuie obligatoriu sa dai cu spatele. Uneori poti calca amreiajul repetat mult si bine ca tot degeaba - nu intra decat cu forta bruta (pe care nu toata lumea o are).
hdi
Cuplezi tr. I (nu trebuie sa misti masina) si apoi marsarier.
Si sa nu uit: nu cupla marsarierul cu frana calcata (vei permite astfel o miscare infima dar care poate face diferenta).
De dragul statisticii: la mine intra in marsarier fara probleme. Mereu. Nu am niciun merit in asta.
andrei5130
si eu fac lafel: cuplez a 1-a si pe urma intra linistit ...
vlademir
Raportez un clinchet la roata stanga fata. Se aude doar cand merg pe drum denivelat (gropi sau fisuri mai mari in asfalt) respectiv trebuie sa existe o diferenta de nivel, pe asfalt neted nu se aude. Initial mi s-a spus ca e datorita placutelor uzate. Am schimbat placutele si, v-ati dat seama si singuri, zgomotul cristalin tot se aude. Am asa o lene dar si o spaima in portofel sa ma duc la service incat m-am gandit ca inainte sa ma dau o tura pe aici cu presupusul.
O zi buna tuturor.
Colonelu'
Verifica ghidajele de culisare de la etrier. Trebuiesc desfacute suruburile de la ghidaje si pus niste vaselina. In principiu, dupa o perioada de timp vor trebui inlocuite aceste ghidaje.
Cristian2009
A condus cineva noul Outback (diesel)? Eu am facut un test si as vrea sa-mi verific impresiile privind diferentele dintre modelul nou si cel pe care-l conducem zi de zi.
vlademir
http://www.youtube.com/watch?v=UKaVBVikysw
O prietena a gasit refrenul perfect dupa ce a mers cu Subarelul. Pe melodia de mai sus, normal.
Marius30562
Dragi Boxeri Dizelisti !

Asa cum am mai scris pe la threadul de revizii, tin sa va anunt ca, prin bunavointa celor mici si galbeni, este disponibil un update la software-ul motoraselor noastre.

Aceasta pastila-minune, pare-se ca rezolva definitiv si pentru totdeauna problema mirobolantului DPF !

O vizita de curtoazie pe la dealer-ul de suflet nu are cum sa strice ....

Parerea mea !
mgabi
Forester si Impreza au alt tip de DPF fata de OBK si Legacy.
Cei de la service s-au referit latoate sau doar la primele 2 ?
Marius30562
La toate - inclusiv benzinarele (asta am aflat ieri) !

Singura motorizare la care nu se face resoftare sunt cele de 2.5 benzina, aspirat.

Parca merge ceva mai bine dupa resoftare (dar poate fi si efectul reviziei - filtre schimbate, etc).

Ei spun ca, dupa calculele sumare efectuate de japonezi, aceasta resoftare creste si puterea motorului cu un 6-7 CP ...
mgabi
La fix, mai am ~500km pana la revizie. wink.gif
revin cel mai probabil pana la sf saptamanii viitoare cu impresii, detalii
mgabi
N-am mai revenit ca au tot aparut altele intre timp.
Confirm insa cele spuse mai sus ca e un update de soft si pentru legacy (nu doar Impreza/Forester) diesel.
Observatiile updat-ului sunt ca rezolva o problema cu valva EGR.

Revenind la impresii, as zice ca au mai atenuat curba de cuplu sa nu mai urce asa de abrupt, si probabil sa mai protejeze un pic ambreiajul.
La cai nu pot sa ma pronunt, n-am mai testat pentru ca intre timp am ramas fara permis banned.gif si numa de 200+ pe autostrada nu-mi mai ardea.
Marius30562
Apropo de curba de cuplu - iaca un test Dyno pentru OBK BD: RRI.SE

roadrunner81
QUOTE (Marius30562 @ Jan 21 2010, 10:35 AM) *
Ei spun ca, dupa calculele sumare efectuate de japonezi, aceasta resoftare creste si puterea motorului cu un 6-7 CP ...


Cine spune ca se mareste puterea motorului cu 6-7CP ?
M A R I A N
QUOTE (Marius30562 @ Feb 15 2010, 10:44 AM) *
Apropo de curba de cuplu - iaca un test Dyno pentru OBK BD: RRI.SE


Cica ar fi doar vreo ~135 CP, in loc de 150 cat se declara.
Zetics
150 e declarata puterea motorului. Daca se scade minim 20% pierderi in transmisia integrala permanenta, ar trebui sa ramai cu vreo 120 de cai la roata. Ori ei masoara 135CP, deci puterea reala a motorului este mai mare!
alias
QUOTE (Marius30562 @ Jan 21 2010, 10:35 AM) *
La toate - inclusiv benzinarele (asta am aflat ieri) !

Singura motorizare la care nu se face resoftare sunt cele de 2.5 benzina, aspirat.

Parca merge ceva mai bine dupa resoftare (dar poate fi si efectul reviziei - filtre schimbate, etc).

Ei spun ca, dupa calculele sumare efectuate de japonezi, aceasta resoftare creste si puterea motorului cu un 6-7 CP ...



ai cumva detalii, despre ce modele este vorba, dupa ce an ...???
Marius30562
QUOTE (roadrunner81 @ Feb 18 2010, 11:02 AM) *
Cine spune ca se mareste puterea motorului cu 6-7CP ?


Seful de service, reproducand o discutie cu cei de la Subaru.

QUOTE (alias @ Feb 18 2010, 12:33 PM) *
....
ai cumva detalii, despre ce modele este vorba, dupa ce an ...???


Diesel - toate
Benzinare - Forester MY06 (sper ca asta-i codul corect pentru modelul precedent) am vazut singur pe-acolo si spuneau ca-i fac resoftare.
Nu am aprofundat subiectul, dar daca doriti, cand mai trec pe-acolo intreb.
Logic mi se pare ca, daca au spus ”si la benzinare” in mod cert s-au referit la Forester, Impreza (modelele noi), Forester modelul precedent am vazuta acolo.
OBK din cate stiu nu are decat motor de 2,5 l benzinar (si 3.0 dar nu stiu daca au vandut pe-aici).
Legacy, daca are motorizare de 2.0 benzina.
mgabi
Cea mai simpla varianta e sa insistati sa verifice cu calculatorul conectat la ECU. E un soft foarte simplu (gen bios update pe windows) care iti spune el daca e sau nu cazul pentru un update.
roadrunner81
QUOTE (Marius30562 @ Feb 18 2010, 06:58 PM) *
QUOTE (roadrunner81 @ Feb 18 2010, 11:02 AM) *
Cine spune ca se mareste puterea motorului cu 6-7CP ?


Seful de service, reproducand o discutie cu cei de la Subaru.


Ar fi fost interesant de stiut daca sunt 6 sau 7. Poate ne poti ajuta cu aceasta informatie.
Zetics
Ma duc la revizia de 30.000 acusica. Ce vrei sa zici roadrunner, ca nu ma aleg in urma reviziei cu 165 de cai in loc de 158? happy.gif woot.gif
bogcot76
Acuma merita vazut cine mananca perje:

Marius sau Roadrunner.

P.S. pentru Marius - Roadrunner e din SMT daca nu stiati. whistling.gif

G e o r g e
puterea masurata de cei de la RRI.SE e dupa resoftare zic eu smile.gif dar nu aia din service si pe romaneste un "chip" sau am inteles eu gresit ?
roadrunner81
Mersi Zetics biggrin.gif... nu te-ai putut abtine wink.gif...
Ideea e in felul urmator, mi-ar placea daca nu ar fi atit de multe legende p-aici... Dar asa e romanu', pina nu o infloreste el un pic, nu se simte bine.
Update-urile despre care vorbea Dl. Luca (sef service Subaru Sibiu), optimizeaza procesul de regenerare activa pentru filtrele DPF existente pe Forester/Impreza. Niciodata, update-urile de soft furnizate de fabrica nu vor modifica puterea nominala a motorului. Daca dezvoltarea unui soft imbunatatit ar fi in derulare, niciodata acesta nu va avea drept scop imbunatatirea performantelor masinilor aflate in circulatie (crestere in cai putere), ci imbogatirea ofertei cu un produs nou, comecilizat separat, in alta gama de pret.
Update-urile de soft sunt si au fost intotdeauna disponibile atunci cind fabricantul descopera probleme in functionarea produselor sale in anumite conditii. Nu vorbesc aici doar despre Subaru, aceste versiuni noi de soft sunt dezvoltate si oferite la toate autoturismele moderne de catre producator.
Nu este nevoie ca dumneavoastra sa cereti updatarea computerelor atunci cind mergeti in service. Acest lucru se face automat, ori de cite ori acest lucru este necesar, sau cind producatorul o cere, prin intermediul actiunilor de service.
Sper ca am fost de ajutor.

PS: Pentru Legacy/Outback nu exista update in acest moment, neexistind filtru de particule activ.
PS2: Va stau la dispozitie pentru alte informatii atit aici (in limita timpului meu liber) dar mai ales prin intermediul service-ului nostru.

Cu stima,
Doru.

GLC120
roadrunner, multumim pentru informatii.

Banuiesc ca filtrul de particule e ceva nou la Subaru. Din ce s-a constatat pana acum ar trebui sa fim multumiti, dpdv durabilitate, ca nu avem filtru activ la Legacy/Outback ?

Despre ambreiaj ? In mod sigur ati sesizat un numar mare de probleme raportat la volumul de Diesel. Si din ce se vede pe aici majoritatea sunt la Outback deci cutia cu 5 viteze. Forester/Impreza care au 6 viteze, nu au acelasi ambreiaj?
roadrunner81
Filtrul de particule nu este neaparat un lucru rau. Acesta a fost introdus ca si solutie tehnica de toti marii producatori de auoturisme pentru a pregati trecerea la norma de poluare EURO 5, foarte restrictiva cu privire la emisiile acceptate de noxe. Este bine de stiut, ca nu sunt deloc probleme cu aceste filtre atita timp cit se utilizeaza autoturismul in mod corect (evitarea deplasarilor pe distante scurte, evitarea mersului subturat).
Referitor la ambreiaj, din ce stiu, kitul de ambreiaj este acelasi pe toate motorizarile Diesel indifirent de tipul cutiei de viteze. Observ aici ca cele mai multe probleme au fost pe Forester si Outback, masinile cu garda la sol mai mare si predispuse utilizarii in regim off-road.
Nu stiu insa daca este o legatura sau nu.
Ce pot spune cu certitudine, sunt atit Forester cit si Outback cu peste 60.000 km, fara probleme la abreiaj.
mgabi
Utilizarea corecta ...
Stiti si voi cum e vu Bucurestiu, asa ca exemplu.
De cand a venit iarna, daca nu mai dadeam asa cate o tura mai lunga in week-end, macar 30-50km nu apucam sa incalzesc motoru' ca lumea vreme de 3 luni.
Drumul meu catre birou este de cca 10 km, oarecum in linie dreapta (pe harta) de la Lujerului la Alba Iulia. Daca nu tin acu' de la turometru lipit de 3000, in dusmanie, nu sare temperatura de prima zona, aia in care zice ca-i bine sa nu-i dai prea multe ture ... si asta vreo 3-4 luni de zile de cand a dat iarna.
Practic, am de ales ... f... motor/turbo - sau in cel mai rau caz in cateva zeci de mii de km o sa sune ca o galeata de suruburi ... SAU f... DPF ...
Ambele se repara/schimba pe banu' clientului ... ca intra la utilizare defectoasa ... misto
thumbsup.gif
GLC120
La ce trafic si ce gropi (transee) sunt acum prin Bucuresti, eu nu m-as duce la servici zilnic cu masina personala de 150 CP si jante pe 17 cu talon pe 45 decat eventual daca ma plateste cineva cu 12 Euro/km.

Nu stiu daca se poate numi utilizare incorecta CAND TE DUCI CU MASINA LA SERVICI unsure.gif dar si sa schimbi amortizoare sau galme in garantie devine cam poezie.

Asta nu scuza in vreun fel lipsa de transparenta din service. Corect ar fi ca la livrarea masinii sa primesti o hartie oficiala:
ATENTIE DRAGUTA, MOTORINA DIN ROMANIA ESTE IN GENERAL PROASTA, UTILIZAREA INDELUNGATA IN ORAS SAU LA TURATII SCAZUTE POATE PRODUCE DEFECTIUNI (gen valva EGR) CARE NU SUNT ACOPERITE DE GARANTIE.

De ce vorbim pe la colturi cu juma de gura si cerem bani clientilor dar nu ne asumam clar si oficial aceasta pozitie?

Oricum ce face roadrunner, explicand anumite aspecte mi se pare un lucru laudabil. Ideal ar fi sa existe aceeasi disponibilitate si la service pentru orice client care solicita detalii.
bogcot76
Pai pana la urma am inteles ca valva EGR s-ar schimba pe garantie.
Marius30562
QUOTE (roadrunner81 @ Feb 20 2010, 08:45 PM) *
......
Referitor la ambreiaj, din ce stiu, kitul de ambreiaj este acelasi pe toate motorizarile Diesel indifirent de tipul cutiei de viteze. Observ aici ca cele mai multe probleme au fost pe Forester si Outback, masinile cu garda la sol mai mare si predispuse utilizarii in regim off-road.
Nu stiu insa daca este o legatura sau nu.
Ce pot spune cu certitudine, sunt atit Forester cit si Outback cu peste 60.000 km, fara probleme la abreiaj.


Stimate domn, din cele de mai sus, sa intelegem ca problema referitoare la ambreiajul exista doar aici !!??

Adica doar pe forum ati auzit de aceasta problema, nu si in real life ?

Ar fi interesat de stiut, care este procentul de defectiuni la ambreiaj la motorizarile diesel - refuz sa cred ca SMT nu are o astfel de situatie atat timp cat se asigura fie garantia, fie piesele de schimb.

Faptul ca problema a aparut in majoritatea cazurilor de Outback si Forester, cred ca este expilcabila prin numarul de bucati vandute - intr-o masura mai mare decat prin modul de utilizare.

In plus, chiar daca masinile cu probleme ar fi fost utilizate in regim off-road, in opinia mea, abreiajul ar fi trebuit proiectat astfel incat sa reziste potentialelor conditii mai dure de exploatare.
Nu poti veni si sa-i spui unui client ce cumpara o masina 4x4 cu garda de 20 cm sa nu iasa cu ea de pe autostrada. Sau sa nu tracteze o remorca desi in cartea masinii este specificata capacitatea de tractare cu si fara dispozitiv de franare.

In concluzie, eu inclin sa cred ca este vorba de o eroare de proiectare/ fabricatie ce, coroborata cu anumite conditii de exploatare duce la distrugerea ambreiajului mult mai devreme decat in cazul unei uzuri normale.

Din pacate, se pare ca deocamdata Subaru in general si SMT in particular au adoptat politica strutului ...

mgabi
QUOTE (roadrunner81 @ Feb 21 2010, 02:17 AM) *
PS: Pentru Legacy/Outback nu exista update in acest moment, neexistind filtru de particule activ.
PS2: Va stau la dispozitie pentru alte informatii atit aici (in limita timpului meu liber) dar mai ales prin intermediul service-ului nostru.

Cu stima,
Doru.


Usor incorect sau mai bine zis incomplet:
- Pentru Legacy/Outback ultima versiune de soft (de la Subaru) este din aprilie 2009 (sper ca am tinut bine minte luna). In cazul legy-ului meu, fabricat in august 2008, versiunea respectiva din 2009 era chiar urmatoarea (dupa secventa).
- Evident ca pentru masinile produse in a doua jumatate a lui 2009 nu e cazul de update.
GLC120
Nu cred ca roadrunner este responsabil pentru politica SMT si omul nu are nici o obligatie sa raspunda la toate intrebarile.
Va propun sa o luam mai usurel.

Pe de alta parte daca ar fi firma mea, as considera aceste topicuri un mare avantaj si as stabili un responsabil care sa analizeze ce apare pe aici, si care sa faca niste note informative. blink.gif N-am gasit alta rima!

Poate chiar niste sedinte la 2-3-4 saptamani. Daca ei cred ca lasand aceste informatii sa circule fara nici o replica nu isi dau singuri cu tesla in ... se inseala.

Voi ati vazut pe strada vreun Leg/OBK modelul nou ?? Eu nu!
bogcot76
Acuma si tu. Pai pe strada pe criza asta nu o sa vezi o uratenie de masina precum noul OBK/Legy cu pret de peste 30000 euro. Cel putin pentru gustul meu se pot incadra la cele mai urate masini fara probleme. Seamana tot mai mult cu Chevrodaewourile sau cu orice coreeana de rahat.
GLC120
Dupa cum v-am mai spus am vazut una singura in garajul din Austria. Din 15 masini erau 4 Outback !!!

Cele 3 ale noastre si unul nou din Cehia. Curat coincidenta.

Am facut niste poze, iar una am pus-o fundal pe desktop unsure.gif ca sa vad cum evolueaza in timp feeling-ul.

Deocamdata chiar nu vreau sa va spun parerea, mi-e teama sa nu dea dreaqu faliment si ramanem fara ambreiaje si discuri de frana. Partea buna e ca unul dintre noi a zis ca ar lua-o, in speranta ca e sensibil mai mare si ca va putea merge fara cutie deasupra....
clau199
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai
G e o r g e
sa fie cand porneste compresorul de aer conditionat ?
clau199
vibratiile apar dupa ce lichidul de racire ajunge la temperatura optima ; apar si cu aerul conditionat oprit ; cei de la service au spus ca e normal ; totusi sunt enervante pt. pretentiile care le aveam de la subaru ; incerc sa aflu daca a mai sesizat cineva lucrul asta
bogcot76
QUOTE (clau199 @ Mar 20 2010, 10:02 PM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Da stiu despre ce vorbesti. E ca si cand ar trece metroul pe sun tine. Toate Dieselurile am vazut ca fac asa. Cel putin astea pe care le conduc eu. Nu stiu exact de ce, parca a mai explicat cineva mai demult chestia asta - ceva cu ECU care nu stiu ce draq face cateodata - cu alte cuvinte e normal si nu tre sa te sperii.
vlademir
QUOTE (bogcot76 @ Mar 21 2010, 01:27 AM) *
QUOTE (clau199 @ Mar 20 2010, 10:02 PM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Da stiu despre ce vorbesti. E ca si cand ar trece metroul pe sun tine. Toate Dieselurile am vazut ca fac asa. Cel putin astea pe care le conduc eu. Nu stiu exact de ce, parca a mai explicat cineva mai demult chestia asta - ceva cu ECU care nu stiu ce draq face cateodata - cu alte cuvinte e normal si nu tre sa te sperii.

E de la filtrul de evacuare a gazelor. Am avut su eu, si mai am aceleasi zgaltaieli, mult mai dese cand circul mult in oras. Acest filtru functioneaza foarte bine si se curata la turatii mari. Oricum, nimic sa te ingrijoreze. (Cum au spus cei de la service: e pretul platit pt.ca ai o masina care nu polueaza atat de mult).
G e o r g e
filtrul de particule se curata. acest filtru se infunda mult mai repede la un mers SUBTURAT ! se recomanda ca atunci cand se iese din localitate sa se mearga un pic mai turat , astfel filtrul se curata natural si nu fortat.

se poate efectua curatarea filtrului de particule si in service, acest lucru se face lasand masina sa ruleze la turatie maxima timp de vreo 15-20 de minute parca. nu mai bine nu mai mergeti voi subturat ? smile.gif

mgabi
QUOTE (clau199 @ Mar 21 2010, 12:02 AM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Vibratiile se datoreaza self-learning-ului - la intervale numai de el stiute, motorul ajusteaza parametrii injectiei pentru a tine cont de uzura, depuneri etc. Daca ai sa observi pana la capat o sa vezi ca e un ciclu pe care-l resimti prin vibratii si zgomot diferit al motorului.
Nu-i nimic in neregula si, daca nu ma insel, in dex-ul care ti-a venit cu masina e mentionata si chestia asta.

Referitor la pacaniturile din zona motorului, asa cum zicea si George, compresorul de AC si eventual ventilatorul radiatorului - dar si astea sunt normale si astea sunt sigur mentionate in manual.
vlademir
QUOTE (mgabi @ Mar 21 2010, 10:50 AM) *
QUOTE (clau199 @ Mar 21 2010, 12:02 AM) *
o intrebare pentru posesorii de outback diesel ; ati observat la relanti vibratii la intervale regulate ale motorului care fac sa se zgaltaie masina ? am observat lucrul asta de cand am cumparat-o si e sesizabil cu precadere ia sezonul de vara dar nu numai


Vibratiile se datoreaza self-learning-ului - la intervale numai de el stiute, motorul ajusteaza parametrii injectiei pentru a tine cont de uzura, depuneri etc. Daca ai sa observi pana la capat o sa vezi ca e un ciclu pe care-l resimti prin vibratii si zgomot diferit al motorului.
Nu-i nimic in neregula si, daca nu ma insel, in dex-ul care ti-a venit cu masina e mentionata si chestia asta.

Referitor la pacaniturile din zona motorului, asa cum zicea si George, compresorul de AC si eventual ventilatorul radiatorului - dar si astea sunt normale si astea sunt sigur mentionate in manual.

Apropo de zgomot diferit, la serviceul unde am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara, seful de acolo imi spune, la plecare, sa am grija de unde pun motorina pt. ca e foarte zgomotos motorul, sa nu am probleme cu injectoarele. Mie nu mi se parea, dar preventiv i-am turnat la urmatorul plin o sticluta de solutie speciala de la OMV de curatat injectoarele. Acum ma gandesc ca o fi fost saracul motor la momentul de self learning si eu l-am trecut degeaba pe antibiotice.
vlademir
71500km. Cred ca mi s-au ovalizat discurile. Tre' sa iau niste teste de ovulatie, ca sa fiu sigur. Tremura ca o frigida cand pun frana.
Strict juridic cred ca ar trebui schimbate in garantie. Nu au garantie (scrie in carte) pentru uzura normala decat 1000 km, dar pentru uzura Anormala?.
Sunt cam nervos.
In rest, sigur nu e de vandut scumpetea asta.
alias
71.500km! fii fericit!
Eu zica ca ar fi cazul sa le schimbi oricum. Pe Outback-ul benzinar am schimbat 3 perechi de discuri in 50.000 de km. Deveneau inutilizabile, nu mai puteai pune frana, ca ajungea cafeaua pe geamul stanga/dreapta spate.
Cat despre schimbat pe garantie, e dubioasa rau povestea asta de 1000km. Oricum, tin minte ca atunci and am solicitat importatorului oficial sa-mi schimbe discurile a raspuns dupa 3 luni, ca masina are prea multi km(55.000km), asta dupa ce le schimbasem mai inainte pe banii mei,(chestiune trecuta in carnetul se service) caci plecam intr-o vacanta de 5000km. De cand nu ma mai luat discuri de Outback de la Subaru au disparut si problemele.
JohnSA
Deci deschidem miscarea "nici un consumabil Subaru " ? Poate ca facem si o lista de preferinte de consumabile de la alti producatori.

In alta ordine de idei : are careva idee despre schimbarea discurilor de frana cu unele putin mai mari ? Ma pregatesc de o "metamorfoza" si as opta pentru niste discuri putintel mai mari decat cele actuale, pentru ca mi se par reduse pentru masa masinii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.