Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
JohnSA
Comenzile alea audio se monteaza in 4 miscari, conditia este sa ai modelul de cd-player cu 6 cd-uri. Pe net ai sa gasesti instructiuni detaliate cu foto cu tot despre tot procesul , dar nu cauta la Outback, ci la WRX.

Bafta si nu uita sa decuplezi bateria daca vrei sa tragi de airbag.
hdi
QUOTE (JohnSA @ Jan 25 2009, 10:35 PM) *
Comenzile alea audio se monteaza in 4 miscari, conditia este sa ai modelul de cd-player cu 6 cd-uri. Pe net ai sa gasesti instructiuni detaliate cu foto cu tot despre tot procesul , dar nu cauta la Outback, ci la WRX.

Bafta si nu uita sa decuplezi bateria daca vrei sa tragi de airbag.


Hai, nu ne lasa in ceata; fa-ti pomana si posteaza linkul ala...
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 10:46 PM) *
QUOTE (JohnSA @ Jan 25 2009, 10:35 PM) *
Comenzile alea audio se monteaza in 4 miscari, conditia este sa ai modelul de cd-player cu 6 cd-uri. Pe net ai sa gasesti instructiuni detaliate cu foto cu tot despre tot procesul , dar nu cauta la Outback, ci la WRX.

Bafta si nu uita sa decuplezi bateria daca vrei sa tragi de airbag.


Hai, nu ne lasa in ceata; fa-ti pomana si posteaza linkul ala...
ma vad nevoit sa va reamintesc ca am scvris in posturile mele urmatoarele:


SMT Pallady a zis intr-un final ca se poate monta modulul de butoane si tot intr-un post al meu aveti si linkul catre topicul de pe forumul respectiv ...

Multumesc JhonSA pentru furnizarea codului (al modulului de butoane audio evident)

http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=297539


Recomand: rabdare (pentru a citi topicurile anterioare) si SPIRULINA (pentru a tine minte...)



GLC120
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 11:21 AM) *
QUOTE (GLC120 @ Jan 25 2009, 11:13 AM) *
Are toata lumea indicator pentru schimbat vitezele, triunghi mic verde care clipeste


La versiunea AC indicatorul este doar auditiv teehee.gif . Tu ce versiune ai comandat?


Am luat-o deja! Nu am auzit nimic, in schimb vad indicatoarele care sunt descrise in manual pentru SI Driving. Este AC cu MY2009. Sunt tari astia de la Subaru, cred ca nu exista doua masini la fel aici pe forum.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 26 2009, 08:49 AM) *
QUOTE (hdi @ Jan 25 2009, 11:21 AM) *
QUOTE (GLC120 @ Jan 25 2009, 11:13 AM) *
Are toata lumea indicator pentru schimbat vitezele, triunghi mic verde care clipeste


La versiunea AC indicatorul este doar auditiv teehee.gif . Tu ce versiune ai comandat?


Am luat-o deja! Nu am auzit nimic, in schimb vad indicatoarele care sunt descrise in manual pentru SI Driving. Este AC cu MY2009. Sunt tari astia de la Subaru, cred ca nu exista doua masini la fel aici pe forum.



Indicator auditiv=schimbi dupa ureche. Trebuie sa auzi motorul....
GLC120
Sorry... thumbsup.gif Nu m-am prins. Oricum cand se aprinde triunghiul verde la mers calm nu auzi nimic. Putin peste 2000 rpm...!?
pista
Felicitari tuturor posesorilor de OBK diesel ! (imi cer scuze pentru intarziere)
Sunt un pic invidios pe voi blush.gif , dar sper sa-mi treaca dupa ce preturile revin la loc rolleyes.gif .
(mai ales daca astazi voi afla ca OBK diesel nu are LSD spate, la fel cum noul Forester diesel nu mai are verymad.gif )
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 26 2009, 10:24 AM) *
Sorry... thumbsup.gif Nu m-am prins. Oricum cand se aprinde triunghiul verde la mers calm nu auzi nimic. Putin peste 2000 rpm...!?



Buna idee! Fa si tu un pustiu de bine si monitorizeaza aprinderea indicatorului si posteaza-ne si noua turatiile pt. fiecare treapta. Sa vedem daca se pupa cu indicatiile CB privind consumul.
In felul asta ne mai trece oftica_ca n-avem si noi... devil.gif
raducuGR
Outback-ul are diferential LSD pe spate tehnologia masinii ii cea de la penultimele Forester de aceea parerea mea este ca sint ultimele subaru-uri originale...lsd geamuri fara rame etc...de aia am si cumparat-o.Imi placea mai tare vechiul Forester da la un drum Atena Cluj faceam de 5(!) ori plinu'...
Despre partea dotarilor pentru ca iese modelul nou probabil anul asta la sfirsit sau anul viitor, am impresia ca japonezii echipeaza cu motor diesel ce le-o mai ramas in dotare deci sa nu ne miram daca o sa apara si diesel cu pads pa volan...
Dar revenind la problemele mele existentiale, sinteti siguri ca se poate pune priza de 12 v cu intrare aux...tre sa fac o gaura sa vad daca are trase cabluri...si daca sint cabluri de ce n-or pus-o ...?Iar comenzile pe volan imi lipsesc mult ca tot butonez si o sa sfarsesc intr-un pom...In Romania la ce reprezentanta in ce oras au montat pe Legacy comenzile ?
hdi
Ti-am raspuns deja.
Citeste te rog mai sus de la postul 449 la 453.
Bafta.
vlademir
Stie cineva daca imi voi monta aparatori la rotile din fata voi scapa de a-mi mai murdari pana la jumatate geamurile din fata? Mai ales acum, in zilele acestea pline de noroi, opream o data la 200 de km ca sa le sterg cu prosoape de hartie.

A doua intrebare. Mai are cineva impresia ca oglinzile laterale se murdaresc si se aburesc parca mai rapid decat la alte masini ?(parca la Avensis nu aveam aceste probleme).

Multumesc.
pista
CITAT(vlademir @ Jan 30 2009, 08:35 AM) *
Stie cineva daca imi voi monta aparatori la rotile din fata voi scapa de a-mi mai murdari pana la jumatate geamurile din fata? Mai ales acum, in zilele acestea pline de noroi, opream o data la 200 de km ca sa le sterg cu prosoape de hartie.

A doua intrebare. Mai are cineva impresia ca oglinzile laterale se murdaresc si se aburesc parca mai rapid decat la alte masini ?(parca la Avensis nu aveam aceste probleme).

Multumesc.


Eu am aparatori original Subaru fata-spate. Merita toti banii thumbsup.gif ! Rezultatul este intr-adevar spectaculos, si eu merg mult in noroi. Masina,oglinda va ramane aproape curata. (exceptie off-road cu noroi adanc)
V_I_C_T_O_R
QUOTE (vlademir @ Jan 30 2009, 07:35 AM) *
Stie cineva daca imi voi monta aparatori la rotile din fata voi scapa de a-mi mai murdari pana la jumatate geamurile din fata? Mai ales acum, in zilele acestea pline de noroi, opream o data la 200 de km ca sa le sterg cu prosoape de hartie.

A doua intrebare. Mai are cineva impresia ca oglinzile laterale se murdaresc si se aburesc parca mai rapid decat la alte masini ?(parca la Avensis nu aveam aceste probleme).

Multumesc.


Si eu am aceeasi problema cu oglinzile. Fenomenul se intampla din cauza ca la Subaru oglinzile sunt incalzite doar cand dai drumu la dezaburirea lunetei, pe cand la alte masini cum este probabil si Avensisu, oglinzile sunt incalzite permanent. De aceea nici nu se aburesc, nici nu se uda. Inca o chestie care o inghit greu de la cei de la Subaru, mai ales ca masina are tot felul de gadget-uri pentru iarna....
Hoinar
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 30 2009, 10:33 AM) *
...
Si eu am aceeasi problema cu oglinzile. Fenomenul se intampla din cauza ca la Subaru oglinzile sunt incalzite doar cand dai drumu la dezaburirea lunetei, pe cand la alte masini cum este probabil si Avensisu, oglinzile sunt incalzite permanent. De aceea nici nu se aburesc, nici nu se uda. Inca o chestie care o inghit greu de la cei de la Subaru, mai ales ca masina are tot felul de gadget-uri pentru iarna....

Nu stiu cum e la alte masini, dar la Toyota sunt sigur ca incalzirea oglinzilor e doar atunci cand apesi butonul de dezaburire luneta smile.gif.
Eu personal n-am vazut niciodata oglinda de la Auris aburita, doar uda de la picaturi sau de la fulgi, dar atunci se rezolva in cca 5-10 minute apasand butonul de dezaburire luneta..
Ce sens ar avea o oglinda incalzita permanent de exemplu in Asia? Sau in Africa, unde cand ploua da lumea bairam..?
Tind sa cred ca e doar o problema de aerodinamica...
Si eu am aparatori, si de-atunci e mult mai curata masina. Inainte de aparatori, la un drum prin mizerie aveam masina murdara pana la geam...dupa ce am pus aparatorile, s-a redus zona de murdarie...
Zetics
Esti sigur ca sunt incalzite permanent???

Altfel nu cred ca ar avea un motiv sa se abureasca mai mult decat la alte masini.
V_I_C_T_O_R
La Mercedes si BMW stiu sigur ca sunt permanent incalzite....la Toyota am presupus.

@Hoinar: Eu ma refeream la faptul ca Subaru ar putea sa aiba chestia asta, avand in vedere caracterul masinii. Aia din Asia unde e cald nu prea cred ca-si cumpara foarte multe Subaru thumbsup.gif
G e o r g e
QUOTE (Zetics @ Jan 30 2009, 01:22 PM) *
Esti sigur ca sunt incalzite permanent???

Altfel nu cred ca ar avea un motiv sa se abureasca mai mult decat la alte masini.


oglinzile la forester sunt cuplate cu degivrare PARBRIZ !!! degivrare luneta este pe alt buton si este de sine statatoare.
la legacy / impreza / outback sunt pe acelasi buton cu degivrare luneta

LE : si mai e o treaba la oglinzi , treaba ce tine de forma lor si cum este facuta astfel incat apa de ploaie sa nu se aseze pe geamul lor
bogdaro
QUOTE (pista @ Jan 30 2009, 10:19 AM) *
Eu am aparatori original Subaru fata-spate. Merita toti banii thumbsup.gif ! Rezultatul este intr-adevar spectaculos, si eu merg mult in noroi. Masina,oglinda va ramane aproape curata. (exceptie off-road cu noroi adanc)


Mai stii cat au fost aparatorile? Unde le-ai montat? Thks
vlademir
314 lei plus TVA ori 2, adica fata si spate la SMT.
bogdaro
QUOTE (vlademir @ Jan 30 2009, 01:29 PM) *
314 lei plus TVA ori 2, adica fata si spate la SMT.


Thks
hdi
QUOTE (vlademir @ Jan 30 2009, 01:29 PM) *
314 lei plus TVA ori 2, adica fata si spate la SMT.

La cat e acum 1EU s-ar putea sa fie si mai mult de atat.
Dar sa zicem ca nu s-au scumpit.

Are cineva chef de matematica?

Se da o suma de bani cu care un proprietar de Outback si-ar putea cumpara aparatori de noroi egala cu:
314*2*1.19=747.32 RON

1) Sa se afle de cate ori poate proprietarul de Outback sa-si spele masina in plus cu acesti bani.
Un spalat=17 RON (la Ploiesti)
747.32/17=43.96, adica:
Daca fara aparatori o speli saptamanal si cu aparatori o speli o data la 2 sapt inseamna ca aparatorile se amortizeaza in cca 2 ani.

2) Sa se afle cati km poate parcurge proprietarul de Outback daca din banii de aparatori isi cumpara motorina.
1 L motorina = 3.8 RON
Consum mediu 6.5/100km
747.32 RON/3.8=196.66 l
(196.66/6.5) * 100 = 3025.58 km

Nope, nu cred ca ma bag.
mike.omega
Imi place ca ne gandim numai la propietarul de Outback, dar restul de popor care circula pe langa voi nu conteaza? Nu te gandesti ce ii arunci aluia din spate pe parbriz? Speli cumva cauciucurile cand iesi din zonele cu noroi si ajungi la asfalt? Nu cred smile.gif

Concluzie: aparatorile de noroi sunt utile si necesare in acelasi timp atat pentru cel ce le detine cat si pentru cei din jurul sau. A nu se intelege ca daca avem aparatori de noroi nu mai sare nimic de la roti, tot sare, dar mai putin biggrin.gif

PS: sper ca atunci cand stergeti geamurile, prioritate au farurile si stopurile ca faruri cu xenon plus un strat de jeg => orbirea celor de pe contrasens...
hdi
QUOTE (mike.omega @ Jan 30 2009, 06:25 PM) *
Imi place ca ne gandim numai la propietarul de Outback, dar restul de popor care circula pe langa voi nu conteaza? Nu te gandesti ce ii arunci aluia din spate pe parbriz? Speli cumva cauciucurile cand iesi din zonele cu noroi si ajungi la asfalt? Nu cred smile.gif

Concluzie: aparatorile de noroi sunt utile si necesare in acelasi timp atat pentru cel ce le detine cat si pentru cei din jurul sau. A nu se intelege ca daca avem aparatori de noroi nu mai sare nimic de la roti, tot sare, dar mai putin biggrin.gif

PS: sper ca atunci cand stergeti geamurile, prioritate au farurile si stopurile ca faruri cu xenon plus un strat de jeg => orbirea celor de pe contrasens...


Mea culpa! Ai dreptate. Am fost egoist.
Trebuie sa-mi indrept greseala. Imi voi cumpara aparatori exact ca cele de pe C4 al tau. Cat au costat?
http://rides.webshots.com/photo/2460798800088223813rpgjWe
http://rides.webshots.com/photo/2059629500088223813tkxIvT
E inutil sa te intreb pt. ca este evident ca ai curatat bine rotile de nisip inainte de a intra din nou pe strada. Ca doar stii ce se poate intampla daca pui frana pe nisip fara sa stii...



Mircea104901
biggrin.gif biggrin.gif:D:D:D:D
mike.omega
1. Eu le-am primit gratis, nu le-au si montat gratis! Le-au montat la prima revizie, dar nu mai tin daca gratis sau pe bani smile.gif
2. Da, rotile erau curate cand am iesit pe asfalt in Vadu wink.gif (s-a depus nisip din cauza caldurii)

Si ca sa fiu in ton cu lumea....

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Valentin35722
QUOTE (pista @ Jan 30 2009, 04:19 AM) *
Eu am aparatori original Subaru fata-spate. Merita toti banii thumbsup.gif ! Rezultatul este intr-adevar spectaculos, si eu merg mult in noroi. Masina,oglinda va ramane aproape curata. (exceptie off-road cu noroi adanc)


La Forester: pe primul Forester mi-am montat aparatori originale (scumpe rauuuuu...) fata/spate. Rezultatul:

1. lateralele masinii mai curate (aparatori fata)
2. luneta la fel de murdara ca inainte (aparatori spate)
3. iarna, acumulare MASIVA de zapada/gheata intre aparatori si anvelopa sad.gif

Concluziile le trageti singuri. Pe urmatoarele doua nu am mai montat aparatori...
bobita
Ieri am fost si am facut revizia la forester si , intre timp,prin amabilitatea celor de la showroom, am dat o tura cu obk diesel, sa vad si eu ce si cum, ca nu fusesem pina acum.
Na, ce sa zic, impresionanta masina.Comfortabila fata de foresteru meu, deh e alta clasa, mi s-a parut ca e mai barcuta decit a mea da statea bine in curbe atit cit am putut sa merg pe traseul respectiv la un prim contact cu masina.Am observat cu coada ochiului si ceva clipind in bord in dreapta jos, probabil vdc-ul, la o curba mai strinsa.
Motorul e interesant.Am sesizat din prima ce am observat si la intilnire, cuplu nexam la pornire, in schimb cum urca putin e misto, mai ales fata de motorul meu.Problema mea, eu fiind benzinar, e ca tre sa schmbi totusi cam repede viteza...cica am facut si un record la consum dupa ce o bucata buna am mers cu masina la 3500 spre 4000 ture pina a observat cel din dreapta...Asa ca dupa aia eram cu ochii pe turometru ca tot aveam tendinta sa urc in ture.Probabil te obisnuiesti repede cu stilul de mers, mai ales daca vii de pe tdi.De pe benzina e mai greu.Una peste alrta e o combinatie interesanta motorul.Nu se aude ca e diesel la int decit uneori,de afara in schimb tot diesel e....Da nu miroase asa urit!
E bine ca li s-a mai dat o sansa si celor care prefera dieselu sa conduca si ei masini... yucky.gif biggrin.gif
Concluzia: i-ar placea si nevestii un obk...pe benzina!

Bob
M A R I A N
In oras, pentru mine un diesel e o alegere destul de neinspirata in sensul ca e foarte lenes la plecari, la accelerari instantanee etc.
Insa la drum intins nu se compara. Daca luam in comparatie motoare diesel si pe benzina de 2l si 150 CP, cele diesel sunt alegerea cea mai buna, poate nu neaparat dpdv al acceleratiilor (pentru ca, daca punem fata in fata Outback diesel cu Accord 2.0 benzina si Avensis 2.0 benzina, benzinarele vor iesi in fata daca sunt turate ~ peste 5000 rpm) dar dpdv al consumului si al zgomotului.
Eu vin tot de pe benzinare japoneze conduse la turatii foarte ridicate dar, la drum intins, prefer clar Outbackul diesel.
pista
La turatii joase boxer dieselul nu are suficient cuplu/putere. Asta am remarcat si la intalnire. In schimb cand urca in ture e chiar bun.
Motorul de 2.5i de pe OBK e foarte bun la turatii joase, nu trebuie turat neaparat daca vrei sa te misti cu masina.

@Marian
Conform datelor de mai jos boxer dieselul accelereaza cel mai bine si nu benzinarele.

Outback 2.0D 150CP 9,2s break AWD
Accord 2.0 156CP 9,3s limuzina FW
Avensis 2.0 147CP 9,4s limuzina FW
Outback 2.5i 165CP 9,8s break AWD

Daca mai luam in calcul si faptul ca OBK 2.0D la acceleratie e dezavantajat de pierderilede putere pe AWD, precum si de caroseria break, avantajul la acceleratie fata de limuzinele benzinare amintite de tine este evident.
Sa nu uitam de Legacy 2.0D care atinge suta in 8,7s !
M A R I A N
QUOTE (pista @ Feb 3 2009, 06:45 PM) *
La turatii joase boxer dieselul nu are suficient cuplu/putere. Asta am remarcat si la intalnire. In schimb cand urca in ture e chiar bun.
Motorul de 2.5i de pe OBK e foarte bun la turatii joase, nu trebuie turat neaparat daca vrei sa te misti cu masina.

@Marian
Conform datelor de mai jos boxer dieselul accelereaza cel mai bine si nu benzinarele.

Outback 2.0D 150CP 9,2s break AWD
Accord 2.0 156CP 9,3s limuzina FW
Avensis 2.0 147CP 9,4s limuzina FW
Outback 2.5i 165CP 9,8s break AWD

Daca mai luam in calcul si faptul ca OBK 2.0D la acceleratie e dezavantajat de pierderilede putere pe AWD, precum si de caroseria break, avantajul la acceleratie fata de limuzinele benzinare amintite de tine este evident.
Sa nu uitam de Legacy 2.0D care atinge suta in 8,7s !


Hehe...0-100 km/h este uneori irelevant. Deja am pus-o de-o liniuta cu un amic intre cele 2 masini din semnatura. Nu am fost surprins sa constat ca TS-ul (0-100 km/h = 9,3 sec) este evident mai rapid decat Outbackul (0-100 km/h = 9,2 sec) pentru ca motorul diesel se plafoneaza la 3600 rpm in timp ce benzinara accelereaza ca nebuna pana peste 6000 rpm.
Si apropos de dorinta ta de a achizitiona un Outback 2,5 XT, vreau sa spun ca am mers cu un Forester XT pe benzina si aproape am facut pe mine...Un benzinar turbo absolut incredibil. Daca ar costa si la noi litrul de benzina la fel ca in State, in mod sigur motoarele diesel boxer ar fi total neinteresante pe gama Subaru.
pista
In timp te vei obisnui cu plecarile de pe loc si cu OBD, tu vii de pe un benzinar. Cu un AWD se pleaca altfel de pe loc, decat cu un 2WD.
Primii metri nu sunt relevanti la aceasta comparatie (cunoscatorii stiu de ce), incearca pana la 100kmph. Cu TS esti obisnuit, probabil schimbi o data viteza, pe cand la OBD schimbi de 2 ori. Daca nu esti pilot de teste pierzi cateva zecimi de secunde. Mai relevant si mai usoara este comparatia cu reprizele, incearca un 60-100kmph sau 80-120kmph in treapta 3 sau 4.

Eu inca nu am mers cu OBK 2.5XT, dar am mers cu Legacy GT si Forester XT(model vechi si model nou). Motorul e o bijuterie si la nevoie poate fi tunat mult mai usor decat cele NA. La performantele motorului consumul este acceptabil. Nu stiu ce consum as avea rolleyes.gif .
raducuGR
mda...fain foresteru' xt.....la un drum Atena-Cluj faceam plinu de 5 ori...de-a dreptul groaznic...nu-i numa problema cu consumul sa zicem ca bani avem...da problema e autonomia...m-i s-o terminat benzina in cele mai dubioase locuri,noaptea, Bulgaria,etc...
M A R I A N
Corect, asta-i o mare problema la benzinarele astea.
Si eu am facut cateva drumuri Galati-Atena cu TS-ul si am pus cam tot de atatea ori (eu am consum ~12% in oras). Oricum, nu ma puteam abtine sa nu ma iau pe autostrada cu alti grecotei cu diverse masini tunate... whistling.gif Astia la voi au un adevarat cult pentru zgomot si cai putere. biggrin.gif
Asta a fost unul dintre motivele pentru care mi-am luat Outback diesel, stateam de prea multe ori stresat ca raman fara benzina (sau fara bani in ultima instanta)... biggrin.gif
raducuGR
whistling.gif ...mi-am comandat din state switch satellite-ul,via Canada(95 $,mi-l aduc niste prieteni care-mi vin in vizita...)
In schimb imi trece princ cap un gind care-mi da fiori reci...outback-urile din state si cele de aici din Grecia in afara de diesel au volan MOMO...sper sa fie la fel ...daca nu imi pun comenzile pe mina in loc de ceas...
Poate sa imi explice cineva cum ma pot inscrie pe forum (si sa-mi complectez profilul)
mersi anticipat.
Am cautat pe site si priza de AUX dar nu o aveau...exista in prospectul de accesorii Outback deci in mod teoretic se poate monta usor.
M A R I A N
QUOTE (raducuGR @ Feb 5 2009, 03:14 AM) *
whistling.gif ...mi-am comandat din state switch satellite-ul,via Canada(95 $,mi-l aduc niste prieteni care-mi vin in vizita...)
In schimb imi trece princ cap un gind care-mi da fiori reci...outback-urile din state si cele de aici din Grecia in afara de diesel au volan MOMO...sper sa fie la fel ...daca nu imi pun comenzile pe mina in loc de ceas...
Poate sa imi explice cineva cum ma pot inscrie pe forum (si sa-mi complectez profilul)
mersi anticipat.
Am cautat pe site si priza de AUX dar nu o aveau...exista in prospectul de accesorii Outback deci in mod teoretic se poate monta usor.


Daca nu-ti merge switch satellite-ul, iti fac o vizita (in ce oras stai in GR?), ti-l cumpar eu si poate-l si montez la un service pe acolo. Reviziile sunt scumpe ? Poate ma programez la cea de 15000 km.
Tinem legatura.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (raducuGR @ Feb 5 2009, 07:14 AM) *
whistling.gif ...mi-am comandat din state switch satellite-ul,via Canada(95 $,mi-l aduc niste prieteni care-mi vin in vizita...)
In schimb imi trece princ cap un gind care-mi da fiori reci...outback-urile din state si cele de aici din Grecia in afara de diesel au volan MOMO...sper sa fie la fel ...daca nu imi pun comenzile pe mina in loc de ceas...
Poate sa imi explice cineva cum ma pot inscrie pe forum (si sa-mi complectez profilul)
mersi anticipat.
Am cautat pe site si priza de AUX dar nu o aveau...exista in prospectul de accesorii Outback deci in mod teoretic se poate monta usor.


Al meu este diesel si volanul este tot MOMO.
andrei5130
QUOTE (raducuGR @ Feb 5 2009, 09:14 AM) *
whistling.gif ...mi-am comandat din state switch satellite-ul,via Canada(95 $,mi-l aduc niste prieteni care-mi vin in vizita...)
In schimb imi trece princ cap un gind care-mi da fiori reci...outback-urile din state si cele de aici din Grecia in afara de diesel au volan MOMO...sper sa fie la fel ...daca nu imi pun comenzile pe mina in loc de ceas...
Poate sa imi explice cineva cum ma pot inscrie pe forum (si sa-mi complectez profilul)
mersi anticipat.
Am cautat pe site si priza de AUX dar nu o aveau...exista in prospectul de accesorii Outback deci in mod teoretic se poate monta usor.


Spune-mi te rog daca pioti comanda mai multe, ma intereseaza si pe mine, as fi recuaoscator daca ai putea sa comanzi si pentru mine unul sa imi spui daca vrei ceva pestae valoarea lui stiu ca branza e pe bani!



M A R I A N
http://www.autopartswarehouse.com/mmp/suba...pads~parts.html

Foarte misto placutele de frana ceramice... yes.gif
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 5 2009, 10:20 PM) *
Al meu este diesel si volanul este tot MOMO.


Unde se vede daca e Momo sau altceva?
raducuGR
scrie MOMO in partea de jos,pe piele
raducuGR
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 5 2009, 09:20 PM) *
QUOTE (raducuGR @ Feb 5 2009, 07:14 AM) *
whistling.gif ...mi-am comandat din state switch satellite-ul,via Canada(95 $,mi-l aduc niste prieteni care-mi vin in vizita...)
In schimb imi trece princ cap un gind care-mi da fiori reci...outback-urile din state si cele de aici din Grecia in afara de diesel au volan MOMO...sper sa fie la fel ...daca nu imi pun comenzile pe mina in loc de ceas...
Poate sa imi explice cineva cum ma pot inscrie pe forum (si sa-mi complectez profilul)
mersi anticipat.
Am cautat pe site si priza de AUX dar nu o aveau...exista in prospectul de accesorii Outback deci in mod teoretic se poate monta usor.


Al meu este diesel si volanul este tot MOMO.



ptiu sa nu ti-l deochi ....se vede si in poza...cred ca o sa pun baietii veseli de p-aici sa-mi fure un volan intreg ca mi-e ciuda rau...
V_I_C_T_O_R
@raducu

N-am inteles exact ce vrei sa spui...poate ma lamuresti putin. dry.gif
hdi
QUOTE (pista @ Feb 4 2009, 08:11 AM) *
In timp te vei obisnui cu plecarile de pe loc si cu OBD, tu vii de pe un benzinar. Cu un AWD se pleaca altfel de pe loc, decat cu un 2WD.


Mie nu mi se pare deloc ca pleaca greu, ba din contra.
Ieri a trebuit sa ies dintr-o benzinarie la stanga (nu aveam voie...) pe un drum intens circulat si la prima bresa mica-mica, am bagat piciorul in ea, viteza 1, a 2-a si pa! A demarat foarte bine.
Eu vin de pe un diesel (de exceptie si el) si conduc de ceva anisori....
N-am mai avut AWD pana acum insa nu simt ca masina pleaca altfel decat la 2WD. Pista, imi dai te rog detalii?
pista
Sigur ca nu pleaca greu AWD. Dar pleaca mai greu decat un 2WD de aceeasi putere, motivul fiind inertia intregului sistem de tractiune care trebuie pus in miscare.
Aici exclud conditia de aderenta scazuta si un nivel de putere care nu poate fi pus pe asfalt fara alunecarea rotilor.
Cred ca pilotii profesionisti sau profesionistii liniutelor pot sa-ti ofere mai multe informatii.
raducuGR
Ieri am fost intr-o mica excursie impreuna cu un prieten care are un bmw x3 2.0 pe benzina(dieselul e interzis in Atena ,eu am singurul outback diesel din oras...I'm a illegal alien...)...Pe o panta foarte mare (urcus) am accelerat si saracu o ramas mult in urma...la fel si un prieten cu mazda 6...Dar faza tare s-a intimplat pe plaja, am intrat cu Outbacku pe nisip fin si mergea ca pe asfalt...din pacate o intrat si grecu cu bmw-ul si s-o infundat pe cinste...heheh...am stat vo juma' de ora sa-l scoatem noroc cu un wind surf parasit ce l-am bagat sub roti...vai de tractiunea 4x4 x drive sau cum se cheama...
In orice caz masina imi place din ce in ce mai mult...problema e ca deocamdata nu am experienta la condus diesel,habar nu am cum se face schimbul de viteze ca sa poti exploata din plin puterea motorului...si consumul in oras mi se pare un pic cam mare...dar oricum mult mai mic ca la fostul Forester 2.5 xt.
hdi
QUOTE (raducuGR @ Feb 8 2009, 12:03 PM) *
Ieri am fost intr-o mica excursie impreuna cu un prieten care are un bmw x3 2.0 pe benzina(dieselul e interzis in Atena ,eu am singurul outback diesel din oras...I'm a illegal alien...)...Pe o panta foarte mare (urcus) am accelerat si saracu o ramas mult in urma...la fel si un prieten cu mazda 6...Dar faza tare s-a intimplat pe plaja, am intrat cu Outbacku pe nisip fin si mergea ca pe asfalt...din pacate o intrat si grecu cu bmw-ul si s-o infundat pe cinste...heheh...am stat vo juma' de ora sa-l scoatem noroc cu un wind surf parasit ce l-am bagat sub roti...vai de tractiunea 4x4 x drive sau cum se cheama...
In orice caz masina imi place din ce in ce mai mult...problema e ca deocamdata nu am experienta la condus diesel,habar nu am cum se face schimbul de viteze ca sa poti exploata din plin puterea motorului...si consumul in oras mi se pare un pic cam mare...dar oricum mult mai mic ca la fostul Forester 2.5 xt.


Subaru Symmetrical AWD
Cu un diesel o sa depasesti orice benzinara cu putere cat de cat egala atunci cand urci. Este vorba de cuplu. Si eu am o placere nebuna sa accelerez in urcare si sa dau rusinica ...
Cu schimbatul vitezelor ma risc eu cu un sfat: sa nu ai sub 1800-2000rpm nici dupa ce ai schimbat viteza. Asta inseamna sa schimbi pe la 3000rpm in mod obisnuit, la 3500rpm cat esti mai vesel si la 4000-4500 rpm cand vrei sa conduci mai agresiv. Exceptie face tr. 1 pe care o lasi mai usor.
Pentru condus mai economic era cineva (parca Andrei) care ziea ca are un indicator vizual pt schimbarea treptelor in mod economic. Ramasese sa monitorizeze el indicatiile masinii si sa posteze aici turatiile optime.
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Feb 8 2009, 07:24 AM) *
Si eu am o placere nebuna sa accelerez in urcare si sa dau rusinica ...


Cu exceptia situatiei in care prinzi o benzinara (care are chiar mai putin de 150 CP) turata peste 5000 rpm si care garantat iti va da ea rusinica... whistling.gif biggrin.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Feb 8 2009, 08:04 PM) *
QUOTE (hdi @ Feb 8 2009, 07:24 AM) *
Si eu am o placere nebuna sa accelerez in urcare si sa dau rusinica ...


Cu exceptia situatiei in care prinzi o benzinara (care are chiar mai putin de 150 CP) turata peste 5000 rpm si care garantat iti va da ea rusinica... whistling.gif biggrin.gif



Nu te contrazic dar adaug: benzinara sa aiba 2 roti.
pista
CITAT(hdi @ Feb 8 2009, 07:50 PM) *
CITAT(M A R I A N @ Feb 8 2009, 08:04 PM) *
CITAT(hdi @ Feb 8 2009, 07:24 AM) *
Si eu am o placere nebuna sa accelerez in urcare si sa dau rusinica ...


Cu exceptia situatiei in care prinzi o benzinara (care are chiar mai putin de 150 CP) turata peste 5000 rpm si care garantat iti va da ea rusinica... whistling.gif biggrin.gif



Nu te contrazic dar adaug: benzinara sa aiba 2 roti.


Tare as vrea sa dau rusinica cu 2.5i la 2.0D, dar nu incerc ca nu sunt sanse verymad.gif . Si sunt totusi 165CP.
GLC120
QUOTE (hdi @ Feb 8 2009, 01:24 PM) *
Cu un diesel o sa depasesti orice benzinara cu putere cat de cat egala atunci cand urci. Este vorba de cuplu. Si eu am o placere nebuna sa accelerez in urcare si sa dau rusinica ...
Cu schimbatul vitezelor ma risc eu cu un sfat: sa nu ai sub 1800-2000rpm nici dupa ce ai schimbat viteza. Asta inseamna sa schimbi pe la 3000rpm in mod obisnuit, la 3500rpm cat esti mai vesel si la 4000-4500 rpm cand vrei sa conduci mai agresiv. Exceptie face tr. 1 pe care o lasi mai usor.
Pentru condus mai economic era cineva (parca Andrei) care ziea ca are un indicator vizual pt schimbarea treptelor in mod economic. Ramasese sa monitorizeze el indicatiile masinii si sa posteze aici turatiile optime.


Scuze pentru tacerea datorata concediului. Eu am indicatorul de schimbare a treptei, inca nu pot trage niste concluzii. Oricum nu apare la mult peste 2000 rpm si daca nu schimbi atunci, nu se mai aprinde. Adica iti spune O DATA. Vrei sa tii cont -bine, nu vrei - sa fii sanatos.

Cat despre schimbatul la 4500rpm nu prea vad rostul, cand puterea maxima e la 3600. Cred ca daca schimbi la maxim 4000rpm - cand esti suparat - e mai bine din toate punctele de vedere (acceleratie, putere, cuplu, consum, uzura......).

Mi-a placut povestea cu X3-ul pe plaja...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.