Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Marius30562
QUOTE (Cristian2009 @ Jun 29 2009, 08:18 AM) *
Mi-am cumparat (din Anglia) comenzile audio si le-am montat la reprezentanta din Bucuresti. Apoi mi-am dat seama ca am facut eroarea de a crede ca aceste comenzi vor avea exact aceleasi functii ca cele de pe volanul Avensisului. Nu este asa si sunt cam dezamagit pentru ca la Subaru lipsesc doua functii pe care le gasesc importante: pornirea si oprirea sistemului audio si schimbarea postului de radio cu unul dintre cele memorate. La Avensis daca apasai scurt unul din butoanele de cautare, schimba postul radio cu urmatorul din lista celor memorate, iar daca apasai lung acelasi buton incepea sa caute o alta frecventa si se oprea la urmatorul post de radio din frecventa respectiva. La Subaru singura posibilitate este sa declansezi cautarea in sens crescator sau descrescator al frecventei. Cum cele mai frecvente comenzi pe care eu le utilizez, pornirea/oprirea sistemului si navigarea printre posturile radio deja memorate, reclama fiecare apasarea butoanelor din bord, as zice ca nu prea a meritat toata incurcatura, mai ales ca n-a fost chiar ieftin.


Este o problema fie legate de montaj, fie de comenzile in sine.
Tind sa cred ca este vorba despre montaj.

De ce ?
Deoarece, la Forester, comenzile sistemului audio de pe volan functioneaza fix asa cum doresti tu !
hdi
QUOTE (raducuGR @ Jul 20 2009, 09:33 AM) *
na, hdi sa nu zici ca subaru nu-i marca premium...


Strang si eu bani de-o masca d-aia si imi iau. Macar atat daca n-am avut bani de Allroad.
Mircea104901
teehee.gif
Hai sa facem un Combat: U45 vs John Deere vs Lamborghini Champion 135 , macar aici sa vedem "premium" pe camp teehee.gif teehee.gif

Oooops, sunt de rahat... n-au TDi banned.gif
GLC120
In continuare descopar noi features pe aceasta masina.

Parchez masina noaptea tarziu, scot cheia din contact si se aprinde plafoniera. Meditez cateva secunde, verific usa, era inchisa. Repet operatiunea si se aprinde din nou. M-am concentrat puternic ca sa imi dau seama. Stia ca e noapte rolleyes.gif pentru ca erau aprinse luminile de parcare, butonul aflat deasupra pe volan.

Incep sa ii inteleg pe carcotasii "anti Subaru". Si eu as fi in culmea depresiei sa constat citind pe aici, ca mi-am luat cu aceeasi bani (sau mai mult) Passat sau Laguna. Promit sa fiu mai intelegator de acum incolo.

Repet just in case ca tocmai facusem 1018 km cu un plin 59.5L. What a car !
Zetics
QUOTE (GLC120 @ Jul 27 2009, 01:40 PM) *
...
Repet just in case ca tocmai facusem 1018 km cu un plin 59.5L. What a car !


Nu e un Subaru! Cu subaru faci plinul dupa 3-4, hai 5 sute de km, nu 1000!!!! ninja.gif
gont
QUOTE (Zetics @ Jul 27 2009, 02:25 PM) *
Nu e un Subaru! Cu subaru faci plinul dupa 3-4, hai 5 sute de km, nu 1000!!!! ninja.gif


SUBARU = AWD, portiere fara rame si consum mare.

Acum nu mai mai ramas decat AWD. teehee.gif
hdi
QUOTE (gont @ Jul 27 2009, 03:42 PM) *
QUOTE (Zetics @ Jul 27 2009, 02:25 PM) *
Nu e un Subaru! Cu subaru faci plinul dupa 3-4, hai 5 sute de km, nu 1000!!!! ninja.gif


SUBARU = AWD, portiere fara rame si consum mare.

Acum nu mai mai ramas decat AWD. teehee.gif


Tu le cam amesteci... aia cu consumul era la defecte. Vestea buna e ca au rezolvat-o! teehee.gif
Zetics
QUOTE (hdi @ Jul 27 2009, 03:15 PM) *
Tu le cam amesteci... aia cu consumul era la defecte. Vestea buna e ca au rezolvat-o! teehee.gif


Tot defect probabil ca au considerat si usile fara rame, asa ca la modelele noi au rezolvat si aceasta problema! verymad.gif
GLC120
Daca reuseau sa impace pe toata lumea se numeau BMW blink.gif

Repet, pe mine doua lucruri ma faceau sa ma abtin de la Subaru: pretul si consumul.

Cam asta li se reprosa in toata lumea. Altfel numai lucruri bune.

Acum e o gama completa rolleyes.gif. Si masina de 45000 care consuma 25 in oras si masini sub 20000 care consuma 6. rolleyes.gif

Dar de plafoniera nu spuneti nimic? Iar stia toata lumea si nu mi-a spus nimeni verymad.gif
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jul 27 2009, 07:38 PM) *
Dar de plafoniera nu spuneti nimic? Iar stia toata lumea si nu mi-a spus nimeni verymad.gif


Sa se lege de o intrebare foarte veche de-a mea la care nu am primit un raspuns multumitor: cu ce se ocupa senzorul ala solar?
Drept sa-ti spun, nu am observat ca nu s-ar aprinde lumina cand opresc motorul. Voi face proba cu proxima ocazie.
GLC120
remember ca am oprit motorul/scos cheia din contact si luminile de parcare erau aprinse.

Atunci s-a aprins plafoniera. nu cred ca stie dupa senzorul solar sau dupa ceas cand e intuneric unsure.gif
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jul 27 2009, 08:01 PM) *
remember ca am oprit motorul/scos cheia din contact si luminile de parcare erau aprinse.

Atunci s-a aprins plafoniera. nu cred ca stie dupa senzorul solar sau dupa ceas cand e intuneric unsure.gif


Luminile alea de parcare cand se folosesc? Nu cred ca le-am testat pana acum. Or fi functionand?
Tu de ce le aveai aprinse cu motorul pornit? Sau n-am inteles nimic? rolleyes.gif
GLC120
E buna intrebarea. E vorba de butonul de deasupra volanului. Se aprind pozitiile si raman aprins si daca pleci si inchui masina.

Il uitasem conectat dupa ce ma oprisem sa las pe cineva. Cand am ajuns acasa am constatat uimit ca se aprinde plafoniera.

Un prieten cu Outback mi-a spus ca i se aprinde plafoniera cand scoate cheia, indiferent de luminile de parcare. unsure.gif
G e o r g e
plafonierea aia nu are buton on , off si door ?
ca asa ar trebui sa scrie smile.gif
andrei5130
Salutare, mult timp a trecut de cand nu am mai scris...

plafoniera se aprinde numai daca este pe pozitia door atunci cand scoti cheia din contact ca sa vezi ce faci pana te dai jos si se stinge dupa o perioada de timp sau daca incui masina, deasemenea mai este si un sistem de iluminat in jurul butucului de contact ca sa vezi unde bagi cheia daca e noapte care si el se stinge dupa ce pui contactul sau dupa un timp anume...
gont
QUOTE (hdi @ Jul 27 2009, 04:15 PM) *
Tu le cam amesteci... aia cu consumul era la defecte. Vestea buna e ca au rezolvat-o! teehee.gif


Performante si adrenalina=consum mare ninja.gif

Dar daca stau sa ma gandesc, GLC120 are dreptate. Macar acum ai de unde alege.
GLC120
gont vreau sa completez mai detaliat:

performante = aproape la fel rolleyes.gif avantaj noi.
adrenalina mai mare unsure.gif = zgomot si 6500 rpm drive.gif
raducuGR
fratior mai mic pentru Outback....
http://www.cars101.com/subaru/impreza/impr...009photos2.html
mauricius
salutare la toata lumea si bine v-am gasit .dupa cum observati sunt boboc pe forum si vreau sa va felicit pentru toate informatiile de pe forum. sunt foare folositoare .
Peste 3 zile implineste un an si masinuta mea care este , binenteles tot SOD. i-am facut acum 2 luni revizia de 30.000 si nu mi-au schimbat filtrul de motorina . Voi ce parere aveti ?? cei de la SMT mi-au zis ca la 60.000 il schimba .
hdi
Bine ai venit Mauricius. Daca doresti, te poti prezenta pe tine si masina (foto) la Subaru Welcome Area.
Scrie in manual la cati km se schimba filtrul de motorina insa nu-l am la indemana ca sa-ti spun. Oricum, in linie de principiu, daca nu alimentezi din cine stie ce statii fantoma ar trebui sa fie OK la 60000km.
Cred ca esti printre cei care au facut cei mai multi km cu un SOD si experienta ta este foarte valoroasa. Am fi incantati sa citim impresiile tale dupa un an si 30000km.
Este si un topic cu consumul unde poti scrie cat papa masina ta urban/extra. Exploreaza si tu sectiunea Subaru si te asteptam cu interventii.
Diesel
Ca sa risipesc un pic acuzatiile ca am comentat despre Subaru fara sa pun mana pe ele, voi povesti despre plimbarea de azi intr-un OBK diesel rolleyes.gif

Pentru vreo ~20km am fost pasager in dreapta spate. Am mers din Constanta pana la Corbu si inapoi. Masina este in continuare silentioasa, comparativ cu C4 1.6 HDi cu care am mers din nou weekend-ul trecut, diferenta este serioasa. Vorbesc aici de zgomotul in habitaclu, mai ales al motorului. Zgomotul exterior este asemanator. Exact in spatele meu era un greieras subtire, am incercat fara success sa ii gasesc sursa, dar ignor partea asta pentru ca n-am mai mers pe bancheta din spate a unei masini de mult timp.

Sistemul de ventilatie mi s-a parut interesant. Era un curent de aer rece la genunchiul stang, in dreptul consolei centrale, dar n-am gasit gaura de ventilatie corespunzatoare. Trecem asta la plus smile.gif
Am fost nemultumit de suspensii. Au fost ok pana am ajuns pe podul de la Navodari, insa in dreptul rafinariei Petromidia (asfalt denivelat, multe petece, multe gropi si santuri reparate prost) masina a capatat un balans fatza-spate destul de dubios, in timp ce se deplasa constant cu 80-90kmh. La intoarcere s-a resimtit mai putin, asfaltul fiind un pic mai bunicel si eu un pic mai obisnuit. Problema nu e ca sunt suspensiile prea moi, ci ca sunt prea putin amortizate.

Stiu ca s-a comentat ca un anume model de OBK are suspensiile mai ferme decat restul, se pare ca nu l-am prins smile.gif

Comparativ, am mers in primavara asta in Legacy-ul lui mgabi pe un drum si mai prost, dar am stat in dreapta fata. Legacy mi s-a parut exact cat trebuie de ferma, fara ruliu in plus.

PS: pentru ca am mentionat C4, la ultima plimbare si C4 mi s-a parut prea moale fata de Cee'D sau Civicul lui Dragos.

De asemenea, dupa cum s-a mai scris p-aici, cauciucurile stock G900 sunt galagioase la viteze extraurbane.
hdi
QUOTE (Diesel @ Aug 8 2009, 10:40 PM) *
Am fost nemultumit de suspensii. Au fost ok pana am ajuns pe podul de la Navodari, insa in dreptul rafinariei Petromidia (asfalt denivelat, multe petece, multe gropi si santuri reparate prost) masina a capatat un balans fatza-spate destul de dubios, in timp ce se deplasa constant cu 80-90kmh.


Observatie corecta thumbsup.gif . Exact asta ma deranjeaza si pe mine. Zice ca la benzina e si mai rau. Crezi ca un transplant de amortizoare ar ameliora problema? Daca da, de care?
Diesel
Fac apel la simulatoare ca sa lamurim problema whistling.gif
http://en.lfsmanual.net/wiki/Advanced_Setu...Rebound_Damping
Asta e cel mai detaliat ghid pe care l-am gasit despre amortizoare. Pe scurt asa, suspensiile se regleaza in functie de masa pe care o suporta, odata ce ai hotarat cat de tari sau cat moi sa fie arcurile (confort vs sport) amortizarea se regleaza astfel incat suspensia sa revina la punctul de echilibru cat mai repede, fara oscilatii in plus, vezi a 2-a pereche de grafice. (in simulatorul respectiv, in timp ce reglezi setarile, ai optiunea de "drop", cade masina de la o inaltime anume si se observa comportamentul suspensiilor)

Deci, da, ar fi nevoie de amortizoare mai tari... dar sa nu ma intrebati de unitati de masura smile.gif sau sa nu va placa rezultatul rolleyes.gif
GLC120
Poate mai spun si alti fericiti utilizatori ce au constatat. Personal nu am nimic de reprosat suspensiilor, e adevarat cu nu am mers niciodata pe bancheta din spate. Pneurile stock sunt OK pe orice carosabil, mai putin iarna, unde nu le-am testat dar nici nu am de gand.

Bineinteles la Legacy suspensia e mai ferma, la comportament contribuie si pneurile pe 45. Pentru mine 45 in Romania este un No-Deal.
kroko
Acolo si-o fura RS si de la Aro 10 ! laugh.gif
GLC120
Ce era pe jos? Imi plac foarte mult aceste filme realiste unde SOD castiga detasat. banana.gif

Totusi par la fel de artificiale ca si celelalte, care arata superioritatea imparabila a BMW, Audi.... blink.gif
G e o r g e
cand vine vorba de subaru eu trag linie la lemnul de la interior ... i mean WTF !?!?!?! a fost in capul lor
vlademir
eu la ramele de la geamuri si, poate, la grila radiatorului. Funduletul in schimb e dragalas.
G e o r g e
subaru nu am luat niciodata pentru cum arata pe afara , ci pentru ce poate si cum arata la interior . adica sa fie placut la atingere si nederanjant ochiului.
vlademir
Eu la bot ma uit prima oara, si ma intreb ce impresie lasa in oglinda retrovizoare a celui din fata mea. Chiar sunt curios daca dieselul de europa, ca-n America vad ca nu e cazul, va avea fanta de pe capota, cred ca da. Si aspectul exterior este destul de important, dupa motorizare si spatiu interior. Ma asteptam sa fie mai urata, dupa cum imi spunea un dealer ca are aspect de masina coreeana. seamana si mai mult cu allroadul de la audi.
gss
Salut

Am un Subaru Outback DIESEL asta dupa un benzinar de Forester acesta ajungand deja la 200.000km.
SURPRIZA MAXIMA DE FIABILITATE!!!!!!!!!
Dupa 18.000Km incepe sa miroase a ferodou. La service mi se spune ca totu-i OK.
Dupa un drum de 2000Km in Grecia, raman in pana de ambreaj in Bulgaria.
Reprezentanta din Bucuresti SUBARU MOTORS imi spune senin ca asta este si ca trebuie schimbat
tot kitul de ambreaj si volanta pentru ca este foarte uzata. Cred ca va dati seama care ar fi pretul
reparatiei. Se mai spune ca nu face obiectul garantiei.

Stimati posesori de SUBARU OUTBACK DIESEL. Dupa spusele celor de la Subaru daca n-ai noroc n-ai.
Va trebui dupa cum spun ei sa consideri ca la 20000 Km mai schimbi cate un kit de ambreaj si o volanta
pentru ca sunt consumabile. Ciudat ii ca inca nu am schimba nici placutele de frana dar voi schimba cele de mai sus.

In cariera mea de automobilist am condus multe masini dar nu am avut ocazia sa vad masini la care la 20000km sa schimbi piesele enumerate.

Am avut intr-adevar un Trabant la care la 10000 schimbam vibrakenul. Trebuia sa cam umblu cu el in plasa.
Se pare ca nu am ajuns foarte departe. Acuma trebuie sa umblu cu volanta in portagaj.
Traiasca tehnologia SUBARU.

Partea cea mai trista este ca cei de la Subaru nu recunosc ca ar putea fi o problema de
fabricatie.

Daca mai sunt si alti cu aceasta problema va rog sa-mi spuneti.

GLC120
gss ai citit ce a scris Andrei pe un topic dedicat ? Deja mi se pare foarte grav ce se intampla.

Nu am nici un fel de problema la 6600 km dar cred ca am putea face ceva in mod organizat.

Pentru problemele de ambreiaj a vorbit cineva si la Brasov ?
hdi
QUOTE (gss @ Sep 4 2009, 02:47 PM) *
Subaru Outback DIESEL
SURPRIZA MAXIMA DE FIABILITATE!!!!!!!!!


Salut @gss,
Mai exista un user care isi schimba ambreiajul la 25000km insa el isi asuma distrugerea lui. Poti citi totul aici: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2274...-cu-ambreiajul/
Daca iti face placere te asteptam sa te prezinti pe tine si masinile tale aici: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/

Poate ne spui si ce probleme ti-a facut Foresterul in cei 200000km de ai ajuns sa exclami atat de categoric "Traiasca tehnologia SUBARU".
andrei5130
Salut GSS te rog citeste topicul meu sa putem vorbi in cunostinta de cauza, eu inca nu am schimbat kitul dar urmeaza sa o fac pana pe data de 10 luna asta, am sa il schimb la BV daca imi ajung piesele pe care le-am comandat in Germania daca nu va trebui sa il schimb la SMT (in caz de forta majora) ca sa pot pleca la timp in concediu, putem continua discutia pe celalalt topic ca sa nu se imprastie informatia
GLC120
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Sep 8 2009, 11:05 PM) *
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif

Sa inteleg ca varianta data de mine cea in care trusa medicala sta sub scaunul pasagerului acolo unde are si un lacas special ca sa nu ce plimbe catre picioarele pasagerilor din spate nu iti place, atunci incearca sub scaunul soferului daca nu ai sabwferul montat, daca nu iti place nici asta trage cu nadejde de placa aia ca sar putea sa nu intre trusa acolo, mai bine masoara inainte sa te chinui sa o scoti...

nu am putut sa ma abtin 36182451.gif
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Sep 8 2009, 11:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 8 2009, 11:05 PM) *
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif

Sa inteleg ca varianta data de mine cea in care trusa medicala sta sub scaunul pasagerului acolo unde are si un lacas special ca sa nu ce plimbe catre picioarele pasagerilor din spate nu iti place, atunci incearca sub scaunul soferului daca nu ai sabwferul montat, daca nu iti place nici asta trage cu nadejde de placa aia ca sar putea sa nu intre trusa acolo, mai bine masoara inainte sa te chinui sa o scoti...

nu am putut sa ma abtin 36182451.gif


demontati-o voi bueyyyy ca sunteti shmekeri...ce placa, ce sub scaun....trusa intra la fix pe rezerva, sub placa portbagajului, catre partea din spare a masinii. Ce dreaqu dom'le? Acolo intra incredibil de multe chestii: trusa, triunghiuri, sufa, 1l ulei motor, antifurt roti, cateva carpe, saltea de plaja, 6 cutii de lapte LaDorna teehee.gif si inca vreo 2-3 chestii pe care nu le mai tin minte....
andrei5130
QUOTE (hdi @ Sep 9 2009, 12:20 AM) *
QUOTE (andrei5130 @ Sep 8 2009, 11:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 8 2009, 11:05 PM) *
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif

Sa inteleg ca varianta data de mine cea in care trusa medicala sta sub scaunul pasagerului acolo unde are si un lacas special ca sa nu ce plimbe catre picioarele pasagerilor din spate nu iti place, atunci incearca sub scaunul soferului daca nu ai sabwferul montat, daca nu iti place nici asta trage cu nadejde de placa aia ca sar putea sa nu intre trusa acolo, mai bine masoara inainte sa te chinui sa o scoti...

nu am putut sa ma abtin 36182451.gif


demontati-o voi bueyyyy ca sunteti shmekeri...ce placa, ce sub scaun....trusa intra la fix pe rezerva, sub placa portbagajului, catre partea din spare a masinii. Ce dreaqu dom'le? Acolo intra incredibil de multe chestii: trusa, triunghiuri, sufa, 1l ulei motor, antifurt roti, cateva carpe, saltea de plaja, 6 cutii de lapte LaDorna teehee.gif si inca vreo 2-3 chestii pe care nu le mai tin minte....

ai uitat sa zici ca ai scos roata de rezerva 36182451.gif


la mine acolo e plin deja, ca sa nu mai zic ca daca e plin cu bagaje nu ajungi la ea in timp util, ia incearca tu sa o bagi sub scaun unde ii e locul si sa imi povestesti pe urma cum sta ea linistita si ne stingherita, ca sa nu mai zic ca nenorociti astioa de mancatori de orez cu betele au gandit totul in asa fel sa nu afecteze coloana de aer de sub scaun, mama lor de hahalere...
vlademir
QUOTE (hdi @ Sep 9 2009, 12:20 AM) *
QUOTE (andrei5130 @ Sep 8 2009, 11:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Sep 8 2009, 11:05 PM) *
In portbagaj pe ambele parti exista niste spatii de depozitate cu capac. Dupa ce scoti capacul mai exista o placa verticala in partea de jos. Daca o scoti s-ar putea sa intre acolo trusa sanitara.

La voi se scoate acea placa ?? unsure.gif Mi-a aratat un prieten cu Outback 2007 ca iese. La mine am tras la limita bunului simt si nu a iesit. Help ! fakenopic.gif

Sa inteleg ca varianta data de mine cea in care trusa medicala sta sub scaunul pasagerului acolo unde are si un lacas special ca sa nu ce plimbe catre picioarele pasagerilor din spate nu iti place, atunci incearca sub scaunul soferului daca nu ai sabwferul montat, daca nu iti place nici asta trage cu nadejde de placa aia ca sar putea sa nu intre trusa acolo, mai bine masoara inainte sa te chinui sa o scoti...

nu am putut sa ma abtin 36182451.gif


demontati-o voi bueyyyy ca sunteti shmekeri...ce placa, ce sub scaun....trusa intra la fix pe rezerva, sub placa portbagajului, catre partea din spare a masinii. Ce dreaqu dom'le? Acolo intra incredibil de multe chestii: trusa, triunghiuri, sufa, 1l ulei motor, antifurt roti, cateva carpe, saltea de plaja, 6 cutii de lapte LaDorna teehee.gif si inca vreo 2-3 chestii pe care nu le mai tin minte....

Da nu mai intra stingatorul atunci. Altceva. Mai bine desfaci trusa, bei spirtul si te infasori in plasturi.
hdi
QUOTE (vlademir @ Sep 9 2009, 08:55 AM) *
Da nu mai intra stingatorul atunci. Altceva. Mai bine desfaci trusa, bei spirtul si te infasori in plasturi.


Stingatorul nu am reusit sa-l bag pt. ca nu mi-am facut timp sa-l iau un pic la ciocan ca sa-l aplatizez putin. blink.gif
GLC120
Trusa sta bine acolo sub scaun, nimic de reprosat. Inteleg ca radem glumim (eu am inceput) dar poate cineva sa spuna daca iese placa aia de acolo. Vreau sa pun jocul de table, na ! thanks.gif
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Sep 9 2009, 01:34 PM) *
Trusa sta bine acolo sub scaun, nimic de reprosat. Inteleg ca radem glumim (eu am inceput) dar poate cineva sa spuna daca iese placa aia de acolo. Vreau sa pun jocul de table, na ! thanks.gif

Man, placuta aia iese destul de usor numai sa ii prinzi smecheria, la mine a iesit singurica dupa ce am indsat acolo jde sacose tip cora, carefura, real...
GLC120
Asta imi place la Subaru exista solutii high-tech la orice problema. La SMT mi-au spus ca 87 de pungi standard sunt suficiente. De preferat biodergradabile. arigato.gif
JohnSA
QUOTE (GLC120 @ Aug 10 2009, 09:09 AM) *
Poate mai spun si alti fericiti utilizatori ce au constatat. Personal nu am nimic de reprosat suspensiilor, e adevarat cu nu am mers niciodata pe bancheta din spate. Pneurile stock sunt OK pe orice carosabil, mai putin iarna, unde nu le-am testat dar nici nu am de gand.

Bineinteles la Legacy suspensia e mai ferma, la comportament contribuie si pneurile pe 45. Pentru mine 45 in Romania este un No-Deal.



Problema balansului se diminueaza daca schimbi yokohamele cu niste anvelope. Daca le schimbi cu alta dimensiune, cred ca tre sa vezi si ce presiune sunt in noile anvelope, ca s-ar putea ca indicatiile de pe usa sa nu mai aibe nici o legatura cu noua realitate. La mine, juma de balans a disparut , in curbe nu mai face drifting si nici nu mai scartiei usor.
Cealalta jumatate de balans se elimna prin moddificare sway-bar-ului, (cred ca e antiruliu) cu unul mai gros. Eu caut acum un rallitek , dar nu am gasit in Europa pe careva care sa-l importe (exclud UK, aia ca natie ii bat pe cei de la SMT la preturi).

Daca afla careva de un importator capabil sa-l aduca, ca sa nu ne omoare transportul, poate da un semn.
Diesel
Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.
JohnSA
QUOTE (Diesel @ Sep 24 2009, 03:21 PM) *
Bara antiruliu rezolva balansul stanga-dreapta. Eu am acuzat balans fata-spate. Dar nu-i nimic ca nici la altii nu e mai bine. Pe M0 in dreptul aeroportului din Budapesta, Accord-ul lui Tudor si Avensisul lui 22nst aveau balans fata-spate pe cand a mea nu avea.


Incearca sa vii cu presiunea cu 5 bari sub cea maxima a anvelopei, daca ai schimbat yokohamele cu ceva decent. Pe cele originale chiar nu am vazut daca e scrisa presiunea maxima.
La mine s-a atenuat pana la disparitie balansul fata spate, balans pe care-l simteam serios la orice damb.
GLC120
John, cu cine vorbesti? Cu colegul diesel - un tanar pilot talentat care crede ca Subaru e o masina absolut inodora si incolora, ca 150 CP la Boxer Diesel sunt varza, in timp ce el rupe totul pe circuit cu o Kia Cee'd WRC de 1.4L si 109 CP (marmota) ?
Diesel
John, ne vor fugari ecologistii daca scadem presiunea in pneuri ca cica ne creste consumul smile.gif
Oricum eu am constatat balansul ca pasager in OBK, nu m-am uitat foarte atent la cauciucuri, dar cred ca sunt alea originale iar soferul OBK-ului respectiv nu este genul care verifica presiunea si nivelul de ulei la intervalele necesare.

GLC, aici nu e combat zone, te rog sa glumesti cu altii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.