Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
V_I_C_T_O_R
Buna, buna asta!!! biggrin.gif
JohnSA
QUOTE (Valentin35722 @ Jan 22 2009, 09:29 AM) *
QUOTE (JohnSA @ Jan 22 2009, 02:49 AM) *
Dupa un drum de vreo 5000 Km...


Muuuult ti-a trebuit... Chiar nu vad motivele (in afara de pret probabil) pentru care din gama de gume produse de Yokohama, au ales ce-i mai slab...


Nu mi-a trebuit mult. Am luat masina si am intins-o la ski ca de obicei. A fost un drum lamuritor.
JohnSA
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 22 2009, 10:03 AM) *
QUOTE (pista @ Jan 22 2009, 08:49 AM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 22 2009, 08:45 AM) *
Tot nu mi-a raspuns nimeni la aceste 2 intrebari, si faza cu scaunu incepe sa ma enerveze deoarece mai conduce si sotia masina si bineinteles ca e greu sa aduc scaunu la exact aceeasi pozitie. Asa ca va rog cine stie sa dea o mana de ajutor


La modelele 3.0R cu scaune electrice pot fi memorate 2 pozitii. Astfel utilizarea devine foarte comoda.
Sper ca si la diesel sa fie la fel.


Pai am butoanele de memorie dar nu stiu cum se memoreaza. Am incercat in diverse combinatii de apasat butoane dar nimic...Tu nu ai memorie?



Reglezi scaunul cum vrei, tii apasat butonul set apoi apesi SI butonul pe care vrei sa memorezi. Dupa o sec sau daou parca face piu si gata.Daca nu merge, te-au facut din butoane ninja.gif
.
Triunghiuletul verde vine din logica de SI care se pare ca e pe NS-uri si indica momentul optim de schimbare a vitezei. Vreo saptamana mi-a luat sa ma prind ca e un triunghi verde care clipeste si nu o iluzie optica ! Am organizat panda pana la urma si m-am prins ce e acolo.
V_I_C_T_O_R
@JohnSA

Multumesc, o sa incerc. Banuiesc ca functioneaza smile.gif

Inseamna ca am avut dreptate si cu NS-ul. Si tu ai comezi audio pe volan?
hdi
QUOTE (pista @ Jan 22 2009, 07:48 AM) *
Adica sa inteleg ca "anvelopele de zapada" nu sunt de iarna ? Adica cand e zapada nu este iarna teehee.gif ?
Din nefericire multi comercianti de cauciucuri dau informatii imprecise.


Daca insisti, OK....Eu tot nu voi merge la vara cu Nokian WR G2 pe Subaru si cu Dunlop Wintersport M3 pe 307 doar pt. ca tu spui ca sunt bune atata timp cat nu au un fulg de nea desenat pe ele.
Presupun ca allseason= all season= toate anotimpurile (inclusiv vara la temperaturi ale asfaltului ce ajung la 80C).
GLC120
Faci foarte bine hdi. Amandoua sunt pneuri de iarna, se vede din nume si pe site-ul producatorilor. Nu cred ca a zis nimeni ca e bine sa le pastrezi.
Mircea104901
Relatia e simpla:

pe cauciucurile de iarna scrie M+S (exceptie cele speciale de gheata). Dar, daca scrie M+S nu inseamna ca sunt de iarna. Pot fi si all-season.

In general, cand cumperi cauciucuri, in oferte nu scrie M+S, doar una din variantele: a) vara; cool.gif iarna; sau c) all-season. Deci stii ce cumperi, si implicit ce ai pe masina. smile.gif

Geolandar-urile din dotarea standard (G900 - Forester, si, cred Outback) sunt un mix foarte prost(all-season). Cred ca cele mai proaste cauciucuri produse de Yokohama. In conditii normale de exploatare, nu te lasa. Dar, daca ai nevoie de limitele masinii, schimba-le obligatoriu. Vara, la temperaturi ridicate adera foarte tare la asfalt(feeling-ul de topire) si stabilitatea laterala scade(se inmoaie). Deci, daca ataci foarte tare curbele, risti sa o "descalti" sau sa dai cu janta de asfalt, pt. ca nu rup aderenta sa intre in derapaj. (Am patit-o si era sa ajung ca Loganul din testul ADAC). Pe camp, daca e noroi, aluneca destul de repede, deci nu e indicat sa te incumeti prea mult cu ele. Iarna daca mergi f. linistit, se descurca. Dar nu si pe gheata.
Deci, isi fac treaba, dar foarte limitat, si in conditii de exploatare "linistita".
A, si nu tin foarte mult. Mai mult de 40-45000km nu le dau.
Zetics
Mircea, tu poate ai alt model de Yokohame, desi ma indoiesc, insa eu asta vara n-am vazut deloc fenomentul ala de aderenta la asfalt, ci dimpotriva! Imi scartie foarte usor in curbe, ceea ce mie imi spune ca nu prea "se topesc" si deci nu prea adera la asfalt. Si vorbesc de mers la 30+ grade, ziua in amiaza mare.
Cu sustinerea laterala nu stiu, nu-mi dau seama.
Valentin35722
QUOTE (Mircea104901 @ Jan 22 2009, 08:14 AM) *
...daca ataci foarte tare curbele, risti sa o "descalti" sau sa dai cu janta de asfalt...


Exact feeling-ul asta l-am avut coborand de la Cheia spre Valeni. Am simtit intr-o curba luata mai tare dar normal pentru Forester ca iese de pe janta. M-am oprit sa vad daca mai e la locul lui si pana la Ctza am mers cu frica. Schimbat a doua zi cu Michelin Pilot Exalto.

Hai c-am facut topicul varza...
V_I_C_T_O_R
Mda, naspa de tot. Concluzia e ca nu voi folosi G900-le nici la vara. E foarte distractiv ca atunci cand am cumparat masina si mi-au spus de la rep ca sunt allseason am zis in sinea mea " hehe, in sfarsit mai fac si eu economie la cauciucuri". Dupa diferite experiente neplacute pe temperaturi scazute cu mazga si zapada, am hotarat ca nu are rost sa-mi risc viata si masina, si-mi trag niste Vredestein-uri ca prea le lauda lumea, si imi raman G900-le doar pt vara... Dar in urma celor discutate si experimentate de voi, mai mult ca sigur voi mai face o investitie in primavara pentru incaltarile conforme cu sezonu.

Cu topicu varza, asta e, oricum nu mai are rost deschis unu pentru cauciucuri, pentru ca subiectu e cam discutat.
pista
CITAT(hdi @ Jan 22 2009, 10:21 AM) *
CITAT(pista @ Jan 22 2009, 07:48 AM) *
Adica sa inteleg ca "anvelopele de zapada" nu sunt de iarna ? Adica cand e zapada nu este iarna teehee.gif ?
Din nefericire multi comercianti de cauciucuri dau informatii imprecise.


Daca insisti, OK....Eu tot nu voi merge la vara cu Nokian WR G2 pe Subaru si cu Dunlop Wintersport M3 pe 307 doar pt. ca tu spui ca sunt bune atata timp cat nu au un fulg de nea desenat pe ele.
Presupun ca allseason= all season= toate anotimpurile (inclusiv vara la temperaturi ale asfaltului ce ajung la 80C).


Scuza-ma, nu am vrut sa te supar, nici sa glumesc pe seama ta blush.gif .
1. WR G2 si M3 sunt cauciucuri de iarna in toata regula. (si cele de iarna au diferente intre ele)
2. Implicit nu sunt allseason.
3. Allseason e un compromis pentru cei care circula putin si moderat si vor sa economiseasca. Nu sunt suficient de bune nici vara, nici iarna.

Eu nu am spus nicaieri ca sa circuli vara cu cauciucuri de iarna sau cu allseason.
Am masina proprie din 1992, adusa personal din Germania.
La noi frecvent intalnesti zapada pe sosea din octombrie pana in aprile. Si parcurg anual cca. 50.000km. Drumul spre M.Ciuc sau Gheorgheni trece la altitudini in jur de 1000m. Inclusiv si azi a fost zapada, fleasca, gheata pe sosea si afara erau +9C.

hdi
QUOTE (pista @ Jan 22 2009, 04:46 PM) *
Scuza-ma, nu am vrut sa te supar, nici sa glumesc pe seama ta blush.gif .
1. WR G2 si M3 sunt cauciucuri de iarna in toata regula. (si cele de iarna au diferente intre ele)
2. Implicit nu sunt allseason.
3. Allseason e un compromis pentru cei care circula putin si moderat si vor sa economiseasca. Nu sunt suficient de bune nici vara, nici iarna.

Eu nu am spus nicaieri ca sa circuli vara cu cauciucuri de iarna sau cu allseason.
Am masina proprie din 1992, adusa personal din Germania.
La noi frecvent intalnesti zapada pe sosea din octombrie pana in aprile. Si parcurg anual cca. 50.000km. Drumul spre M.Ciuc sau Gheorgheni trece la altitudini in jur de 1000m. Inclusiv si azi a fost zapada, fleasca, gheata pe sosea si afara erau +9C.


Am vrut si eu sa fiu "precis" ca prea v-ati intrecut toti in definitii exacte... wink.gif
Cat despre suparare, beer.gif

JohnSA
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 22 2009, 11:04 AM) *
@JohnSA

Multumesc, o sa incerc. Banuiesc ca functioneaza smile.gif

Inseamna ca am avut dreptate si cu NS-ul. Si tu ai comezi audio pe volan?


Da. A fost factor decisiv si alta nu. Chiar am gasit codul de componenta si era sa comand panel-ul cu comenzi audio cand m-au anuntat ca sunt pe NS.
hdi
QUOTE (JohnSA @ Jan 22 2009, 07:34 PM) *
Da. A fost factor decisiv si alta nu. Chiar am gasit codul de componenta si era sa comand panel-ul cu comenzi audio cand m-au anuntat ca sunt pe NS.


Adevarul este ca lipsa comenzilor audio pe volan este singurul lucru care ma deranjeaza intr-adevar la Subby Sama! E chiar periculos sa stai cu ochii in HU ca sa cauti butoanele ...Nu cred ca a montat cineva pana acum panelul pe o versiune venita din fabrica fara. Stii ceva, John?
V_I_C_T_O_R
@John

Si tu l-ai luat tot la promotie? Daca da cum ai aflat de ea? Ca am auzit ca in 48 de ore au fost luate cele 4 NS/ZS. Eu am aflat 100% accidental si tre sa accept ca asa mi-a fost dat. Trecusem intamplator pe la Showroom-ul din Tm care tocmai s-a deschis cand au primit mail-ul cu promotia.
andrei5130
QUOTE (JohnSA @ Jan 22 2009, 07:34 PM) *
Da. A fost factor decisiv si alta nu. Chiar am gasit codul de componenta si era sa comand panel-ul cu comenzi audio cand m-au anuntat ca sunt pe NS.


te rog sa imi dai si mie codul de de componenta pentru comenzile audio si eventual unde as putea sa la comand daca sti si unde asi putea sa le montez ar fi mai mult de cat super

multumesc anticipat

CU RESPECT

Andrei
M A R I A N
QUOTE (pista @ Jan 21 2009, 07:31 PM) *
Ca sa va incurc un pic:
Am Nokian WR cu marcaj M&S si fulg de nea. Mai scrie pe cauciuc si All Weather Plus.


Si pe WR G2, cum am eu si HDI scrie all weather plus insa sunt pentru iarna "mai usoara", asa mi-au spus cei de pe site-ul Nokian. Explicatia este ca au in oferta si anvelope de iarna "hard", precum Hakkapeliitta
http://www.nokiantyres.com/product-group?group=1.01

Apropos de Yokohame, se pare ca pentru Europa japonezii pun numai pneuri de rahat. Daca sunteti de parere ca astea de pe Outback sunt de rahat, sa vedeti ce am primit eu pe Yaris TS, Yokohama decibel, care se comporta la fel ca Montana pe Logan... confused.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Jan 22 2009, 10:37 PM) *
Yokohama decibel


Asta e nume de manelist japonez. Fooooaaaarte taaaare! laugh.gif
Am descoperit si eu astazi, zgandarit fiind de discutia allseason / winter / snow tyres, ca exista anvelope speciale pt. masini noi: asa numitele OE Tyres (Original Equipment). Am ramas surprins de existenta lor pentru ca nu inteleg rostul existentei unei astfel de categorii. De ce masinile noi ar avea nevoie de anvelope speciale? De ce nu sunt bune marcile comerciale?
Si mi-am raspuns: pentru ca in cazul masinilor noi sistemul concurential nu exista. Omul nu-si cumpara masina in functie de anvelopele cu care e incaltata asa ca producatorii auto fac conventii cu producatori de anvelope in scopul obtinerii unor preturi FOARTE MICI. Cum si pentru fabricantul de anvelope trebuie sa fie f. profitabil, iata ca se naste categoria OE Tyres care are in componenta niste gunoaie pe care nu le-ar cumpara nimeni daca ar aparea pe raft alturi de alte modele, in bunul si sanatosul spirit concurential.
Concluzia?
Vand (nu celor pe care-i cunosc) 4 + 1 anvelope Yokohama Geolandar G900, rulate 100km, in stare perfecta. Anuntati pe cei ce va sunt antipatici, vecinii de bloc cu caini latratori, invatatoarea copiilor si mai ales socrii.
V_I_C_T_O_R
Cu prima ocazie de la mine ai o bere jur. laugh.gif laugh.gif Ma doare burta de ras. Auzi le citesti din ceva carti astea? tongue.gif

Putem face o promotie al 2-lea set juma' de pret (pe care-l dau eu).
M A R I A N
Eu zic asa: ne adunam toti cei de pe forum cu Yokohame, facem o plangere la Subaru si le cerem sa ne schimbe anvelopele. Ce ziceti?
Valentin35722
QUOTE (hdi @ Jan 22 2009, 04:53 PM) *
...Vand (nu celor pe care-i cunosc) 4 + 1 anvelope Yokohama Geolandar G900, rulate 100km, in stare perfecta. Anuntati pe cei ce va sunt antipatici, vecinii de bloc cu caini latratori, invatatoarea copiilor si mai ales socrii.


Mai am si eu doua. Propun sa le trimitem la japs sa se spele cu ele pe cap.
M A R I A N
S-a terminat visul frumos cu reducerea la Outback. Preturile au revenit la "normal", peste 32000 euro.
A ramas in schimb discountul la Legacy.
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Jan 23 2009, 01:05 AM) *
S-a terminat visul frumos cu reducerea la Outback. Preturile au revenit la "normal", peste 32000 euro.
A ramas in schimb discountul la Legacy.


Esti sigur? GLC120 tocmai ne-a anuntat ca a comandat unul. Nu cred ca a stat pana acum ca sa-l ia la 32000EU...
GLC120
A fost complicat din punct de vedere pret. Am incercat sa profit si de reducere si de un curs mai favorabil. Masina era deja comandata de un cunoscut care din cauza cursului s-a razgandit. Vroia sa o ia cu banii jos. Sa nu va suparati dar nu vreau sa intru in detalii.

Cert este ca discountul apare inca pe site, ei zic ca Diesel nu mai exista, ma intreb cine e nebun sa se duca acum si sa zica: da nene uite aici 32000 x 4.34 RON si da-mi si mie ... vreo doua Outback fara piele ?!

Vestile bune: masina are si comenzi pe volan si scaun electric (fara memorie) si indicatoarele mici si verzi care indica momentul optim de schimbare a vitezei. MY2009. Se pare ca e o intamplare si nu o regula.

Vestile proaste: m-am interesat cum e cu service-ul. Aici cred ca am putea sa discutam serios si sa facem ceva. 1800 RON pentru o revizie ulei + filtre !? Filtru de polen (stiti cum arata?) vreo 350 RON !? Ulei de 4 ori mai scump decat la magazin !?
JohnSA
QUOTE (andrei5130 @ Jan 22 2009, 09:43 PM) *
QUOTE (JohnSA @ Jan 22 2009, 07:34 PM) *
Da. A fost factor decisiv si alta nu. Chiar am gasit codul de componenta si era sa comand panel-ul cu comenzi audio cand m-au anuntat ca sunt pe NS.


te rog sa imi dai si mie codul de de componenta pentru comenzile audio si eventual unde as putea sa la comand daca sti si unde asi putea sa le montez ar fi mai mult de cat super

multumesc anticipat

CU RESPECT

Andrei


Salut.
codul 83154AG001: "Switch satellite". (Steering wheel buttons). Costa undeva pe la 125$ peste ocean si daca dai o cautare o sa gasesti si ceva furnizori gen subaruparts, subarugenuineparts,etc. Daca nu gasesti listat da-le email. De montat il montezi in service, dupa ce le explici oamenilor ca pot folosi documentatia de la WRX ( e acelasi bloc pt volan) . Din ce am citit e obligatoriu sa ai varianta de CD cu exchanger, pt a fi complet circuitul de legatura. Daca faceti acasa operatiunea, decuplati bateria cateva minute dupa care incercati demontarea air-bag-ului . Altfel sunt mari sanse sa se declanseze.

Bafta
andrei5130
QUOTE (JohnSA @ Jan 23 2009, 09:20 AM) *
Daca faceti acasa operatiunea, decuplati bateria cateva minute dupa care incercati demontarea air-bag-ului . Altfel sunt mari sanse sa se declanseze.

Bafta

Probabil din cauza asta toti au zis ca nu se poate monta ulterior nu isi asuma nimeni riscul sa plateasca un air-bag daca cumva declansaza...


andrei5130
QUOTE (andrei5130 @ Jan 23 2009, 09:36 AM) *
Probabil din cauza asta toti au zis ca nu se poate monta ulterior nu isi asuma nimeni riscul sa plateasca un air-bag daca cumva declansaza...



am mai facut ceva sapaturi si am gasit un forum unde se discuta concret despre acest modul si cum se instaleaza sper sa va fie de folos celor ce sunt interesati in mod direct (nu celor care le au deja tongue.gif )

http://legacygt.com/forums/showthread.php?t=66619
V_I_C_T_O_R
QUOTE (hdi @ Jan 23 2009, 10:28 AM) *
Hai sa va aduc in atentie o discutie interesanta despre doua ciudatenii ale lui Boxer Diesel despre care se discuta f. putin aici dar despre care altii au umplut pagini intregi si anume:
VIBRATII ALE MOTORULUI SI SCADERI DE TURATIE LA RELANTI
SI
FUM IN EXCES LA EVACUARE
Multi au fost dezamagiti ca o masina de peste 30000EU scoate fum ca o non euro sau ca se scutura la semafor de zici ca se opreste etc.
Am studiat eu intens problema si am inteles ca cele 2 probleme sunt in mod surprinzator legate una de alta. Am gasit cele 2 scrisori atasate trimise de Subaru UK, una catre un client care reclama problema si alta catre ateliere si dealeri cu instructiuni asupra modului in care trebuie “prelucrati clientii” in asteptarea manualului MY2009 care se pare ca va fi actualizat in acest sens.
Despre ce e vorba?
Boxer Diesel are programat prin codul lui genetic sa efectueze un asa-numit “self-learning” in etape ce au loc la intervale de km prestabilite. Procedura consta in reglarea automata si optimizarea parametrilor de functionare si poate dura cateva minute la fiecare etapa.
Atentie: Procedura este intrerupta de apasarea acceleratiei!
Daca procedura va fi intrerupta, ea va fi reluata cu urmatoarea ocazie in care motorul va functiona la relanti. Daca asta se va intampla la semafor nu inseamna ca trebuie sa ramai acolo cu avaria pusa; pleci insa te opresti undeva unde se poate sau cand ajungi la destinatie si lasi masina pornita pentru ca motorul sa-si efecueze etapa de self-learning.
Cei care nu au stiut despre acest “amanunt” si care au interupt in mod repetat procedura au toate sansele sa aiba parte de functionare neconforma sau macar sub parametrii a motorului si in consecinta de fumegari excessive ale esapamentului, caz in care este bine sa mearga la service unde se poate face un self-learning fortat.

Cititi cele 2 scrisori si actionati in consecinta!



Tre sa recunosc ca m-am lovit de ambele probleme: foarte foarte rar (de vreo 3 ori in 5000 km) am simtit ca imediat dupa ce am oprit pe loc masina dupa un drum mai mult sau mai putin lung am simtit niste vibratii asemeni celor cand motorul e subalimentat si sta sa moara. Fumul l-am observat noaptea, cand in accelerari mai violente vedeam gazele in farurile celui din spate. Nu stiu daca era fum negru sau nu, dar clar era mai dens ca si in conditii normale. Chestia asta nu am stiut ca are legatura cu self-learningul despre care stiam deja de cand aveam Impreza. Dupa decuplarea bateriei pentru diverse interventii, la primul drum murea motorul la fiecare lasare la relanti a motorului. Speriat am cerut asistenta de la reprezentanta si atunci mi s-a explicat chestia cu self-learningul. Multumim oricum pentru avertisment si sfat - il vad foarte folositor, pentru ca nu mi s-a spus ca tre sa stau pe loc pentru self-learning, deci stiam jumate din problema.

Mi-am adus eu aminte de o chestie pe care am vrut sa o discut cu voi pe forum, chestie care mi se pare strigatoare la cer, dar poate din nou ca si cu farurile si autoleveling-ul imi scapa ceva. Domle' masina asta NU ARE HILL-HOLDING blink.gif verymad.gif . Aveam pe Impreza, masina care nu prea are de-a face cu ce ai deaface cand esti posesor de Outback + ca facilitatea mi se pare una super comoda si necesara la OBK. Ori s-au tampit astia, ori nu imi functioneaza mie.

pista
CITAT(V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 11:26 AM) *
Mi-am adus eu aminte de o chestie pe care am vrut sa o discut cu voi pe forum, chestie care mi se pare strigatoare la cer, dar poate din nou ca si cu farurile si autoleveling-ul imi scapa ceva. Domle' masina asta NU ARE HILL-HOLDING blink.gif verymad.gif . Aveam pe Impreza, masina care nu prea are de-a face cu ce ai deaface cand esti posesor de Outback + ca facilitatea mi se pare una super comoda si necesara la OBK. Ori s-au tampit astia, ori nu imi functioneaza mie.


Nici pe 2.5i nu este sad.gif . In schimb este DR smile.gif .
Zetics
Pe mine mult timp m-a enervat la culme hill holderul ala la Forester. Din cauza lui, daca era cea mai mica panta masina pleca smucit.
Acum nu prea mai face, ori s-a mai "cizelat" si da drumul mai repede la frane cand plec, ori s-a adaptat piesa dintre scaun si volan.
Dar nu cred ca e ceva dupa care sa ai regrete eterne.
V_I_C_T_O_R
M-am hotarat sa scot masina la vanzare devil.gif . Cei interesati sa-mi trimita PM.
Hoinar
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 03:56 PM) *
M-am hotarat sa scot masina la vanzare devil.gif . Cei interesati sa-mi trimita PM.

Sper ca faci misto smile.gif.

Chiar, care e diferenta intre Impreza si actualul Outback? Motoarele au aceeasi putere, doar ca una are cuplu mai mare si alta are greutate mai mica...Care iti place mai mult..si de ce? smile.gif Daca ai alt topic despre masinile tale, atunci ne mutam acolo...da' eu n-am cautat suficient..ca n-am gasit.
andrei5130
astazi am ajuns si eu la reprezentanta din aceleasi motive, fum in exces, un mers ne regulat al motorului in stationare si cireasa de pe tort lipsa comenzi audio volan, dupa ce m-am documentat bine despre problemape...

Raspunsuri primite:

1- fumul in exces: nu va faceti griji ca nu sunt gaze ne arse ca la non euro ci o gantitate mai mare de gaze bine arse rezultatein urma unei accelerari puternice

2- mers neregulat al motorului in stationare: nu trebuie sa va faceti griji nici din pricina asta este normal motorul are o valva de recirculare pentru gazele ne arse si uneori mai invata si de unu singur (scrie, rescrie, el stie ce face) dar daca vreti sa evitati aceasta "problema" mergeti cu motorul mai turat (pentru o ardere mai eficienta si sa nu ii dai motive sa ma i scrie si sa rescrie, bla bla bla)

3- comenzile pe volan (preferata mea) in prima faza au zis ca nu este cu putinta modelul nu este conceput sa aiba comenzi pe volan si nu se poate, dv stiti ce inseamna sa demontam tot si sa aducem noi firele din casetpana pe volan dupa 5 min in care el incerca sa ma convinga ca nu se poate i-am daramat teoria lui cu informatii luate de pe forumul din state de la baieti ce au facut ei cu mana lor si amers moment in care are un moment de sinceritate si imi zice ca nu s-au lovit de problema si credeau ca nu se poate,ghinionul lui a fost ca aveam la mine codul de piesa si il rugasem sa verifice daca este pe stoc, aveau 1 bucata motul comenzi audio care costa la noi 850ron +TVA, beietu imi zice ca se intereseaza si ma suna, plec fericit ca mai e o speranta, ma suna dupa 2 ore timp in care el pune mana pe piesa si o monteaza pe un Legaci, ma anunta ca se poate ca nu mai trebuie trase fire suplimentare si incepe sa imi explice cat de complicat e (lol) le trebuie 2 ore sa faca aceata operatie care evident se taxeaza se ele (140ron +TVA/ ora de manopera) ii multumesc frumos si ii spun ca am sa il sun eu ...



Era cat pe ci sa uit nu stie ce diferential e pe spate la OBKd dar a luat seria de sasiu si a promis ca se intereseaza si ma anunta, pana atunci, fruntea sus pieptul inainte


va tin la curent


V_I_C_T_O_R
QUOTE (Hoinar @ Jan 23 2009, 02:31 PM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 03:56 PM) *
M-am hotarat sa scot masina la vanzare devil.gif . Cei interesati sa-mi trimita PM.

Sper ca faci misto smile.gif.

Chiar, care e diferenta intre Impreza si actualul Outback? Motoarele au aceeasi putere, doar ca una are cuplu mai mare si alta are greutate mai mica...Care iti place mai mult..si de ce? smile.gif Daca ai alt topic despre masinile tale, atunci ne mutam acolo...da' eu n-am cautat suficient..ca n-am gasit.


Chiar nu fac misto biggrin.gif . O sa imi fac maine un topic la "Totul despre masina mea". Sa ma laud pana o mai am biggrin.gif

Am cautat si eu topic despre Impreza 2.0 R dar nu am gasit, si e mare pacat pentru ca masina la cat o gasesti acum, ma refer la modelul 2006, e traznet. Chiar performante de strada deosebite si tinuta de drum ... heh....cu asta mi-e mai greu acuma. Dar incerc sa ma adaptez de la condus masina sportiva la eleganto-utilo-economica. M-am gandit sa fac un topic de Impreza, dar vad ca nu prea are nimeni, si sa-mi postez eu memoriile, nu stiu daca are rost tongue.gif
Hoinar
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 04:40 PM) *
...
Chiar nu fac misto biggrin.gif . O sa imi fac maine un topic la "Totul despre masina mea". Sa ma laud pana o mai am biggrin.gif

Profiti de scoaterea discountului si dai masina gata rodata cu mai multi bani decat ai luat-o? teehee.gif
Ce-ai in plan? Ce-ti iei in schimb?
V_I_C_T_O_R
Stii vorba aia "Once Subaru, always Subaru"? - sunt fidel afirmatiei biggrin.gif
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Jan 23 2009, 04:36 PM) *
astazi am ajuns si eu la reprezentanta din aceleasi motive, fum in exces, un mers ne regulat al motorului in stationare si cireasa de pe tort lipsa comenzi audio volan, dupa ce m-am documentat bine despre problemape...

2- mers neregulat al motorului in stationare: nu trebuie sa va faceti griji nici din pricina asta este normal motorul are o valva de recirculare pentru gazele ne arse si uneori mai invata si de unu singur (scrie, rescrie, el stie ce face) dar daca vreti sa evitati aceasta "problema" mergeti cu motorul mai turat (pentru o ardere mai eficienta si sa nu ii dai motive sa ma i scrie si sa rescrie, bla bla bla)


Ce dealer e asta? Da-l afara si sa mai intre odata!
Citeste mai sus postul meu citat de VICTOR si vei gasi raspuns la intrebarile tale.
Nu merge subturat niciodata, niciodata, niciodata insa lasa masina la relanti sa-si faca self-learnig-ul atunci cand o vezi ca tremura. Nu accelera penru ca o deranjezi.
BTW, cati km ai facut cu ea Andrei? De unde pui motorina? Nu de alta dar pare cam devreme pentru astfel de probleme.
In postul meu original erau si 2 fisiere atasate pe care le pun si aici.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 23 2009, 04:49 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jan 23 2009, 04:36 PM) *
astazi am ajuns si eu la reprezentanta din aceleasi motive, fum in exces, un mers ne regulat al motorului in stationare si cireasa de pe tort lipsa comenzi audio volan, dupa ce m-am documentat bine despre problemape...

2- mers neregulat al motorului in stationare: nu trebuie sa va faceti griji nici din pricina asta este normal motorul are o valva de recirculare pentru gazele ne arse si uneori mai invata si de unu singur (scrie, rescrie, el stie ce face) dar daca vreti sa evitati aceasta "problema" mergeti cu motorul mai turat (pentru o ardere mai eficienta si sa nu ii dai motive sa ma i scrie si sa rescrie, bla bla bla)


Ce dealer e asta? Da-l afara si sa mai intre odata!
Citeste mai sus postul meu citat de VICTOR si vei gasi raspuns la intrebarile tale.
Nu merge subturat niciodata, niciodata, niciodata insa lasa masina la relanti sa-si faca self-learnig-ul atunci cand o vezi ca tremura. Nu accelera penru ca o deranjezi.
BTW, cati km ai facut cu ea Andrei? De unde pui motorina? Nu de alta dar pare cam devreme pentru astfel de probleme.
In postul meu original erau si 2 fisiere atasate pe care le pun si aici.



E .... am citit si m-am lamurit numai ca a aparut postul in momentul in care eu eram la SMT va mai dadeam si voua un motiv in plus de bucurie (sunt varza baieti) mai au de salpat pana sa stie cu ce se manaca masina ....


motorina bag numai de la rompetrol (exclus parteneri) si in 2 sapt am deja 1400 km masina merge impecabil numai ca eu ne stiind despre ce e vorba am intrat in panica (asa e cu astia mai mici) vestea buna e ca se pot pune comenzile audio fara prea mari eforturi am decis sa la pun (in regim propriu) dupa ce ma documentez mai bine si am sa fac rost de ele din state


am primit si vestea cea mare diferentialul spate este de tip DESCHIS pe modelul OBKd AC pe celelalte nu stiu
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 04:40 PM) *
[M-am gandit sa fac un topic de Impreza, dar vad ca nu prea are nimeni, si sa-mi postez eu memoriile, nu stiu daca are rost tongue.gif


Eu as citi cu placere si interes, mai ales ca am pe lista de cumparaturi de pe frigider o Impreza old style sau un Lancer old style, nu mai tin minte... whistling.gif
Sa nu uiti de poze....
V_I_C_T_O_R
Uite promit ca weekend-u asta le pun pe tapetsi pe una si pe alta. Atata doar ca sper sa nu va dezamagesc, dar povestea cu Impreza va fi mult mai impresionanta decat cea cu OBK-ul, fapt ce se datoreaza cred ca am facut trecerea atunci de la 307 la un Subaru Boxer Engine si la un sasiu la fel de impresionant. Voi posta si niste poze. Si in cazul Imprezei e valabila vorba "Prima dragoste nu se uita niciodata".
GLC120
S-a facut ceva ordine pe aici... Multumim.

Hai sa revenim la OBK Diesel. Are toata lumea indicator pentru schimbat vitezele, triunghi mic verde care clipeste rapid ?

Nu l-am vazut decat in accelerare, niciodata nu l-am remarcat sa indica ca trebuie sa retrogradezi (cu varful in jos). E drept ca am mers numai vreo 100 de km de drive test.

Stie cineva detalii, in carte nu apare decat la capitolul SI driving, iar noi nu avem asa ceva?
hdi
QUOTE (GLC120 @ Jan 25 2009, 11:13 AM) *
Are toata lumea indicator pentru schimbat vitezele, triunghi mic verde care clipeste


La versiunea AC indicatorul este doar auditiv teehee.gif . Tu ce versiune ai comandat?
V_I_C_T_O_R
Asa cum am promis am facut niste poze. Pozele cu Impreza vor urma cat de curand
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 25 2009, 05:54 PM) *
Asa cum am promis am facut niste poze. Pozele cu Impreza vor urma cat de curand


Queen, bravo domne'
Ce masina.....cu comenzi audio si trapa! Sa va bucurati de ea!!!
V_I_C_T_O_R
Multumim, multumim! Mah da' ce ochi ai teehee.gif . Adevaru' este ca Queen se potriveste de minuneeeeeee cand mergi la drum cu Subi.
pista
Frumoasa masina Victor ! Culoarea interioara si exterioara e si dupa gustul meu. Asa ai si vrut sau asa a fost ?
Covoarele de cauciuc ai primit standard ?
Ma bucur ca sunt si alti fani Freddy printre Subaristi.
Mircea104901
"In all 2009 Foresters, Vehicle Dynamics Control also provides traction control and a ‘virtual’ limited slip rear differential (LSD) function. Using the virtual rear LSD in place of the viscous-type unit used on previous Forester models provides the traction benefits of an LSD but without the weight or the potentially negative impact on steering response, turning ability or stability. " -
http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?ArticleI...p;WebSiteID=282

Deci, se pare ca Subaru a renuntat la LSD-ul de pe spate. Si cred ca e valabil si la Outback Diesel. sad.gif

verymad.gif

raducuGR
Salut la toata lumea...ma cheama Radu si locuiesc de sute de ani in Atena grecia...am cumparat si io un Outback diesel,din pacate a fost dintre primele importate (ZS) si cind am fost in Romania in octombrie era sa-mi pice proteza de nervi vazind outbackuri cu comenzi audio...is curios daca se poate rezolva problema, grecii astia obtuzi de la reprezentanta zic ca-i imposibil...as mai vrea sa intreb ceva (vad ca pe acest forum circula adevarate somitati in domeniu):stiti ceva despre priza de auxiliar daca se poate monta in cum ii zice cutia de la cotiera ?! in prospectul grecesc de accesorii exista si pe situ-l german subaru e vreo 60 de euro...In orice caz ii o masina tare faina si economica (am avut Forester 2.5XT...)
f1anatic
QUOTE (raducuGR @ Jan 25 2009, 01:27 PM) *
Salut la toata lumea...ma cheama Radu si locuiesc de sute de ani in Atena grecia...am cumparat si io un Outback diesel,din pacate a fost dintre primele importate (ZS) si cind am fost in Romania in octombrie era sa-mi pice proteza de nervi vazind outbackuri cu comenzi audio...is curios daca se poate rezolva problema, grecii astia obtuzi de la reprezentanta zic ca-i imposibil...as mai vrea sa intreb ceva (vad ca pe acest forum circula adevarate somitati in domeniu):stiti ceva despre priza de auxiliar daca se poate monta in cum ii zice cutia de la cotiera ?! in prospectul grecesc de accesorii exista si pe situ-l german subaru e vreo 60 de euro...In orice caz ii o masina tare faina si economica (am avut Forester 2.5XT...)


Raspunsul este DA si DA. Se poate. Modelele americane au firele deja trase. Dar acum mon cher, nu e treaba usoara. Decupleaza bateria, decupleaza airbagurile, desfa volanul, trage volan nou, reactiveaza airbagurile...nu este ceva taman usor si normal ce dealerii nu vor sa se complice. Partea cealalta cu mufa AUX este mult mai usoara si o poti face si tu cu vointa si indeminare.
hdi
QUOTE (raducuGR @ Jan 25 2009, 08:27 PM) *
Salut la toata lumea...ma cheama Radu si locuiesc de sute de ani in Atena grecia...am cumparat si io un Outback diesel,din pacate a fost dintre primele importate (ZS) si cind am fost in Romania in octombrie era sa-mi pice proteza de nervi vazind outbackuri cu comenzi audio...is curios daca se poate rezolva problema, grecii astia obtuzi de la reprezentanta zic ca-i imposibil...as mai vrea sa intreb ceva (vad ca pe acest forum circula adevarate somitati in domeniu):stiti ceva despre priza de auxiliar daca se poate monta in cum ii zice cutia de la cotiera ?! in prospectul grecesc de accesorii exista si pe situ-l german subaru e vreo 60 de euro...In orice caz ii o masina tare faina si economica (am avut Forester 2.5XT...)


Salut Raducule!
Traiti cu sutele de ani p'acolo prin Grecia....Beti ambrozie cu kilu'
Te rog sa treci si pe aici si sa lasi cateva cuvinte despre tine: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/

Uite aici o explicatie in lb. italiana pt. cablul Aux:
http://forum.subaru-impreza.it/car-audio-e...acy-2008-a.html
Daca nu te descurci cu traducerea te ajut eu.

Pentru comenzile audio pe volan, a caror lipsa ma enerveaza si pe mine de nu mai pot, deocamdata nu am gasit pe nimeni in zona sa o faca desi stiu ca se poate. Avem si codul panelului cu butoane: 83154AG001: "Switch satellite". (Steering wheel buttons) Dealerul din Romania mi-a spus ca pozitia lor oficiala este ca nu se poate (acum imi dau seama cine le-a zis ...) Poate Pista sau Victor sa ne ajute cu o intrebare in Ungaria sau Austria ca sa vedem si punctul lor de vedere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.