Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Colonelu'
Astazi am facut drivetest-ul cu Outback diesel. Imediat cum m-au vazut baietii, mi-au si intins cheia de la masina, iar unul dintre ei s-a ridicat imediat sa mearga cu mine. L-am intrebat pe baiatul care a mers cu mine daca au vreun traseu anume pe care mi-l recomanda, iar el mi-a spus ca pot sa merg pe unde vreau. In discutiile avute pe traseu am aflat printre altele ca baiatul a facut printre altele si scoala de pilotaj.


Si acum impresii. Inca de la inceput vreau sa precizez faptul ca unele afirmatii pe care le voi face sunt posibil subiective si in comparatie cu actualul Avensis 2.0D 126CP pe care il posed.

Masina fiind dotata cu tapiterie de piele, are reglaje electrice la scaune, fapt care m-a ajutat sa imi ajustez perfect pozitia de conducere. Oglinzile exterioare dau impresia ca sunt mari si ajuta foarte mult la aprecierea distantelor in spate. Desi cotiera este dispusa putin mai in spate, nu mi-a dat senzatia ca as vrea sa ma rezem in ea si nici nu am simtit ca parca m-as certa pentru ea cu pasagerul din dreapta, asa cum patesc cateodata in Avensis.
Ambreiajul este destul de tare in comparatie cu Avensis, iar la deplasari prin orase aglomerate ar putea da senzatii de disconfort. Treapta 1 este una mai lunga. Cutia are angrenaje foarte stranse si este nevoie de putina forta in a deplasa levierul, altfel acesta intra foarte exact in viteza.
Masina are o suspensie cu o comportare aparent ciudata. Iti da impresia de confort, absorbind denivelarile foarte bine, dar in acelasi timp si ferma. Un fel de "iacht" de viteza, daca imi este permisa exprimarea. Din aceasta cauza nu realizezi cat de repede ajungi la viteze mari.
La relanti, motorul nici nu se aude si nici nu are tremuraturile specifice dieselurilor. Totusi, cei de la Subaru au avut grija sa iti arate ca au pedigree de sportivi, iar cand turezi mai tare (4-5.000 de ture) se aude acel sunet gros specific unor motoare mai mari. Acceleratiile sunt relativ liniare, simtind ca motorul are vlaga si trage, dar fara sa simt brutalitatea bagarii in scaun. Aici cred ca este specificul japonez, intrucat si la Toyota este greu sesizabil acest lucru.

Pentru ca mi-am ales singur traseul, am avut parte cam de tot felul de drumuri. Am avut parte si de sosele mai damburoase, cu fisuri accentuate, dar si de sosea dreapta, atat drum drept, cat si sinuos, atat deal, cat si loc drept, astfel incat la final pot sa ma declar satisfacut de traseul parcurs. Am putut sa o accelerez cat "a vrut muschii mei" si chiar am si fost indemnat sa o fac, astfel incat sa pot sesizez diferenta intre o tractiune pe o punte fata de una AWD mai ales pe portiunea sinuoasa.

Frana este bine dozata si nu iti da senzatii de "cadere in nas" a botului masinii. Am avut parte si de un pic de senzatii tari, cand am iesit cu viteza dintr-o curba, iar la vreo 200 m era o caruta care din banda mea a facut la stanga. Franarea in acest caz a fost destul de buna si fara probleme.


Concluzie: o masina foarte buna si onesta in banii ceruti. Daca ar fi sa imi iau acum alta masina as lua un Outback diesel in proportie de 90%. De 10% ma gandesc daca sa imi iau Legacy diesel. teehee.gif


P.S. Ca sa vedeti ca am avut un traseu foarte variat, la intoarcere, ca sa evitam coada la un semafor am luat-o prin spatele unor blocuri. Numai ca surpriza: erau niste muncitori care au sapat un sant in latul drumului pentru a traversa o conducta, astfel ca a trebuit sa ma urc cu rotile de pe o parte pe trotuar. Urcarea si coborarea s-a facut fara nici un efort si fara frica.

P.P.S. Baietii din Iasi sunt super amabili si ii recomand cu caldura si altora.


Sper ca am fost util cu ce am povestit mai sus, iar daca aveti intrebari suplimentare raspund cu placere.
subidriver
QUOTE (Colonelu' @ Sep 29 2008, 04:54 PM) *
... baiatul a facut printre altele si scoala de pilotaj... Baietii din Iasi sunt super amabili si ii recomand cu caldura si altora.


Cine e cu scoala de pilotaj? Beby? Si eu am fost multumiti de ei.
Colonelu'
QUOTE (subidriver @ Sep 29 2008, 07:40 PM) *
Cine e cu scoala de pilotaj? Beby? Si eu am fost multumiti de ei.

Nu, celalalt coleg - din pacate nu i-am retinut numele unsure.gif .
Cu Beby am fost in drive-ul cu Forester 2.0i.
M A R I A N
Cum ti s-a parut in curbe? Se inclina mai mult decat Avensisul?

A intrat usor in marche-arriere?

Ma bucur ca franele sunt OK. Am un prieten care si-a cumparat un Forester 2.0 (a fost printre ultimele masini inainte de modelul actual) si e destul de nemultumit de distantele de franare.
Colonelu'
In marche-arriere a intrat fara probleme. In schimb la schimbarea treptelor trebuie sa depui un mic efort fata de Avensis unde misc schimbatorul cu 2 degete.

Partea de franare, atat cat am solicitat-o, eu mi s-a parut ca isi face bine treaba. Din pacate nu pot sa zic in conditii de limita.

La partea cu comportamentul in curbe chiar pot sa zic ca sta foarte bine. Am avut posibilitatea sa o manevrez asa cum imi mai place mie sa o fac cand merg pe traseul Tg. Frumos-Roman (zona Trei Iazuri), ba chiar pot spune ca am si fost indemnat sa o fac. Spre deosebire de Avensis pot zice ca imi place mult mai mult cum sta Outback-ul in curbe. Imi este destul de greu sa scriu senzatia pe care am trait-o. Poate ca verbal as putea sa explic mai bine.
Ma bucur foarte mult ca Iasul are asa o varietate de relief si poti sa testezi o masina in diverse conditii.

Mariane, hai, cand vii la Iasi? rolleyes.gif
M A R I A N
Pe la inceputul lui noiembrie. thumbsup.gif

La fel si la Bucuresti, nu-l ratez nici pe Vlademir. drunk.gif
pista
QUOTE ( T u d o r @ Sep 25 2008, 07:18 AM) *
Cu un search pe Mobile rezolvi problema pretului de 25000. Si eu m-am mirat, dar poate trebuie sa adaugi TVA la el si atunci vii aproape de pretul din Romanica. Nu stiu germana, poate cineva care intelege ce scrie acolo sa ne edifice.


Buna ziua tuturor !
Marian are dreptate. Poti lua din Germania cu 25.890 Euro OBK 2.0D cu TVA inclus ! Ce trebuie sa stiti ca sunt asa numitele masini import gri. Mai pe inteles: import de exemplu dintr-o tara scandinava cu taxe ridicate. Deci nu iei masina de la un dealer oficial Subaru, dar ai garantie 3 ani sau 100.000 km in Europa si aproape cel mai bun pret. La dealerii germani aceasta masina costa 33.930 Euro !
Daca vreti detalii astept intrebarile.
Sunt posesor OBK 2.5i model 2007 , cumparat nou anul trecut din Germania cu 20.084 Euro fara TVA (pe firma) smile.gif . Pana azi am parcurs 37.000 km cu un consum mediu de 8,6l/100 km.
M A R I A N
QUOTE (pista @ Sep 30 2008, 04:35 PM) *
Ce trebuie sa stiti ca sunt asa numitele masini import gri. Mai pe inteles: import de exemplu dintr-o tara scandinava cu taxe ridicate. Deci nu iei masina de la un dealer oficial Subaru, dar ai garantie 3 ani sau 100.000 km in Europa si aproape cel mai bun pret.


Felicitari pentru masina!

Poti sa fii mai explicit?
Care e pana la urma treaba cu diferenta de pret? Vrei sa spui ca dealerul cumpara masina dintr-o tara cu taxa redusa si o vinde in Germania?
pista
QUOTE (M A R I A N @ Sep 30 2008, 09:07 PM) *
Felicitari pentru masina!

Poti sa fii mai explicit?
Care e pana la urma treaba cu diferenta de pret? Vrei sa spui ca dealerul cumpara masina dintr-o tara cu taxa redusa si o vinde in Germania?


Salut Marian !
Iti multumesc pentru felicitare.
Intamplator am ajuns sa cumpar OBK. Am cautat ceva 4x4, buna ca masina de firma dar si de familie, care se conduce aproape ca un autoturism obisnuit. Iar bugetul limita era de max. 21.000 fara TVA. Si vroiam masina noua...Fiind si cunoscator de limba germana, cu traditia de alege si a aduce personal masinile proprii din Germania nu a fost greu sa gasesc solutia optima. Totusi a luat ceva timp luarea deciziei care s-a dovedit una buna.
Explicatia diferentei de pret la masinile noi care au pret mult mai mic fata de cele practicate de dealerii oficiali: sunt importate din tarile cu taxe mari (unde pretul de intrare din aceasta cauza este mai mic), taxa care se recupereaza, dupa care se practica un adaos comercial foarte mic, nu ca la reprezentante. In general genul asta de comert e practicat de firme mici/ foarte mici din Germania. Dar nu numai.
Esential este ca poti lua masina noua cu garantie la un pret mai mic. In cazul meu diferenta a fost de cca. 3.500 Euro fara TVA, care a acopera costul combustibilului pe cca.45.000 km.
Colonelu'
Buna Pista, felicitari pentru masina si sa te tina cat mai multi km fara probleme.

Am citit cu interes explicatia data de tine si acum stau si ma gandesc la urmatorul lucru: In cazul in care ai o firma si mergi direct in una din tarile scandinave, nu s-ar putea cumpara masina direct de la ei fara acele supra taxe, asa cum au facut-o micii importatori germani, dar fara sa le mai platim adaosul?

Stiu ca in tarile nordice au niste taxe la masinile noi care pot ajunge pana la cat costul masinii.
M A R I A N
Eu o sa intreb la cateva firme de leasing si banci mai mari daca pot acorda credite pentru achizitionarea unei masini din Germania. Si in ce conditii...Desi am mari dubii ca se poate realiza asa ceva fara clauze bancare inrobitoare pentru mine... confused.gif

Oricum, diferente mari de pret, chiar daca punem la socoteala si drumul (cazare, motorina, avion etc)

Colonelu', de ce nu scrii direct un e-mail la un dealer Subaru din Norvegia/Suedia/Danemarca/Finlanda ca sa te lamureasca? Oamenii stiu perfect engleza si germana.
Marius30562
Firme de leasing care sa finanteze achizitia de masini din strainate sunt cu certitudine.
Inclusiv pentru masini SH.

De regula insa, acestea sunt dintre cele mai mici (nu gen Porsche Leasing, Unicredit, etc).
Daca nu ma insel, Motoractive Leasing aveau si optiunea asta (aceasta dintre firmele mai mari si serioase, la care sa nu risti sa dea faliment si sa ramai fara masina).

Credit pentru achizitie de amsina din strainate nu cred sa aocrde vre-o banca din Romania. Eventual un credit de nevoi personale ...
pista
QUOTE (Colonelu' @ Oct 1 2008, 08:11 AM) *
Buna Pista, felicitari pentru masina si sa te tina cat mai multi km fara probleme.

Am citit cu interes explicatia data de tine si acum stau si ma gandesc la urmatorul lucru: In cazul in care ai o firma si mergi direct in una din tarile scandinave, nu s-ar putea cumpara masina direct de la ei fara acele supra taxe, asa cum au facut-o micii importatori germani, dar fara sa le mai platim adaosul?

Stiu ca in tarile nordice au niste taxe la masinile noi care pot ajunge pana la cat costul masinii.


Buna Colonelu' , multumesc pentru urari. Masina este deja de vanzare...vezi pe www.autovit.ro
Am citit scrierile tale si mi-au placut yes.gif .
Foarte probabil poti cumpara direct de la un dealer nordic oficial Subaru. In schimb nu stiu cum se procedeaza cu suprataxele.
Eu am aflat de provenienta OBK-ului dupa cumparare. Din intamplare am vazut si factura catre comerciantul german. Castigul lui era sub 1.000 Euro...Dar suntem inventivi si putem recupera si aceasta suma thumbsup.gif .
OBK-ul care am luat are lampi bixenon, in schimb nu are trapa. Model tipic nordic.
Colonelu'
Faptul ca as cumpara o masina fara trapa nu ma deranjeaza absolut deloc. Am avut masina cu trapa si nu am simtit mare lucru, ba mai mult mi-a dat de lucru. De altfel neamtul are o vorba: "Doua usi, doua defecte. Patru usi, patru defecte." Trapa ar genera in timp un defect in plus, iar pe drumurile noastre ar genera o intreaga orchestra de greierasi.

Daca as cumpara masina direct de la sursa (o tara scandinava), as putea sa imi aleg masina exact dupa gustul meu (culoare ext. si tapiterie), iar asta m-ar incanta mai mult. E adevarat ca si mia de euro nu e de lepadat. thumbsup.gif
vlademir
Mie imi place trapa. La inceput am zis ca e o cheltuiala inutila dar am sfarsit prin a fi de acord cu sotia ca e ceva interesant. E altfel.
M A R I A N
Eu am avut trapa pe Dacia 1310 si pot sa spun ca mi-a placut destul de mult, probabil pentru ca nu aveam AC.

Outback-ul in care m-am urcat avea trapa si se vedea spectaculos.

Nu stiu insa daca fara trapa n-ar fi ceva mai mult loc la cap...si in aceasta situatie parca mi-ar conveni fara.
pista
Trapa panoramica este un lucru interesant, de efect . Mai ales de pe bancheta, dar nu numai.
Insa fara trapa este ceva mai mult loc la cap. Daca nu aveti peste 190 cm e OK si cu trapa.
@Colonelu': cu greierasii probabil ai dreptate. Am citit pe forumul Subaru unguresc ca au semnalat mai multi problema asta.
vlademir
Domnul Marian are 1,85 m asa ca isi ia Subaru cu trapa. rolleyes.gif
M A R I A N
Te rog, Vlademir, nu ma mai "domni" atata. biggrin.gif
Colonelu'
Am cautat pe site-urile oficiale ale unor tari nordice si am gasit urmatoarele:

Suedia: http://www.subaru.se/prislista_alla.aspx - nu specifica daca si ce fel de taxe include

Danemarca: http://www.subaru.dk/kataloger/2008_prisliste_varebiler.pdf - astia au doua liste de preturi, din care am selectat pe cea care are separat coloana pt taxe

Norvegia: http://www.subaru.no/prisliste.html - frate, au astia niste taxe de nu iti mai cumperi masina - priviti la Impreza WRX STI blink.gif

Pentru Finlanda nu am gasit deloc lista de preturi. Se vede ca nu cunosc limba lor. biggrin.gif
M A R I A N
Haoleo, m-ai bagat in ceata cu preturile astea in coroane. wacko.gif Da-le un mail ca sa te lamuresti definitiv cu pretul CIP (eventual in euro biggrin.gif ) la ei.

Pe de alta parte, Outbackurile de pe mobile.de la 25890 DDP sunt de la un dealer german care este foarte aproape de granita cu Danemarca. S-ar putea sa fie importate de acolo...
vlademir
Revizia la 5000 km este estimata la 600 lei, cam mult, parerea mea.
M A R I A N
Aia la 5000 km este echivalentul "verificarii" gratuite la Toyota la 1000 km?

Ce se schimba la 5000 km?
Mircea104901
Se schimba uleiul+filtrul de ulei. Se verifica etanseitatea motorului, celelalte fluide, etc.
Uleiul Motul este foarte scump, dar e si bun.
Din ce am vazut pe cutie, am cautat sa vad ce clasa API e(daca e peste J sa merite atitia bani). Scria: Beyound all API specifications.
M A R I A N
E cumva chestia aia ca e ulei pus din fabrica doar pentru rodaj?
Colonelu'
Atentie la clasificarea API !!!

De obicei ea este de forma API S.../C... , unde S indica scara pentru motoarele pe benzina, iar C indica scara pentru motoarele diesel. Ceea ce conteaza este cea de-a doua litera la fiecare din aceste scari valorice.

Litera J este doar pe scara benzinarelor, pentru dieseluri ultima litera pe care o stiu este G.

Ulei Motul puteti cumpara direct de la importatorul din Bucuresti si s-ar putea sa iesiti mult mai ieftin.
Mircea104901
Pai eu am benzina teehee.gif
Ma gandesc ca si la uleiul Motul pt diesel tot asa ceva scrie pe cutie.
Colonelu'
In momentul in care pe fata ambalajului se specifica in clar DIESEL, atunci va fi specificat doar API C..., exemplu: API CG-4.

Daca uleiul se preteaza ambelor motoare, atunci va aparea ca in exemplul: API SL/CG. Am dat exemplul in mod special cu L, pentru ca aceasta este ultima litera la benzinare.

Daca intrati pe site-ul celor de la Motul Romania, o sa gasiti lista de uleiuri si specificatiile lor.
iulian_1976
...si Franta este la vanzare deja sa spunem un fel de maa a 2 desi 5000 de km nu inseamna nimic. thumbsup.gif

Detalii Subaru Outback (2.0 D BOXER DIESEL CLUB) ,33 950 €
4x4 - Diesel - 5 000 km
Boite Manuelle - 4 p avec hayon - 8 CV
1ère mise en circulation en 2008
Localisation du bien : IIIIIIIIII
SUBARU OUTBACK BREAK 2.0 D BOXER DIESEL CLUB, 5 portes, GRIS, 5000 kms, 1ère M.E.C. le 01/05/2008, 8 CVClimatisation automatique, Sellerie cuir, Phares au xénon, répartiteur de freinage, Contrôle de freinage d'urgence, Ouverture et démarrage sans clefs, Anti patinage électronnique aux 4 roues, ESP (contrôle dynamique de trajectoire déconnectable), Système anti blocage, Jantes en alliage 17'', Toit ouvrant panoramique, Véhicule de démonstration, Régulateur de vitesse, Sièges chauffants, Sièges av électriques, Anti patinage, Feux additionnels anti-brouillard, Airbags frontaux et latéraux conducteur et passager, 4 roues motrices en permanence, Peinture métallisée, Système de navigation GPS

...cateva poze cu masina existenta la vanzare .
...Chiar sunt curios cat de fiabila este ,o munca de 10 ani speram incununata de succes,cel putin asa sper thumbsup.gif
incep sa o visez ca o viitoare proprie masina thumbsup.gif
vlademir
Cu siguranta ca, cel putin privitor la motor, si-au dat interesul. Nu si-ar permite sa o dea in bara cu prima motorizare diesel boxer din lume. Dar, cine stie, le-o fi scapat ceva. Oricum calitatea motoarelor a crescut la toti producatorii, acum altele sunt elementele pe care le verifici intati la fiabilitate.
eporteka
@ colonelu
@marian

Scuze de inatrziere. In Germania la nou varianta a treia cu navigatie este 33.000 fara TVA
Eu l-am luat cu 26345 fara TVA, la care am mai pus platforma 1000 ca e adus din nord

Eusebiu
Valentin35722
QUOTE (eporteka @ Oct 10 2008, 05:30 AM) *
...am mai pus platforma 1000 ca e adus din nord

Eusebiu


1000 pana unde pls?
vlademir
680 lei, revizia la 5.000 km. Inca nu am in mana factura detaliata. confused.gif In Ungaria sunt serviceuri subaru?
Hoinar
QUOTE (vlademir @ Oct 16 2008, 02:35 PM) *
680 lei, revizia la 5.000 km. Inca nu am in mana factura detaliata. confused.gif In Ungaria sunt serviceuri subaru?


Ouch...in afara de ulei ce au mai facut?!
Reviziile urmatoare la cati km sunt?
Zetics
La Foresterul vechi, pe benzina, revizia de 5.000km a costat in service-ul din Pallady 550 lei. Cel mai scump a fost uleiul, luat de la ei, 400 de lei. Restul, filtrul de ulei si manopera parca, nu cred ca a mai fost vreo piesa.
M A R I A N
QUOTE (vlademir @ Oct 16 2008, 07:35 AM) *
680 lei, revizia la 5.000 km. Inca nu am in mana factura detaliata. confused.gif In Ungaria sunt serviceuri subaru?


http://www.subaru.hu/agency.html

Chiar te rog sa incerci si la unguri.

Eu mi-am jurat ca, cel putin in perioada de garantie, voi merge in service-uri numai de la unguri spre vest...Vorbim totusi de masini de peste 30000 euro si, in ce ma priveste, nu vreau ca vreun "priceput" sa bage maini romanesti in creier japonez... whistling.gif
vlademir
80 lei litrul de ulei (subaru oil). 6 litri. 480 lei. Restul nu mai conteaza.
Urmatoarea revizie o programez in vremea concertului Metallica de la Budapesta. Imbin futilul cu placfutul.
vlademir
QUOTE (Hoinar @ Oct 16 2008, 03:53 PM) *
QUOTE (vlademir @ Oct 16 2008, 02:35 PM) *
680 lei, revizia la 5.000 km. Inca nu am in mana factura detaliata. confused.gif In Ungaria sunt serviceuri subaru?


Ouch...in afara de ulei ce au mai facut?!
Reviziile urmatoare la cati km sunt?

Peste 10.000 urmatoarea, apoi de la 15.000km. E scumpa revizia. Imi permit o masina de 33.000 euro (in leasing) dar preturile la revizii mi se par oarecum nejustificate.
Preturile par a fi stabilite la modul "Mistretul poate, Mistretul plateste". Ce e 200 euro la un mistret average, care oricum ar prapadi banii pe alcool sau femei, sau tastaturi wireless Mac? Si, poate au dreptate.

Mircea104901
smile.gif
Depinde cu ce compari. Pe mine revizia de 30000 la Forester cu placute, filtre, ulei m-a costat ~1500ron. Din care 360ron filtrul de polen teehee.gif
Aceeasi revizie la Touareg = 4000ron. Pe bune, nu din auzite. (nush exact la cati km), dar s-au schimbat ulei, placute si filtre.
Aceeasi revizie la Clio = 8-900ron. (tot la 30000km)
Mitsubishi Outlander = ~1500ron. (tot la 30000km).
Deci preturile sunt mari, dar nu mai mari decat la concurenta. La BMW iti rup buzunarele aia cu pretul pe manopera. De-aia cred ca la service-ul Subaru din Cj e plin de BMW-uri smile.gif) Schimbatul senzorului de airbag pasager la 318i costa 100eur manopera doar smile.gif)) si senzorul e cam tot pe atat. Probabil ca la X3 tot asa stau lucrurile smile.gif
vlademir
apropo de serviceuri de prin tara, pe langa suceava unde ar fi cel mai apropiat service, la Iasi?
Colonelu'
Conform si site-ului oficial se pare ca doar la Iasi este service si reprezentanta Subaru in Moldova. Asa ca te astept cu placere in dulcele targ al Iesilor. thumbsup.gif
eporteka
Salutari!

Am facut revizia la Subaru la Debrecen, la 15.000. Total 48.000 ft. cu schimb ulei filtre si surubarit ceea ce era de surubarit smile.gif
Civilizat a durat 2 ore.

Eusebiu
Zetics
Adica, din cate imi zice bnr-ul, pana in 700 ron. Pentru Outback diesel?
Mircea104901
teehee.gif teehee.gif teehee.gif
Nu pot sa cred! smile.gif)
Asta e, ca la noi la nimeni smile.gif

La: Autóméry Kft. 4032 Debrecen, Füredi u. 106. 52/533-353 ertekesites.deb@automery.hu ?
Cred ca-mi schimb service-ul ninja.gif
radames
sarumana la toata lumea...
Sint din Grecia si tocmai am facut un drum de la Atena pina la Cluj cu proaspatu" cumparat Outback diesel...inainte am avut un Forester XT 2.0 MY 2003,masina de care am fost foarte multumit, doar ca consuma ca porcu'...si aici nu e vorba doar de bani ci si de senzatia de nesiguranta creata de lipsa autonomiei masinii...am ramas fara benzina in cele mai dubioase locuri,Bulgaria noaptea etc...Outback-ul merge foarte bine stabilitate mai buna ca Foresterul (vorbesc de modelul vechi de Forester ca cel nou ii un fel de cabana pe roti care face de rusine brandul Subaru...)doar ca la depasiri e un pic mai lent.
Partea faina ii cu consumul...Romania-Bulgaria media 5,8 %(condus mai incet).....Grecia 7 %( la viteze 140-200)...Cu Foresterul turbo cel mai mic consum era de 12% la 80 km....si ajungea cred la 18 lejer la viteze mari...
Am facut primul schimb de ulei la Cluj la 3700 de km,480 lei ulei motul...dupa schimb masina suna mult mai fain, zici ca era "unsa".
As vrea sa aflu de la proprietarii mai vechi daca au ceva probleme cu motoru...

Colonelu'
radames, Bun venit pe forum!
Sa te bucuri cat mai mult de noua masina. Din pacate inca e prea de vreme de a vorbi de "posesori mai vechi" de Subaru Diesel. Trebuie sa mai asteptam in acest sens.
vlademir
QUOTE (Zetics @ Oct 30 2008, 06:14 PM) *
Adica, din cate imi zice bnr-ul, pana in 700 ron. Pentru Outback diesel?

Eu am dat 680 de lei. Plus transport, clar ca nu e nicio afacere. Doar daca vii de acasa cu uleiul.
Hoinar
QUOTE (vlademir @ Oct 30 2008, 11:15 PM) *
...
Eu am dat 680 de lei. Plus transport, clar ca nu e nicio afacere. Doar daca vii de acasa cu uleiul.


Pe revizia de 15K?! Parca abia ai luat masina... smile.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.